Gebrselassie zou mij lopend nog inhalenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:54 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Zijn serieuze snelheden maar niet continu en dan nog een gemiddelde fietster in hartje van een stad of dorp gaat geen 49km/h
7quote:
Dus de kans dat jij gepakt gaat worden voor te hard fietsen binnen de bebouwde kom is zeer klein. Voorzover je uberhaupt bekeurd word voor te hard fietsen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gebrselassie zou mij lopend nog inhalen
Een snelheidslimiet is een snelheidslimietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
7
Maar dan nog kan een fietser toch nooit TE hard rijden?
Die 68km/h was op een plek waar er 30 borden stonden. Ik had dus in theorie bijna mijn rijbewijs mogen inleverenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:54 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Zijn serieuze snelheden maar niet continu en dan nog een gemiddelde fietster in hartje van een stad of dorp gaat geen 49km/h
Er zijn wel eens boetes uitgedeeld ja, aan wielrenners die tegen de 60 door een 30km/h gebied knalden.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
7
Maar dan nog kan een fietser toch nooit TE hard rijden?
Ik heb eigenlijk geen idee. Dat heb ik niet geleerd voor m'n fietsdiplomaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een snelheidslimiet is een snelheidslimiet
Is op zich wel wat voor te zeggen jaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zijn wel eens boetes uitgedeeld ja, aan wielrenners die tegen de 60 door een 30km/h gebied knalden.
Nope, had wel gekunt, maar koos ervoor bij een vriendin te blijven die in de shit zatquote:
Kan je dit aantonen?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zijn wel eens boetes uitgedeeld ja, aan wielrenners die tegen de 60 door een 30km/h gebied knalden.
Ik heb echt een hekel aan wielrenners vaak, vooral in colonnequote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah, de zogeheten Luisterende oor maneuvre. Die kennen we. Heeft niet geholpen dus?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nope, had wel gekunt, maar koos ervoor bij een vriendin te blijven die in de shit zat
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:59 schreef PeuRac het volgende:
maar koos ervoor bij een vriendin te blijven die in de shit zat
Even mezelf quoten:quote:
En bedankt, ben dan wel recreatief maar wel uiterst fanatiekquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan wielrenners vaak, vooral in colonne
Nee, ik heb het van 1 van die wielrenners gehoord en stom stom stom hem niet een verklaring laten ondertekenen als bewijs op FOKquote:
Dat is prima. Maar daarom kan je nog wel rekening houden met andere weggebruikersquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:01 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
En bedankt, ben dan wel recreatief maar wel uiterst fanatiek
Heb zelf al wat gevonden, het kan wel maar makkelijk aan te vechten. Ik denk dat ze beboet zijn voor roekeloosweggedrag.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, ik heb het van 1 van die wielrenners gehoord en stom stom stom hem niet een verklaring laten ondertekenen als bewijs op FOK
Ik heb een bel! (dat hebben niet veel wielrenners)quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is prima. Maar daarom kan je nog wel rekening houden met andere weggebruikers
Zou je denken, met een groep wielrenners met 60km/h door een 30km/h zone...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:02 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Heb zelf al wat gevonden, het kan wel maar makkelijk aan te vechten. Ik denk dat ze beboet zijn voor roekeloosweggedrag.
elke 'normale' weggebruiker heeft een hekel aan die mallotenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan wielrenners vaak, vooral in colonne
Er is voor fietsers geen maximum snelheid. Zelfs onder art 22 RVV (bijzondere maximum snelheden) word de fiets niet genoemd. Wél kun je een boete krijgen voor voor gevaarlijk verkeersgedrag. Dat laatste zal dan ook wel gebeurd zijn bij die wielrenners. Overigens kun je in België dan weer wél een boete krijgen voor te hard fietsen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:58 schreef stbabylon het volgende:
Dat zou wel triest zijn zegquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:00 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, de zogeheten Luisterende oor maneuvre. Die kennen we. Heeft niet geholpen dus?
idd zeg, vorige keer stond er hier een truck over het zebrapad geparkeerd, dus wij HEEL voorzichtig langs die truck om over te steken, ragt er zo'n wielernicht voorbij, bijna botsing.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:03 schreef rival het volgende:
[..]
elke 'normale' weggebruiker heeft een hekel aan die malloten
Alleen al voor het dragen van zo'n broek zouden ze verboden moeten wordenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
idd zeg, vorige keer stond er hier een truck over het zebrapad geparkeerd, dus wij HEEL voorzichtig langs die truck om over te steken, ragt er zo'n wielernicht voorbij, bijna botsing.
Kan opzich gebeuren, gaat ie een beetje lopen schelden
Heel zuid heeft mijn "tief op met je nichterige kutbroek, fietsdebiel" kunnen horen, incl manager en collega;s.
Hey, toen je dat verhaal tegen mij vertelde zei je heul wat andersquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
idd zeg, vorige keer stond er hier een truck over het zebrapad geparkeerd, dus wij HEEL voorzichtig langs die truck om over te steken, ragt er zo'n wielernicht voorbij, bijna botsing.
Heel zuid heeft mijn "tief op met je nichterige kutbroek, fietsdebiel" kunnen horen, incl manager en collega;s.
Dat is vaak nog het ergste ja, zelf fout bezig zijn en maar schreeuwenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ook dat jaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Alleen al voor het dragen van zo'n broek zouden ze verboden moeten worden
En altijd maar denken dat ze overal voorrang hebben.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:08 schreef rival het volgende:
Dat is vaak nog het ergste ja, zelf fout bezig zijn en maar schreeuwen
Niet "heel wat anders" waarchijnlijk een vergelijkbare zinquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hey, toen je dat verhaal tegen mij vertelde zei je heul wat anders
Weleens gehad toen ik klein was, stak ik over voor de bus langs op een zebrapad, was er idd een wielrenner zo slim om op volle snelheid door te rijden. Hij idd scheldenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mijn pony heeft eens een stel wielrenners een nat pak gegeven. Damn, wat heb ik toen doodsangsten uitgestaanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:09 schreef STING het volgende:
[..]
Weleens gehad toen ik klein was, stak ik over voor de bus langs op een zebrapad, was er idd een wielrenner zo slim om op volle snelheid door te rijden. Hij idd schelden
Gelukkig had ik alleen een gescheurd t-shirt
Ze reden met z'n allen de sloot in nadat ze verblind waren door jouw schoonheid?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn pony heeft eens een stel wielrenners een nat pak gegeven. Damn, wat heb ik toen doodsangsten uitgestaan
het is duidelijk, iedereen kent zequote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:08 schreef Techno het volgende:
[..]
En altijd maar denken dat ze overal voorrang hebben.
Die is wel érg smooth hoor.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:13 schreef Wicked-Game het volgende:
Ze reden met z'n allen de sloot in nadat ze verblind waren door jouw schoonheid?
Ondergezeken?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn pony heeft eens een stel wielrenners een nat pak gegeven. Damn, wat heb ik toen doodsangsten uitgestaan
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:13 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ze reden met z'n allen de sloot in nadat ze verblind waren door jouw schoonheid?
Daar kan ik toch alleen maar voor vallen?quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, m'n pony duwde ze de sloot in nadat hij helemaal doorflipte omdat de colonne als een idioot rakelings langs mij heen scheurde. Ik was echt doodsbang toen
Wat een held die pony!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, m'n pony duwde ze de sloot in nadat hij helemaal doorflipte omdat de colonne als een idioot rakelings langs mij heen scheurde. Ik was echt doodsbang toen
Hahaha, was 't maar waarquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:16 schreef STING het volgende:
[..]
![]()
Hij keek een beetje zoals in je UI?
Kan ik me voorstellen jaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hahaha, was 't maar waar
Het klinkt overigens veel leuker dan het was, toen
Ach, dat is beter dan die maat van mij die al fietsend ging proberen hoe lang hij dat kon doen met zijn ogen dicht..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
15 en m'n pony was vier jaar en nog niet gecastreerd. Overigens doodbraaf, maar toen dus niet, hij heeft een hekel aan fietsersquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:19 schreef STING het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen ja
Hoe oud was je toen?
*knuffel*quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:19 schreef Spirit82 het volgende:
[zeurmode] Ik heb geen ziiiiiin meeerrr, maar ik moet nog 2.5 uur voor ik met goed fatsoen weg kan maar ik verveel me dood en ik wil naar huuissss en en en en en ik wil een knuffel[/zeurmode]
Wat gebeurde er?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ach, dat is beter dan die maat van mij die al fietsend ging proberen hoe lang hij dat kon doen met zijn ogen dicht..
Lelijke wijven toch?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:20 schreef STING het volgende:
Dronken bakvissen opgepakt voor overlast Drachten
Bakvissen?
Plotseling begon de fiets te hakkelen, hij deed zijn ogen open, was op 1 of andere manier 90 graden gedraaid en fietste recht op een sloot af (nee, kon niet meer rennen).quote:
Maar dat is eigen schuld dikke bult... En wat een idiootquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Plotseling begon de fiets te hakkelen, hij deed zijn ogen open, was op 1 of andere manier 90 graden gedraaid en fietste recht op een sloot af (nee, kon niet meer rennen).
Ja, dat van hem was ook gewoon domquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dat is eigen schuld dikke bult... En wat een idiootDat m'n pony en ik een ongeluk hadden, was niet mijn fout
Als je kan fietsen kun je ook rennen toch?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:23 schreef stbabylon het volgende:
Plotseling begon de fiets te hakkelen, hij deed zijn ogen open, was op 1 of andere manier 90 graden gedraaid en fietste recht op een sloot af (nee, kon niet meer rennen).
Hij zal wel remmen bedoelen, maar heb zo het vermoeden dat je dat bedoeltquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als je kan fietsen kun je ook rennen toch?
Allebei!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:32 schreef STING het volgende:
Hij zal wel remmen bedoelen, maar heb zo het vermoeden dat je dat bedoelt
2.5 uurquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:38 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind het niets, dat werken.
Oh well, nog even volhouden.
Ik vermaak me eigenlijk wel hierquote:
Ja maar die was virtueel en ik wil em van een woest aantrekkelijk man die me vervolgens mee naar de slaapkamer sleurt.. Dus werken is gewoon kut jaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:40 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Zeik niet, ik heb je al een knuffel gegeven
Waar werk je? Ben toch bijna weer klaarquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja maar die was virtueel en ik wil em van een woest aantrekkelijk man die me vervolgens mee naar de slaapkamer sleurt.. Dus werken is gewoon kut ja
Je drinkt me maar woest aantrekkelijk vanavondquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja maar die was virtueel en ik wil em van een woest aantrekkelijk man die me vervolgens mee naar de slaapkamer sleurt.. Dus werken is gewoon kut ja
We hebben geen slaapkamers hier opt werkquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:42 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Waar werk je? Ben toch bijna weer klaar
Ik weet niet zeker of mn lever daar tegen opgewassen isquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je drinkt me maar woest aantrekkelijk vanavond.
Hmm jij smelt nu al...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je drinkt me maar woest aantrekkelijk vanavond.
Je kan ook met jezelf leven, dus dat moet wel lukkenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:44 schreef Spirit82 het volgende:
Ik weet niet zeker of mn lever daar tegen opgewassen is
Vast wel een kopieerhok, toilet of een voorraadkast?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:44 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
We hebben geen slaapkamers hier opt werk
Weet van de meeste niet eens hoe ze eruit zienquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:45 schreef stbabylon het volgende:
Ik hou van de vrouwen in Singles die hard to get spelen, maar om de haverklap aandacht willen, en graag horen hoe aantrekkelijk ze wel niet zijn.
Ik hou ook van de mannen die ze continue die aandacht geven.
Daar heeft u een goed puntquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je kan ook met jezelf leven, dus dat moet wel lukken.
Dat is het mooie, het uiterlijk maakt compleet niet uit! (blijkbaar)quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Weet van de meeste niet eens hoe ze eruit zien
We zijn allemaal mooi van binnenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is het mooie, het uiterlijk maakt compleet niet uit! (blijkbaar)
Ik heb het NU al verdiend, zo op de vrijdagmiddag en ben dan ook al lekker thuis!quote:
Als 't bloed eruit is wel jaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Van binnen zijn we allemaal blank
Als je het verdiend hebt dan is het goed.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb het NU al verdiend, zo op de vrijdagmiddag en ben dan ook al lekker thuis!
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je het verdiend hebt dan is het goed.
Heb het ook wel verdiend vind ik, maar zit er niet in.
En dan ook nog eens een koopzondag
Ja, dahaag. Je moet niet open op zondagquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat is echt genaaid, nog een reden om niet in de retail te werken
7,5 jaar retail gedaan, en zou voor geen goud meer terug willenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat is echt genaaid, nog een reden om niet in de retail te werken
Daar denken werkgevers vaak heel anders over.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dahaag. Je moet niet open op zondag
Hij is eigen baasquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:57 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Daar denken werkgevers vaak heel anders over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |