Ze hebben niet in elk filiaal meisjesspul.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:03 schreef miss_sly het volgende:
Dat antraciete jasje is juist echt hartstikke leuk zo, met die roze stikselsIk zou het zo kopen als het zo in de winkel hing
Heeft WE ook meisjesspul? ik dacht alleen jongenskleren?
Ow, dan ga ik daar toch eens naar kijken. Stoer mag best wel, zo'n zoetsappig meisje heb ik nu ook weer nietquote:Op zondag 27 februari 2011 21:09 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ze hebben niet in elk filiaal meisjesspul.
En wat ze hebben is onwijs stoer, totaal geen zoetsappig spul.
+ goede kwaliteit.. prijzen zijn a la Zara.
ja oef 70+ is wel erg veel. Marktplaats?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:06 schreef SacreCoeur het volgende:
Ja Isa zit erg lang in dezelfde maat, maar dan nog.. 70+ voor regenspullen? ik weet het niet
Best een goed idee van dat zwarte jasje..
Ik moet nog steeds dat t shirt verknippen, nog geen tijd voor gehad
Ze had vorig jaar een roze name-it jas met allemaal gekleurde stipjes. Dat was echt een fijn jasje. Hmm misschien eens kijken of ze die niet gewoon nog pastquote:Op zondag 27 februari 2011 20:33 schreef octopussy het volgende:
BJ, die schoentjes zijn erg leuk! Wat voor merk is het?
Stiemie, ik heb een voorjaarsjas van Name-it (was niet zo duur) met kleine paarse en roze bloemetjes. De buitenkant is volgens mij waterdicht.
Ik vind het jasje van Lindex met groene hartjes ook erg leuk
De WE op buikslotermeerplein in noord heeft ook kinderkleding volgens mijquote:Op zondag 27 februari 2011 21:10 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow, dan ga ik daar toch eens naar kijken. Stoer mag best wel, zo'n zoetsappig meisje heb ik nu ook weer niet
Ja inderdaad daarom wilde ik nu wel wat anders...quote:Op zondag 27 februari 2011 21:24 schreef SacreCoeur het volgende:
Heeft name it niet gewoon elk jaar dezelfde jasjes maar dan in een andere kleur?
Dat viel me op bij de winterjasjes.
Die zijn leuk! Vind het wel moeilijk zo in te schatten hoe dik ze zijn en wat voor stof enzoquote:Op zondag 27 februari 2011 21:26 schreef octopussy het volgende:
Stiemie, welke maat heb je nodig? Ik zie bij Lindex ook deze jasjes:
[ afbeelding ]
in 3 kleuren, maar vanaf maat 86.
Deze vind ik ook leuk:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:41 schreef SacreCoeur het volgende:
Ja dat weten we ja![]()
Die donkerblauwe van CKS toch?
ik geloof dat het gewoon normaal valt, in ieder geval niet groot als ik het goed heb.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:49 schreef SacreCoeur het volgende:
niemand die mij iets kan vertellen over het bestellen bij lindex?
Ik wil vooral weten hoe ik kan betalen..quote:Op zondag 27 februari 2011 21:54 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik geloof dat het gewoon normaal valt, in ieder geval niet groot als ik het goed heb.
En levering is erg snel. Een dag of 3 a 4.
Meer weet k niet
offtopic; maar dat komt omdat ik echt ff niet de energie heb om alles te volgen bij de dreumessen, en vind het ook zo raar om alleen maar af en toe binnen te vallen met een mededeling...quote:Op zondag 27 februari 2011 21:51 schreef wickie het volgende:
BJ, die jas is echt zo lek, ook erg leuke schoentjes.
Heb eigenlijk helemaal gemist dat Evie loopt joh.
Mja dan misschien toch voor veilig gaan..quote:Op zondag 27 februari 2011 22:07 schreef Stiemie het volgende:
Ze is snel bleekjes. Meestal staan kleuren als donkerpaars, rood en donkerblauw haar erg goed.
Ik zag een andere variant.. maar maakt niet uit..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |