Een dag of 4?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:08 schreef huuphuup het volgende:
ik heb trouwens voor Amélie ook nog het Lindex-jurkje via Poppedeinhij was keisnel binnen
niet in Rotterdam hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:08 schreef Claudia_x het volgende:
Kun je niet op zondag winkelen, Meimeltje? Dan is het meestal veel rustiger dan op zaterdag.
euh dat weet ik niet meer precies, zou best kunnen het zou ook 3 dagen kunnen zijn.quote:
Ja, zo snel kan het wel, 3 dagen maar ik dacht een dagje extra erbij voor de ordeverwerking, maar dat doen ze dan supersnel zeg.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:10 schreef huuphuup het volgende:
[..]
euh dat weet ik niet meer precies, zou best kunnen het zou ook 3 dagen kunnen zijn.
Poppedein?
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:11 schreef Claudia_x het volgende:
Ach, wat weet ik van winkelen. Ik maak er een sport van om zo min mogelijk naar winkels te hoeven gaan.
Oh, hehe, ik denk dat ik de vraag verkeerd begreep.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:29 schreef huuphuup het volgende:
Elin is ook 4,5 kg nu en 50 cm. Maat 56 zit goed, 50/56 zit precies pas en maat 50 zit eh, krap![]()
dus als je kleine kleding koopt zou ik denk ik voor 56 gaan.
Ja dat dus!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:02 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Het zat zijn van kleren herken ik ook zo goed! Daarom is het nu extra leuk om te shoppen voor de zomer, tenminste echt iets wat echt nodig is.
We hadden ook nieuwe schoenen nodig voor Finn, ik vond dat hij zo raar liep ineens, blijken de schoentjes te klein![]()
De schoentjes van de nieuwe collectie van Zara vond ik in het echt eigenlijk maar zozo. Het zijn nu nikes geworden uit de aanbieding bij de van Haren, ik vond ze nog verrassend soepel eigenlijk!
Leuke bestelling huup!
Het rugzakje van Ivan vind ik echt heel erg gaaf! Die gaat op de verjaardags wishlist.
Oh meimeltje jij ook al reparaties aan de auto? Hier ook, ik had me voorgenomen dat als het een beetje meeviel dat ik wel kon shoppen, dat gaat helaas niet door dus
ditoquote:
ditoquote:maar ik schijn toch een klein beetje kleurendoof te zijn
whahaha, aan ons heb je dus wel wat. Valt nog mee dat onze dochters er niet in de vreselijkste kleurencombinaties bij lopenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:13 schreef huuphuup het volgende:
[..]
dito
[..]
dito![]()
crème of wit geen optie anders?
psies, skills!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
whahaha, aan ons heb je dus wel wat. Valt nog mee dat onze dochters er niet in de vreselijkste kleurencombinaties bij lopen
Ik ook!! Beetje overdreven misschien, maar als ik wat koop voor hem momenteel dan is het iets heel erg zomersquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:01 schreef huuphuup het volgende:
maar ik was zó uitgekeken op al die dingen![]()
ik geloof dat we sowieso ook wel toe zijn aan een nieuw seizoen, ander weer, ander 'soort' kleertjes ipv dat winterspul enzo. Kom maar op!
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:11 schreef Kleurdoos het volgende:
epic win
ik heb schoenen van 59,95 afgedongen naar 5 euro omdat ze iets verkleurd waren, hop, beetje bleek erop en nieuw! (red rags)
muahaha
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:11 schreef Kleurdoos het volgende:
epic win
ik heb schoenen van 59,95 afgedongen naar 5 euro omdat ze iets verkleurd waren, hop, beetje bleek erop en nieuw! (red rags)
muahaha
en ze heeft een spijkergiletje, 2 spijkerbroeken, 2 tuniekjes, wit met blauwe shirtje, nog een paar slofjes, 2 longsleeves en een strijkijzer bij
Dat zijn hele fijne truitjes, heb er 3 van gekocht voor mijn oudste, andere kleurencombi's, dat wel.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:43 schreef Sugarsnap het volgende:
Als ik genoeg geld had, had ik dit besteld bij Lindex
Voor Bram
afbeelding
ik heb gegokt voor Elin op de nazomer en de herfst. Ik had hem besteld dus hij ligt al bij Poppedein.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:46 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind dat jasje zó leuk! Is het een jasje voor de lente en herfst? Of is het daar niet warm genoeg voor?
Ik heet dan wel geen Claudia, maar ik hou me aanbevolen...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:53 schreef Twinkly het volgende:
Claudia, ik twijfelde over dat broekje. Maar het is wel echt leuk dus.
Oh en kleding naaien is gewoon een kwestie van uitproberen. Als je met een heel simpel projectje begint, de instructies heel goed leest, alles netjes tekent, uitknipt en spelt, kan er niet zo heel veel mis gaan. Het lastigste is het instellen van de draadspanning vind ik (en niet vergeten het voetje naar beneden te zetten, hoe vaak ik dat niet gehad heb in het begin). Als je het ooit eens wilt proberen heb ik wel wat hele makkelijke patroontjes. Ik zou je ook wel echt willen helpen, maar ik weet niet hoe dat moet met het slapen van Niels.
In welke maat heb je het jasje gekocht? 68?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:18 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik heb gegokt voor Elin op de nazomer en de herfst. Ik had hem besteld dus hij ligt al bij Poppedein.
Poppedeinske! Als je zin/tijd hebt, trek de verpakking maar open, kun je ff kijken of ie herfst-proof is voor de geinteresseerden
T is een heel lekker stoffen jasje die ook mooi sluit bij de hals, heerlijk voor het nog niet zo heel koude najaar en warmer wordende voorjaar! En bovendien errugquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:46 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind dat jasje zó leuk! Is het een jasje voor de lente en herfst? Of is het daar niet warm genoeg voor?
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:51 schreef Poppedein het volgende:
[..]
T is een heel lekker stoffen jasje die ook mooi sluit bij de hals, heerlijk voor het nog niet zo heel koude najaar en warmer wordende voorjaar! En bovendien errug
Nee hoor, je kunt ook een land selecteren waar je wil winkelen. Maar zelfs van ver gaat goed, ik heb al stofjes uit Amerika, Japan en Singapore laten komen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:36 schreef miss_sly het volgende:
ow ja, even offtopic, maar ik las iets over etsy, maar dat moet van ver weg komen, toch?
Hier kun je de ottobre bestellen, Miss. Daar zijn speciale uitgaves bij met alleen kinderpatroontjes.quote:En welke site was dat nou, huup, waar je die patroontjes kunt bestellen? iets met ottobre ofzo?
Ik wil je graag helpen hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:32 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik heet dan wel geen Claudia, maar ik hou me aanbevolen...
Ik heb nu zelf met wat moeite een patroon getekend van een jumpsuit. Ik moet alleen nog aan tijd zien te komen om het te maken...
ja hey fix die camera es want dat vraagt wel om een foto hoor!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:36 schreef Kleurdoos het volgende:
leuk spul huup en t sjaaltje is leuk he?! hier wordt ie iig al afgetrokken en nu is ze een turkse vrouw
ik heb trouwens ook nog een spijkerjackie gekocht bij de zeeman en die gepimpt!
Voor in de zomer hier lekker achter aan het strandje moet dat vast wel lukkenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:06 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Meimeltje dat tuinbroekje is lief zegWel spannend zo wit!
aah, dankquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:05 schreef oeke het volgende:
[..]
Nee hoor, je kunt ook een land selecteren waar je wil winkelen. Maar zelfs van ver gaat goed, ik heb al stofjes uit Amerika, Japan en Singapore laten komen.
En goed dat je het zegt, ik voel me rot en er staat nog geld op mijn paypal rek, dus ik ga even shoppen zo. En een Bollywood-film kijken.
[..]
Hier kun je de ottobre bestellen, Miss. Daar zijn speciale uitgaves bij met alleen kinderpatroontjes.
waar waar??!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:09 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Zien jullie de schoentjes voor R ook?
Het is niet om te lopen, alleen maar om buiten op een loopwagentje te kunnen crossen. Ze zijn denk ik te groot. Ik volg een beetje S haar maat merk ik. En als ze echt niet passen... dat zie ik dan wel weer.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:09 schreef Meimeltje het volgende:
R, z'n eerste schoentjes, woeii! Lief weer he die kleine schoentjes, maar ben je niet bang dat de maat straks niet goed is of had je die al opgemeten?
Echt R hè?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:11 schreef Twinkly het volgende:
Oh ze zijn echt mega schattig Groofsken!! <3
Ja, door dat blauw!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:12 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Echt R hè?Beetje oudbollig stoer ofzo.
Van de zomer wil ik eigenlijk gewoon echte sandaaltjes, met een open neus zeg maar ;-).quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:13 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ja, door dat blauw!
Zo'n model wil ik ook voor Niels voor de zomer!
Papa heeft deze keer ook meegekozenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:07 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Meimel leuk spulik vind het zo grappig om te zien dat je een hele uitgesproken smaak hebt, je kiest echte 'meimel'dingen. Leuk zo'n hele eigen herkenbare stijl.
http://www.etsy.com/shop/ThisandThatFromJapanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:11 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind ze leuk, groofs![]()
Meimel, ik vind vooral het geruite broekje echt zo leuken idd heb je een echte meimel-smaak, leuk!
Ik zal de Etsy site eens gaan bekijken dan. En eens naar een markt gaan!
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:15 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Wat een leuke bloesjes, ze lijken wel wat op elkaar.
Ach ik kom vast wel een keer bij de Zara, nu wilde ik het maar zijn bestelling laten. Als ik in de winkel iets koop heeft ie er niets meer over te zeggenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:18 schreef oeke het volgende:
Hihi Meimeltje die lijken op elkaar! Ik vind ze wel erg leuk trouwens, jammer dat ze afgekeurd werden.
Ik vind de rest van je spulletjes ook heel leuk!
Die eerste is echt heel stoer!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:14 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Papa heeft deze keer ook meegekozenIk had meer in het mandje gegooid, mocht hij dingen van schrappen
Ik dacht juist voor de verandering bijv:
[ afbeelding ]
En deze werd ook afgekeurd, vond hij te meisjesachtig![]()
[ afbeelding ]
Nee was niet door het paars, hij vond het model meisjesachtig. Ik vraag me af welk model, want zoveel model zit er niet inquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:19 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh ja, paars hè. Zit het hem daarin Meimel? Ik vind de rest ook erg bij jou en je zoons passen. Mooi! Frisse kleurtjes weer.
Ow ik zou al heel blij zijn met een paar eenvoudige patronen joh om gewoon wat te oefenen enzo...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:06 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ik wil je graag helpen hoorAls ik het kan
DIe riem bretels die je gekocht hebt klinkt fantastisch <3
Ik lees het nu, voor op zn trapauto buitenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:25 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik ook Poppejans, maar ze zijn voor nu.
Wat goed! Eens kijken of ik daar binnenkort even langs kan. Dankjewel!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:18 schreef miss_sly het volgende:
Oeke, zocht jij nou de blauw gestreepte romper van h&m? In de kalverstraat hebben ze die volop hangen nu.
carbone heeft fantastisch spulquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:33 schreef Memmel het volgende:
Kiek 'ns wat ik vanmiddag voor Anna heb gekocht! Het is van Carbone. Ken het niet maar was op slag verliefd!
Het is dus aan 1 stuk!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Altijd naar labeltjes kijkenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:21 schreef Ssserpente het volgende:
Leuk, Miss, allebei. Waar vandaan?
Nee, wel misselijk...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:32 schreef huuphuup het volgende:
ssserpente is dat een hint, ben je uit je beslissing?![]()
![]()
Dat zijn echt superschoentjesquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:57 schreef octopussy het volgende:
Ja Ssserpente, nog even een keertje een uitspatting gemaakt en er dan voor gaan zeker![]()
Ik heb vandaag mijn dochter voorzien van loopschoeiselZowel Bardossa's als Shoesme schoentjes zaten erg goed in maat 19, maar het zijn uiteindelijk deze geworden (Shoesme babyproof):
[ afbeelding ]
Die ben ik helaas vergeten te makenquote:Op zondag 27 februari 2011 19:29 schreef Sorbootje het volgende:
Dat vraagt om een foto![]()
Klinkt in elk geval erg leuk!
oh ik vind het zulk leuk spul hèquote:Op zondag 27 februari 2011 20:59 schreef SacreCoeur het volgende:
Dat regenspul van Hatley is zo lief!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar ik weet niet zo goed of ik er zoveel voor wil betalen.
Ze hebben niet in elk filiaal meisjesspul.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:03 schreef miss_sly het volgende:
Dat antraciete jasje is juist echt hartstikke leuk zo, met die roze stikselsIk zou het zo kopen als het zo in de winkel hing
Heeft WE ook meisjesspul? ik dacht alleen jongenskleren?
Ow, dan ga ik daar toch eens naar kijken. Stoer mag best wel, zo'n zoetsappig meisje heb ik nu ook weer nietquote:Op zondag 27 februari 2011 21:09 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ze hebben niet in elk filiaal meisjesspul.
En wat ze hebben is onwijs stoer, totaal geen zoetsappig spul.
+ goede kwaliteit.. prijzen zijn a la Zara.
ja oef 70+ is wel erg veel. Marktplaats?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:06 schreef SacreCoeur het volgende:
Ja Isa zit erg lang in dezelfde maat, maar dan nog.. 70+ voor regenspullen? ik weet het niet
Best een goed idee van dat zwarte jasje..
Ik moet nog steeds dat t shirt verknippen, nog geen tijd voor gehad
Ze had vorig jaar een roze name-it jas met allemaal gekleurde stipjes. Dat was echt een fijn jasje. Hmm misschien eens kijken of ze die niet gewoon nog pastquote:Op zondag 27 februari 2011 20:33 schreef octopussy het volgende:
BJ, die schoentjes zijn erg leuk! Wat voor merk is het?
Stiemie, ik heb een voorjaarsjas van Name-it (was niet zo duur) met kleine paarse en roze bloemetjes. De buitenkant is volgens mij waterdicht.
Ik vind het jasje van Lindex met groene hartjes ook erg leuk
De WE op buikslotermeerplein in noord heeft ook kinderkleding volgens mijquote:Op zondag 27 februari 2011 21:10 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow, dan ga ik daar toch eens naar kijken. Stoer mag best wel, zo'n zoetsappig meisje heb ik nu ook weer niet
Ja inderdaad daarom wilde ik nu wel wat anders...quote:Op zondag 27 februari 2011 21:24 schreef SacreCoeur het volgende:
Heeft name it niet gewoon elk jaar dezelfde jasjes maar dan in een andere kleur?
Dat viel me op bij de winterjasjes.
Die zijn leuk! Vind het wel moeilijk zo in te schatten hoe dik ze zijn en wat voor stof enzoquote:Op zondag 27 februari 2011 21:26 schreef octopussy het volgende:
Stiemie, welke maat heb je nodig? Ik zie bij Lindex ook deze jasjes:
[ afbeelding ]
in 3 kleuren, maar vanaf maat 86.
Deze vind ik ook leuk:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:41 schreef SacreCoeur het volgende:
Ja dat weten we ja![]()
Die donkerblauwe van CKS toch?
ik geloof dat het gewoon normaal valt, in ieder geval niet groot als ik het goed heb.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:49 schreef SacreCoeur het volgende:
niemand die mij iets kan vertellen over het bestellen bij lindex?
Ik wil vooral weten hoe ik kan betalen..quote:Op zondag 27 februari 2011 21:54 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik geloof dat het gewoon normaal valt, in ieder geval niet groot als ik het goed heb.
En levering is erg snel. Een dag of 3 a 4.
Meer weet k niet
offtopic; maar dat komt omdat ik echt ff niet de energie heb om alles te volgen bij de dreumessen, en vind het ook zo raar om alleen maar af en toe binnen te vallen met een mededeling...quote:Op zondag 27 februari 2011 21:51 schreef wickie het volgende:
BJ, die jas is echt zo lek, ook erg leuke schoentjes.
Heb eigenlijk helemaal gemist dat Evie loopt joh.
Mja dan misschien toch voor veilig gaan..quote:Op zondag 27 februari 2011 22:07 schreef Stiemie het volgende:
Ze is snel bleekjes. Meestal staan kleuren als donkerpaars, rood en donkerblauw haar erg goed.
Ik zag een andere variant.. maar maakt niet uit..quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 09:34 schreef debuurvrouw het volgende:
Euh, wat doet de Pond nu?![]()
http://www.gap.eu/browse/category.do?cid=57124
![]()
Iets zegt me dat ik blij ben dat ik geen creditcard heb. Nog.
Dat jasje vind ik leuk!quote:Op zondag 27 februari 2011 22:07 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik heb maar een kleine Lindex wishlist:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Morgen even uitvogelen met betalen enzo.. zit nu compleet in de peel off
Ja, die zagen er leuk uit! Ik koop mezelf denk ik die grijze met de roze/oranje bloemetjesquote:Op maandag 28 februari 2011 17:00 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik zie het al, dat wordt morgen even naar de Hema..
Slippers, ondergoed, bloemen longsleeve en voor mij zo'n bloemetjes rok
Oh deze is leuk! Ik heb een meisje nodigquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:21 schreef Meimeltje het volgende:
Hier hebben ze ook name it rompers:
http://www.ikenmijnkind.n(...)217_156_161_232.html
Dyon heeft er ook wat van Name it en die zitten erg goed.
Een vriendin zat er laatst over te klagen maar toen bleek dat ze iets verkeerd had aangeklikt, land ofzo. Zou dat het kunnen zijn?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:31 schreef Grunsfan het volgende:
Hebben er meer mensen problemen met registren bij Lindex?? Ik moet dat ene jasje maar ik kan me niet registreren...![]()
Tof die ga ik bestellen!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:06 schreef Meimeltje het volgende:
Ik moet ook een meisje! Maar die zal er helaas niet meer komen.
Dit ondergoed vind ik ook leuk (en de prijs ook!):
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |