Daarom was het idd, opzich nog wel logisch, maar hou ajb je bek over je groene beleid danquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:51 schreef rival het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik in elke speech die ene pagina zoeken en vervangen
wat een kutklus voor die stagiair... Leert ie ook zo lekker veel vanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:48 schreef rival het volgende:
[..]
hier is bij de administratie een stagair bezig om ALLE dossiers in te scannen zodat we ze digitaal hebben...
en dan nog zijn er partners (oude kerels) die het zaakje niet vertrouwen en de papieren dossiers willen houden, of problemen maken als die jongedame hun papieren wilt hebben om in te scannen
Ja, dat werken niet altijd leuk is bijvquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wat een kutklus voor die stagiair... Leert ie ook zo lekker veel van
weet niet hoeveel weken ie bezig is met scannenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat werken niet altijd leuk is bijv.
ik zeg stagair maar bedoelde eigenlijk een student met bijbaantje...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
2 maanden geloof ik.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
weet niet hoeveel weken ie bezig is met scannenik zou ervoor passen iig
tenzij de stagiair leert voor iets administratiefs of zwakzinnig isquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
weet niet hoeveel weken ie bezig is met scannenik zou ervoor passen iig
Dat leerde ik ook tijdens mijn eerste IT stage toen ik alle utp kabels mocht ordenenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat werken niet altijd leuk is bijv.
ah dan valt het wel mee, er zijn ergere bijbanenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:55 schreef rival het volgende:
[..]
ik zeg stagair maar bedoelde eigenlijk een student met bijbaantje...
Ik heb nooit stage gelopen, ik was gewoon vakkenvuller toen ik 14 was, dat is al kut genoegquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:57 schreef rival het volgende:
[..]
Dat leerde ik ook tijdens mijn eerste IT stage toen ik alle utp kabels mocht ordenen
ik zit nu in de poepluiers, bloedneuzen en jengelend gezeikquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:57 schreef rival het volgende:
[..]
Dat leerde ik ook tijdens mijn eerste IT stage toen ik alle utp kabels mocht ordenen
toen werkte ik de weekenden bij een boer, plantjes potten....quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb nooit stage gelopen, ik was gewoon vakkenvuller toen ik 14 was, dat is al kut genoeg.
Je zit in poepluiers.... euhm, misschien wil je je zin iets anders formuleren?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik zit nu in de poepluiers, bloedneuzen en jengelend gezeik
Reminds me of een dramastage van mij. Ik wil er niet over praten. Ik ga de herinnering vanavond wel verder wegdrinken.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Ik las te snel en las bloedluiersquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik zit nu in de poepluiers, bloedneuzen en jengelend gezeik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |