ik heb gegokt voor Elin op de nazomer en de herfst. Ik had hem besteld dus hij ligt al bij Poppedein.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:46 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind dat jasje zó leuk! Is het een jasje voor de lente en herfst? Of is het daar niet warm genoeg voor?
Ik heet dan wel geen Claudia, maar ik hou me aanbevolen...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:53 schreef Twinkly het volgende:
Claudia, ik twijfelde over dat broekje. Maar het is wel echt leuk dus.
Oh en kleding naaien is gewoon een kwestie van uitproberen. Als je met een heel simpel projectje begint, de instructies heel goed leest, alles netjes tekent, uitknipt en spelt, kan er niet zo heel veel mis gaan. Het lastigste is het instellen van de draadspanning vind ik (en niet vergeten het voetje naar beneden te zetten, hoe vaak ik dat niet gehad heb in het begin). Als je het ooit eens wilt proberen heb ik wel wat hele makkelijke patroontjes. Ik zou je ook wel echt willen helpen, maar ik weet niet hoe dat moet met het slapen van Niels.
In welke maat heb je het jasje gekocht? 68?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:18 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik heb gegokt voor Elin op de nazomer en de herfst. Ik had hem besteld dus hij ligt al bij Poppedein.
Poppedeinske! Als je zin/tijd hebt, trek de verpakking maar open, kun je ff kijken of ie herfst-proof is voor de geinteresseerden
T is een heel lekker stoffen jasje die ook mooi sluit bij de hals, heerlijk voor het nog niet zo heel koude najaar en warmer wordende voorjaar! En bovendien errugquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:46 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind dat jasje zó leuk! Is het een jasje voor de lente en herfst? Of is het daar niet warm genoeg voor?
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:51 schreef Poppedein het volgende:
[..]
T is een heel lekker stoffen jasje die ook mooi sluit bij de hals, heerlijk voor het nog niet zo heel koude najaar en warmer wordende voorjaar! En bovendien errug
Nee hoor, je kunt ook een land selecteren waar je wil winkelen. Maar zelfs van ver gaat goed, ik heb al stofjes uit Amerika, Japan en Singapore laten komen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:36 schreef miss_sly het volgende:
ow ja, even offtopic, maar ik las iets over etsy, maar dat moet van ver weg komen, toch?
Hier kun je de ottobre bestellen, Miss. Daar zijn speciale uitgaves bij met alleen kinderpatroontjes.quote:En welke site was dat nou, huup, waar je die patroontjes kunt bestellen? iets met ottobre ofzo?
Ik wil je graag helpen hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:32 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik heet dan wel geen Claudia, maar ik hou me aanbevolen...
Ik heb nu zelf met wat moeite een patroon getekend van een jumpsuit. Ik moet alleen nog aan tijd zien te komen om het te maken...
ja hey fix die camera es want dat vraagt wel om een foto hoor!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:36 schreef Kleurdoos het volgende:
leuk spul huup en t sjaaltje is leuk he?! hier wordt ie iig al afgetrokken en nu is ze een turkse vrouw
ik heb trouwens ook nog een spijkerjackie gekocht bij de zeeman en die gepimpt!
Voor in de zomer hier lekker achter aan het strandje moet dat vast wel lukkenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:06 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Meimeltje dat tuinbroekje is lief zegWel spannend zo wit!
aah, dankquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:05 schreef oeke het volgende:
[..]
Nee hoor, je kunt ook een land selecteren waar je wil winkelen. Maar zelfs van ver gaat goed, ik heb al stofjes uit Amerika, Japan en Singapore laten komen.
En goed dat je het zegt, ik voel me rot en er staat nog geld op mijn paypal rek, dus ik ga even shoppen zo. En een Bollywood-film kijken.
[..]
Hier kun je de ottobre bestellen, Miss. Daar zijn speciale uitgaves bij met alleen kinderpatroontjes.
waar waar??!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:09 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Zien jullie de schoentjes voor R ook?
Het is niet om te lopen, alleen maar om buiten op een loopwagentje te kunnen crossen. Ze zijn denk ik te groot. Ik volg een beetje S haar maat merk ik. En als ze echt niet passen... dat zie ik dan wel weer.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:09 schreef Meimeltje het volgende:
R, z'n eerste schoentjes, woeii! Lief weer he die kleine schoentjes, maar ben je niet bang dat de maat straks niet goed is of had je die al opgemeten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |