abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 25 februari 2011 @ 21:11:06 #101
5428 crew  miss_sly
pi_93323856
Ik vind ze leuk, groofs O+

Meimel, ik vind vooral het geruite broekje echt zo leuk O+ en idd heb je een echte meimel-smaak, leuk!

Ik zal de Etsy site eens gaan bekijken dan. En eens naar een markt gaan!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_93323909
Oh ze zijn echt mega schattig Groofsken!! <3
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_93323961
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 21:11 schreef Twinkly het volgende:
Oh ze zijn echt mega schattig Groofsken!! <3
Echt R hè? O+ Beetje oudbollig stoer ofzo.
pi_93323994
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 21:12 schreef groofskendezoveelste het volgende:

[..]

Echt R hè? O+ Beetje oudbollig stoer ofzo.
Ja, door dat blauw!
Zo'n model wil ik ook voor Niels voor de zomer!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_93324072
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 21:13 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Ja, door dat blauw!
Zo'n model wil ik ook voor Niels voor de zomer!
Van de zomer wil ik eigenlijk gewoon echte sandaaltjes, met een open neus zeg maar ;-).
pi_93324083
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 21:07 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Meimel leuk spul :Y ik vind het zo grappig om te zien dat je een hele uitgesproken smaak hebt, je kiest echte 'meimel'dingen. Leuk zo'n hele eigen herkenbare stijl.
Papa heeft deze keer ook meegekozen :D Ik had meer in het mandje gegooid, mocht hij dingen van schrappen :P

Ik dacht juist voor de verandering bijv:

En deze werd ook afgekeurd, vond hij te meisjesachtig :?

pi_93324150
Wat een leuke bloesjes, ze lijken wel wat op elkaar :P .
pi_93324275
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 21:11 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind ze leuk, groofs O+

Meimel, ik vind vooral het geruite broekje echt zo leuk O+ en idd heb je een echte meimel-smaak, leuk!

Ik zal de Etsy site eens gaan bekijken dan. En eens naar een markt gaan!
http://www.etsy.com/shop/ThisandThatFromJapan
http://www.etsy.com/shop/freshsqueezedfabrics
http://www.etsy.com/shop/emicraftinjapan
http://www.etsy.com/shop/fabricsgalore?ref=top_trail
deze is nu tijdelijk gesloten, maar heeft hele leuke stofjes
http://www.etsy.com/shop/luckykaerufabric
pi_93324311
Die schoentjes zijn lief Groof! Ze passen goed bij R. :Y

Hihi Meimeltje die lijken op elkaar! Ik vind ze wel erg leuk trouwens, jammer dat ze afgekeurd werden. ;)
Ik vind de rest van je spulletjes ook heel leuk! ^O^
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_93324319
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 21:15 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Wat een leuke bloesjes, ze lijken wel wat op elkaar :P .
:P
pi_93324373
Oh ja, paars hè. Zit het hem daarin Meimel? Ik vind de rest ook erg bij jou en je zoons passen. Mooi! Frisse kleurtjes weer.
pi_93324451
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 21:18 schreef oeke het volgende:

Hihi Meimeltje die lijken op elkaar! Ik vind ze wel erg leuk trouwens, jammer dat ze afgekeurd werden. ;)
Ik vind de rest van je spulletjes ook heel leuk! ^O^
Ach ik kom vast wel een keer bij de Zara, nu wilde ik het maar zijn bestelling laten. Als ik in de winkel iets koop heeft ie er niets meer over te zeggen :P Alhoewel ik ook geen idee heb of het Dyon zal staan, ik vind het een echte Ko of Wolf blousje.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 21:21:15 #113
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_93324452
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 21:14 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Papa heeft deze keer ook meegekozen :D Ik had meer in het mandje gegooid, mocht hij dingen van schrappen :P

Ik dacht juist voor de verandering bijv:
[ afbeelding ]

En deze werd ook afgekeurd, vond hij te meisjesachtig :?

[ afbeelding ]
Die eerste is echt heel stoer!
pi_93324507
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 21:19 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh ja, paars hè. Zit het hem daarin Meimel? Ik vind de rest ook erg bij jou en je zoons passen. Mooi! Frisse kleurtjes weer.
Nee was niet door het paars, hij vond het model meisjesachtig. Ik vraag me af welk model, want zoveel model zit er niet in :P
pi_93326117
ik heb vandaag ook wat zomerspulletjes voor Floris gekocht *O*
(eerste salaris enzo, maar heb me ingehouden ;) anders kan ik straks niks meer kopen)

Wit shirtje is niet zo heel handig enzo, mja ach zien we dan wel weer :D Vond t een leuke combi :D

eigenlijk wil ik deze trui ook erbij:

ze hebben ook zo'n felroze kleur voor de zomer, maar ik weet niet of dat staat bij Floris :') Dus durfde ik dat niet te kopen..
Deze kleur dus, in t echt vind ik m wat meer roze...

Meimel, leuke spullen :D
  vrijdag 25 februari 2011 @ 21:52:39 #116
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_93326329
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 21:06 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Ik wil je graag helpen hoor :Y Als ik het kan :@

DIe riem bretels die je gekocht hebt klinkt fantastisch <3

Ow ik zou al heel blij zijn met een paar eenvoudige patronen joh om gewoon wat te oefenen enzo...

Groofs, leuke sandaaltjes O+
pi_93326456
Ook leuk Sonnetje! Dat rose shirt heb ik geloof ik ook een keer ergens in een winkelmandje gehad, was het niet kleertjes.com? ;)
pi_93326709
leuk spul son :)

die eerste is superleuk meimel!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93326753
mijn plaatje komt er wel vandaan Meimel :D
Tis iig lekker zomerspul :)
pi_93326959
Wat een leuke spulletjes son!!

Morgen ga ik naar mijn ouders, en daar in het dorp is een hans textiel. Ik hoop dat ze er nog wat leuks hebben!!

Ook hebben ze daar een hema, en ze hebben daar altijd nog veel dingen die elders snel uitverkocht zijn.
*poef* nu is het weg
pi_93327528

O+

ik vind geel zo'n leuke kleur voor de zomer O+
of voor wat vrolijkheid in de winter :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93327822
Wat een schattig jurkje Huup O+

als k een meisje had gehad had ik denk ik deze vandaag gekocht :') Die hing daar met een heel schattig vestje erbij.
pi_93327955
Wat goed dat je die site post huup. Ik had hem op mijn oude laptop onder de favorieten staan, maar kon hem niet meer vinden nu ik een nieuwe laptop heb. Ik vroeg me vanmiddag nog af wat die site ook al weer was!
*poef* nu is het weg
  vrijdag 25 februari 2011 @ 22:41:22 #124
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_93328833
Wat ik me afvraag, zijn jullie er van op de hoogte dat er in Luik een dpam-winkel zit? Dus als jullie eens een weekendje naar Maastricht eo komen, weten jullie wat te doen (want voor kleine kindjes in Maastricht winkelen is een ramp)
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_93339473
Ow, wij zijn over twee weken een weekend in Maastricht :o Is die winkel in Luik op zondag ook open?
  zaterdag 26 februari 2011 @ 09:42:27 #126
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_93340080
Ik wist het wel Jeetjejom, maar het is zover rijden vanaf hier. Dan rij ik nog liever naar Parijs, ik ben niet zo'n fan van Luik, Van Maastricht daarentegen weer wel! *O*

De tuinbroekfoto houden jullie tegoed; de tuinbroek kwam gisteren in een plastic zakje mee naar huis. Tandjespoepexplosie. :')
A grand adventure has begun.
pi_93340557
Huup, dat jurkje O+!

Emma, vind je de tuinbroek niet mooi? ;)

wickie, zou Mette dit soort schoentjes misschien beter accepteren? Die zijn net zo soepel als slofjes, maar hebben wel een zool om mee buiten te lopen.

Je kunt ook zelf een model ontwerpen.
pi_93341033
Twinkly, wat een supermooie schoenen!! Wat lief voor het meedenken (kussmiley).

Ik denk dat zulke schoentjes wel gaan werken ja!
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_93341913
Leuk dat jurkje van Melk &Puur Huup! das sowieso een leuke site

Ik vind de sandaaltjes voor R. leuk! Al hou ik zelf meer van sandaaltjes die nog meer open zijn.

Wow, mega bestelling Meimeltje! Het witte tuinbroekje,gestreepte shirt (doe je die onder de tuinbroek? O+ ) blokjesbroekje en spijkerjasje vind ik erg leuk
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_93341956
Ik ook Poppejans, maar ze zijn voor nu :o .

Ik schreef ook dat ik voor de zomer echt open sandaaltjes wil. lekker van die vieze blote pootjes erin. O+
pi_93342120
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 11:25 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik ook Poppejans, maar ze zijn voor nu :o .

Ik lees het nu, voor op zn trapauto buiten :D O+ wat knap dat hij daarmee vooruit weet te komen, dat lukt hier nog niet.
Jij ondanks de Dpam teleurstelling nog ergens anders al leuk zomerspul gekocht/bestelling gedaan?
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_93345320
Oeke, zocht jij nou de blauw gestreepte romper van h&m? In de kalverstraat hebben ze die volop hangen nu.
pi_93347450
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 13:18 schreef miss_sly het volgende:
Oeke, zocht jij nou de blauw gestreepte romper van h&m? In de kalverstraat hebben ze die volop hangen nu.
Wat goed! Eens kijken of ik daar binnenkort even langs kan. Dankjewel!
En ben je geslaagd? Heb je mooie dingetjes gevonden?
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_93349528
He oeks, ik dacht er pas aan dat jij ze zocht toen ik er al lang en breed weg was, anders had ik wel voor je mee kunnen nemen, Sorry!

