abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93296564
Met een foto van in het Fok-hema-tuinbroekje, op verzoek van Keshet!

Wanneer krijgen we Emma in het tuinbroekje te zien O+

[ Bericht 22% gewijzigd door Jippie op 20-06-2023 13:45:17 ]
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_93296636
Staat goed!!

En Keshet, ik weet niet of Emma het jurkje al past, maar da's onderhand ook echt een fok-jurkje, dus dat moet ook op de foto :D

Ik vind dat Isabeau er erg leuk uitziet vandaag in een donkerbruin rokje, oudroze miallot en groen met oudroze trui.. Zal straks een foto nemen.
pi_93296672
Lief tuinbroekje!

Wickie: ik heb de babylegs bij prettymum.nl besteld. Je betaalt er wel 4,95 euro administratie- en verzendkosten, wat ik erg veel geld vind op zo'n kleine bestelling als babylegs. Maar goed, ik heb er een voedingstrui voor mezelf bij gekocht en betaalde toen helemaal geen verzendkosten. Zo ben ik weer goedkoper uit. :')
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_93296681
Senna is vandaag ook goed gekleed, dankzij de diverse adviezen van hier: een broek met elastiek in de taille en in de zoom en dan een strakker shirtje erop. Staat goed! Weet niet of er nog een foto komt, want ik ben op het werk en zij op het kdv. Vanavond zal het allemaal wat minder toonbaar zijn, vermoed ik :P
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_93296730
Ik heb hier weer een H&M-bestelling binnen met wat spulletjes voor Ivan. Er zit een ontzettend schattig kort broekje tussen en ik heb een shirt 98/104 besteld bij wijze van experiment. Ziet er niet eens zo groot uit. :o Straks even kijken hoe het valt.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 09:31:40 #6
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_93296759
Senna! O+

Nou, ze heeft 't tuinbroekje aan hoor vandaag. Ik heb eerst 10 minuten lopen klooien met die sluiting maar uiteindelijk is 't gelukt. Ze is nu op het KDV, ik maak vanavond even foto's als ik weer thuis ben!

Sorbo, ik denk/hoop dat ze er wel in past nu. Foto's komen er zeker aan!

Emma heeft vorige week van een tante van haar een jurkje gekregen. Wit linnen met olifantjes erop. 't jurkje komt uit Thailand, daar was de tante op vakantie geweest. Het jurkje is echt zo leuk! Ik zie haar al helemaal rondrennen erin van de zomer met blote pootjes eronder! O+
Maar, nu komt 't, nooit gedacht dat ik dat zou zeggen: Emma is te dik voor 't jurkje. :o _O-
Qua lengte is 't goed maar ik krijg 'r echt niet in het lijfje gepropt. Ik ga nog even kijken of ik het jurkje kan uitleggen? is dat het goede woord?
En anders zet ik m'n moeder aan het werk, die kan er vast wel iets mee!

Ik ben benieuwd naar de Beau!
A grand adventure has begun.
pi_93296780
Oh, het is dit broekje:

In het echt zijn de pijpen korter dan ze op deze foto lijken, gelukkig (hoe schattig ik het model ook vind op dit jongetje):

vrijdag 25 februari 2011 @ 09:34:36 #8
265732 Keshet
pi_93296811
Dat ziet er leuk uit Claudia!

Ik bedenk steeds 's avonds pas dat ik nog bij H&M wil kijken en dan is er niks meer. Maar even een reminder in mijn agenda zetten zodat ik er 's ochtends kans kijken.
pi_93296861
Oh Keshet, dat is zo herkenbaar! :D Ik hoop maar dat Ivan een groeispurt in de lengte gaat krijgen, dan gaat kleding in de toekomst hopelijk iets beter passen.

Emma is gewoon een bolle. :o O+
  vrijdag 25 februari 2011 @ 09:39:24 #10
265732 Keshet
pi_93296921
Ik ben vanochtend wel door m'n rug gegaan toen ik haar uit de box pakte. Maar zo bol is ze echt niet hoor! Hoe dun zijn thaise kindjes dan wel niet! :o

Hee Huup! Nu Amélie zo belachelijk hard de lengte in gaat ( *O* ) ga je vast wel nieuwe spulletjes shoppen he? Laat maar eens zien! :9~
pi_93297230
Ik vind Ivan ook niet bol, hoor. :P
  vrijdag 25 februari 2011 @ 09:52:36 #12
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_93297247
Wat leuk Claudia, dat hij wakker werd met zn rugzak om, vind ik ook zo lief als ik mn zoontje zo zie slapen O+

Ik hoop vandaag de tragwerk crawler binnen te krijgen :7
pi_93297291
Staat leuk dat tuinbroekje bij Senna!

Ik had dezelfde tuinbroek ooit voor Kyllian gekocht, maar vond hm meer voor meisjer (hing hier bij de jongensafdeling). Hij heeft hm dus hooguit 1x gedragen en heb hm toen aan een vriendin gegeven voor haar meid.
pi_93297496
Wat schattig van dat rugzakje Claudia O+

En ik vind die fok-kleertjes zo leuk, dat er dan meer kindjes in zo'n shirtje/pakje/whatever op de foto staan enzo O+ ik spuug sowieso niet zo in tweedehands :P maar het is extra leuk als je de vorige drager kent <3

Dat tuinbroekje is leuk.

