abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93317781
nice kleurdoos, driekwart van die kleertjes heb k hier voor Amélie ook :D ze staan je meiske vast supertof O+ en die Red Rags zijn leuk! :9
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93318342
Dit is wat we nu hebben liggen voor Amélie in maat 86 en 86/92, de afgelopen maanden verzameld uit de diverse sales :D en samen met die bestelling van de vorige pagina van H&M en dat Lindex jurkje kunnen we wel even vooruit voorlopig :) afhankelijk van hoe lang ze in die maat zit kopen we in het najaar wel weer wat truien/vesten bij.

Er ligt ook nog een stapeltje shirts die gekregen/tweedehands zijn in de kast (oa supertof spul van KD, SC en Lishe O+ ) dus we kunnen goed vooruit. Ohja en 2 jurkjes van goodmood maar die zitten in de was.

ik ben vooral fan van het rechterbroekje geloof ik.

2 capri's en een shortje; de witte capri en 2 zelfde soort shortjes komen daar nog bij.

dit is de bedoeling met t sjaaltje straks, ik vind het zo leuk :D en dan met die sandaaltjes eronder O+ maar ik betwijfel of ze het laat zitten :')

close-up van t sjaaltje

jurks

ballonjurkjes met halternek

die pyjama vond ik zo leuk :@ :D

badpakje

Er staan nog een zwembroekje en een riempje van Zara op t verlang/kooplijstje.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93318633
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 17:46 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind dat jasje zó leuk! Is het een jasje voor de lente en herfst? Of is het daar niet warm genoeg voor?
ik heb gegokt voor Elin op de nazomer en de herfst. Ik had hem besteld dus hij ligt al bij Poppedein.
Poppedeinske! Als je zin/tijd hebt, trek de verpakking maar open, kun je ff kijken of ie herfst-proof is voor de geinteresseerden ;)

Sugarsnap leuk je bestelling!
en de lindex dingen zijn ook erg leuk O+

Voor Elin heb ik dus dat jasje bij Lindex besteld en 2 hemdrompers voor de zomer.
Bij Wibra heb k vanmiddag dit shirtje gekocht voor haar, vond hem wel lief en hij lijkt me lekker luchtig qua stof. ze hadden de spijkerjurkjes en de smockjurkjes trouwens niet bij de wibra hier

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93319319
leuk spul huup en t sjaaltje is leuk he?! hier wordt ie iig al afgetrokken en nu is ze een turkse vrouw :P

ik heb trouwens ook nog een spijkerjackie gekocht bij de zeeman en die gepimpt!
  vrijdag 25 februari 2011 @ 20:29:24 #80
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_93321589
Ik heb bij H&M een heel leuk giletje gescoord. Maatje 80 dus het is voor de feestdagen aan het eind van dit jaar O-)

En ik ben geslaagd voor bretels! Op de markt: ¤5. Het zijn knalgele met robotjes op. Iedereen vindt ze leuk behalve ik -O-
  vrijdag 25 februari 2011 @ 20:32:58 #81
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_93321771
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 12:53 schreef Twinkly het volgende:
Claudia, ik twijfelde over dat broekje. Maar het is wel echt leuk dus.
Oh en kleding naaien is gewoon een kwestie van uitproberen. Als je met een heel simpel projectje begint, de instructies heel goed leest, alles netjes tekent, uitknipt en spelt, kan er niet zo heel veel mis gaan. Het lastigste is het instellen van de draadspanning vind ik (en niet vergeten het voetje naar beneden te zetten, hoe vaak ik dat niet gehad heb in het begin :') ). Als je het ooit eens wilt proberen heb ik wel wat hele makkelijke patroontjes. Ik zou je ook wel echt willen helpen, maar ik weet niet hoe dat moet met het slapen van Niels.

Ik heet dan wel geen Claudia, maar ik hou me aanbevolen...
Ik heb nu zelf met wat moeite een patroon getekend van een jumpsuit. Ik moet alleen nog aan tijd zien te komen om het te maken...
pi_93321916
ow ja, even offtopic, maar ik las iets over etsy, maar dat moet van ver weg komen, toch?

En welke site was dat nou, huup, waar je die patroontjes kunt bestellen? iets met ottobre ofzo?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_93322353
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 19:18 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ik heb gegokt voor Elin op de nazomer en de herfst. Ik had hem besteld dus hij ligt al bij Poppedein.
Poppedeinske! Als je zin/tijd hebt, trek de verpakking maar open, kun je ff kijken of ie herfst-proof is voor de geinteresseerden ;)
In welke maat heb je het jasje gekocht? 68?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_93322628
Amélie, wat een leuke garderobe heb je al!! En sjaaltjes zijn schattig! Net als die doekjes op het hoofd (kom er ff niet op hoe zoiets heet :D).
pi_93322647
Nou, net voor het eerst bij de Zara besteld...en papa heeft deze keer betaald :P Hopelijk zijn de maten goed, maar ik neem aan dat je in de winkel kunt ruilen?

Dyon:

Kyllian
pi_93322747
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 17:46 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind dat jasje zó leuk! Is het een jasje voor de lente en herfst? Of is het daar niet warm genoeg voor?
T is een heel lekker stoffen jasje die ook mooi sluit bij de hals, heerlijk voor het nog niet zo heel koude najaar en warmer wordende voorjaar! En bovendien errug O+
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_93322753
Ik vond dus duidelijk de baby/dreumes collectie leuker he :P Voor Kyllian ga ik morgen wel even in Utrecht bij de WE en H&M wat shoppen.
pi_93323428
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 20:51 schreef Poppedein het volgende:

[..]

