abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93298283
Huup, die ruitjesblousjes vind ik erg leuk!! *O*

Dan had ik wat geld gestort toch, maar dan kan ik net zo goed online shoppen natuurlijk. Wil er eigenlijk juist heen om de kleertjes in het echt te zien en misschien zie ik dan weer andere dingen.
Ow en hier ook nog ff geen geld, zit al continu te kijken of m'n salaris al binnen is. heb gisteren de reparaties aan mn auto moeten betalen :')
pi_93298319
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 10:29 schreef huuphuup het volgende:

Elin is ook 4,5 kg nu en 50 cm. Maat 56 zit goed, 50/56 zit precies pas en maat 50 zit eh, krap :P
dus als je kleine kleding koopt zou ik denk ik voor 56 gaan.
Oh, hehe, ik denk dat ik de vraag verkeerd begreep.

Ik zou ook maat 56 kopen. Past meteen. En bij veel winkels valt 56 groot. Ik zou alleen pakjes uit één stuk altijd in 62 kopen. Die pakken zo vaak kleiner uit, of het kind heeft net een lange romp of lange ledematen waardoor een maat 56 al snel niet meer goed zit.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_93300956
Leuke bestelling Huup! Dat jeansbroekje en die andere korte broekjes daar zit ik over te twijfelen. Ze zijn zo leuk!

Keshet, Emma te dik voor een jurkje! MIJLPAAL! :D
pi_93301157
Het zat zijn van kleren herken ik ook zo goed! Daarom is het nu extra leuk om te shoppen voor de zomer, tenminste echt iets wat echt nodig is.
We hadden ook nieuwe schoenen nodig voor Finn, ik vond dat hij zo raar liep ineens, blijken de schoentjes te klein :@
De schoentjes van de nieuwe collectie van Zara vond ik in het echt eigenlijk maar zozo. Het zijn nu nikes geworden uit de aanbieding bij de van Haren, ik vond ze nog verrassend soepel eigenlijk!

Leuke bestelling huup!

Het rugzakje van Ivan vind ik echt heel erg gaaf! Die gaat op de verjaardags wishlist.

Oh meimeltje jij ook al reparaties aan de auto? Hier ook, ik had me voorgenomen dat als het een beetje meeviel dat ik wel kon shoppen, dat gaat helaas niet door dus ;(
pi_93301656
Zoals beloofd!

pi_93302906
Claudia, ik twijfelde over dat broekje. Maar het is wel echt leuk dus.
Oh en kleding naaien is gewoon een kwestie van uitproberen. Als je met een heel simpel projectje begint, de instructies heel goed leest, alles netjes tekent, uitknipt en spelt, kan er niet zo heel veel mis gaan. Het lastigste is het instellen van de draadspanning vind ik (en niet vergeten het voetje naar beneden te zetten, hoe vaak ik dat niet gehad heb in het begin :') ). Als je het ooit eens wilt proberen heb ik wel wat hele makkelijke patroontjes. Ik zou je ook wel echt willen helpen, maar ik weet niet hoe dat moet met het slapen van Niels.

Isabeau met je mooie trui O+ Wat zitten haar haartjes leuk!

Ik ben heel benieuwd naar Emma in De Tuinbroek.

Wat lief oeke O+ Ik zit al driftig op Etsy te zoeken naar nog meer leuke stofjes.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_93303341
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 12:02 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Het zat zijn van kleren herken ik ook zo goed! Daarom is het nu extra leuk om te shoppen voor de zomer, tenminste echt iets wat echt nodig is.
We hadden ook nieuwe schoenen nodig voor Finn, ik vond dat hij zo raar liep ineens, blijken de schoentjes te klein :@
De schoentjes van de nieuwe collectie van Zara vond ik in het echt eigenlijk maar zozo. Het zijn nu nikes geworden uit de aanbieding bij de van Haren, ik vond ze nog verrassend soepel eigenlijk!

Leuke bestelling huup!

Het rugzakje van Ivan vind ik echt heel erg gaaf! Die gaat op de verjaardags wishlist.

Oh meimeltje jij ook al reparaties aan de auto? Hier ook, ik had me voorgenomen dat als het een beetje meeviel dat ik wel kon shoppen, dat gaat helaas niet door dus ;(
Ja dat dus! :D
én een nieuwe maat, én een nieuw seizoen dus yay!

we hebben best wel wat liggen al omdat we (alweer) een doos met kleertjes gekregen hebben van B.s nicht, maar eerlijk gezegd is niet alles daarvan voor wat mij betreft geschikt. Heel veel is echt heel erg gedragen, verwassen, met vlekken of net gaatjes enzo. Ik gooi het zeker niet weg, spul dat stuk/vies mag is ook handig, maar er mag ook wel wat bij dus.

dat van die schoenen klinkt bekend :') :D
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93303356
oh en isabeau wat is je trui leuk!! O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93303422
Ja he? Alleen de combinatie met de rok was in het schemerdonker veel beter :')
pi_93303448
ik vind het dus echt onmogelijk om dat rokje te combineren. Het is donkerbruin, bijna zwart met een kleur rood die je ook bijna niet ziet en waar ik het ook mee combineer, het staat altijd stom. Terwijl die rok zo leuk is...
GRR
pi_93303457
suggesties?
pi_93303540
Het lijkt eerder wat antraciet, maar ik schijn toch een klein beetje kleurendoof te zijn :@

Ik vind het vestje ook echt heel erg leuk O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_93303608
Het is echt echt heel donkerbruin
pi_93303620
Trui is van c&a en is misschien nog wel te koop :)
pi_93303639
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 13:11 schreef miss_sly het volgende:
Het lijkt eerder wat antraciet,
dito :Y

quote:
maar ik schijn toch een klein beetje kleurendoof te zijn :@

dito :') :D

crème of wit geen optie anders?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93303697
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 13:13 schreef huuphuup het volgende:

[..]

dito :Y

[..]

dito :') :D

crème of wit geen optie anders?
whahaha, aan ons heb je dus wel wat. Valt nog mee dat onze dochters er niet in de vreselijkste kleurencombinaties bij lopen :D
pi_93303748
Oh ja creme zou nog wel leuk kunnen staan idd.
pi_93303826
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 13:15 schreef miss_sly het volgende:

[..]

whahaha, aan ons heb je dus wel wat. Valt nog mee dat onze dochters er niet in de vreselijkste kleurencombinaties bij lopen :D
psies, skills! :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93303865
Haha het zóu ook gewoon aan mijn foto kunnen liggen dat jullie denken dat het antraciet is ;)
pi_93304268
Ik zou ook zeggen antraciet, zeker icm de bruine schoentjes zie ik er geen bruin in.. maar die trui is wel ontzettend leuk! Waar heb je die vandaan? staat hier vast ergens, maar deze topics gaan zo hard!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_93304526
C&A darling. En dan ligt het aan de foto. Het is ECHT donkerbruin (bijna zwart, maar als ik het naast zwart leg zie je duidelijk het verschil)

*stampvoet*
pi_93305225
Dat rokje begrijp ik geloof ik niet zo goed. :Y) Maar ik vind de kleur van haar trui/vest erg leuk. En die schoentjes blijven te schattig voor woorden.

Twinkly, dankjewel, lief aanbod! :* Ik denk dat ik het naaien maar beter uit mijn hoofd kan zetten. Da's vast een project dat gedoemd is te mislukken.

Oh, en ik weet niet of jij het korte broekje leuk zult vinden, maar ik wil wel een foto voor je maken zodat je kunt zien hoe het bij een dreumesje valt. Ik heb het idee dat de maten vrij groot vallen in ieder geval. Voor Ivan heb ik nu een 86 en die is zelfs wat groter dan de spijkerboek die telkens van z'n kont zakt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_93305961
Ik begrijp het rokje overduidelijk ook niet :P

Ik sta op het punt om te veel geld uit te geven op zara.com. hou me tegen!

Oh wacht, lief heeft creditcard in portemonnee..pfoei!

Zeg nou zelf:

of

of

En nog veel meer, maar dan zou ik in herhaling vervallen
pi_93306075
Sorbo moet dat of geen en zijn :P

Ik scroll ook eens door een nieuw topic heen, dit is echt geen goed topic voor mij... Het is allemaal veel te leuk en ik word er heel hebberig van.. Kun je dit soort topics niet blokkeren :P
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_93306131
goed punt

EN natuurlijk!
pi_93307174
Sorboo, wat doe je.....ik wil echt naar de Zara!!!

En nu hoor ik net dat papa hier ws woensdag wel kan oppassen aangezien hij donderdag pas met z'n nieuwe opdracht gaat beginnen :D Heb hm al opdracht gegeven Kyllian om 12 uur uit school te halen en Dyon dus te vermaken die dag :P Mama kan woensdag naar Rdam! (maar moet niet al te los gaan, vanavond moeten we de vakantie ook al betalen ;)).
pi_93307861
Ik wil dit weekend naar de stad (hema, v&d, h&m en zara) en zit me af te vragne of we met drieeen moeten gaan, of dat ik gewoon eens even alleen zal gaan....best een idee, denk ik, even lekker shoppen O+ *O*

Die drie dingen die je post wil ik in eht echt zien, sorbootje! Die lijken me zo echt leuk!
pi_93311540
epic win

ik heb schoenen van 59,95 afgedongen naar 5 euro omdat ze iets verkleurd waren, hop, beetje bleek erop en nieuw! (red rags)
muahaha

en ze heeft een spijkergiletje, 2 spijkerbroeken, 2 tuniekjes, wit met blauwe shirtje, nog een paar slofjes, 2 longsleeves en een strijkijzer bij :+
pi_93312282
Mooi broekje heb je gekocht voor Ivan, claudia!

Leuk die bestelling van de h&m, Huup. Vooral die tuniekjes!

Goed bezig kleurdoos! Elin is zeker het blijst? met haar strijkijzer.

Sorboo, leuke dingen van de zara! Jammer dat die in den bosch geen kinderafdeling heeft. En dat vestje wat Isabeau aanheeft op de foto is echt heel leuk!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_93313188
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 10:01 schreef huuphuup het volgende:
maar ik was zó uitgekeken op al die dingen :@
ik geloof dat we sowieso ook wel toe zijn aan een nieuw seizoen, ander weer, ander 'soort' kleertjes ipv dat winterspul enzo. Kom maar op!
Ik ook!! Beetje overdreven misschien, maar als ik wat koop voor hem momenteel dan is het iets heel erg zomers
En wat levert Lindex dan snel! Leuke H&M bestelling voor Amelie

Cool dat het broekje van Senna nu voor Emma is.Erg leuk meidentuinbroekje O+

Wat een coole outfit heeft Isabeau weer aan zeg, dat rokje :9~ O+

Ik zie eigenlijk niks leuks bij de Zara eerlijk gezegd. Voor jongens dan he

Octo, hou ons op de hoogte van Dpam he, wat een leuk pakket zul je aan de deur krijgen
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')