Ik ben geslaagd, maar vooral voor mezelf :@ Ook wel voor Senna, hoor: een zomerjurkje en een spijkerjurkje bij H&M en die leuke bloemetjessneakers van Hema (had jij die nou ook, huup?). Maar Senna had ook een hele doos met kleertjes vandaag bij de post, dus die heeft weer heul veel :D
pi_93349821
ghehe voor jezelf slagen is ook fijn miss :Y ik wil/moet ook nodig weer es maar eerst maar ns ontzwabberen en sporten tzt :P

die schoentjes heeft Amélie ook ja, ik vind ze zo leuk, lief en stoer tegelijk.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93350133
Nou, het hoort hier niet thuis, maar het is voor mij wel weer een teken dat ik aan het ontzangeren ben en echt weer een beetje mezelf wordt. Ik ging gewoon echt op pad om voor Senna spullen te kopen, maar kwam ook van alles voor mezelf tegen :D

Ontopic:

Spijkerjurkje (beetje slechte foto, het is gewoon spijkerkleur, neit zo heel blauw als ie hier lijkt)

[ Bericht 30% gewijzigd door Jippie op 20-06-2023 13:45:47 ]
pi_93350299
oh die is ook leuk die onderste zeg! wij hebben de turkooise versie, deze hing niet bij ons.
Ik vond het een fijn jurkje, lekker luchtig idd voor de zomer. En dat spijkerjurkje is ook leuk :Y

Ik zie genoeg voor mezelf maar mn buikrol past er nog niet in :') ohja en dan moet t weer bv-vriendelijk zijn enzo yadayada gedoe!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93350984
Ow ja turkooise hing er ook, maar niet in Senna's maat. Ik vond de streepjes ook erg leuk, misschien dat ik daar nog op terug ga.

De Zara viel me erg tegen. De dingetjes die ik van de site even wilde bekijken voor ik ze kocht, hadden ze niet. In ieder geval kon ik ze niet vinden, maar het was ook een bende :{
pi_93351243
Oh die onderste is leuk miss!

Vandaag deze gekocht voor komende zomer voor Linde
  zaterdag 26 februari 2011 @ 16:02:44 #140
238474 Jeetjejom
pi_93351496
Miss_sly in principe zijn ze niet open op zondag, maar weet niet hoe het zit met de koopzondagen in Luik. En keshet ik ben geen fan van Luik, maarber ligt een nieuw winkelcentrum die wel zeer goed te doen is (h&m, Hema, newlook, primark, allemaal onder 1 dak :) )
Jouw warmte is genoeg
  zaterdag 26 februari 2011 @ 17:10:42 #141
298315 SacreCoeur
pi_93354411
Dat onderste jurkje wil ik ook voor Isa.. donkerblauw is mooooooi!
Het is dat erbij staat dat 't kersjes zijn anders dacht ik aan bloemetjes :P

Ik heb een jeans jurkje gekocht voor Isa, met smok.
Iets langer dan een gemiddeld jurkje, meer hippie look en staat erg leuk.
En ik had al eerder gezegd dat het model van de singlets met kant van H&M ver te zoeken is..
Nou bij de Wibra hangen ze dus ook, en die zitten goed.
pi_93354879
ik ben blij dat ik niets bij zara besteld heb. We gingen gisteren even in de winkel kijken: broekje 82cm is veel te kort en de maat er na was stukken langer, maar ook breder dus geen optie. Bovendien hadden ze überhaupt bijna niets van wat ik op de site zag.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zaterdag 26 februari 2011 @ 17:33:40 #143
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_93355535
Kiek 'ns wat ik vanmiddag voor Anna heb gekocht! Het is van Carbone. Ken het niet maar was op slag verliefd!
Het is dus aan 1 stuk! O+

Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  zaterdag 26 februari 2011 @ 17:42:21 #144
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_93355969
Wat gaaf Memmel O+
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_93356086
Ohhh Dies echt tof Memmel! En je dochter ook! O+
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_93356280
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 17:33 schreef Memmel het volgende:
Kiek 'ns wat ik vanmiddag voor Anna heb gekocht! Het is van Carbone. Ken het niet maar was op slag verliefd!
Het is dus aan 1 stuk! O+
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
carbone heeft fantastisch spul

t staat r awesome O+
  zaterdag 26 februari 2011 @ 18:06:21 #147
238474 Jeetjejom
pi_93357032
Memmel wat GAAF!!! En wat een leuk fotomodel zeg!
Jouw warmte is genoeg
pi_93357639
Geweldig, Memmel. Het is totaal niet mijn stijl, maar het staat 'r super!

Leuk, Miss, allebei. Waar vandaan?

Ben benieuw naar foto's van Emma in tuinbroek, Keshet.

Tien maanden was ze hier.
  zaterdag 26 februari 2011 @ 18:32:50 #149
298315 SacreCoeur
pi_93358046
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 18:21 schreef Ssserpente het volgende:

Leuk, Miss, allebei. Waar vandaan?

Altijd naar labeltjes kijken :P
Ik zie aan het prijskaartje en labeltje dat het van H&M komt, haha.

Leuk die jumpsuit van Carbone!
Het is wel ultra harem he (ik vind dat echt leuk)
Of moet dat nog opgetrokken worden?
  zaterdag 26 februari 2011 @ 18:53:14 #150
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_93358787
Nee dit is ultra harem. Dacht eerst ook dat het een maxi jurk was oid.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')