T is een heel lekker stoffen jasje die ook mooi sluit bij de hals, heerlijk voor het nog niet zo heel koude najaar en warmer wordende voorjaar! En bovendien errug O+
*O*

Claudia ik heb een 74 besteld, ik heb het liever iets te ruim dan wat te krap en als deze dame gemiddeld groeit dan gok ik dat ik haar eind van de zomer/begin van de herfst in 74 ga stoppen. Ik was bang dat 68 te snel te klein zou zijn.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93323540
Mijn zoon krijgt zijn eerste schoentjes via marktplaats. Dat kan niet hè? Maar ik behandel ze als nieuw en ga ze met eenzelfde emotionele waarde bewaren als S haar eerste schoentjes. O+

Hier staan ze:
http://kind-baby.marktpla(...)tDKwqq4FAAZPAf4%253D

Echte R-schoentjes toch?
pi_93323542
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 20:36 schreef miss_sly het volgende:
ow ja, even offtopic, maar ik las iets over etsy, maar dat moet van ver weg komen, toch?
Nee hoor, je kunt ook een land selecteren waar je wil winkelen. Maar zelfs van ver gaat goed, ik heb al stofjes uit Amerika, Japan en Singapore laten komen.
En goed dat je het zegt, ik voel me rot en er staat nog geld op mijn paypal rek, dus ik ga even shoppen zo.
En een Bollywood-film kijken. O+
quote:
En welke site was dat nou, huup, waar je die patroontjes kunt bestellen? iets met ottobre ofzo?
Hier kun je de ottobre bestellen, Miss. Daar zijn speciale uitgaves bij met alleen kinderpatroontjes.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_93323582
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 20:32 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ik heet dan wel geen Claudia, maar ik hou me aanbevolen...
Ik heb nu zelf met wat moeite een patroon getekend van een jumpsuit. Ik moet alleen nog aan tijd zien te komen om het te maken...
Ik wil je graag helpen hoor :Y Als ik het kan :@

DIe riem die je gekocht hebt klinkt fantastisch <3

Meimeltje dat tuinbroekje is lief zeg O+ Wel spannend zo wit!

Miss_Sly, je moet de stoffen op Etsy even omrekenen naar cm, het staat daar in yards, zodat je weet hoe duur het is. Meestal is het goedkoper om stofjes uit andere landen hier naartoe te laten komen dan om ze via Nederlandse webshops te kopen.
Stofjes voor meisjes zijn trouwens ook ruimschoots op de markt te vinden!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_93323623
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 19:36 schreef Kleurdoos het volgende:
leuk spul huup en t sjaaltje is leuk he?! hier wordt ie iig al afgetrokken en nu is ze een turkse vrouw :P

ik heb trouwens ook nog een spijkerjackie gekocht bij de zeeman en die gepimpt!
ja hey fix die camera es want dat vraagt wel om een foto hoor! :P

ik heb een onwijs leuk spijkerjasje van SC gekregen van Isa geweest voor Amélie. Ben er echt heel blij mee :D

Meimel leuk spul :Y ik vind het zo grappig om te zien dat je een hele uitgesproken smaak hebt, je kiest echte 'meimel'dingen. Leuk zo'n hele eigen herkenbare stijl.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93323681
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 21:06 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Meimeltje dat tuinbroekje is lief zeg O+ Wel spannend zo wit!
Voor in de zomer hier lekker achter aan het strandje moet dat vast wel lukken O+ (met regen zou ik geen wit durven :P).
pi_93323682
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 21:05 schreef oeke het volgende:

[..]

Nee hoor, je kunt ook een land selecteren waar je wil winkelen. Maar zelfs van ver gaat goed, ik heb al stofjes uit Amerika, Japan en Singapore laten komen.
En goed dat je het zegt, ik voel me rot en er staat nog geld op mijn paypal rek, dus ik ga even shoppen zo. En een Bollywood-film kijken. O+

[..]

Hier kun je de ottobre bestellen, Miss. Daar zijn speciale uitgaves bij met alleen kinderpatroontjes.
aah, dank :*

Ik realiseerde me ineens afgelopen week dat ik 's avonds steeds vaker mijn handen vrij heb, dus ik dacht: misschien kan ik wel iets gaan naaien ofzo!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_93323746
R, z'n eerste schoentjes, woeii! Lief weer he die kleine schoentjes, maar ben je niet bang dat de maat straks niet goed is of had je die al opgemeten?
pi_93323747
Ik heb nog een edit aan mijn post toegevoegd voor jou Miss Sly
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_93323761
Zien jullie de schoentjes voor R ook? O-)
pi_93323818
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 21:09 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Zien jullie de schoentjes voor R ook? O-)
waar waar??!
pi_93323824
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 21:09 schreef Meimeltje het volgende:
R, z'n eerste schoentjes, woeii! Lief weer he die kleine schoentjes, maar ben je niet bang dat de maat straks niet goed is of had je die al opgemeten?
Het is niet om te lopen, alleen maar om buiten op een loopwagentje te kunnen crossen. Ze zijn denk ik te groot. Ik volg een beetje S haar maat merk ik. En als ze echt niet passen... dat zie ik dan wel weer.
pi_93323846
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 21:10 schreef Twinkly het volgende:

[..]

waar waar??!
http://kind-baby.marktpla(...)tDKwqq4FAAZPAf4%253D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')