Keshet, ik heb bij wijze van blije opluchting vanmorgen alle kleertjes maat 74 en 80 de kast uit gemikt, hop weg dr mee! ok weg, als in, naar Elin's kast :') . Sommige dingen passen wel nog, ze is nu 81 cm dus met name maat 80 gaat nog goed, ik ben bij de broeken rustiger te werk gegaan :P maar ik was zó uitgekeken op al die dingen :@
ik geloof dat we sowieso ook wel toe zijn aan een nieuw seizoen, ander weer, ander 'soort' kleertjes ipv dat winterspul enzo. Kom maar op!

Ik heb een bestelling voor haar bij H&M staan, maar die wordt pas eind april/begin mei geleverd. En donderdag gaan we naar Rotterdam, naar Zara (riempjes kijken!) en naar Primark :9 heel misschien dat mijn zusje en ik strakjes even naar de wibra gaan maar die jurkjes zijn inmiddels bekend :+
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93297614
Huup, ik ben jaloers....jij wel naar Rotterdam!!!

Ik weet gewoon niet wanneer ik ooit kan shoppen. Met kids wil ik dan niet (Primark in met kids lijkt me geen pretje) en de weekenden lijkt me ook erg druk.
pi_93297644
Kun je niet op zondag winkelen, Meimeltje? Dan is het meestal veel rustiger dan op zaterdag.
pi_93297654
de weekenden zijn ook druk ja :Y
B. heeft volgende week voorjaarsvakantie (yay voor werk in t onderwijs ;) ) dus dan kunnen we even.

Troost je anders met de gedachte dat ik geen auto heb en voorlopig ook niet kan fietsen met Elin dus if it ain't walkable, it ain't happening voor mij de komende 9 maanden :') :D

ik heb trouwens voor Amélie ook nog het Lindex-jurkje via Poppedein *O* hij was keisnel binnen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 25 februari 2011 @ 10:09:37 #18
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_93297681
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 10:08 schreef huuphuup het volgende:

ik heb trouwens voor Amélie ook nog het Lindex-jurkje via Poppedein *O* hij was keisnel binnen
Een dag of 4?
pi_93297700
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 10:08 schreef Claudia_x het volgende:
Kun je niet op zondag winkelen, Meimeltje? Dan is het meestal veel rustiger dan op zaterdag.
niet in Rotterdam hoor :o :X

en ik geloof dat Alexandrium niet (of niet alles) open is op zondagen.

quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 10:09 schreef Marrije het volgende:

[..]

Een dag of 4?
euh dat weet ik niet meer precies, zou best kunnen het zou ook 3 dagen kunnen zijn.

Poppedein?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93297701
Oh, echt? Dan ga ik ook eens serieus op de Lindex-site kijken.
pi_93297711
Ach, wat weet ik van winkelen. Ik maak er een sport van om zo min mogelijk naar winkels te hoeven gaan. :Y)
  vrijdag 25 februari 2011 @ 10:13:49 #22
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_93297769
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 10:10 schreef huuphuup het volgende:

[..]

euh dat weet ik niet meer precies, zou best kunnen het zou ook 3 dagen kunnen zijn.

Poppedein?
Ja, zo snel kan het wel, 3 dagen maar ik dacht een dagje extra erbij voor de ordeverwerking, maar dat doen ze dan supersnel zeg.

Deze van lindex valt erg mooi en is hier een hit:
pi_93297789
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 10:11 schreef Claudia_x het volgende:
Ach, wat weet ik van winkelen. Ik maak er een sport van om zo min mogelijk naar winkels te hoeven gaan. :Y)
:D hahaha

ik hou er wel van, als ik niets móet hebben tenminste.
Gewoon een beetje rondlopen en kijken vind ik wel leuk. Als ik echt iets moet kopen (nieuwe broek, winterjas, schoenen weet ik veel) dan haak ik ook af :N

Volgens mijn DM geschiedenis is er bij Lindex besteld op de 19e rond middernacht en het is de 23e bij Poppedein bezorgd.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 25 februari 2011 @ 10:20:14 #24
265732 Keshet
pi_93297923
Alexandrium is elke zondag open. 10 minuutjes met de metro! *O*

Huup, dat je uitgekeken raakt op kleding komt me bekend voor. :@ Fijn dat je wat nieuws kunt pakken nu!

Echt he, ik ga gewoon niet op die Lindex site kijken. Ik word al wild van de plaatjes hier, haha!

Hebben jullie nog een tip voor een kraamkadootje voor een manneke van 4,5 kilo en zo'n 50 centimeter? Z'n moeder is HEMA-fan. :D
pi_93298010
uhh ja een hema-kaart? kan ze zelf heel leuke dingen shoppen...
ik heb dr meerdere gekregen en heb daar echt veel plezier van gehad.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')