abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93358830
Dat kan ik er echt niet uit opmaken, SC. Maar ik ben dan ook niet zo'n kenner als jij. :P

Lente droeg het tuinbroekje al veel eerder, zie ik.

Hier is ze bijna negen maanden:

Sorry hoor, ik kon niet kiezen. Dat heb ik altijd als ik zwanger ben of een enorrrrme kater heb. :')
pi_93359123
krolse kater!
pi_93360339
ssserpente is dat een hint, ben je uit je beslissing? :+ ;)
Lente O+ die broek stond haar superleuk!

Memmel wat leuk! O+ oh dat lijkt me dus echt geweldig zitten hè in de zomer.

SC _O- ik herken ook heel veel aan de labeltjes. Volgens mij een teken dat je koopziek bent :@ :')
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93360474
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 19:32 schreef huuphuup het volgende:
ssserpente is dat een hint, ben je uit je beslissing? :+ ;)
Nee, wel misselijk... :')
pi_93361360
Ja Ssserpente, nog even een keertje een uitspatting gemaakt en er dan voor gaan zeker :7

Ik heb vandaag mijn dochter voorzien van loopschoeisel *O* Zowel Bardossa's als Shoesme schoentjes zaten erg goed in maat 19, maar het zijn uiteindelijk deze geworden (Shoesme babyproof):

pi_93362147

deze heeft Elin erbij, voor op vakantie in egypte
pi_93362464
Wauw Memmel, wat gaaf! En wat staat het Anna goed! O+
Hele mooie print trouwens.

Leuke schoentjes, Octo en KD. ^O^
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_93365092
ik ben vandaag ook bij de Zara geweest!! wist heul niet dat dr eentje in Groningen zat joh!!

Evie heeft een spijkerjurkje en een spijkerblousejurk..(met zo'n bruin riempje eromheen..) O+ O+ O+
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_93368448
Jaaaaaaaa!!!!

De aanhouder wint, ik dus!! Mette heeft vandaag na wat morren haar schoentjes een middag geaccepteerd. Het hielp denk ik ook erg mee dat we niet thuis waren maar bij mijn ouders. Morgen dus weer een poging.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  zondag 27 februari 2011 @ 08:53:14 #160
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_93380758
oooh die schoentjes... ik ben blij dat ik nog af kan met met cheape hema schoenen anders geef ik volgens mij een kapitaal uit aan schoentjes voor Noortje. Hoewel ik vind dat ze in maat 18/19 niet heel veel keus hebben, tenminste niet in de winkels waar ik pasgeleden keek. Wanneer koop je eigenlijk de eerste schoentjes? Als ze goed los kunnen lopen toch?
pi_93380795
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 19:57 schreef octopussy het volgende:
Ja Ssserpente, nog even een keertje een uitspatting gemaakt en er dan voor gaan zeker :7

Ik heb vandaag mijn dochter voorzien van loopschoeisel *O* Zowel Bardossa's als Shoesme schoentjes zaten erg goed in maat 19, maar het zijn uiteindelijk deze geworden (Shoesme babyproof):

[ afbeelding ]
Dat zijn echt superschoentjes :Y Esmee heeft ze in het zwart en ze zijn zo fijn O+
KD die sandaaltjes zijn ook leuk zeg! Zomer en meisjes in witte sandaaltjes O+
pi_93385208
Becky, ze adviseren om loopschoentjes te kopen als ze zeker een maand goed kunnen lopen. Ik wilde voor Hannah nu schoentjes zodat we aan de hand buiten kunnen stappen (dat vindt ze geweldig). haar slofjes gaan dan kapot en worden vies.
Ik heb eerst even online gekeken waar Shoesme dealers zaten en ben daarna eerst naar een kinderschoenen winkel gegaan om haar voetjes op te meten. Lager dan maat 19 gaan ze eigenlijk niet, maar dat blijkt nu precies de maat te zijn die Hannah nodig heeft. Hopen dat ze dus even geen groeispurt krijgt van haar voeten :P
pi_93386688
leuk octo :Y

Wickie yaaaay! *O*

KD O+ :9 leuk!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93394786
Geweldig KD! Hadden ze daar ook een jongetjesvariant van? In bruin of groen ofzo?

Echte meidenschoentjes Octo, schattig!

Loon is weer binnen,ga maandag zn voetjes voor de allereerste keer laten opmeten denk ik.
Hij is nu zo aan de stap dat ik het buiten ook eens wil gaan uitproberen met hem.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_93400128
zoooo ik verveelde me en had even mn handen vrij :P
categorie random webshop windowshopping ;)

bij scapino hebben ze er best aardig spul tussen zitten af en toe.

vanaf 86 tot eh groot.

met roosjes, ook vanaf 86 tot groot

20 t/m 27

23-30

30-35

25-30

19-27

28-35
O+ die wil ik wel voor mezelf :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 27 februari 2011 @ 18:52:52 #166
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_93402415
In de winkel hadden ze nog wat leuk kledingspul, wat niet op internet staat bij Scapino.
En Piet Kerkhof had weer aardig wat leuk spul, en Bristol zag ik hier en daar iets leuks maar niet veel.
Piet Kerkhof had ook veel leuke ballerina klitteband schoentjes oa van Kanjers.

C&A had ook leuk spul, vooral longsleeves en shirtjes en een enkel vestje.
WE heeft veel stoer spul voor zowel jongens als meisjes.

Allemaal aanraders dus :P
pi_93403107
Ik vind dat blauwe ding met blommekes leuk en die eerste schoentjes!

Ik wist helemaal niet dat scapino kinderkleding verkocht.
pi_93403188
Die roze sandaaltjes zijn leuk zeg.

Linde had gisteren het hema-rokje aan. Die donkerblauw-wit gestreepte. Met een donkerblauw shirtje, donkerblauwe maillot en een grijs hema-vestje. Vond het zo leuk staan O+
pi_93404124
Dat vraagt om een foto :)
Klinkt in elk geval erg leuk!
  zondag 27 februari 2011 @ 19:29:45 #170
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_93404132
oh ja ik heb voor Evie ook schoentjes gekocht van de week en ze blijkt gewoon al mt 21 te hebben.. en ze had zoooo lang heeeeeeeel kleine voetjes.
O+
zal vanavond nog een poging doen tot schoentjes uploaden..
pi_93404318
Isabeau heeft nog steeds maat 19. Ik ben benieuwd naar de schoentjes BJ!
  zondag 27 februari 2011 @ 19:38:55 #172
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_93404559
ah ze staan online; deze zijn het:

en ik zie ook al leuke voorjaarsschoentjes ;)
pi_93404715
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 19:29 schreef Sorbootje het volgende:
Dat vraagt om een foto :)
Klinkt in elk geval erg leuk!
Die ben ik helaas vergeten te maken ;( Tenminste een waar ze helemaal opstaat :@
pi_93404978
Lieve schoentjes BJ!

Jammer Stiemie, maar een stukje Linde is ook goed hoor ;)
pi_93406991
hihi doe maar een stukje Linde dan Stiemie :P klinkt erg leuk iig O+

leuk BJ :Y ja t kan snel gaan ineens met die voetjes hè?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93407413
Heb alleen een foto waarop ze achter een of ander klei-apparaat aan tafel zit, dus dan zie je een stukje schouder en dat is het :D Moet ze het van de week op mijn vrije dag nog maar eens aandoen en dan zal ik een foto maken :Y

Leuke schoentjes BJ!
pi_93407497
Hebben jullie al een zomerjas? Vind het zo moeilijk. Linde heeft 'm vorig jaar eigenlijk alleen aangehad met regen dus had ze een regenjas. Maar nu zijn het allemaal van die stoffen jasjes die ik zie en ik vraag me af hoe handig dat is... En ik zie dus alleen maar hele dure jassen die ik leuk vind. Meteen 70 euro of meer -O-
pi_93407560
Ik heb één jasje bij de primark gekocht, maar die vind ik meer leuk voor erbij. Moet ook een regenjasje en verder heb ik nog geen idee. Lekker zinvolle bijdrage hè?
pi_93408044
wij hebben een jasje dat voor het voorjaar/najaar is.
Hoewel ik betwijfel of ie het voorjaar gaat halen nu ze zo ineens gegroeispurt is. ja ik vind dat een woord :P

check die mouwen!

9 januari

12 februari

:')

maar goed, dat zien we dan wel.
We hebben ook een spijkerjasje via SC en een jasje via B.'s nicht die ik zwart geverfd heb. Zal ze ns op de foto zetten.

Ohja en ik heb een Hema-regenjasje. Niet echt een zomerjasje maar inderdaad, áls ze al een jas aan heeft in de zomer dan zal het vooral tegen de regen zijn.

Verder denk ik dat ik het wel goed vind wat jasjes betreft. Ik heb bij H&M een mooi vest gezien wat ik wil halen voor haar, was 9.90 een soort sweatvest maar dan zonder capuchon en met van die schattige plooitjes bovenaan bij de mouwtjes waardoor ze zo meisjesachtig worden ineens. Dat vind ik echt zo'n "voor als het 's avonds fris wordt vest" :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93408141
BJ, die schoentjes zijn erg leuk! Wat voor merk is het?

Stiemie, ik heb een voorjaarsjas van Name-it (was niet zo duur) met kleine paarse en roze bloemetjes. De buitenkant is volgens mij waterdicht.
Ik vind het jasje van Lindex met groene hartjes ook erg leuk O+
  zondag 27 februari 2011 @ 20:34:52 #181
298315 SacreCoeur
pi_93408264
Ik vind die groene echt tof Huup!
pi_93408275
ohja en voor Elin heb ik nog spul van Amélie en eventueel als ze hard groeit kan ze het groene Lindex jasje al aan :)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93408548
ik heb voor elin een leren jasje een blauw manteltje (met die koperen knopen) een aquablauw en zeer awesome tussenjasje van de hema, met smock) een grijs jasje en een spijkerjackie

en huup, als t goed is en t een meissie is, heb je dan dat ene pakje nog? die ik anders de vorige keer over zou nemen ? :+
  Moderator zondag 27 februari 2011 @ 20:39:47 #184
5428 crew  miss_sly
pi_93408623
Ik wil een leuk regenjasje kopen en verder zijn vestjes denk ik wel fijn. Ik heb nog dat gevoerde vest van Lente, dat past nog steeds ruim, dus dat kan ze nog wel even aan, denk ik. En als ik een leuk jasje tegenkom, zal ik dat ongetwijfeld kopen ;)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_93408731
Ik had vorig jaar zo'n superfijn jasje van DPAM en volgens mij past ze het nog steeds makkelijk. Zal eens kijken morgen.

Misschien moet ik d'r af en toe toch eens wat eten geven. Zo kan ik natuurlijk nooit veel leuke nieuwe jasjes kopen.
  zondag 27 februari 2011 @ 20:41:31 #186
298315 SacreCoeur
pi_93408763
Ojah moet ik ook nog hebben, een nieuw regenjasje.
En een nog een spijkerjasje en ik vind een bodywarmertje ook wel handig.
Vestjes heb ik al gekocht.
pi_93408848
Schattig Huup, allebei de jasjes. O+
  Moderator zondag 27 februari 2011 @ 20:42:54 #188
5428 crew  miss_sly
pi_93408860
Ik durf niet te ver vooruit te kopen. Ze kan zomaar gaan groeien en dus ineens een maat of wat groter nodig hebben, maar ze kan ook zomaar klein blijven en in deze maat blijven hangen. Zowel schaap als ik schijnen niet zulke snele groeiers geweest te zijn, dus ik vermoed het laatste, maar je weet het niet.
pi_93408893
Oh nou SC, dan ben je shoptechnisch weer drie dagen onder de pannen :)
  zondag 27 februari 2011 @ 20:45:09 #190
298315 SacreCoeur
pi_93409061
Haha, ik zorg toch wel dat ik onder de pannen ben :')

oh en nog een tip: ze hadden zulke onwijs stoere sokken bij de aldi. (foto komt zo)
pi_93409074
Grappig. Ik heb nog nooit moeite gehad met vooruitkopen. Maar ik neem het misschien niet zo heel nauw met hoe perfect het past dan.

[ Bericht 60% gewijzigd door groofskendezoveelste op 27-02-2011 21:40:48 ]
pi_93409448
Oooh wat leuk groofsken! :D
pi_93409509
leuk groofs :Y

ik doe niet moeilijk over vooruit kopen, maar ik koop veel uit de sale en dat is vaak spul uit een ander seizoen, dan ben ik dus al sneller geneigd om iets vooruit te kopen en de gok te nemen qua maat. Tot nu toe altijd goed gegaan, hooguit dat het wat ruim zat maar nooit wáy te groot ofzo.

KD welke bedoel je? die roze uit 1 stuk? die heb ik nog die ligt nu weer in de kast voor mijn Elin, als jij een meid bakt gaat ie daarna naar jou :Y
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 27 februari 2011 @ 20:51:13 #194
298315 SacreCoeur
pi_93409531
Staat lief!

en moeite met vooruit kopen heb ik ook niet :+
pi_93409735
Groof wat leuk gedaan :D

Hier ook geen moeite met vooruit kopen, liever te veel vooruit dan op het laatst niet echt kunnen slagen :P

Ben nu alle te kleine kleertjes maar op MP aan het zetten, kunnen we misschien weer iets voor terug shoppen :P (naja de zolder moet leeg).
  zondag 27 februari 2011 @ 20:53:42 #196
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_93409738
Groofs, wat heb je zelf gemaakt? Het shirt of de pippi? ;)
Beiden zijn in elk geval errug leuk gelukt O+
  Moderator zondag 27 februari 2011 @ 20:54:12 #197
5428 crew  miss_sly
pi_93409786
Nou ja, het kan hier nooit nog naar een tweede ofzo, dus als ik er naast zit is het een beetje jammer :P Maar het spijkerjurkje van gisteren heb ik wel wat ruim gekocht. Kan ze ook in de herfst nog wel aan met een legging en een shirtje eronder ofzo.

Groofs, wat leuk O+ en wa theb je toch een leuke pippie O+
  zondag 27 februari 2011 @ 20:59:09 #198
298315 SacreCoeur
pi_93410202
Dat regenspul van Hatley is zo lief!

Maar ik weet niet zo goed of ik er zoveel voor wil betalen.
pi_93410394

het spijkerjasje van SC O+
van de WE is ie geloof ik. Ik vind hem zo leuk, en de kleur blauw is zo mooi, ik hou wel van dat diepe blauwe.

deze foto is wat overbelicht, het jasje van B.'s nicht. Hij was ooit roze maar had een hoop chocomel vlekken erop en dat ging er niet meer uit in de was. Pakje zwarte verf erbij et voila.
Het heeft niet goed gepakt maar eigenlijk vind ik het best wel leuk geworden, ipv zwart is ie antraciet en de stiksels zijn dus roze gebleven wat ik stiekem wel geinig vind.

Allebei voor de zomer dus.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93410476
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 20:59 schreef SacreCoeur het volgende:
Dat regenspul van Hatley is zo lief!

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Maar ik weet niet zo goed of ik er zoveel voor wil betalen.
oh ik vind het zulk leuk spul hè O+
voor mijn kinders zou ik het nog niet kopen, maar Isa zit wel langer in 1 maat toch?
Het blijft een hoop geld natuurlijk, dat wel.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')