Een dag of 4?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:08 schreef huuphuup het volgende:
ik heb trouwens voor Amélie ook nog het Lindex-jurkje via Poppedeinhij was keisnel binnen
niet in Rotterdam hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:08 schreef Claudia_x het volgende:
Kun je niet op zondag winkelen, Meimeltje? Dan is het meestal veel rustiger dan op zaterdag.
euh dat weet ik niet meer precies, zou best kunnen het zou ook 3 dagen kunnen zijn.quote:
Ja, zo snel kan het wel, 3 dagen maar ik dacht een dagje extra erbij voor de ordeverwerking, maar dat doen ze dan supersnel zeg.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:10 schreef huuphuup het volgende:
[..]
euh dat weet ik niet meer precies, zou best kunnen het zou ook 3 dagen kunnen zijn.
Poppedein?
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:11 schreef Claudia_x het volgende:
Ach, wat weet ik van winkelen. Ik maak er een sport van om zo min mogelijk naar winkels te hoeven gaan.
Oh, hehe, ik denk dat ik de vraag verkeerd begreep.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:29 schreef huuphuup het volgende:
Elin is ook 4,5 kg nu en 50 cm. Maat 56 zit goed, 50/56 zit precies pas en maat 50 zit eh, krap![]()
dus als je kleine kleding koopt zou ik denk ik voor 56 gaan.
Ja dat dus!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:02 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Het zat zijn van kleren herken ik ook zo goed! Daarom is het nu extra leuk om te shoppen voor de zomer, tenminste echt iets wat echt nodig is.
We hadden ook nieuwe schoenen nodig voor Finn, ik vond dat hij zo raar liep ineens, blijken de schoentjes te klein![]()
De schoentjes van de nieuwe collectie van Zara vond ik in het echt eigenlijk maar zozo. Het zijn nu nikes geworden uit de aanbieding bij de van Haren, ik vond ze nog verrassend soepel eigenlijk!
Leuke bestelling huup!
Het rugzakje van Ivan vind ik echt heel erg gaaf! Die gaat op de verjaardags wishlist.
Oh meimeltje jij ook al reparaties aan de auto? Hier ook, ik had me voorgenomen dat als het een beetje meeviel dat ik wel kon shoppen, dat gaat helaas niet door dus
ditoquote:
ditoquote:maar ik schijn toch een klein beetje kleurendoof te zijn
whahaha, aan ons heb je dus wel wat. Valt nog mee dat onze dochters er niet in de vreselijkste kleurencombinaties bij lopenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:13 schreef huuphuup het volgende:
[..]
dito
[..]
dito![]()
crème of wit geen optie anders?
psies, skills!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
whahaha, aan ons heb je dus wel wat. Valt nog mee dat onze dochters er niet in de vreselijkste kleurencombinaties bij lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |