abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93304526
C&A darling. En dan ligt het aan de foto. Het is ECHT donkerbruin (bijna zwart, maar als ik het naast zwart leg zie je duidelijk het verschil)

*stampvoet*
pi_93305225
Dat rokje begrijp ik geloof ik niet zo goed. :Y) Maar ik vind de kleur van haar trui/vest erg leuk. En die schoentjes blijven te schattig voor woorden.

Twinkly, dankjewel, lief aanbod! :* Ik denk dat ik het naaien maar beter uit mijn hoofd kan zetten. Da's vast een project dat gedoemd is te mislukken.

Oh, en ik weet niet of jij het korte broekje leuk zult vinden, maar ik wil wel een foto voor je maken zodat je kunt zien hoe het bij een dreumesje valt. Ik heb het idee dat de maten vrij groot vallen in ieder geval. Voor Ivan heb ik nu een 86 en die is zelfs wat groter dan de spijkerboek die telkens van z'n kont zakt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_93305961
Ik begrijp het rokje overduidelijk ook niet :P

Ik sta op het punt om te veel geld uit te geven op zara.com. hou me tegen!

Oh wacht, lief heeft creditcard in portemonnee..pfoei!

Zeg nou zelf:

of

of

En nog veel meer, maar dan zou ik in herhaling vervallen
pi_93306075
Sorbo moet dat of geen en zijn :P

Ik scroll ook eens door een nieuw topic heen, dit is echt geen goed topic voor mij... Het is allemaal veel te leuk en ik word er heel hebberig van.. Kun je dit soort topics niet blokkeren :P
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_93306131
goed punt

EN natuurlijk!
pi_93307174
Sorboo, wat doe je.....ik wil echt naar de Zara!!!

En nu hoor ik net dat papa hier ws woensdag wel kan oppassen aangezien hij donderdag pas met z'n nieuwe opdracht gaat beginnen :D Heb hm al opdracht gegeven Kyllian om 12 uur uit school te halen en Dyon dus te vermaken die dag :P Mama kan woensdag naar Rdam! (maar moet niet al te los gaan, vanavond moeten we de vakantie ook al betalen ;)).
pi_93307861
Ik wil dit weekend naar de stad (hema, v&d, h&m en zara) en zit me af te vragne of we met drieeen moeten gaan, of dat ik gewoon eens even alleen zal gaan....best een idee, denk ik, even lekker shoppen O+ *O*

Die drie dingen die je post wil ik in eht echt zien, sorbootje! Die lijken me zo echt leuk!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_93311540
epic win

ik heb schoenen van 59,95 afgedongen naar 5 euro omdat ze iets verkleurd waren, hop, beetje bleek erop en nieuw! (red rags)
muahaha

en ze heeft een spijkergiletje, 2 spijkerbroeken, 2 tuniekjes, wit met blauwe shirtje, nog een paar slofjes, 2 longsleeves en een strijkijzer bij :+
pi_93312282
Mooi broekje heb je gekocht voor Ivan, claudia!

Leuk die bestelling van de h&m, Huup. Vooral die tuniekjes!

Goed bezig kleurdoos! Elin is zeker het blijst? met haar strijkijzer.

Sorboo, leuke dingen van de zara! Jammer dat die in den bosch geen kinderafdeling heeft. En dat vestje wat Isabeau aanheeft op de foto is echt heel leuk!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_93313188
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 10:01 schreef huuphuup het volgende:
maar ik was zó uitgekeken op al die dingen :@
ik geloof dat we sowieso ook wel toe zijn aan een nieuw seizoen, ander weer, ander 'soort' kleertjes ipv dat winterspul enzo. Kom maar op!
Ik ook!! Beetje overdreven misschien, maar als ik wat koop voor hem momenteel dan is het iets heel erg zomers
En wat levert Lindex dan snel! Leuke H&M bestelling voor Amelie

Cool dat het broekje van Senna nu voor Emma is.Erg leuk meidentuinbroekje O+

Wat een coole outfit heeft Isabeau weer aan zeg, dat rokje :9~ O+

Ik zie eigenlijk niks leuks bij de Zara eerlijk gezegd. Voor jongens dan he

Octo, hou ons op de hoogte van Dpam he, wat een leuk pakket zul je aan de deur krijgen
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_93313276
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 16:11 schreef Kleurdoos het volgende:
epic win

ik heb schoenen van 59,95 afgedongen naar 5 euro omdat ze iets verkleurd waren, hop, beetje bleek erop en nieuw! (red rags)
muahaha

:o _O_ Kijk, dat zijn de echte koopjes van die-hards he hahaha i love it
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_93313984
KD :o damn! nice!!
goed bezig :D

mn zusje kwam langs dus we zijn even de stad in geweest, bij h&m het restant van mn giftcard opgemaakt, een sjaal, pyjama en shirt gehaald en bij wibra een badpakje en een shirtje voor Elin *O*
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93314087
ow ja, dat vroeg ik me af he: als je een leuk badpakje hebt, doe je er dan een zwemluier onder? Past dat?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 25 februari 2011 @ 17:11:41 #64
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_93314098
Goed gedaan KD :D

zijn er nog werkende h&mcodes? :9
I`m not weird. I`m limited edition.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 17:11:56 #65
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_93314104
ik heb voor mijn doen een grote bestelling bij H&M gedaan, Bram moest toch echt een paar shirts in 92 hebben
voor Bram

Voor Eline

En voor mezelf

En deze had ik van de week al besteld

pi_93314204
miss, wij doen het wel, een zwemluier onder een badpakje, meestal zijn de pakjes er ook op gemaakt hoor :)elin past met r pamperkont gewoon in 80/86 zwempak! terwijl de meeste kledingmaten 80/86 te klein zijn :)

en ik baal van mijn kutcamera, ik wil showen ;(
  vrijdag 25 februari 2011 @ 17:43:06 #67
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_93315072
Als ik genoeg geld had, had ik dit besteld bij Lindex

Voor Eline

Voor Bram

pi_93315181
Ik vind dat jasje zó leuk! Is het een jasje voor de lente en herfst? Of is het daar niet warm genoeg voor?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_93315477

en nog een spijkerjasje + spijkergiletje en een wit shirtje met donkerblauwe bloemen ook van h&m
lijkt op dat blousje, maar staat niet online

mooie koop O+
en dan die schoenen nog
  vrijdag 25 februari 2011 @ 17:57:05 #70
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_93315552
@ Sugarsnap: dat blauwe polo'tje heb ik vandaag ook gekocht, met een spijkerbroekje met rechte pijpjes O+

Dat zijn, naast een rompertje, mijn allereerste aankopen voor mijn zoon (vandaag gehoord!).

Ik ga me verder inhouden, moet nog 20 weken, maar wilde gewoon vast even kijken wat er is.
Het shoppen hielp wel bij het omschakelen: ik was ervan overtuigd dat ik een meisje kreeg :D
  vrijdag 25 februari 2011 @ 18:00:43 #71
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_93315691
Oeh Aventura, een zoon! Wat leuk!
Er is op dit moment voor jongetjes best veel te koop naar mijn smaak. En dat zijn vooral felle kleurtjes voor mijn blondie.

Claudia, ik durf niet te zeggen of de jasjes dik genoeg zijn voor lente/herfst. Ze zijn volgens mij wel gevoerd
pi_93316499
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 16:11 schreef Kleurdoos het volgende:
epic win

muahaha

en ze heeft een spijkergiletje, 2 spijkerbroeken, 2 tuniekjes, wit met blauwe shirtje, nog een paar slofjes, 2 longsleeves en een strijkijzer bij :+
pi_93316564
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 18:23 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

Meh stomme telefoon.
Maar wat ik dus wou zeggen.. Red rag schoenen O+!, foto!!
  vrijdag 25 februari 2011 @ 18:30:46 #74
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_93316718
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 17:43 schreef Sugarsnap het volgende:
Als ik genoeg geld had, had ik dit besteld bij Lindex

Voor Bram
afbeelding

Dat zijn hele fijne truitjes, heb er 3 van gekocht voor mijn oudste, andere kleurencombi's, dat wel.
pi_93317138

dit model maar dan met lichtroze/zilver en donkerroze..en de neus was dus iets vergeeld.. opgelost met bleek :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')