Echt R hè?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:11 schreef Twinkly het volgende:
Oh ze zijn echt mega schattig Groofsken!! <3
Ja, door dat blauw!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:12 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Echt R hè?Beetje oudbollig stoer ofzo.
Van de zomer wil ik eigenlijk gewoon echte sandaaltjes, met een open neus zeg maar ;-).quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:13 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ja, door dat blauw!
Zo'n model wil ik ook voor Niels voor de zomer!
Papa heeft deze keer ook meegekozenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:07 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Meimel leuk spulik vind het zo grappig om te zien dat je een hele uitgesproken smaak hebt, je kiest echte 'meimel'dingen. Leuk zo'n hele eigen herkenbare stijl.
http://www.etsy.com/shop/ThisandThatFromJapanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:11 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind ze leuk, groofs![]()
Meimel, ik vind vooral het geruite broekje echt zo leuken idd heb je een echte meimel-smaak, leuk!
Ik zal de Etsy site eens gaan bekijken dan. En eens naar een markt gaan!
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:15 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Wat een leuke bloesjes, ze lijken wel wat op elkaar.
Ach ik kom vast wel een keer bij de Zara, nu wilde ik het maar zijn bestelling laten. Als ik in de winkel iets koop heeft ie er niets meer over te zeggenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:18 schreef oeke het volgende:
Hihi Meimeltje die lijken op elkaar! Ik vind ze wel erg leuk trouwens, jammer dat ze afgekeurd werden.
Ik vind de rest van je spulletjes ook heel leuk!
Die eerste is echt heel stoer!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:14 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Papa heeft deze keer ook meegekozenIk had meer in het mandje gegooid, mocht hij dingen van schrappen
Ik dacht juist voor de verandering bijv:
[ afbeelding ]
En deze werd ook afgekeurd, vond hij te meisjesachtig![]()
[ afbeelding ]
Nee was niet door het paars, hij vond het model meisjesachtig. Ik vraag me af welk model, want zoveel model zit er niet inquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:19 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh ja, paars hè. Zit het hem daarin Meimel? Ik vind de rest ook erg bij jou en je zoons passen. Mooi! Frisse kleurtjes weer.
Ow ik zou al heel blij zijn met een paar eenvoudige patronen joh om gewoon wat te oefenen enzo...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:06 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ik wil je graag helpen hoorAls ik het kan
DIe riem bretels die je gekocht hebt klinkt fantastisch <3
Ik lees het nu, voor op zn trapauto buitenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:25 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik ook Poppejans, maar ze zijn voor nu.
Wat goed! Eens kijken of ik daar binnenkort even langs kan. Dankjewel!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:18 schreef miss_sly het volgende:
Oeke, zocht jij nou de blauw gestreepte romper van h&m? In de kalverstraat hebben ze die volop hangen nu.
carbone heeft fantastisch spulquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:33 schreef Memmel het volgende:
Kiek 'ns wat ik vanmiddag voor Anna heb gekocht! Het is van Carbone. Ken het niet maar was op slag verliefd!
Het is dus aan 1 stuk!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Altijd naar labeltjes kijkenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:21 schreef Ssserpente het volgende:
Leuk, Miss, allebei. Waar vandaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |