Kan wel wat beter, slaap weer ontzettend veel... maar voel me wel okéquote:
Dat is altijd jammer zoietsquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee. Ik zag eind vorig jaar wel een leuk iemand in de AH (cassiere), ze lachte wel leuk naar me![]()
Maar daarna niet meer gezien, tot vorige week, maar toen zat ze aan de kassa en ik had net al aan een andere kassa afgerekend..
Jaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is altijd jammer zoiets![]()
Nog leuke plannen de komende tijd?
Zondagquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja
Zondag PSV-Ajax.
En over 4 weken. Sonata Arctica in de Effenaar
Ik hoop dat ze met 11-0 winnen van Ajaxquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja
Zondag PSV-Ajax.
En over 4 weken. Sonata Arctica in de Effenaar
Dat hoop ik natuurlijk ook. Maar zal wel een gelijkspelletje worden of een benauwde zege voor 1 van de 2.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze met 11-0 winnen van Ajax![]()
Leukbinnenkort naar Devin Townsend toe
Dan hoop ik PSVquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat hoop ik natuurlijk ook. Maar zal wel een gelijkspelletje worden of een benauwde zege voor 1 van de 2.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze met 11-0 winnen van Ajax![]()
Leukbinnenkort naar Devin Townsend toe
Groningen speelt laatste tijd wat zwakker. Moeten ze thuis of uit? Groningen thuis is nogal moeilijk.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ajax wint zondag.
Hoop dat mijn cluppie kan stunten tegen groningen.
We moeten thuis.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Groningen speelt laatste tijd wat zwakker. Moeten ze thuis of uit? Groningen thuis is nogal moeilijk.
Ja, geboren en getogen net buiten Eindhoven. Nu woon ik inmiddels in die stad. Redelijk dichtbij het stadion (loop er zo'n 20 minuten op)quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij bent een brabander neem ik aan?
Valkenswaard?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, geboren en getogen net buiten Eindhoven. Nu woon ik inmiddels in die stad. Redelijk dichtbij het stadion (loop er zo'n 20 minuten op)
Mistig.... koud en nat...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar heb ik het niet vandaan gehaaldquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Want je ondertitel kwam toch wel van:
Ik ben voor Feyenoord en ik haat Ajaxquote:
Don't say the F word out loudquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben voor Feyenoord en ik haat Ajax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |