abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93296564
Met een foto van in het Fok-hema-tuinbroekje, op verzoek van Keshet!

Wanneer krijgen we Emma in het tuinbroekje te zien O+

[ Bericht 22% gewijzigd door Jippie op 20-06-2023 13:45:17 ]
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_93296636
Staat goed!!

En Keshet, ik weet niet of Emma het jurkje al past, maar da's onderhand ook echt een fok-jurkje, dus dat moet ook op de foto :D

Ik vind dat Isabeau er erg leuk uitziet vandaag in een donkerbruin rokje, oudroze miallot en groen met oudroze trui.. Zal straks een foto nemen.
pi_93296672
Lief tuinbroekje!

Wickie: ik heb de babylegs bij prettymum.nl besteld. Je betaalt er wel 4,95 euro administratie- en verzendkosten, wat ik erg veel geld vind op zo'n kleine bestelling als babylegs. Maar goed, ik heb er een voedingstrui voor mezelf bij gekocht en betaalde toen helemaal geen verzendkosten. Zo ben ik weer goedkoper uit. :')
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_93296681
Senna is vandaag ook goed gekleed, dankzij de diverse adviezen van hier: een broek met elastiek in de taille en in de zoom en dan een strakker shirtje erop. Staat goed! Weet niet of er nog een foto komt, want ik ben op het werk en zij op het kdv. Vanavond zal het allemaal wat minder toonbaar zijn, vermoed ik :P
pi_93296730
Ik heb hier weer een H&M-bestelling binnen met wat spulletjes voor Ivan. Er zit een ontzettend schattig kort broekje tussen en ik heb een shirt 98/104 besteld bij wijze van experiment. Ziet er niet eens zo groot uit. :o Straks even kijken hoe het valt.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 09:31:40 #6
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_93296759
Senna! O+

Nou, ze heeft 't tuinbroekje aan hoor vandaag. Ik heb eerst 10 minuten lopen klooien met die sluiting maar uiteindelijk is 't gelukt. Ze is nu op het KDV, ik maak vanavond even foto's als ik weer thuis ben!

Sorbo, ik denk/hoop dat ze er wel in past nu. Foto's komen er zeker aan!

Emma heeft vorige week van een tante van haar een jurkje gekregen. Wit linnen met olifantjes erop. 't jurkje komt uit Thailand, daar was de tante op vakantie geweest. Het jurkje is echt zo leuk! Ik zie haar al helemaal rondrennen erin van de zomer met blote pootjes eronder! O+
Maar, nu komt 't, nooit gedacht dat ik dat zou zeggen: Emma is te dik voor 't jurkje. :o _O-
Qua lengte is 't goed maar ik krijg 'r echt niet in het lijfje gepropt. Ik ga nog even kijken of ik het jurkje kan uitleggen? is dat het goede woord?
En anders zet ik m'n moeder aan het werk, die kan er vast wel iets mee!

Ik ben benieuwd naar de Beau!
A grand adventure has begun.
pi_93296780
Oh, het is dit broekje:

In het echt zijn de pijpen korter dan ze op deze foto lijken, gelukkig (hoe schattig ik het model ook vind op dit jongetje):

vrijdag 25 februari 2011 @ 09:34:36 #8
265732 Keshet
pi_93296811
Dat ziet er leuk uit Claudia!

Ik bedenk steeds 's avonds pas dat ik nog bij H&M wil kijken en dan is er niks meer. Maar even een reminder in mijn agenda zetten zodat ik er 's ochtends kans kijken.
pi_93296861
Oh Keshet, dat is zo herkenbaar! :D Ik hoop maar dat Ivan een groeispurt in de lengte gaat krijgen, dan gaat kleding in de toekomst hopelijk iets beter passen.

Emma is gewoon een bolle. :o O+
  vrijdag 25 februari 2011 @ 09:39:24 #10
265732 Keshet
pi_93296921
Ik ben vanochtend wel door m'n rug gegaan toen ik haar uit de box pakte. Maar zo bol is ze echt niet hoor! Hoe dun zijn thaise kindjes dan wel niet! :o

Hee Huup! Nu Amélie zo belachelijk hard de lengte in gaat ( *O* ) ga je vast wel nieuwe spulletjes shoppen he? Laat maar eens zien! :9~
pi_93297230
Ik vind Ivan ook niet bol, hoor. :P
  vrijdag 25 februari 2011 @ 09:52:36 #12
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_93297247
Wat leuk Claudia, dat hij wakker werd met zn rugzak om, vind ik ook zo lief als ik mn zoontje zo zie slapen O+

Ik hoop vandaag de tragwerk crawler binnen te krijgen :7
pi_93297291
Staat leuk dat tuinbroekje bij Senna!

Ik had dezelfde tuinbroek ooit voor Kyllian gekocht, maar vond hm meer voor meisjer (hing hier bij de jongensafdeling). Hij heeft hm dus hooguit 1x gedragen en heb hm toen aan een vriendin gegeven voor haar meid.
pi_93297496
Wat schattig van dat rugzakje Claudia O+

En ik vind die fok-kleertjes zo leuk, dat er dan meer kindjes in zo'n shirtje/pakje/whatever op de foto staan enzo O+ ik spuug sowieso niet zo in tweedehands :P maar het is extra leuk als je de vorige drager kent <3

Dat tuinbroekje is leuk.

Keshet, ik heb bij wijze van blije opluchting vanmorgen alle kleertjes maat 74 en 80 de kast uit gemikt, hop weg dr mee! ok weg, als in, naar Elin's kast :') . Sommige dingen passen wel nog, ze is nu 81 cm dus met name maat 80 gaat nog goed, ik ben bij de broeken rustiger te werk gegaan :P maar ik was zó uitgekeken op al die dingen :@
ik geloof dat we sowieso ook wel toe zijn aan een nieuw seizoen, ander weer, ander 'soort' kleertjes ipv dat winterspul enzo. Kom maar op!

Ik heb een bestelling voor haar bij H&M staan, maar die wordt pas eind april/begin mei geleverd. En donderdag gaan we naar Rotterdam, naar Zara (riempjes kijken!) en naar Primark :9 heel misschien dat mijn zusje en ik strakjes even naar de wibra gaan maar die jurkjes zijn inmiddels bekend :+
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93297614
Huup, ik ben jaloers....jij wel naar Rotterdam!!!

Ik weet gewoon niet wanneer ik ooit kan shoppen. Met kids wil ik dan niet (Primark in met kids lijkt me geen pretje) en de weekenden lijkt me ook erg druk.
pi_93297644
Kun je niet op zondag winkelen, Meimeltje? Dan is het meestal veel rustiger dan op zaterdag.
pi_93297654
de weekenden zijn ook druk ja :Y
B. heeft volgende week voorjaarsvakantie (yay voor werk in t onderwijs ;) ) dus dan kunnen we even.

Troost je anders met de gedachte dat ik geen auto heb en voorlopig ook niet kan fietsen met Elin dus if it ain't walkable, it ain't happening voor mij de komende 9 maanden :') :D

ik heb trouwens voor Amélie ook nog het Lindex-jurkje via Poppedein *O* hij was keisnel binnen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 25 februari 2011 @ 10:09:37 #18
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_93297681
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 10:08 schreef huuphuup het volgende:

ik heb trouwens voor Amélie ook nog het Lindex-jurkje via Poppedein *O* hij was keisnel binnen
Een dag of 4?
pi_93297700
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 10:08 schreef Claudia_x het volgende:
Kun je niet op zondag winkelen, Meimeltje? Dan is het meestal veel rustiger dan op zaterdag.
niet in Rotterdam hoor :o :X

en ik geloof dat Alexandrium niet (of niet alles) open is op zondagen.

quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 10:09 schreef Marrije het volgende:

[..]

Een dag of 4?
euh dat weet ik niet meer precies, zou best kunnen het zou ook 3 dagen kunnen zijn.

Poppedein?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93297701
Oh, echt? Dan ga ik ook eens serieus op de Lindex-site kijken.
pi_93297711
Ach, wat weet ik van winkelen. Ik maak er een sport van om zo min mogelijk naar winkels te hoeven gaan. :Y)
  vrijdag 25 februari 2011 @ 10:13:49 #22
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_93297769
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 10:10 schreef huuphuup het volgende:

[..]

euh dat weet ik niet meer precies, zou best kunnen het zou ook 3 dagen kunnen zijn.

Poppedein?
Ja, zo snel kan het wel, 3 dagen maar ik dacht een dagje extra erbij voor de ordeverwerking, maar dat doen ze dan supersnel zeg.

Deze van lindex valt erg mooi en is hier een hit:
pi_93297789
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 10:11 schreef Claudia_x het volgende:
Ach, wat weet ik van winkelen. Ik maak er een sport van om zo min mogelijk naar winkels te hoeven gaan. :Y)
:D hahaha

ik hou er wel van, als ik niets móet hebben tenminste.
Gewoon een beetje rondlopen en kijken vind ik wel leuk. Als ik echt iets moet kopen (nieuwe broek, winterjas, schoenen weet ik veel) dan haak ik ook af :N

Volgens mijn DM geschiedenis is er bij Lindex besteld op de 19e rond middernacht en het is de 23e bij Poppedein bezorgd.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 25 februari 2011 @ 10:20:14 #24
265732 Keshet
pi_93297923
Alexandrium is elke zondag open. 10 minuutjes met de metro! *O*

Huup, dat je uitgekeken raakt op kleding komt me bekend voor. :@ Fijn dat je wat nieuws kunt pakken nu!

Echt he, ik ga gewoon niet op die Lindex site kijken. Ik word al wild van de plaatjes hier, haha!

Hebben jullie nog een tip voor een kraamkadootje voor een manneke van 4,5 kilo en zo'n 50 centimeter? Z'n moeder is HEMA-fan. :D
pi_93298010
uhh ja een hema-kaart? kan ze zelf heel leuke dingen shoppen...
ik heb dr meerdere gekregen en heb daar echt veel plezier van gehad.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_93298058
Nou ik denk dat ik dan maar een keer een dagje vrij neem als Kyllian op school zit en Dyon KDV :P
Moet alleen nog te plannen zijn, want veel afspraken kan ik gewoon niet overdragen.

Huup, kan ik geen Zara wenslijstje meegeven? ;) :P
pi_93298062
Zo, dit is wat er onderweg is voor Amélie voor de zomer, wellicht dat ik er nog wat uit gooi, dat zien we dan wel, het wordt pas over 2 maanden bezorgd dus ik kan nog even dubben ;)

sowieso die 2,95 broekjes van de aanbieding:

2 leggings

hemdjes O+ ik ben een enorme hemdjesfan, voor mezelf ook :') :D

korte broeken, ik ben benieuwd hoe dat jeansding gaat vallen straks, ze heeft nu zo'n half dreumes/half peuter bouw haha

de blousejes van de aanbieding, 4,95 p/s *O*

capri.

Zal strakjes eens naar boven lopen en wat we in de kast hebben liggen al op de kiek zetten. Gewoon omdat het kan :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93298088
Keshet, misschien iets van littlelabel.nl? Ik zou niet zo gauw zelf iets van de Hema durven kopen als kraamcadeau; dikke kans dat ze het al heeft. Ergens in het vorige topic stond een kortingcode voor littlelabel.nl (ik zag er in ieder geval een in de WIJ).
pi_93298141
Oh Keshet in jouw geval kan ik me helemaaal voorstellen dat je er op uitgekeken raakt. De hele kleine maatjes zijn ook zo veel van hetzelfde vaak op een bepaald moment.

Ik durfde hier steeds niet zo radicaal door de kast te gaan omdat je net zult zien dat je dan nieuw spul hebt gekocht en dat ze dan ineens een spurt maakt }:|

Elin is ook 4,5 kg nu en 50 cm. Maat 56 zit goed, 50/56 zit precies pas en maat 50 zit eh, krap :P
dus als je kleine kleding koopt zou ik denk ik voor 56 gaan.

Meimel ik zou t met liefde voor je doen maar ik geloof niet dat mn saldo dat toelaat helaas. -O-
ik ga ook echt enkel voor een riempje naar Zara haha
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93298162

die hebben we ook voor ons Lietje, B. vond hem zo leuk; ben benieuwd of ze hem op laat :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93298283
Huup, die ruitjesblousjes vind ik erg leuk!! *O*

Dan had ik wat geld gestort toch, maar dan kan ik net zo goed online shoppen natuurlijk. Wil er eigenlijk juist heen om de kleertjes in het echt te zien en misschien zie ik dan weer andere dingen.
Ow en hier ook nog ff geen geld, zit al continu te kijken of m'n salaris al binnen is. heb gisteren de reparaties aan mn auto moeten betalen :')
pi_93298319
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 10:29 schreef huuphuup het volgende:

Elin is ook 4,5 kg nu en 50 cm. Maat 56 zit goed, 50/56 zit precies pas en maat 50 zit eh, krap :P
dus als je kleine kleding koopt zou ik denk ik voor 56 gaan.
Oh, hehe, ik denk dat ik de vraag verkeerd begreep.

Ik zou ook maat 56 kopen. Past meteen. En bij veel winkels valt 56 groot. Ik zou alleen pakjes uit één stuk altijd in 62 kopen. Die pakken zo vaak kleiner uit, of het kind heeft net een lange romp of lange ledematen waardoor een maat 56 al snel niet meer goed zit.
pi_93300956
Leuke bestelling Huup! Dat jeansbroekje en die andere korte broekjes daar zit ik over te twijfelen. Ze zijn zo leuk!

Keshet, Emma te dik voor een jurkje! MIJLPAAL! :D
pi_93301157
Het zat zijn van kleren herken ik ook zo goed! Daarom is het nu extra leuk om te shoppen voor de zomer, tenminste echt iets wat echt nodig is.
We hadden ook nieuwe schoenen nodig voor Finn, ik vond dat hij zo raar liep ineens, blijken de schoentjes te klein :@
De schoentjes van de nieuwe collectie van Zara vond ik in het echt eigenlijk maar zozo. Het zijn nu nikes geworden uit de aanbieding bij de van Haren, ik vond ze nog verrassend soepel eigenlijk!

Leuke bestelling huup!

Het rugzakje van Ivan vind ik echt heel erg gaaf! Die gaat op de verjaardags wishlist.

Oh meimeltje jij ook al reparaties aan de auto? Hier ook, ik had me voorgenomen dat als het een beetje meeviel dat ik wel kon shoppen, dat gaat helaas niet door dus ;(
pi_93301656
Zoals beloofd!

pi_93302906
Claudia, ik twijfelde over dat broekje. Maar het is wel echt leuk dus.
Oh en kleding naaien is gewoon een kwestie van uitproberen. Als je met een heel simpel projectje begint, de instructies heel goed leest, alles netjes tekent, uitknipt en spelt, kan er niet zo heel veel mis gaan. Het lastigste is het instellen van de draadspanning vind ik (en niet vergeten het voetje naar beneden te zetten, hoe vaak ik dat niet gehad heb in het begin :') ). Als je het ooit eens wilt proberen heb ik wel wat hele makkelijke patroontjes. Ik zou je ook wel echt willen helpen, maar ik weet niet hoe dat moet met het slapen van Niels.

Isabeau met je mooie trui O+ Wat zitten haar haartjes leuk!

Ik ben heel benieuwd naar Emma in De Tuinbroek.

Wat lief oeke O+ Ik zit al driftig op Etsy te zoeken naar nog meer leuke stofjes.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_93303341
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 12:02 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Het zat zijn van kleren herken ik ook zo goed! Daarom is het nu extra leuk om te shoppen voor de zomer, tenminste echt iets wat echt nodig is.
We hadden ook nieuwe schoenen nodig voor Finn, ik vond dat hij zo raar liep ineens, blijken de schoentjes te klein :@
De schoentjes van de nieuwe collectie van Zara vond ik in het echt eigenlijk maar zozo. Het zijn nu nikes geworden uit de aanbieding bij de van Haren, ik vond ze nog verrassend soepel eigenlijk!

Leuke bestelling huup!

Het rugzakje van Ivan vind ik echt heel erg gaaf! Die gaat op de verjaardags wishlist.

Oh meimeltje jij ook al reparaties aan de auto? Hier ook, ik had me voorgenomen dat als het een beetje meeviel dat ik wel kon shoppen, dat gaat helaas niet door dus ;(
Ja dat dus! :D
én een nieuwe maat, én een nieuw seizoen dus yay!

we hebben best wel wat liggen al omdat we (alweer) een doos met kleertjes gekregen hebben van B.s nicht, maar eerlijk gezegd is niet alles daarvan voor wat mij betreft geschikt. Heel veel is echt heel erg gedragen, verwassen, met vlekken of net gaatjes enzo. Ik gooi het zeker niet weg, spul dat stuk/vies mag is ook handig, maar er mag ook wel wat bij dus.

dat van die schoenen klinkt bekend :') :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93303356
oh en isabeau wat is je trui leuk!! O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93303422
Ja he? Alleen de combinatie met de rok was in het schemerdonker veel beter :')
pi_93303448
ik vind het dus echt onmogelijk om dat rokje te combineren. Het is donkerbruin, bijna zwart met een kleur rood die je ook bijna niet ziet en waar ik het ook mee combineer, het staat altijd stom. Terwijl die rok zo leuk is...
GRR
pi_93303457
suggesties?
pi_93303540
Het lijkt eerder wat antraciet, maar ik schijn toch een klein beetje kleurendoof te zijn :@

Ik vind het vestje ook echt heel erg leuk O+
pi_93303608
Het is echt echt heel donkerbruin
pi_93303620
Trui is van c&a en is misschien nog wel te koop :)
pi_93303639
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 13:11 schreef miss_sly het volgende:
Het lijkt eerder wat antraciet,
dito :Y

quote:
maar ik schijn toch een klein beetje kleurendoof te zijn :@

dito :') :D

crème of wit geen optie anders?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93303697
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 13:13 schreef huuphuup het volgende:

[..]

dito :Y

[..]

dito :') :D

crème of wit geen optie anders?
whahaha, aan ons heb je dus wel wat. Valt nog mee dat onze dochters er niet in de vreselijkste kleurencombinaties bij lopen :D
pi_93303748
Oh ja creme zou nog wel leuk kunnen staan idd.
pi_93303826
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 13:15 schreef miss_sly het volgende:

[..]

whahaha, aan ons heb je dus wel wat. Valt nog mee dat onze dochters er niet in de vreselijkste kleurencombinaties bij lopen :D
psies, skills! :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93303865
Haha het zóu ook gewoon aan mijn foto kunnen liggen dat jullie denken dat het antraciet is ;)
pi_93304268
Ik zou ook zeggen antraciet, zeker icm de bruine schoentjes zie ik er geen bruin in.. maar die trui is wel ontzettend leuk! Waar heb je die vandaan? staat hier vast ergens, maar deze topics gaan zo hard!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_93304526
C&A darling. En dan ligt het aan de foto. Het is ECHT donkerbruin (bijna zwart, maar als ik het naast zwart leg zie je duidelijk het verschil)

*stampvoet*
pi_93305225
Dat rokje begrijp ik geloof ik niet zo goed. :Y) Maar ik vind de kleur van haar trui/vest erg leuk. En die schoentjes blijven te schattig voor woorden.

Twinkly, dankjewel, lief aanbod! :* Ik denk dat ik het naaien maar beter uit mijn hoofd kan zetten. Da's vast een project dat gedoemd is te mislukken.

Oh, en ik weet niet of jij het korte broekje leuk zult vinden, maar ik wil wel een foto voor je maken zodat je kunt zien hoe het bij een dreumesje valt. Ik heb het idee dat de maten vrij groot vallen in ieder geval. Voor Ivan heb ik nu een 86 en die is zelfs wat groter dan de spijkerboek die telkens van z'n kont zakt.
pi_93305961
Ik begrijp het rokje overduidelijk ook niet :P

Ik sta op het punt om te veel geld uit te geven op zara.com. hou me tegen!

Oh wacht, lief heeft creditcard in portemonnee..pfoei!

Zeg nou zelf:

of

of

En nog veel meer, maar dan zou ik in herhaling vervallen
pi_93306075
Sorbo moet dat of geen en zijn :P

Ik scroll ook eens door een nieuw topic heen, dit is echt geen goed topic voor mij... Het is allemaal veel te leuk en ik word er heel hebberig van.. Kun je dit soort topics niet blokkeren :P
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_93306131
goed punt

EN natuurlijk!
pi_93307174
Sorboo, wat doe je.....ik wil echt naar de Zara!!!

En nu hoor ik net dat papa hier ws woensdag wel kan oppassen aangezien hij donderdag pas met z'n nieuwe opdracht gaat beginnen :D Heb hm al opdracht gegeven Kyllian om 12 uur uit school te halen en Dyon dus te vermaken die dag :P Mama kan woensdag naar Rdam! (maar moet niet al te los gaan, vanavond moeten we de vakantie ook al betalen ;)).
pi_93307861
Ik wil dit weekend naar de stad (hema, v&d, h&m en zara) en zit me af te vragne of we met drieeen moeten gaan, of dat ik gewoon eens even alleen zal gaan....best een idee, denk ik, even lekker shoppen O+ *O*

Die drie dingen die je post wil ik in eht echt zien, sorbootje! Die lijken me zo echt leuk!
pi_93311540
epic win

ik heb schoenen van 59,95 afgedongen naar 5 euro omdat ze iets verkleurd waren, hop, beetje bleek erop en nieuw! (red rags)
muahaha

en ze heeft een spijkergiletje, 2 spijkerbroeken, 2 tuniekjes, wit met blauwe shirtje, nog een paar slofjes, 2 longsleeves en een strijkijzer bij :+
pi_93312282
Mooi broekje heb je gekocht voor Ivan, claudia!

Leuk die bestelling van de h&m, Huup. Vooral die tuniekjes!

Goed bezig kleurdoos! Elin is zeker het blijst? met haar strijkijzer.

Sorboo, leuke dingen van de zara! Jammer dat die in den bosch geen kinderafdeling heeft. En dat vestje wat Isabeau aanheeft op de foto is echt heel leuk!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_93313188
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 10:01 schreef huuphuup het volgende:
maar ik was zó uitgekeken op al die dingen :@
ik geloof dat we sowieso ook wel toe zijn aan een nieuw seizoen, ander weer, ander 'soort' kleertjes ipv dat winterspul enzo. Kom maar op!
Ik ook!! Beetje overdreven misschien, maar als ik wat koop voor hem momenteel dan is het iets heel erg zomers
En wat levert Lindex dan snel! Leuke H&M bestelling voor Amelie

Cool dat het broekje van Senna nu voor Emma is.Erg leuk meidentuinbroekje O+

Wat een coole outfit heeft Isabeau weer aan zeg, dat rokje :9~ O+

Ik zie eigenlijk niks leuks bij de Zara eerlijk gezegd. Voor jongens dan he

Octo, hou ons op de hoogte van Dpam he, wat een leuk pakket zul je aan de deur krijgen
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_93313276
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 16:11 schreef Kleurdoos het volgende:
epic win

ik heb schoenen van 59,95 afgedongen naar 5 euro omdat ze iets verkleurd waren, hop, beetje bleek erop en nieuw! (red rags)
muahaha

:o _O_ Kijk, dat zijn de echte koopjes van die-hards he hahaha i love it
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_93313984
KD :o damn! nice!!
goed bezig :D

mn zusje kwam langs dus we zijn even de stad in geweest, bij h&m het restant van mn giftcard opgemaakt, een sjaal, pyjama en shirt gehaald en bij wibra een badpakje en een shirtje voor Elin *O*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93314087
ow ja, dat vroeg ik me af he: als je een leuk badpakje hebt, doe je er dan een zwemluier onder? Past dat?
  vrijdag 25 februari 2011 @ 17:11:41 #64
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_93314098
Goed gedaan KD :D

zijn er nog werkende h&mcodes? :9
I`m not weird. I`m limited edition.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 17:11:56 #65
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_93314104
ik heb voor mijn doen een grote bestelling bij H&M gedaan, Bram moest toch echt een paar shirts in 92 hebben
voor Bram

Voor Eline

En voor mezelf

En deze had ik van de week al besteld

pi_93314204
miss, wij doen het wel, een zwemluier onder een badpakje, meestal zijn de pakjes er ook op gemaakt hoor :)elin past met r pamperkont gewoon in 80/86 zwempak! terwijl de meeste kledingmaten 80/86 te klein zijn :)

en ik baal van mijn kutcamera, ik wil showen ;(
  vrijdag 25 februari 2011 @ 17:43:06 #67
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_93315072
Als ik genoeg geld had, had ik dit besteld bij Lindex

Voor Eline

Voor Bram

pi_93315181
Ik vind dat jasje zó leuk! Is het een jasje voor de lente en herfst? Of is het daar niet warm genoeg voor?
pi_93315477

en nog een spijkerjasje + spijkergiletje en een wit shirtje met donkerblauwe bloemen ook van h&m
lijkt op dat blousje, maar staat niet online

mooie koop O+
en dan die schoenen nog
  vrijdag 25 februari 2011 @ 17:57:05 #70
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_93315552
@ Sugarsnap: dat blauwe polo'tje heb ik vandaag ook gekocht, met een spijkerbroekje met rechte pijpjes O+

Dat zijn, naast een rompertje, mijn allereerste aankopen voor mijn zoon (vandaag gehoord!).

Ik ga me verder inhouden, moet nog 20 weken, maar wilde gewoon vast even kijken wat er is.
Het shoppen hielp wel bij het omschakelen: ik was ervan overtuigd dat ik een meisje kreeg :D
  vrijdag 25 februari 2011 @ 18:00:43 #71
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_93315691
Oeh Aventura, een zoon! Wat leuk!
Er is op dit moment voor jongetjes best veel te koop naar mijn smaak. En dat zijn vooral felle kleurtjes voor mijn blondie.

Claudia, ik durf niet te zeggen of de jasjes dik genoeg zijn voor lente/herfst. Ze zijn volgens mij wel gevoerd
pi_93316499
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 16:11 schreef Kleurdoos het volgende:
epic win

muahaha

en ze heeft een spijkergiletje, 2 spijkerbroeken, 2 tuniekjes, wit met blauwe shirtje, nog een paar slofjes, 2 longsleeves en een strijkijzer bij :+
pi_93316564
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 18:23 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

Meh stomme telefoon.
Maar wat ik dus wou zeggen.. Red rag schoenen O+!, foto!!
  vrijdag 25 februari 2011 @ 18:30:46 #74
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_93316718
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 17:43 schreef Sugarsnap het volgende:
Als ik genoeg geld had, had ik dit besteld bij Lindex

Voor Bram
afbeelding

Dat zijn hele fijne truitjes, heb er 3 van gekocht voor mijn oudste, andere kleurencombi's, dat wel.
pi_93317138

dit model maar dan met lichtroze/zilver en donkerroze..en de neus was dus iets vergeeld.. opgelost met bleek :+
pi_93317781
nice kleurdoos, driekwart van die kleertjes heb k hier voor Amélie ook :D ze staan je meiske vast supertof O+ en die Red Rags zijn leuk! :9
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93318342
Dit is wat we nu hebben liggen voor Amélie in maat 86 en 86/92, de afgelopen maanden verzameld uit de diverse sales :D en samen met die bestelling van de vorige pagina van H&M en dat Lindex jurkje kunnen we wel even vooruit voorlopig :) afhankelijk van hoe lang ze in die maat zit kopen we in het najaar wel weer wat truien/vesten bij.

Er ligt ook nog een stapeltje shirts die gekregen/tweedehands zijn in de kast (oa supertof spul van KD, SC en Lishe O+ ) dus we kunnen goed vooruit. Ohja en 2 jurkjes van goodmood maar die zitten in de was.

ik ben vooral fan van het rechterbroekje geloof ik.

2 capri's en een shortje; de witte capri en 2 zelfde soort shortjes komen daar nog bij.

dit is de bedoeling met t sjaaltje straks, ik vind het zo leuk :D en dan met die sandaaltjes eronder O+ maar ik betwijfel of ze het laat zitten :')

close-up van t sjaaltje

jurks

ballonjurkjes met halternek

die pyjama vond ik zo leuk :@ :D

badpakje

Er staan nog een zwembroekje en een riempje van Zara op t verlang/kooplijstje.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93318633
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 17:46 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind dat jasje zó leuk! Is het een jasje voor de lente en herfst? Of is het daar niet warm genoeg voor?
ik heb gegokt voor Elin op de nazomer en de herfst. Ik had hem besteld dus hij ligt al bij Poppedein.
Poppedeinske! Als je zin/tijd hebt, trek de verpakking maar open, kun je ff kijken of ie herfst-proof is voor de geinteresseerden ;)

Sugarsnap leuk je bestelling!
en de lindex dingen zijn ook erg leuk O+

Voor Elin heb ik dus dat jasje bij Lindex besteld en 2 hemdrompers voor de zomer.
Bij Wibra heb k vanmiddag dit shirtje gekocht voor haar, vond hem wel lief en hij lijkt me lekker luchtig qua stof. ze hadden de spijkerjurkjes en de smockjurkjes trouwens niet bij de wibra hier

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93319319
leuk spul huup en t sjaaltje is leuk he?! hier wordt ie iig al afgetrokken en nu is ze een turkse vrouw :P

ik heb trouwens ook nog een spijkerjackie gekocht bij de zeeman en die gepimpt!
  vrijdag 25 februari 2011 @ 20:29:24 #80
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_93321589
Ik heb bij H&M een heel leuk giletje gescoord. Maatje 80 dus het is voor de feestdagen aan het eind van dit jaar O-)

En ik ben geslaagd voor bretels! Op de markt: ¤5. Het zijn knalgele met robotjes op. Iedereen vindt ze leuk behalve ik -O-
  vrijdag 25 februari 2011 @ 20:32:58 #81
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_93321771
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 12:53 schreef Twinkly het volgende:
Claudia, ik twijfelde over dat broekje. Maar het is wel echt leuk dus.
Oh en kleding naaien is gewoon een kwestie van uitproberen. Als je met een heel simpel projectje begint, de instructies heel goed leest, alles netjes tekent, uitknipt en spelt, kan er niet zo heel veel mis gaan. Het lastigste is het instellen van de draadspanning vind ik (en niet vergeten het voetje naar beneden te zetten, hoe vaak ik dat niet gehad heb in het begin :') ). Als je het ooit eens wilt proberen heb ik wel wat hele makkelijke patroontjes. Ik zou je ook wel echt willen helpen, maar ik weet niet hoe dat moet met het slapen van Niels.

Ik heet dan wel geen Claudia, maar ik hou me aanbevolen...
Ik heb nu zelf met wat moeite een patroon getekend van een jumpsuit. Ik moet alleen nog aan tijd zien te komen om het te maken...
pi_93321916
ow ja, even offtopic, maar ik las iets over etsy, maar dat moet van ver weg komen, toch?

En welke site was dat nou, huup, waar je die patroontjes kunt bestellen? iets met ottobre ofzo?
pi_93322353
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 19:18 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ik heb gegokt voor Elin op de nazomer en de herfst. Ik had hem besteld dus hij ligt al bij Poppedein.
Poppedeinske! Als je zin/tijd hebt, trek de verpakking maar open, kun je ff kijken of ie herfst-proof is voor de geinteresseerden ;)
In welke maat heb je het jasje gekocht? 68?
pi_93322628
Amélie, wat een leuke garderobe heb je al!! En sjaaltjes zijn schattig! Net als die doekjes op het hoofd (kom er ff niet op hoe zoiets heet :D).
pi_93322647
Nou, net voor het eerst bij de Zara besteld...en papa heeft deze keer betaald :P Hopelijk zijn de maten goed, maar ik neem aan dat je in de winkel kunt ruilen?

Dyon:

Kyllian
pi_93322747
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 17:46 schreef Claudia_x het volgende:
T is een heel lekker stoffen jasje die ook mooi sluit bij de hals, heerlijk voor het nog niet zo heel koude najaar en warmer wordende voorjaar! En bovendien errug O+
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_93322753
Ik vond dus duidelijk de baby/dreumes collectie leuker he :P Voor Kyllian ga ik morgen wel even in Utrecht bij de WE en H&M wat shoppen.
pi_93323428
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 20:51 schreef Poppedein het volgende:

[..]

T is een heel lekker stoffen jasje die ook mooi sluit bij de hals, heerlijk voor het nog niet zo heel koude najaar en warmer wordende voorjaar! En bovendien errug O+
*O*

Claudia ik heb een 74 besteld, ik heb het liever iets te ruim dan wat te krap en als deze dame gemiddeld groeit dan gok ik dat ik haar eind van de zomer/begin van de herfst in 74 ga stoppen. Ik was bang dat 68 te snel te klein zou zijn.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93323540
Mijn zoon krijgt zijn eerste schoentjes via marktplaats. Dat kan niet hè? Maar ik behandel ze als nieuw en ga ze met eenzelfde emotionele waarde bewaren als S haar eerste schoentjes. O+

Hier staan ze:
http://kind-baby.marktpla(...)tDKwqq4FAAZPAf4%253D

Echte R-schoentjes toch?
pi_93323542
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 20:36 schreef miss_sly het volgende:
ow ja, even offtopic, maar ik las iets over etsy, maar dat moet van ver weg komen, toch?
Nee hoor, je kunt ook een land selecteren waar je wil winkelen. Maar zelfs van ver gaat goed, ik heb al stofjes uit Amerika, Japan en Singapore laten komen.
En goed dat je het zegt, ik voel me rot en er staat nog geld op mijn paypal rek, dus ik ga even shoppen zo.
En een Bollywood-film kijken. O+
quote:
En welke site was dat nou, huup, waar je die patroontjes kunt bestellen? iets met ottobre ofzo?
Hier kun je de ottobre bestellen, Miss. Daar zijn speciale uitgaves bij met alleen kinderpatroontjes.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_93323582
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 20:32 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ik heet dan wel geen Claudia, maar ik hou me aanbevolen...
Ik heb nu zelf met wat moeite een patroon getekend van een jumpsuit. Ik moet alleen nog aan tijd zien te komen om het te maken...
Ik wil je graag helpen hoor :Y Als ik het kan :@

DIe riem die je gekocht hebt klinkt fantastisch <3

Meimeltje dat tuinbroekje is lief zeg O+ Wel spannend zo wit!

Miss_Sly, je moet de stoffen op Etsy even omrekenen naar cm, het staat daar in yards, zodat je weet hoe duur het is. Meestal is het goedkoper om stofjes uit andere landen hier naartoe te laten komen dan om ze via Nederlandse webshops te kopen.
Stofjes voor meisjes zijn trouwens ook ruimschoots op de markt te vinden!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_93323623
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 19:36 schreef Kleurdoos het volgende:
leuk spul huup en t sjaaltje is leuk he?! hier wordt ie iig al afgetrokken en nu is ze een turkse vrouw :P

ik heb trouwens ook nog een spijkerjackie gekocht bij de zeeman en die gepimpt!
ja hey fix die camera es want dat vraagt wel om een foto hoor! :P

ik heb een onwijs leuk spijkerjasje van SC gekregen van Isa geweest voor Amélie. Ben er echt heel blij mee :D

Meimel leuk spul :Y ik vind het zo grappig om te zien dat je een hele uitgesproken smaak hebt, je kiest echte 'meimel'dingen. Leuk zo'n hele eigen herkenbare stijl.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93323681
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 21:06 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Meimeltje dat tuinbroekje is lief zeg O+ Wel spannend zo wit!
Voor in de zomer hier lekker achter aan het strandje moet dat vast wel lukken O+ (met regen zou ik geen wit durven :P).
pi_93323682
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 21:05 schreef oeke het volgende:

[..]

Nee hoor, je kunt ook een land selecteren waar je wil winkelen. Maar zelfs van ver gaat goed, ik heb al stofjes uit Amerika, Japan en Singapore laten komen.
En goed dat je het zegt, ik voel me rot en er staat nog geld op mijn paypal rek, dus ik ga even shoppen zo. En een Bollywood-film kijken. O+

[..]

Hier kun je de ottobre bestellen, Miss. Daar zijn speciale uitgaves bij met alleen kinderpatroontjes.
aah, dank :*

Ik realiseerde me ineens afgelopen week dat ik 's avonds steeds vaker mijn handen vrij heb, dus ik dacht: misschien kan ik wel iets gaan naaien ofzo!
pi_93323746
R, z'n eerste schoentjes, woeii! Lief weer he die kleine schoentjes, maar ben je niet bang dat de maat straks niet goed is of had je die al opgemeten?
pi_93323747
Ik heb nog een edit aan mijn post toegevoegd voor jou Miss Sly
pi_93323761
Zien jullie de schoentjes voor R ook? O-)
pi_93323818
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 21:09 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Zien jullie de schoentjes voor R ook? O-)
waar waar??!
pi_93323824
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 21:09 schreef Meimeltje het volgende:
R, z'n eerste schoentjes, woeii! Lief weer he die kleine schoentjes, maar ben je niet bang dat de maat straks niet goed is of had je die al opgemeten?
Het is niet om te lopen, alleen maar om buiten op een loopwagentje te kunnen crossen. Ze zijn denk ik te groot. Ik volg een beetje S haar maat merk ik. En als ze echt niet passen... dat zie ik dan wel weer.
pi_93323846
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 21:10 schreef Twinkly het volgende:

[..]

waar waar??!
http://kind-baby.marktpla(...)tDKwqq4FAAZPAf4%253D
  Moderator vrijdag 25 februari 2011 @ 21:11:06 #101
5428 crew  miss_sly
pi_93323856
Ik vind ze leuk, groofs O+

Meimel, ik vind vooral het geruite broekje echt zo leuk O+ en idd heb je een echte meimel-smaak, leuk!

Ik zal de Etsy site eens gaan bekijken dan. En eens naar een markt gaan!
pi_93323909
Oh ze zijn echt mega schattig Groofsken!! <3
pi_93323961
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 21:11 schreef Twinkly het volgende:
Oh ze zijn echt mega schattig Groofsken!! <3
Echt R hè? O+ Beetje oudbollig stoer ofzo.
pi_93323994
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 21:12 schreef groofskendezoveelste het volgende:

[..]

Echt R hè? O+ Beetje oudbollig stoer ofzo.
Ja, door dat blauw!
Zo'n model wil ik ook voor Niels voor de zomer!
pi_93324072
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 21:13 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Ja, door dat blauw!
Zo'n model wil ik ook voor Niels voor de zomer!
Van de zomer wil ik eigenlijk gewoon echte sandaaltjes, met een open neus zeg maar ;-).
pi_93324083
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 21:07 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Meimel leuk spul :Y ik vind het zo grappig om te zien dat je een hele uitgesproken smaak hebt, je kiest echte 'meimel'dingen. Leuk zo'n hele eigen herkenbare stijl.
Papa heeft deze keer ook meegekozen :D Ik had meer in het mandje gegooid, mocht hij dingen van schrappen :P

Ik dacht juist voor de verandering bijv:

En deze werd ook afgekeurd, vond hij te meisjesachtig :?

pi_93324150
Wat een leuke bloesjes, ze lijken wel wat op elkaar :P .
pi_93324275
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 21:11 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind ze leuk, groofs O+

Meimel, ik vind vooral het geruite broekje echt zo leuk O+ en idd heb je een echte meimel-smaak, leuk!

Ik zal de Etsy site eens gaan bekijken dan. En eens naar een markt gaan!
http://www.etsy.com/shop/ThisandThatFromJapan
http://www.etsy.com/shop/freshsqueezedfabrics
http://www.etsy.com/shop/emicraftinjapan
http://www.etsy.com/shop/fabricsgalore?ref=top_trail
deze is nu tijdelijk gesloten, maar heeft hele leuke stofjes
http://www.etsy.com/shop/luckykaerufabric
pi_93324311
Die schoentjes zijn lief Groof! Ze passen goed bij R. :Y

Hihi Meimeltje die lijken op elkaar! Ik vind ze wel erg leuk trouwens, jammer dat ze afgekeurd werden. ;)
Ik vind de rest van je spulletjes ook heel leuk! ^O^
pi_93324319
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 21:15 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Wat een leuke bloesjes, ze lijken wel wat op elkaar :P .
:P
pi_93324373
Oh ja, paars hè. Zit het hem daarin Meimel? Ik vind de rest ook erg bij jou en je zoons passen. Mooi! Frisse kleurtjes weer.
pi_93324451
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 21:18 schreef oeke het volgende:

Hihi Meimeltje die lijken op elkaar! Ik vind ze wel erg leuk trouwens, jammer dat ze afgekeurd werden. ;)
Ik vind de rest van je spulletjes ook heel leuk! ^O^
Ach ik kom vast wel een keer bij de Zara, nu wilde ik het maar zijn bestelling laten. Als ik in de winkel iets koop heeft ie er niets meer over te zeggen :P Alhoewel ik ook geen idee heb of het Dyon zal staan, ik vind het een echte Ko of Wolf blousje.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 21:21:15 #113
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_93324452
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 21:14 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Papa heeft deze keer ook meegekozen :D Ik had meer in het mandje gegooid, mocht hij dingen van schrappen :P

Ik dacht juist voor de verandering bijv:
[ afbeelding ]

En deze werd ook afgekeurd, vond hij te meisjesachtig :?

[ afbeelding ]
Die eerste is echt heel stoer!
pi_93324507
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 21:19 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh ja, paars hè. Zit het hem daarin Meimel? Ik vind de rest ook erg bij jou en je zoons passen. Mooi! Frisse kleurtjes weer.
Nee was niet door het paars, hij vond het model meisjesachtig. Ik vraag me af welk model, want zoveel model zit er niet in :P
pi_93326117
ik heb vandaag ook wat zomerspulletjes voor Floris gekocht *O*
(eerste salaris enzo, maar heb me ingehouden ;) anders kan ik straks niks meer kopen)

Wit shirtje is niet zo heel handig enzo, mja ach zien we dan wel weer :D Vond t een leuke combi :D

eigenlijk wil ik deze trui ook erbij:

ze hebben ook zo'n felroze kleur voor de zomer, maar ik weet niet of dat staat bij Floris :') Dus durfde ik dat niet te kopen..
Deze kleur dus, in t echt vind ik m wat meer roze...

Meimel, leuke spullen :D
  vrijdag 25 februari 2011 @ 21:52:39 #116
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_93326329
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 21:06 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Ik wil je graag helpen hoor :Y Als ik het kan :@

DIe riem bretels die je gekocht hebt klinkt fantastisch <3

Ow ik zou al heel blij zijn met een paar eenvoudige patronen joh om gewoon wat te oefenen enzo...

Groofs, leuke sandaaltjes O+
pi_93326456
Ook leuk Sonnetje! Dat rose shirt heb ik geloof ik ook een keer ergens in een winkelmandje gehad, was het niet kleertjes.com? ;)
pi_93326709
leuk spul son :)

die eerste is superleuk meimel!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93326753
mijn plaatje komt er wel vandaan Meimel :D
Tis iig lekker zomerspul :)
pi_93326959
Wat een leuke spulletjes son!!

Morgen ga ik naar mijn ouders, en daar in het dorp is een hans textiel. Ik hoop dat ze er nog wat leuks hebben!!

Ook hebben ze daar een hema, en ze hebben daar altijd nog veel dingen die elders snel uitverkocht zijn.
*poef* nu is het weg
pi_93327528

O+

ik vind geel zo'n leuke kleur voor de zomer O+
of voor wat vrolijkheid in de winter :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93327822
Wat een schattig jurkje Huup O+

als k een meisje had gehad had ik denk ik deze vandaag gekocht :') Die hing daar met een heel schattig vestje erbij.
pi_93327955
Wat goed dat je die site post huup. Ik had hem op mijn oude laptop onder de favorieten staan, maar kon hem niet meer vinden nu ik een nieuwe laptop heb. Ik vroeg me vanmiddag nog af wat die site ook al weer was!
*poef* nu is het weg
  vrijdag 25 februari 2011 @ 22:41:22 #124
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_93328833
Wat ik me afvraag, zijn jullie er van op de hoogte dat er in Luik een dpam-winkel zit? Dus als jullie eens een weekendje naar Maastricht eo komen, weten jullie wat te doen (want voor kleine kindjes in Maastricht winkelen is een ramp)
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_93339473
Ow, wij zijn over twee weken een weekend in Maastricht :o Is die winkel in Luik op zondag ook open?
  zaterdag 26 februari 2011 @ 09:42:27 #126
265732 Keshet
pi_93340080
Ik wist het wel Jeetjejom, maar het is zover rijden vanaf hier. Dan rij ik nog liever naar Parijs, ik ben niet zo'n fan van Luik, Van Maastricht daarentegen weer wel! *O*

De tuinbroekfoto houden jullie tegoed; de tuinbroek kwam gisteren in een plastic zakje mee naar huis. Tandjespoepexplosie. :')
pi_93340557
Huup, dat jurkje O+!

Emma, vind je de tuinbroek niet mooi? ;)

wickie, zou Mette dit soort schoentjes misschien beter accepteren? Die zijn net zo soepel als slofjes, maar hebben wel een zool om mee buiten te lopen.

Je kunt ook zelf een model ontwerpen.
pi_93341033
Twinkly, wat een supermooie schoenen!! Wat lief voor het meedenken (kussmiley).

Ik denk dat zulke schoentjes wel gaan werken ja!
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_93341913
Leuk dat jurkje van Melk &Puur Huup! das sowieso een leuke site

Ik vind de sandaaltjes voor R. leuk! Al hou ik zelf meer van sandaaltjes die nog meer open zijn.

Wow, mega bestelling Meimeltje! Het witte tuinbroekje,gestreepte shirt (doe je die onder de tuinbroek? O+ ) blokjesbroekje en spijkerjasje vind ik erg leuk
pi_93341956
Ik ook Poppejans, maar ze zijn voor nu :o .

Ik schreef ook dat ik voor de zomer echt open sandaaltjes wil. lekker van die vieze blote pootjes erin. O+
pi_93342120
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 11:25 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik ook Poppejans, maar ze zijn voor nu :o .

Ik lees het nu, voor op zn trapauto buiten :D O+ wat knap dat hij daarmee vooruit weet te komen, dat lukt hier nog niet.
Jij ondanks de Dpam teleurstelling nog ergens anders al leuk zomerspul gekocht/bestelling gedaan?
pi_93345320
Oeke, zocht jij nou de blauw gestreepte romper van h&m? In de kalverstraat hebben ze die volop hangen nu.
pi_93347450
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 13:18 schreef miss_sly het volgende:
Oeke, zocht jij nou de blauw gestreepte romper van h&m? In de kalverstraat hebben ze die volop hangen nu.
Wat goed! Eens kijken of ik daar binnenkort even langs kan. Dankjewel!
En ben je geslaagd? Heb je mooie dingetjes gevonden?
pi_93349528
He oeks, ik dacht er pas aan dat jij ze zocht toen ik er al lang en breed weg was, anders had ik wel voor je mee kunnen nemen, Sorry!

Ik ben geslaagd, maar vooral voor mezelf :@ Ook wel voor Senna, hoor: een zomerjurkje en een spijkerjurkje bij H&M en die leuke bloemetjessneakers van Hema (had jij die nou ook, huup?). Maar Senna had ook een hele doos met kleertjes vandaag bij de post, dus die heeft weer heul veel :D
pi_93349821
ghehe voor jezelf slagen is ook fijn miss :Y ik wil/moet ook nodig weer es maar eerst maar ns ontzwabberen en sporten tzt :P

die schoentjes heeft Amélie ook ja, ik vind ze zo leuk, lief en stoer tegelijk.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93350133
Nou, het hoort hier niet thuis, maar het is voor mij wel weer een teken dat ik aan het ontzangeren ben en echt weer een beetje mezelf wordt. Ik ging gewoon echt op pad om voor Senna spullen te kopen, maar kwam ook van alles voor mezelf tegen :D

Ontopic:

Spijkerjurkje (beetje slechte foto, het is gewoon spijkerkleur, neit zo heel blauw als ie hier lijkt)

[ Bericht 30% gewijzigd door Jippie op 20-06-2023 13:45:47 ]
pi_93350299
oh die is ook leuk die onderste zeg! wij hebben de turkooise versie, deze hing niet bij ons.
Ik vond het een fijn jurkje, lekker luchtig idd voor de zomer. En dat spijkerjurkje is ook leuk :Y

Ik zie genoeg voor mezelf maar mn buikrol past er nog niet in :') ohja en dan moet t weer bv-vriendelijk zijn enzo yadayada gedoe!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93350984
Ow ja turkooise hing er ook, maar niet in Senna's maat. Ik vond de streepjes ook erg leuk, misschien dat ik daar nog op terug ga.

De Zara viel me erg tegen. De dingetjes die ik van de site even wilde bekijken voor ik ze kocht, hadden ze niet. In ieder geval kon ik ze niet vinden, maar het was ook een bende :{
pi_93351243
Oh die onderste is leuk miss!

Vandaag deze gekocht voor komende zomer voor Linde
  zaterdag 26 februari 2011 @ 16:02:44 #140
238474 Jeetjejom
pi_93351496
Miss_sly in principe zijn ze niet open op zondag, maar weet niet hoe het zit met de koopzondagen in Luik. En keshet ik ben geen fan van Luik, maarber ligt een nieuw winkelcentrum die wel zeer goed te doen is (h&m, Hema, newlook, primark, allemaal onder 1 dak :) )
Jouw warmte is genoeg
  zaterdag 26 februari 2011 @ 17:10:42 #141
298315 SacreCoeur
pi_93354411
Dat onderste jurkje wil ik ook voor Isa.. donkerblauw is mooooooi!
Het is dat erbij staat dat 't kersjes zijn anders dacht ik aan bloemetjes :P

Ik heb een jeans jurkje gekocht voor Isa, met smok.
Iets langer dan een gemiddeld jurkje, meer hippie look en staat erg leuk.
En ik had al eerder gezegd dat het model van de singlets met kant van H&M ver te zoeken is..
Nou bij de Wibra hangen ze dus ook, en die zitten goed.
pi_93354879
ik ben blij dat ik niets bij zara besteld heb. We gingen gisteren even in de winkel kijken: broekje 82cm is veel te kort en de maat er na was stukken langer, maar ook breder dus geen optie. Bovendien hadden ze überhaupt bijna niets van wat ik op de site zag.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zaterdag 26 februari 2011 @ 17:33:40 #143
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_93355535
Kiek 'ns wat ik vanmiddag voor Anna heb gekocht! Het is van Carbone. Ken het niet maar was op slag verliefd!
Het is dus aan 1 stuk! O+

Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  zaterdag 26 februari 2011 @ 17:42:21 #144
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_93355969
Wat gaaf Memmel O+
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_93356086
Ohhh Dies echt tof Memmel! En je dochter ook! O+
pi_93356280
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 17:33 schreef Memmel het volgende:
Kiek 'ns wat ik vanmiddag voor Anna heb gekocht! Het is van Carbone. Ken het niet maar was op slag verliefd!
Het is dus aan 1 stuk! O+
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
carbone heeft fantastisch spul

t staat r awesome O+
  zaterdag 26 februari 2011 @ 18:06:21 #147
238474 Jeetjejom
pi_93357032
Memmel wat GAAF!!! En wat een leuk fotomodel zeg!
Jouw warmte is genoeg
pi_93357639
Geweldig, Memmel. Het is totaal niet mijn stijl, maar het staat 'r super!

Leuk, Miss, allebei. Waar vandaan?

Ben benieuw naar foto's van Emma in tuinbroek, Keshet.

Tien maanden was ze hier.
  zaterdag 26 februari 2011 @ 18:32:50 #149
298315 SacreCoeur
pi_93358046
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 18:21 schreef Ssserpente het volgende:

Leuk, Miss, allebei. Waar vandaan?

Altijd naar labeltjes kijken :P
Ik zie aan het prijskaartje en labeltje dat het van H&M komt, haha.

Leuk die jumpsuit van Carbone!
Het is wel ultra harem he (ik vind dat echt leuk)
Of moet dat nog opgetrokken worden?
  zaterdag 26 februari 2011 @ 18:53:14 #150
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_93358787
Nee dit is ultra harem. Dacht eerst ook dat het een maxi jurk was oid.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_93358830
Dat kan ik er echt niet uit opmaken, SC. Maar ik ben dan ook niet zo'n kenner als jij. :P

Lente droeg het tuinbroekje al veel eerder, zie ik.

Hier is ze bijna negen maanden:

Sorry hoor, ik kon niet kiezen. Dat heb ik altijd als ik zwanger ben of een enorrrrme kater heb. :')
pi_93359123
krolse kater!
pi_93360339
ssserpente is dat een hint, ben je uit je beslissing? :+ ;)
Lente O+ die broek stond haar superleuk!

Memmel wat leuk! O+ oh dat lijkt me dus echt geweldig zitten hè in de zomer.

SC _O- ik herken ook heel veel aan de labeltjes. Volgens mij een teken dat je koopziek bent :@ :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93360474
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 19:32 schreef huuphuup het volgende:
ssserpente is dat een hint, ben je uit je beslissing? :+ ;)
Nee, wel misselijk... :')
pi_93361360
Ja Ssserpente, nog even een keertje een uitspatting gemaakt en er dan voor gaan zeker :7

Ik heb vandaag mijn dochter voorzien van loopschoeisel *O* Zowel Bardossa's als Shoesme schoentjes zaten erg goed in maat 19, maar het zijn uiteindelijk deze geworden (Shoesme babyproof):

pi_93362147

deze heeft Elin erbij, voor op vakantie in egypte
pi_93362464
Wauw Memmel, wat gaaf! En wat staat het Anna goed! O+
Hele mooie print trouwens.

Leuke schoentjes, Octo en KD. ^O^
pi_93365092
ik ben vandaag ook bij de Zara geweest!! wist heul niet dat dr eentje in Groningen zat joh!!

Evie heeft een spijkerjurkje en een spijkerblousejurk..(met zo'n bruin riempje eromheen..) O+ O+ O+
pi_93368448
Jaaaaaaaa!!!!

De aanhouder wint, ik dus!! Mette heeft vandaag na wat morren haar schoentjes een middag geaccepteerd. Het hielp denk ik ook erg mee dat we niet thuis waren maar bij mijn ouders. Morgen dus weer een poging.
  zondag 27 februari 2011 @ 08:53:14 #160
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_93380758
oooh die schoentjes... ik ben blij dat ik nog af kan met met cheape hema schoenen anders geef ik volgens mij een kapitaal uit aan schoentjes voor Noortje. Hoewel ik vind dat ze in maat 18/19 niet heel veel keus hebben, tenminste niet in de winkels waar ik pasgeleden keek. Wanneer koop je eigenlijk de eerste schoentjes? Als ze goed los kunnen lopen toch?
pi_93380795
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 19:57 schreef octopussy het volgende:
Ja Ssserpente, nog even een keertje een uitspatting gemaakt en er dan voor gaan zeker :7

Ik heb vandaag mijn dochter voorzien van loopschoeisel *O* Zowel Bardossa's als Shoesme schoentjes zaten erg goed in maat 19, maar het zijn uiteindelijk deze geworden (Shoesme babyproof):

[ afbeelding ]
Dat zijn echt superschoentjes :Y Esmee heeft ze in het zwart en ze zijn zo fijn O+
KD die sandaaltjes zijn ook leuk zeg! Zomer en meisjes in witte sandaaltjes O+
pi_93385208
Becky, ze adviseren om loopschoentjes te kopen als ze zeker een maand goed kunnen lopen. Ik wilde voor Hannah nu schoentjes zodat we aan de hand buiten kunnen stappen (dat vindt ze geweldig). haar slofjes gaan dan kapot en worden vies.
Ik heb eerst even online gekeken waar Shoesme dealers zaten en ben daarna eerst naar een kinderschoenen winkel gegaan om haar voetjes op te meten. Lager dan maat 19 gaan ze eigenlijk niet, maar dat blijkt nu precies de maat te zijn die Hannah nodig heeft. Hopen dat ze dus even geen groeispurt krijgt van haar voeten :P
pi_93386688
leuk octo :Y

Wickie yaaaay! *O*

KD O+ :9 leuk!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93394786
Geweldig KD! Hadden ze daar ook een jongetjesvariant van? In bruin of groen ofzo?

Echte meidenschoentjes Octo, schattig!

Loon is weer binnen,ga maandag zn voetjes voor de allereerste keer laten opmeten denk ik.
Hij is nu zo aan de stap dat ik het buiten ook eens wil gaan uitproberen met hem.
pi_93400128
zoooo ik verveelde me en had even mn handen vrij :P
categorie random webshop windowshopping ;)

bij scapino hebben ze er best aardig spul tussen zitten af en toe.

vanaf 86 tot eh groot.

met roosjes, ook vanaf 86 tot groot

20 t/m 27

23-30

30-35

25-30

19-27

28-35
O+ die wil ik wel voor mezelf :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 27 februari 2011 @ 18:52:52 #166
298315 SacreCoeur
pi_93402415
In de winkel hadden ze nog wat leuk kledingspul, wat niet op internet staat bij Scapino.
En Piet Kerkhof had weer aardig wat leuk spul, en Bristol zag ik hier en daar iets leuks maar niet veel.
Piet Kerkhof had ook veel leuke ballerina klitteband schoentjes oa van Kanjers.

C&A had ook leuk spul, vooral longsleeves en shirtjes en een enkel vestje.
WE heeft veel stoer spul voor zowel jongens als meisjes.

Allemaal aanraders dus :P
pi_93403107
Ik vind dat blauwe ding met blommekes leuk en die eerste schoentjes!

Ik wist helemaal niet dat scapino kinderkleding verkocht.
pi_93403188
Die roze sandaaltjes zijn leuk zeg.

Linde had gisteren het hema-rokje aan. Die donkerblauw-wit gestreepte. Met een donkerblauw shirtje, donkerblauwe maillot en een grijs hema-vestje. Vond het zo leuk staan O+
pi_93404124
Dat vraagt om een foto :)
Klinkt in elk geval erg leuk!
  zondag 27 februari 2011 @ 19:29:45 #170
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_93404132
oh ja ik heb voor Evie ook schoentjes gekocht van de week en ze blijkt gewoon al mt 21 te hebben.. en ze had zoooo lang heeeeeeeel kleine voetjes.
O+
zal vanavond nog een poging doen tot schoentjes uploaden..
pi_93404318
Isabeau heeft nog steeds maat 19. Ik ben benieuwd naar de schoentjes BJ!
  zondag 27 februari 2011 @ 19:38:55 #172
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_93404559
ah ze staan online; deze zijn het:

en ik zie ook al leuke voorjaarsschoentjes ;)
pi_93404715
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 19:29 schreef Sorbootje het volgende:
Dat vraagt om een foto :)
Klinkt in elk geval erg leuk!
Die ben ik helaas vergeten te maken ;( Tenminste een waar ze helemaal opstaat :@
pi_93404978
Lieve schoentjes BJ!

Jammer Stiemie, maar een stukje Linde is ook goed hoor ;)
pi_93406991
hihi doe maar een stukje Linde dan Stiemie :P klinkt erg leuk iig O+

leuk BJ :Y ja t kan snel gaan ineens met die voetjes hè?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93407413
Heb alleen een foto waarop ze achter een of ander klei-apparaat aan tafel zit, dus dan zie je een stukje schouder en dat is het :D Moet ze het van de week op mijn vrije dag nog maar eens aandoen en dan zal ik een foto maken :Y

Leuke schoentjes BJ!
pi_93407497
Hebben jullie al een zomerjas? Vind het zo moeilijk. Linde heeft 'm vorig jaar eigenlijk alleen aangehad met regen dus had ze een regenjas. Maar nu zijn het allemaal van die stoffen jasjes die ik zie en ik vraag me af hoe handig dat is... En ik zie dus alleen maar hele dure jassen die ik leuk vind. Meteen 70 euro of meer -O-
pi_93407560
Ik heb één jasje bij de primark gekocht, maar die vind ik meer leuk voor erbij. Moet ook een regenjasje en verder heb ik nog geen idee. Lekker zinvolle bijdrage hè?
pi_93408044
wij hebben een jasje dat voor het voorjaar/najaar is.
Hoewel ik betwijfel of ie het voorjaar gaat halen nu ze zo ineens gegroeispurt is. ja ik vind dat een woord :P

check die mouwen!

9 januari

12 februari

:')

maar goed, dat zien we dan wel.
We hebben ook een spijkerjasje via SC en een jasje via B.'s nicht die ik zwart geverfd heb. Zal ze ns op de foto zetten.

Ohja en ik heb een Hema-regenjasje. Niet echt een zomerjasje maar inderdaad, áls ze al een jas aan heeft in de zomer dan zal het vooral tegen de regen zijn.

Verder denk ik dat ik het wel goed vind wat jasjes betreft. Ik heb bij H&M een mooi vest gezien wat ik wil halen voor haar, was 9.90 een soort sweatvest maar dan zonder capuchon en met van die schattige plooitjes bovenaan bij de mouwtjes waardoor ze zo meisjesachtig worden ineens. Dat vind ik echt zo'n "voor als het 's avonds fris wordt vest" :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93408141
BJ, die schoentjes zijn erg leuk! Wat voor merk is het?

Stiemie, ik heb een voorjaarsjas van Name-it (was niet zo duur) met kleine paarse en roze bloemetjes. De buitenkant is volgens mij waterdicht.
Ik vind het jasje van Lindex met groene hartjes ook erg leuk O+
  zondag 27 februari 2011 @ 20:34:52 #181
298315 SacreCoeur
pi_93408264
Ik vind die groene echt tof Huup!
pi_93408275
ohja en voor Elin heb ik nog spul van Amélie en eventueel als ze hard groeit kan ze het groene Lindex jasje al aan :)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93408548
ik heb voor elin een leren jasje een blauw manteltje (met die koperen knopen) een aquablauw en zeer awesome tussenjasje van de hema, met smock) een grijs jasje en een spijkerjackie

en huup, als t goed is en t een meissie is, heb je dan dat ene pakje nog? die ik anders de vorige keer over zou nemen ? :+
  Moderator zondag 27 februari 2011 @ 20:39:47 #184
5428 crew  miss_sly
pi_93408623
Ik wil een leuk regenjasje kopen en verder zijn vestjes denk ik wel fijn. Ik heb nog dat gevoerde vest van Lente, dat past nog steeds ruim, dus dat kan ze nog wel even aan, denk ik. En als ik een leuk jasje tegenkom, zal ik dat ongetwijfeld kopen ;)
pi_93408731
Ik had vorig jaar zo'n superfijn jasje van DPAM en volgens mij past ze het nog steeds makkelijk. Zal eens kijken morgen.

Misschien moet ik d'r af en toe toch eens wat eten geven. Zo kan ik natuurlijk nooit veel leuke nieuwe jasjes kopen.
  zondag 27 februari 2011 @ 20:41:31 #186
298315 SacreCoeur
pi_93408763
Ojah moet ik ook nog hebben, een nieuw regenjasje.
En een nog een spijkerjasje en ik vind een bodywarmertje ook wel handig.
Vestjes heb ik al gekocht.
pi_93408848
Schattig Huup, allebei de jasjes. O+
  Moderator zondag 27 februari 2011 @ 20:42:54 #188
5428 crew  miss_sly
pi_93408860
Ik durf niet te ver vooruit te kopen. Ze kan zomaar gaan groeien en dus ineens een maat of wat groter nodig hebben, maar ze kan ook zomaar klein blijven en in deze maat blijven hangen. Zowel schaap als ik schijnen niet zulke snele groeiers geweest te zijn, dus ik vermoed het laatste, maar je weet het niet.
pi_93408893
Oh nou SC, dan ben je shoptechnisch weer drie dagen onder de pannen :)
  zondag 27 februari 2011 @ 20:45:09 #190
298315 SacreCoeur
pi_93409061
Haha, ik zorg toch wel dat ik onder de pannen ben :')

oh en nog een tip: ze hadden zulke onwijs stoere sokken bij de aldi. (foto komt zo)
pi_93409074
Grappig. Ik heb nog nooit moeite gehad met vooruitkopen. Maar ik neem het misschien niet zo heel nauw met hoe perfect het past dan.

[ Bericht 60% gewijzigd door groofskendezoveelste op 27-02-2011 21:40:48 ]
pi_93409448
Oooh wat leuk groofsken! :D
pi_93409509
leuk groofs :Y

ik doe niet moeilijk over vooruit kopen, maar ik koop veel uit de sale en dat is vaak spul uit een ander seizoen, dan ben ik dus al sneller geneigd om iets vooruit te kopen en de gok te nemen qua maat. Tot nu toe altijd goed gegaan, hooguit dat het wat ruim zat maar nooit wáy te groot ofzo.

KD welke bedoel je? die roze uit 1 stuk? die heb ik nog die ligt nu weer in de kast voor mijn Elin, als jij een meid bakt gaat ie daarna naar jou :Y
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 27 februari 2011 @ 20:51:13 #194
298315 SacreCoeur
pi_93409531
Staat lief!

en moeite met vooruit kopen heb ik ook niet :+
pi_93409735
Groof wat leuk gedaan :D

Hier ook geen moeite met vooruit kopen, liever te veel vooruit dan op het laatst niet echt kunnen slagen :P

Ben nu alle te kleine kleertjes maar op MP aan het zetten, kunnen we misschien weer iets voor terug shoppen :P (naja de zolder moet leeg).
  zondag 27 februari 2011 @ 20:53:42 #196
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_93409738
Groofs, wat heb je zelf gemaakt? Het shirt of de pippi? ;)
Beiden zijn in elk geval errug leuk gelukt O+
  Moderator zondag 27 februari 2011 @ 20:54:12 #197
5428 crew  miss_sly
pi_93409786
Nou ja, het kan hier nooit nog naar een tweede ofzo, dus als ik er naast zit is het een beetje jammer :P Maar het spijkerjurkje van gisteren heb ik wel wat ruim gekocht. Kan ze ook in de herfst nog wel aan met een legging en een shirtje eronder ofzo.

Groofs, wat leuk O+ en wa theb je toch een leuke pippie O+
  zondag 27 februari 2011 @ 20:59:09 #198
298315 SacreCoeur
pi_93410202
Dat regenspul van Hatley is zo lief!

Maar ik weet niet zo goed of ik er zoveel voor wil betalen.
pi_93410394

het spijkerjasje van SC O+
van de WE is ie geloof ik. Ik vind hem zo leuk, en de kleur blauw is zo mooi, ik hou wel van dat diepe blauwe.

deze foto is wat overbelicht, het jasje van B.'s nicht. Hij was ooit roze maar had een hoop chocomel vlekken erop en dat ging er niet meer uit in de was. Pakje zwarte verf erbij et voila.
Het heeft niet goed gepakt maar eigenlijk vind ik het best wel leuk geworden, ipv zwart is ie antraciet en de stiksels zijn dus roze gebleven wat ik stiekem wel geinig vind.

Allebei voor de zomer dus.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93410476
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 20:59 schreef SacreCoeur het volgende:
Dat regenspul van Hatley is zo lief!

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Maar ik weet niet zo goed of ik er zoveel voor wil betalen.
oh ik vind het zulk leuk spul hè O+
voor mijn kinders zou ik het nog niet kopen, maar Isa zit wel langer in 1 maat toch?
Het blijft een hoop geld natuurlijk, dat wel.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator zondag 27 februari 2011 @ 21:03:46 #201
5428 crew  miss_sly
pi_93410566
Dat antraciete jasje is juist echt hartstikke leuk zo, met die roze stiksels O+ Ik zou het zo kopen als het zo in de winkel hing :D

Heeft WE ook meisjesspul? ik dacht alleen jongenskleren?
pi_93410582
Dat eerste jasje is leuk Huup. O+

En die regenspulletjes ook. :Y
  zondag 27 februari 2011 @ 21:06:25 #203
298315 SacreCoeur
pi_93410782
Ja Isa zit erg lang in dezelfde maat, maar dan nog.. 70+ voor regenspullen? ik weet het niet :P
Best een goed idee van dat zwarte jasje..
Ik moet nog steeds dat t shirt verknippen, nog geen tijd voor gehad :P
  zondag 27 februari 2011 @ 21:09:23 #204
298315 SacreCoeur
pi_93410999
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 21:03 schreef miss_sly het volgende:
Dat antraciete jasje is juist echt hartstikke leuk zo, met die roze stiksels O+ Ik zou het zo kopen als het zo in de winkel hing :D

Heeft WE ook meisjesspul? ik dacht alleen jongenskleren?
Ze hebben niet in elk filiaal meisjesspul.
En wat ze hebben is onwijs stoer, totaal geen zoetsappig spul.
+ goede kwaliteit.. prijzen zijn a la Zara.
  Moderator zondag 27 februari 2011 @ 21:10:26 #205
5428 crew  miss_sly
pi_93411067
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 21:09 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Ze hebben niet in elk filiaal meisjesspul.
En wat ze hebben is onwijs stoer, totaal geen zoetsappig spul.
+ goede kwaliteit.. prijzen zijn a la Zara.
Ow, dan ga ik daar toch eens naar kijken. Stoer mag best wel, zo'n zoetsappig meisje heb ik nu ook weer niet :)
pi_93411086
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 21:06 schreef SacreCoeur het volgende:
Ja Isa zit erg lang in dezelfde maat, maar dan nog.. 70+ voor regenspullen? ik weet het niet :P
Best een goed idee van dat zwarte jasje..
Ik moet nog steeds dat t shirt verknippen, nog geen tijd voor gehad :P
ja oef 70+ is wel erg veel. Marktplaats?

Miss WE heeft ook meisjesdingen, best leuk, maar het gaat allemaal pas vanaf maat 92 dacht ik. Online staat niet zo heel erg veel vind ik, in de winkel hebben ze meer geloof k.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator zondag 27 februari 2011 @ 21:13:30 #207
5428 crew  miss_sly
pi_93411302
Online is niet heel veel en het is idd vanaf maat 92. Nou, dat doen we tegen de volgende winter wel ofzo :D
pi_93411436
Ik ben helemaal WE fan, voor jongens tenminste ;) Meisjesafdeling kijk ik nooit, maar denk ook wel dat dat mijn smaak zal zijn :P

Gisteren nog spijkerbroeken en basicshirts bij de WE gekocht voor Kyllian.
  Moderator zondag 27 februari 2011 @ 21:15:56 #209
5428 crew  miss_sly
pi_93411479
Mijn neefjes hebbenook vaak kleren van WE aan en ik vind dat ze er altijd echt heel leuk uitzien :Y
pi_93412004
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 20:33 schreef octopussy het volgende:
BJ, die schoentjes zijn erg leuk! Wat voor merk is het?

Stiemie, ik heb een voorjaarsjas van Name-it (was niet zo duur) met kleine paarse en roze bloemetjes. De buitenkant is volgens mij waterdicht.
Ik vind het jasje van Lindex met groene hartjes ook erg leuk O+
Ze had vorig jaar een roze name-it jas met allemaal gekleurde stipjes. Dat was echt een fijn jasje. Hmm misschien eens kijken of ze die niet gewoon nog past :o Al verwacht ik het niet hoor... Dit jaar wilde ik eigenlijk ook wat anders :@
  zondag 27 februari 2011 @ 21:23:38 #211
298315 SacreCoeur
pi_93412064
Ja het is wel pas vanaf 92 en het valt ruim vind ik.
Wel èèn van de weinige winkels waar meer voor jongens dan meisjes hangt.
Maar wat er is, dat is leuk! :P

En als het sale is hangt er nog heel veel op de meisjesafdeling.
Vorige zomer 5 shirtjes voor 2,95 per stuk.
En ze past ze nog steeds.
pi_93412070
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 21:10 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ow, dan ga ik daar toch eens naar kijken. Stoer mag best wel, zo'n zoetsappig meisje heb ik nu ook weer niet :)
De WE op buikslotermeerplein in noord heeft ook kinderkleding volgens mij
  zondag 27 februari 2011 @ 21:24:43 #213
298315 SacreCoeur
pi_93412150
Heeft name it niet gewoon elk jaar dezelfde jasjes maar dan in een andere kleur?
Dat viel me op bij de winterjasjes.
pi_93412212
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 21:24 schreef SacreCoeur het volgende:
Heeft name it niet gewoon elk jaar dezelfde jasjes maar dan in een andere kleur?
Dat viel me op bij de winterjasjes.
Ja inderdaad daarom wilde ik nu wel wat anders...
pi_93412299
Stiemie, welke maat heb je nodig? Ik zie bij Lindex ook deze jasjes:

in 3 kleuren, maar vanaf maat 86.

Deze vind ik ook leuk:
pi_93412333
Linde zag zelf deze wel zitten :') Maar buiten het idee dat ik dan het gevoel heb dat ik naast Candy Candy loop, was ie ook nog bijna 80 euro

zondag 27 februari 2011 @ 21:29:56 #217
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_93412516
mooooi shirtje Groofs! en origineel... staat je mooie meid goed.

en over jasjes; Evie heeft een nieuwe van Dpam, en ik ben er errrrrg blij mee, staat erg leuk. Een soort trenchcoat in een gecoate spijkerstof met een heeeel lief konijntje erop...
zo liefffff...
pi_93412538
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 21:26 schreef octopussy het volgende:
Stiemie, welke maat heb je nodig? Ik zie bij Lindex ook deze jasjes:
[ afbeelding ]
in 3 kleuren, maar vanaf maat 86.

Deze vind ik ook leuk:
[ afbeelding ]
Die zijn leuk! Vind het wel moeilijk zo in te schatten hoe dik ze zijn en wat voor stof enzo :@ Al kan de naam natuurlijk geen toeval zijn he? Linde-x :+
pi_93412696
Ik vind deze ook leuk

Maar daar heb je dus bij regen niks aan -O- En hij is van mexx dus meteen 60 euro

Deze van noppies is ook zo leuk O+

en niet heel duur, 40 euro
maar die gaat tot 104 en die maat heeft ze nu en noppies valt klein toch?
  zondag 27 februari 2011 @ 21:35:37 #220
298315 SacreCoeur
pi_93412944
Ik vind Noppies juist ruim!
hahaha dat 'Candy' jasje, ik vind dat zo'n afschuwelijke kleur roze :P

Dat tweede jasje van Lindex <3
Hoe, wat, waar.. met betalen, bezorgen, levertijd etc..
Nog nooit gedaan en zie het wel zitten.
pi_93413004
Oh die onderste O+
Ik heb geen idee hoe Noppies valt. Het bovenste jasje vind ik zelf leuker in het paars. Voor Mexx is het trouwens wel de moeite waard om naar Bataviastad naar de outlet te gaan. Daar hebben ze best een ruime collectie voor leuke prijsjes.
  zondag 27 februari 2011 @ 21:37:10 #222
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_93413073
deze is het van Dpam:

en Octo; schoentjes zijn van Gattino; gekocht bij schuurman schoenen.
pi_93413097
Noppies valt over het algemeen klein. Als ze nu in 104 zit, zou ik niet van Noppies een 104 kopen. Hoe leuk de jas ook is ;)
  zondag 27 februari 2011 @ 21:39:25 #224
298315 SacreCoeur
pi_93413255
Oh en hoe valt Lindex? groot, klein, normaal?
pi_93413314
Nee ik vind ook dat noppies klein valt hoor. Ze heeft een paar truitjes gehad die al heel snel niet meer pasten.

Deze vond ik trouwens ook leuk van name-it en hij stond ook leuk

Maar het was een combi van een rits die niet helemaal tot boven ging, knopen en drukkers en als ze dan in het najaar naar school gaat leek me dat niet zo handig :@ Ohhh ik ben gewoon een jassentwijfelaar :@ Bij de winterjas duurde het ook al zo lang voordat ik een knoop doorhakte...
  zondag 27 februari 2011 @ 21:41:15 #226
298315 SacreCoeur
pi_93413406
Ja dat weten we ja :P
Die donkerblauwe van CKS toch?
pi_93413500
Stiemie, snel leren knopen voordat ze naar school gaat :P Kan ze met die jas alvast oefenen ;)
pi_93413579
Oeh jassenjacht leuk :D

tis nu wel vervelend dat ik een jongen heb :D want jullie posten alleen maar leuke meisjesjassen :P
Ik vind \alle zomerjasjes voor jongens die ik gezien heb niet heel leuk. Ik heb iig iets, een jasje dat van Meimeltje is geweest :) mja wil er ook een jas bij hebben :)
pi_93413591
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 21:41 schreef SacreCoeur het volgende:
Ja dat weten we ja :P
Die donkerblauwe van CKS toch?
:@ :@ :@ ja :@
pi_93413647
Oh ja, Hannah heeft er een hekel aan als je lang nodig hebt om haar een jas goed aan te doen :P
Ik had trouwens uit de Mexx sale een winterjasje maat 74, en die wordt nu gewoon te strak voor haar. Ik krijg de rits nauwelijks nog dicht :') Mijn spekkie...
  zondag 27 februari 2011 @ 21:49:12 #231
298315 SacreCoeur
pi_93414026
niemand die mij iets kan vertellen over het bestellen bij lindex?
pi_93414146
Nog nooit iets besteld nee :N

Deze vind ik trouwens wel erg leuk van name-it. Of zou die te flets zijn?

pi_93414199
Octo :D volgens mij kunnen Hannah en Mette echt handjes schudden qua temperament. Ook hier moet het jas aantrekken snel, en ook niet onnodig (als ik te veel treuzel met spulletjes pakken gaat ze alsnog in de drama stand, want een jas aanhebben moet wel nut hebben)

BJ, die jas is echt zo lek, ook erg leuke schoentjes.
Heb eigenlijk helemaal gemist dat Evie loopt joh.
pi_93414424
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 21:49 schreef SacreCoeur het volgende:
niemand die mij iets kan vertellen over het bestellen bij lindex?
ik geloof dat het gewoon normaal valt, in ieder geval niet groot als ik het goed heb.
En levering is erg snel. Een dag of 3 a 4.

Meer weet k niet :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93414448
Hier mag ik van mezelf echt niet op jassenjacht :P

Dyon heeft iets van 4 jassen voor van de zomer en 2 bodywarmers, allemaal van Kyllian geweest :@

Waaronder deze ribjasjes:

zondag 27 februari 2011 @ 21:56:16 #236
298315 SacreCoeur
pi_93414503
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 21:54 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ik geloof dat het gewoon normaal valt, in ieder geval niet groot als ik het goed heb.
En levering is erg snel. Een dag of 3 a 4.

Meer weet k niet :+
Ik wil vooral weten hoe ik kan betalen..
Moet toch maar eens nadenken over een cc, maakt het leven makkelijk xD!!!
  zondag 27 februari 2011 @ 21:57:44 #237
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_93414586
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 21:51 schreef wickie het volgende:

BJ, die jas is echt zo lek, ook erg leuke schoentjes.
Heb eigenlijk helemaal gemist dat Evie loopt joh.
offtopic; maar dat komt omdat ik echt ff niet de energie heb om alles te volgen bij de dreumessen, en vind het ook zo raar om alleen maar af en toe binnen te vallen met een mededeling...
maar Evie loopt dus! sinds een week of 2 kan ze echt goed lopen, en sindsdien gaat ze de hele kamer door.
(en vrijdag in de schoenenwinkel liep ze zo een meter of 25 achter mekaar ;))
*trots*
pi_93414691
leuk zeg die ribjasjes O+ Voor Esmee ga ik denk ik ook geen nieuwe jasjes kopen hoor, die heb ik ook nog liggen

Hmm nameit jasje van vorig jaar is maat 98, dus die past ze echt niet meer :D Ik ga maar eens over dat zilverkleurige name-it jasje nadenken
pi_93414907
Eerst even door Linde laten keuren die jas? :P

Lastig he, dat een maat van het jaar ervoor dan niet meer past of twijfelachtig is. Kyllian heeft een zomerjas van vorig jaar maat 104, die past nog steeds maar of hij daar de hele zomer mee kan doen? Denk dat ik dan maar alvast een jas maat 110 moet kopen.
pi_93415012
Ze heeft nu maat 104 dus die 98 komt ze echt niet meer in helaas... Hmm m'n vriend denkt dat dat zilveren jasje linde niet staat -O- Dat het haar flets maakt. Heeft ie helaas wel gelijk in denk ik
  zondag 27 februari 2011 @ 22:05:03 #241
298315 SacreCoeur
pi_93415136
Ligt eraan, voor de winter vind ik zilver wel leuk.. voor de lente/zomer met meer zon wel minder.
Opzich maakt zilver niet onwijs flets vind ik.
pi_93415323
Ze is snel bleekjes. Meestal staan kleuren als donkerpaars, rood en donkerblauw haar erg goed.
  zondag 27 februari 2011 @ 22:07:54 #243
298315 SacreCoeur
pi_93415342
Ik heb maar een kleine Lindex wishlist:

Morgen even uitvogelen met betalen enzo.. zit nu compleet in de peel off :')
  zondag 27 februari 2011 @ 22:08:32 #244
298315 SacreCoeur
pi_93415405
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 22:07 schreef Stiemie het volgende:
Ze is snel bleekjes. Meestal staan kleuren als donkerpaars, rood en donkerblauw haar erg goed.
Mja dan misschien toch voor veilig gaan..
of eerst ergens de jas passen?
  zondag 27 februari 2011 @ 22:20:43 #245
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_93416356
Wij hebben gisteren per ongeluk de verjaarsoutfit bij elkaar geshopt O+. Ik moet alleen nog een maillot!

In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_93416699
Die zwart witte stippen jas is leuk Stiemie!

De jas die Amelie aan heeft op de bos foto's vind ik het leukst samen met dat regenjasje O+

Meh, de foto van Groofsken gemist.
Ik koop trouwens ook zonder moeite vooruit qua maat, eigenlijk altijd gok ik goed.

Oh wat een ontzettend leuke schoentjes BJ! O+ O+

Nice Meimeltje, ik hou zooooo van rib O+ O+ O+

Stiemie, ik heb ook nog geen zomerjas(sen). Wel 1 gebreid vest wat ik goed geschikt vind voor voor/najaar, dus op wat frisse dagen. Maar ik wil altijd minstens 2 jasjes hebben want ben nogal lomp met ritsen en er zit regelmatig een jasje in de was hier.
Regenjasje vind ik ook totaal anders dan een jasje van gewone stof, ik zou echt gaan voor een jasje van gewone stof.
Ik heb alleen nog geen leuke jongensjas gezien -O-
  zondag 27 februari 2011 @ 22:29:20 #247
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_93417073
Van de week zag ik op school een jongetje lopen met een Agent P - shirt. (Perry het Vogelbekdier en in tekst 'Agent P" erbij)
Wist niet bij welke moeder hij hoorde, dus kon niet vragen.. maar die wil ik! Waar haal ik die??
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 27 februari 2011 @ 22:40:19 #248
14746 k_i_m
pi_93417997
Deez?

In my life
Why do I smile
  zondag 27 februari 2011 @ 22:41:39 #249
3011 E.T.
pi_93418105
quote:
5s.gif Op zondag 27 februari 2011 22:40 schreef k_i_m het volgende:
Deez?

[ afbeelding ]
Ik zag een andere variant.. maar maakt niet uit..

hmz.. disneystore zie ik.. Had gehoopt op H&M ofzo ;)

Ik heb 'm iig alvast op Swets z'n boodschappen-lijstje gezet voor z'n volgende Azie-tripje ;)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 27 februari 2011 @ 22:46:11 #250
14746 k_i_m
pi_93418408
In my life
Why do I smile
  zondag 27 februari 2011 @ 22:51:00 #251
3011 E.T.
pi_93418702
Agent P. is zoooooo cool _O_
  maandag 28 februari 2011 @ 08:55:07 #252
3011 E.T.
pi_93429292
Ik krijg net ook te horen dat CoolCat ook Phineas&Ferb kleding heeft *O* Morgen even kijken :Y
  Moderator maandag 28 februari 2011 @ 09:11:17 #253
5428 crew  miss_sly
pi_93429519
Kim wat een leuk setje! Dat rokje is echt geweldig O+
  maandag 28 februari 2011 @ 09:34:06 #254
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_93429917
Euh, wat doet de Pond nu? O-)

http://www.gap.eu/browse/category.do?cid=57124

:X
Iets zegt me dat ik blij ben dat ik geen creditcard heb. Nog.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  maandag 28 februari 2011 @ 09:34:50 #255
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_93429939
Wat een geweldige verjaarsoutfit k_i_m O+ superleuk rokje.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  maandag 28 februari 2011 @ 09:40:48 #256
3011 E.T.
pi_93430068
quote:
10s.gif Op maandag 28 februari 2011 09:34 schreef debuurvrouw het volgende:
Euh, wat doet de Pond nu? O-)

http://www.gap.eu/browse/category.do?cid=57124

Iets zegt me dat ik blij ben dat ik geen creditcard heb. Nog.
Gelukkig vind ik de Engelse Gap altijd duur vergeleken bij Amerikaanse.. en heeft Jeroen de CC altijd bij zich en weet ik het nummer niet ;)
  maandag 28 februari 2011 @ 09:43:21 #257
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_93430122
Ah kijk, dat weet ik niet. Maar ik wil dat grijsbruine sweatvest zonder capuchon, de roodgeruite korte broek, de carpenter spijkerbroek.. een hele zwik t-shirts...

nou ja. Gelukkig heb ik geen CC. :')
  maandag 28 februari 2011 @ 09:47:39 #258
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_93430221
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 22:07 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik heb maar een kleine Lindex wishlist:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Morgen even uitvogelen met betalen enzo.. zit nu compleet in de peel off :')
Dat jasje vind ik leuk!

De tragwerk crawler is echt heel mooi, ik heb m wel een maat groter besteld en daardoor valt ie ruim maar niet té, geen spijt van in elk geval.
  maandag 28 februari 2011 @ 11:47:16 #259
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_93433408
Noortje heeft vandaag het jurkje van Lena van Poppedein aan:

Wij gaan zo naar Alexandrium, zat daar nou de primark?
pi_93436660
Ik heb deze See Kai Run's net besteld, maar 15 euro!

pi_93438382
Jeeej, riep ik een paar dagen geleden nog dat ik Jip en Janneke shirtjes wou, die staan nu in Hema folder!
Effe wachten tot kleine man wakker is, dan gauw een sprintje richting Hema.
De laatste keer dat ze die hadden had ik beide kleurvarianten en die zitten nu in de bewaarbox
  maandag 28 februari 2011 @ 17:00:09 #262
298315 SacreCoeur
pi_93446372
Ik zie het al, dat wordt morgen even naar de Hema..
Slippers, ondergoed, bloemen longsleeve en voor mij zo'n bloemetjes rok :P
pi_93446694
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 17:00 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik zie het al, dat wordt morgen even naar de Hema..
Slippers, ondergoed, bloemen longsleeve en voor mij zo'n bloemetjes rok :P
Ja, die zagen er leuk uit! Ik koop mezelf denk ik die grijze met de roze/oranje bloemetjes
Jip en Janneke 2 pack shirts binnen. De meisjesvariant had er een shirtje bij met pofmouwtjes en een druk printje. Vond dit keer eens de jongetjes versie leuker (gestreept)
Bij de Wibra een tshirt gekocht waarbij het lijkt of er een gitaar om zn nek bungelt.

En zn voetjes voor de allereerste keer laten opmeten: 19,5 cm en hij heeft een hoge wreef.
En ik maar denken dat hij grote voeten had :') Wacht sowieso nog even een paar weken tot hij heel stabiel loopt en dan zit hij vast wel in maat 20, vanaf die maat is veel meer leuks
  maandag 28 februari 2011 @ 17:13:44 #264
298315 SacreCoeur
pi_93447010
Wel jammer dat de J&J shirts kleine maatjes zijn.
Hopen dat snel de grote maatjes komen :P

Ik twijfel nog over de kleur, ik denk dat ik de grijs/blauwe rok neem.

Met een hoge wreef zou ik sowieso voor klitteband schoentjes gaan.
Makkelijk aan te passen.
pi_93449046
Wat schattig, Poppejans! Waar heb je ze besteld en zijn het ook goede schoenen om op te lopen? :Y)
pi_93449273
Poppejans!! Waar heb je die SKR besteld??
Wat zijn ze poepig.
pi_93456294
Och Becky, t scheteke! Die kleur staat haar mooi! Jammer dat ie zo kort valt hè, ik heb m voor Lena nog heel lang als tuniekje gebruikt, want de mouwtjes konden nog best wat langer mee!
pi_93457717
Claudia en Wickie, er zijn nog 2 meisjesvarianten ook maar 15 euro, en een meisjespaar voor 19,95. Dit was het enige paar voor jongetjes zo goedkoop. Ze hebben wel meer, maar dan dus duurder
en dit zijn goede loopschoentjes qua zool enz.
Kwam de site tegen na veel googlen op het merk

http://www.ikbenmama.nl/schoentjes-seekairun-c-6_66_72.html
pi_93457813
Leuke schoentjes Poppejans!!
Een dagactie zag ik erbij staan, wie weet hebben ze dan morgen weer een ander model in de actie? :P (ownee ik heb geen geld!)

Lief jurkje voor Noortje!
pi_93458210
Oehh zeker een site om in de gaten te houden dus...onwijs leuke schoentje Poppejans!! O+
en door jouw link ben ik nu op deze... O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Poppedein op 28-02-2011 21:25:22 ]
pi_93460079
Dank voor de tip, Poppejans!

Oeh, die vind ik leuk, Poppedein! Zoet zonder tuttig te worden.

Leenepeen is vandaag in het Hemablauw (past bij jou 8-) ). Ik vind de kleur leuk staan! Het model van het shirtje valt alleen een beetje raar. Dit is een maat 62 dus de lengte is lekker ruim, maar in de breedte is het shirtje vrij krap. Of is Leen nou zo'n bolle?

pi_93461540
Oh, leuk die SKR schoentjes :9~

Claudia, ze kan het goed hebben die kleur. Volgens mij had ik datzelfde shirtje voor Hannah een tijdje terug, maar het is ook weer vrij snel naar zolder gegaan omdat het echt strak om de buik zat -O-
pi_93464241
Ah, het is dus toch gewoon een maf model. Heel stom, want als je het zo ziet zou je juist iets pofachtigs verwachten, als je begrijpt wat ik bedoel.
pi_93464955
oh die schoentjes O+ ik sla t linkje ook op :9

claudia wat een mooie kleur!

ik zie ook keiveel tofs bij de hema, die slippers! O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93465267
Wat een leuke kleur dat blauw bij Lena!

En die schoentjes O+

Oh en ik heb zin in Primark en andere winkels...mja geen zin om naar t Alexandrium met de auto te gaan...Mja een uur met t ov, is ook niet geweldig :') En auto is goedkoper geloof ik...
(mijn salaris moet uitgegeven worden :D)

en ik wil ook zo'n jip en janneke shirt!
pi_93467565
haha sonnetje ik zei vandaag precies hetzelfde! Alleen waarom niet met de auto dan?

Ik denk dat ik morgen even ga, iemand een idee of de jongenscollectie momenteel iets is?
pi_93467841
Nja soms heb ik daar geen zin in haha
Maar denk dat het toch auto wordt :)

Hieronder stond een site, en die heeft echt leuke spullen :D
Ik heb m winkelmandje al volgegooid, maar zit te twijfelen :') ken die site verder ook niet, dus dat vind ik altijd wel spannend... :')
pi_93469854
Leuke sandaaltjes Poppejans! En een goede koop ook nog eens! ^O^

Lena, Lena! Wat ben je toch een snoepie, en blauw staat je goed! O+

Ik wil deze:

En deze:

Voor de zomer bij zijn gympen. Nu nog een korte broek erbij!
Oh, voor bij deze gympen:
pi_93470059
die bovenste rompers zijn leuk oeke :D
(ik mag niet van mezelf :'))
Die onderste heb ik al :)

ik vind die foto echt schattig trouwens O+ Hij lijkt zo groot, maar toch ook weer klein door zn speen :)
pi_93470064
Ik ben dus ook op zoek naar rompertjes, maar nu heb ik een vraag, weten jullie waar ze rompertjes hebben van maat 98 en dan niet roepen bij de hema dat weet ik, maar ik ben helemaal fan van de rompers van de H&M maar die gaan dus maar tot 92..???
pi_93470106
name-it gaat tot 98 mamapurk
pi_93470190
En zijn die ook een beetje smal? Die van de hema vind ik namelijk al gauw wat wijdt bij Jaël, en die van de H&M vallen bij haar gewoon heel mooi! En een beetje betaalbaar??
pi_93470499
geen idee hoe ze vallen eigenlijk :@
heb 1 keer een name-it romper gehad voor m en dat was in maat 50. Die heeft ie wel een tijd gepast, vond m ook mooi vallen.

moet zeggen dat k alle rompers wel prima vind zitten bij m :')

ik heb een site gevonden waar ze 4,95 p/s zijn, en zonder verzendkosten (korte mouw en zonder mouw). Niet spotgoedkoop, maar ook niet extreem duur vind ik.
(ken die site dus verder niet hoor)
pi_93470638
Ik was ook al aan het kijken ze hebben ze bij wehkamp, maar alle kleurtjes uitverkocht helaas.. Denk dat ik na mijn bevalling toch maar even irl ga shoppen voor nieuwe rompers.. Maar evengoed bedankt :)
pi_93478943
Hier hebben ze ook name it rompers:
http://www.ikenmijnkind.n(...)217_156_161_232.html

Dyon heeft er ook wat van Name it en die zitten erg goed.
pi_93479907
Poppedein en -jans :P wat een leuke sandaaltjes!!! O+
De sandaaltjes zijn hier afgekeurd door mijn Lief helaas.

quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 09:21 schreef Meimeltje het volgende:
Hier hebben ze ook name it rompers:
http://www.ikenmijnkind.n(...)217_156_161_232.html

Dyon heeft er ook wat van Name it en die zitten erg goed.
Oh deze is leuk! Ik heb een meisje nodig ;)

Voor Niels zijn deze leuk:
auto's (kevers O+ voor kevers moet P toch wel een uitzondering maken he oeke?)

bijtjes! O+
pi_93479970
Ik moet ook een meisje! Maar die zal er helaas niet meer komen.

Dit ondergoed vind ik ook leuk (en de prijs ook!):
pi_93480159
Hele goeie link meimeltje thnx :)

4 rompies besteld!!! en een broek :P kon het niet laten :P

[ Bericht 50% gewijzigd door MamaPurk op 01-03-2011 10:34:34 ]
pi_93480650
Hebben er meer mensen problemen met registren bij Lindex?? Ik moet dat ene jasje maar ik kan me niet registreren... }:| }:|
  dinsdag 1 maart 2011 @ 11:01:39 #290
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_93481500
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 10:31 schreef Grunsfan het volgende:
Hebben er meer mensen problemen met registren bij Lindex?? Ik moet dat ene jasje maar ik kan me niet registreren... }:| }:|
Een vriendin zat er laatst over te klagen maar toen bleek dat ze iets verkeerd had aangeklikt, land ofzo. Zou dat het kunnen zijn?
  dinsdag 1 maart 2011 @ 11:36:49 #291
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_93482835
Geboekt! 11 maart ga ik naar Parijs en zal ik de GAP leeg gaan kopen. Nouja, bijna dan.
Mocht iemand echt heel heel heel graag iets willen hebben, dan wil ik het wel meenemen, mits het een béétje binnen de perken blijft (kinderen willen ook nog mee terug naar huis op de achterbank, he...).
  Moderator dinsdag 1 maart 2011 @ 12:09:39 #292
5428 crew  miss_sly
pi_93484188
Joh Memmel, je kunt je kinderen toch ook op de trein terug zetten :P

Wat een lief aan bod van je zeg!
  dinsdag 1 maart 2011 @ 13:06:50 #293
298315 SacreCoeur
pi_93486275
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 10:06 schreef Meimeltje het volgende:
Ik moet ook een meisje! Maar die zal er helaas niet meer komen.

Dit ondergoed vind ik ook leuk (en de prijs ook!):
[ afbeelding ]
Tof die ga ik bestellen!
En nog wat andere setjes.
pi_93486715
Oeh een Kever-romper! Die moet ik. Als verrassing voor D., de keverfanaat.

De eigenaresse van www.pimpyourkids.nl heeft net een winkel hier in de stad geopend :X
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_93486972
Ik word zo hebberig van dit topic. Ik heb hetzelfde als een aantal hier al aangaven; ik ben zo zat van dat winterspul wat ze nu al tijden in de kast hebben hangen.

Nieuwe zomerjas is hier al gescoord van name-it. Ik kan er online even geen foto van vinden.
Gevonden! Rechtsonder zie je een witte zomerjas met bloemetjes erop staan. Die heeft ze.
Ze heeft die Stiemie laatst hier postte ook aangehad maar die is het niet geworden;

Laatst bij een kledingparty dit jurkje gekocht:

Ik wilde daar nog een shirtje met lange mouwen en legging bij kopen bij bijv. Hema ofzo. Ben er nog niet helemaal uit.

[ Bericht 7% gewijzigd door flowerbox op 01-03-2011 14:08:37 ]
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_93487080
-O- Primark gaat em vandaag niet worden voor ons, hopelijk donderdag. Sonnetje toevallig wel al geweest? Ik ben benieuwd of er wat leuks tussen zit.

Ik heb wel een clownspakje voor carnaval gekocht telt dat ook mee? :P
  dinsdag 1 maart 2011 @ 15:39:47 #297
143848 huuphuup
Dorksided
pi_93492630
oh FTA wij zijn er ook donderdag als het goed is *O* :)

Net even bij Hans Textiel geweest om te neuzen of er nog wat hing, zoals verwacht was het niet veel meer, maar toch.

voor Amélie

en voor Elin, de maillots voor het najaar en broekje voor de zomer :)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93493875
Dat broekje. O+

En dat jasje is ook erg leuk, Flowerbox! Net als die die Stiemie toch maar niet nam. Ik hou ze allebei in gedachten. Zijn het blauwe of zwarte stippen, Flower?
pi_93494866
Huup, vooral dat broekje vind ik echt O+ En maillots zijn hoe dan ook altijd fijn om goedkoop te scoren!

Ik vind dat name-it jasje wat Flowerbox & Stiemie postten ook zo ontzettend leuk, maar kan t online niet kleiner dan 104 vinden.. Hebben jullie m ergens in 92(-98) gespot toevallig?
pi_93495128
Ssserpente, het zijn volgens mij donkerblauwe stippen.

Poppedein, ik heb de jas uit een kinderwinkel hier in de buurt en die had 98-104 hangen van beide varianten. Ik heb net gekeken maar 104 is idd de kleinste maat
Het is een soort trenchcoat-model.

[ Bericht 13% gewijzigd door flowerbox op 01-03-2011 16:44:18 ]
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_93495534
Hij is erg leuk! Maar in een kort jasje zou ik nog wel voor 98 durven gaan, trencoat wordt een jas met sleep vrees ik ;) Thnx!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')