Gebrselassie zou mij lopend nog inhalenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:54 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Zijn serieuze snelheden maar niet continu en dan nog een gemiddelde fietster in hartje van een stad of dorp gaat geen 49km/h
7quote:
Dus de kans dat jij gepakt gaat worden voor te hard fietsen binnen de bebouwde kom is zeer klein. Voorzover je uberhaupt bekeurd word voor te hard fietsen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gebrselassie zou mij lopend nog inhalen
Een snelheidslimiet is een snelheidslimietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
7
Maar dan nog kan een fietser toch nooit TE hard rijden?
Die 68km/h was op een plek waar er 30 borden stonden. Ik had dus in theorie bijna mijn rijbewijs mogen inleverenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:54 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Zijn serieuze snelheden maar niet continu en dan nog een gemiddelde fietster in hartje van een stad of dorp gaat geen 49km/h
Er zijn wel eens boetes uitgedeeld ja, aan wielrenners die tegen de 60 door een 30km/h gebied knalden.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
7
Maar dan nog kan een fietser toch nooit TE hard rijden?
Ik heb eigenlijk geen idee. Dat heb ik niet geleerd voor m'n fietsdiplomaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een snelheidslimiet is een snelheidslimiet
Is op zich wel wat voor te zeggen jaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zijn wel eens boetes uitgedeeld ja, aan wielrenners die tegen de 60 door een 30km/h gebied knalden.
Nope, had wel gekunt, maar koos ervoor bij een vriendin te blijven die in de shit zatquote:
Kan je dit aantonen?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zijn wel eens boetes uitgedeeld ja, aan wielrenners die tegen de 60 door een 30km/h gebied knalden.
Ik heb echt een hekel aan wielrenners vaak, vooral in colonnequote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah, de zogeheten Luisterende oor maneuvre. Die kennen we. Heeft niet geholpen dus?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nope, had wel gekunt, maar koos ervoor bij een vriendin te blijven die in de shit zat
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:59 schreef PeuRac het volgende:
maar koos ervoor bij een vriendin te blijven die in de shit zat
Even mezelf quoten:quote:
En bedankt, ben dan wel recreatief maar wel uiterst fanatiekquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan wielrenners vaak, vooral in colonne
Nee, ik heb het van 1 van die wielrenners gehoord en stom stom stom hem niet een verklaring laten ondertekenen als bewijs op FOKquote:
Dat is prima. Maar daarom kan je nog wel rekening houden met andere weggebruikersquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:01 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
En bedankt, ben dan wel recreatief maar wel uiterst fanatiek
Heb zelf al wat gevonden, het kan wel maar makkelijk aan te vechten. Ik denk dat ze beboet zijn voor roekeloosweggedrag.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, ik heb het van 1 van die wielrenners gehoord en stom stom stom hem niet een verklaring laten ondertekenen als bewijs op FOK
Ik heb een bel! (dat hebben niet veel wielrenners)quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is prima. Maar daarom kan je nog wel rekening houden met andere weggebruikers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |