abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 februari 2011 @ 22:59:04 #1
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_93283658
Venlo, stad en gemeente in de regio Noord-Limburg, gelegen in de Nederlandse provincie Limburg met ruim 106.000 inwoners.

Naam
De oorsprong van de naam Venlo is niet zeker. Een gangbare theorie is dat \"ven\" moeras betekent, en \"lo\" bos, dus \"een moeras in het bos\". Merk op dat Leuven een zelfde betekenis heeft.

Wapenspreuk
De wapenspreuk van Venlo is Festina lente, cauta fac omnia mente, hetgeen betekent: Haast je langzaam, doe alles met verstand. De Venlose vertaling is Spooj dich lanksaam, gebro�k diene kie�bus.

Geschiedenis
De eerste bewoners waarvan sporen zijn achtergebleven zijn van boeren uit de bronstijd en vroege ijzertijd zoals verscheidene grafheuvels getuigen. De best onderzochte bevinden zich in het Jammerdal dicht bij de Duitse grens. Venlo is sinds de Romeinse tijd bewoond. Dit is recentelijk aangetoond door opgravingen langs de maasboulevard. Waarschijnlijk is de bewoning sindsdien min of meer continu gebleven wegens een belangrijke kruising van wegen en een oversteekplaats over de Maas waar zelfs resten van een romeinse houten brug zijn gevonden. Tijdens de chaotische Grote Volksverhuizing werd het Maasdal en ook Venlo grotendeels ontvolkt maar toen de rust weergekeerd was toen de Franken hun macht hadden geconsolideerd begon de bevolking en de regionale handel zich weer langzaam te herstellen. In de bisschoppelijke archieven van Keulen wordt Venlo in de 8ste eeuw alweer genoemd als een centrum van handel aan de Maas.

In de Middeleeuwen was Venlo een van de belangrijkere stapelplaatsen aan de Maas, die behoorde tot het Gelderse Overkwartier en die lid was van de Hanze. In 1343 verleende hertog Reinald II van Gelre stadsrechten aan Venlo.

Het hertogdom Gelre kwam als laatste gewest bij de val van Venlo in 1543 de facto, en bij het Tractaat van Venlo de jure in handen van keizer Karel V, die het met de rest van zijn Nederlandse bezittingen verenigde. Tijdens de Tachtigjarige Oorlog werd geregeld slag geleverd om de stad en de Vrede van M�nster wees in 1648 het Overkwartier en daarmee Venlo toe aan Spanje.

In de 17de eeuw was Venlo afwisselend Spaans en Staats bezit; tot aan de Spaanse Successieoorlog, die leidde tot het Barri�retractaat, waarbij het Overkwartier tijdens de Vrede van Utrecht 1713 werd opgedeeld tussen Pruisen, Oostenrijk en de Nederlandse Republiek.De stad werd onderdeel van de Republiek en kwam te liggen in het het generaliteitsland Staats-Opper-Gelre.

Heel Staats-Oppergelre werd in 1795 door het Franse revolutionaire leger veroverd. Gedurende deze \'Franse tijd\' werd de Venlose sociale, bestuurlijke en maatschappelijke structuur grondig op zijn kop gezet door de nieuwe revolutionaire machthebbers. Dit was trouwens in alle landen het geval die door hen en iets later Napoleon veroverd werden. Na het definitieve vertrek van de Fransen in 1814 bleven veel vernieuwingen gehandhaafd en ging Venlo tot de nieuwgevormde provincie Limburg behoren, die in 1839 gesplitst werd in een Belgisch en Nederlands deel. Anders dan de rest van het gebied, dat omschreven kan worden als het huidige Limburg, werd Venlo (evenals Maastricht) geen lid van de Duitse Bond.

In 1867 werd besloten om de stadswallen te slechten en kon Venlo beginnen met uitbreiding. Dit was hard nodig om het overbevolkte stadscentrum te ontlasten. Ook kon Venlo eindelijk beginnen met de aanleg van een fatsoenlijke infrastructuur. Hierna maakte de stad een stormachtige groei door.

Op 9 november 1939 vond in Venlo het Venlo-incident plaats. Aan het eind van de Tweede Wereldoorlog leed Venlo veel schade, mede doordat de frontlinie 3 maanden lang door het centrum liep. Tot oktober 1944 was Venlo nauwelijks getroffen door de oorlog maar dat veranderde toen de gevechtsfronten Limburg naderden. Bij hevige geallieerde bombardementen op de strategische Maasbrug en het nabije Duitse vliegveld, werd ook het stadscentrum deels verwoest en kwamen veel burgers om. De stad werd op 1 maart 1945 bevrijd door de Amerikanen.

Cultuur
Door deze bombardementen tijdens de oorlog zijn veel historische gebouwen uit de Venlose binnenstad verdwenen. Gelukkig is Venlo's voornaamste monument, het 17e eeuwse stadhuis aan de sfeervolle Markt, ongeschonden gebleven. Ook het middeleeuwse stratenplan van de binnenstad is, vrij zeldzaam voor Nederland, goed bewaard gebleven. In de gemeente zijn vele culturele verenigingen actief waaronder de carnavalsvereniging Jocus en vele muziek- en toneelverenigingen. Op sportgebied is voetbalclub VVV-Venlo landelijk bekend. Het Limburgs Museum is van nationale betekenis voor de geschiedenis en cultuur van Limburg. Het museum vam Bommel van Dam is een museum voor moderne beeldende kunst, waar u kennis kunt maken met de artistieke ontwikkelingen in Nederland, de regio en de Eurregio. In de zomermaand Augustus vindt in Venlo het gratis toegankelijke Zomerparkfeest plaats; een festival voor muziek, (straat-)theater, film en kunst.

Venlo is ook bekend vanwege zijn Vastelaovend.

[img]Valuas is ook eeuwenlang verbonden met de Venlose cultuur. Nadat omstreeks 1740 de bisschop van Roermond verboden had Goliath (en zijn vrouw) in de Venlose processies mee te laten lopen, werd Goliath omgetoverd tot de legende Valuas. Hij zou in 96 na Christus gevlucht zijn naar een vruchtbaar stuk grond aan de maas, waar hij Venlo gesticht zou hebben.

Economie
Bekende Venlose bedrijven zijn kopieer- en printergigant Oc� en vervoersbedrijf Frans Maas. Vooral in de vervoersbranche werd Venlo aan het begin van de twintigste eeuw groot, door een strategische ligging aan de grens op een kruising van de Maas en het spoor. De grootste bedrijven-terreinen zijn gelegen in stadsdeel Blerick aan de snelwegen A73 en A67 (Knooppunt Zaarderheiken). Hier ligt ook de grote groente- en fruitveiling ZON. Er is een goede verbinding met de Duitse A61 (de Linksrheinische Autobahn) en de A40, richting Duisburg. De Maas wordt tegenwoordig in mindere mate gebruikt als vervoersinfrastructuur. Daarnaast is Venlo het centrum van de Nederlandse enveloppenfabricage.

[img]http://www.shoppeninvenlo.com/wp-includes/images/afbeeldingen/2bruder%20logo.jpg[/img]

In de binnenstad wordt veel verdiend aan Duitsers die Venlo bezoeken. Deze komen uit de Duitse grensstreek om in Venlo op koopjesjacht te gaan. Vooral op Duitse feestdagen is het vaak druk in Venlo. In bepaalde winkels, in de zgn. Duitse- hoek, wordt men vaak eerst in het Duits aangesproken, alvorens op het Nederlands of dialect over te gaan. Ook de prijzen stonden bij deze winkels tot voor de invoering van de euro vermeld in de eertijdse munteenheid Duitse Mark (DM). Vooral groente en fruit zijn geliefd bij de Duitse bezoekers. Opmerkelijk is dat het Venlose dialect ook wordt gesproken in het Duitse gebied tot kilometers over de grens.

Groot-Venlo
In 2001 vond wederom een herindeling plaats. Ditmaal werden Tegelen (met zijn dorp Steyl) en Belfeld toegevoegd aan de gemeente Venlo.

In het kader van de gemeentelijke herindeling in Noord-Limburg hebben de gemeenteraden van Arcen en Velden en Venlo op 13 maart 2008 unaniem ingestemd met een fusie van beide gemeenten, die op 1 januari 2010 plaatsvond. Daarmee bereikte de gemeente Venlo het inwonertal van 100.000. Zij is na Maastricht nu de grootste gemeente van Nederlands Limburg.

Onze jongens!

Beroemde Venlonaren
Frans Boermans (liedjesschrijver, zanger)
Harry Bordon
Willy Caron (zanger)
Mathieu Cordang (Wielrenner)
Paul Cox (regisseur, producer, acteur)
Sef Derkx (weam kint um neet )
Guusje Eybers (actrice)
Carolus Antonius Fodor (componist)
Hendrick Goltzius (schilder en graveur 1558-1617)
Saskia Linssen (actrice)
Mgr Willem Nolens (bisschop, politicus, formateur)
Puteanus (wetenschapper)
Fransz Rombouts (oprichter ZPF)
Frank Scheffer (regisseur, producer, schrijver)
Reinier Selen (producer)
Edward Stelder (acteur, schrijver)
Evert Thielen (society schilder)
Boris Titulaer winnaar (2004) van het TV programma Idols
Chriet Titulaer (wetenschapsgoeroe en voormalig media persoon)
Sjuulke Titulaer (zangeres)
Lex Uiting (presentator bij de VARA)
Bende van Venlo (beruchte moordenaars bende)
Jan van Venlo (schilder)
Fratsman (hij wou er niet meer instaan)
Geert Wilders (politicus)
Mark Verheijen (politicus, jong politicus van het jaar 2005)
Jan Klaassens (voetballer)
Glenn Corneille (pianist)
Myra Ward (actrice)
Jeu Sprengers, KNVB-voorzitter

Beroemde Tegelenaren/ Venlonaren
André van den Heuvel (acteur)
Chantal Janzen (musicalster, actrice, zangeres, presentatrice van o.a. Idols, Staatsloterij �100.000 Show)
Huub Stapel (acteur)
Carla Beurskens (*1952), Nederlands atlete
Ben Verbong, Nederlands filmregisseur

Beroemde Belfeldenaren:
Sander Schutgens - atleet
Marco Gielen - atleet

Toekomstbeeld:

Game on!!

vorige delen:
Venlo, stedje van lol en plezeer
Venlo, stedje van lol en plezeer!! deel 2
[Venlo, Stedje van lol en plezeer #3] Veur alle Venlonaere
[Venlo, Stedje van lol en plezeer #4]Parkfeesten!
[Venlo, Stedje van lol en plezeer #5] Bijna vastelaovend!
[Venlo, Stedje van lol en plezeer #6] En we houwe op die kis
Venlo #7 Waar VVV gaat promoveren
Venlo # 8 Waar import een topic maakt
Venlo #10 halen we voor Vasteloavend nummertje 11?
Venlo #11 "Zien de daag van Joeks, Van gek doon en Humor!"
Venlo # 12 Waar Frats een nieuw evenement zoekt
Venlo # 13 Altijd een stapje voor op Remunj
Venlo # 14 Waar de Maasboulevard bijna af is.
Venlo # 15 Waar bijna alle winkels op de Maasboulevard open zijn.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
pi_93283972
We kriege now weer eine fijne tied *O*
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  donderdag 24 februari 2011 @ 23:03:46 #3
112339 MPG
pi_93284026
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_93284191
pi_93285416
quote:
Eentje die nog niet in mijn collectie zat, de uitvoering van Felix Peeters! :D ff rippen. :)
pi_93289948
Vastelaovend! :D

Alleen jammer dat Venlo topics over het algemeen toch wel een paar maanden meegaan en dat we in de zomer nog steeds met deze TT zitten opgescheept :P
Patat Friet
  vrijdag 25 februari 2011 @ 00:47:27 #8
112339 MPG
pi_93290234
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:40 schreef ganzenherder het volgende:
Vastelaovend! :D

Alleen jammer dat Venlo topics over het algemeen toch wel een paar maanden meegaan en dat we in de zomer nog steeds met deze TT zitten opgescheept :P
Doorbaggeren :+
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
  vrijdag 25 februari 2011 @ 00:47:50 #9
112339 MPG
pi_93290247
Ow, zei ik dat hardop :X ?
Da's natuurlijk niet het goede voorbeeld O-) ...
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
  vrijdag 25 februari 2011 @ 06:51:24 #10
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_93295151
:W
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_93296205
TT kan ook aangepast worden :+
pi_93301264
of zomercarnaval ;)
pi_93301466

Gans de stad op de kop! *O*
  vrijdag 25 februari 2011 @ 12:51:45 #14
112339 MPG
pi_93302826
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 12:05 schreef maen het volgende:
of zomercarnaval ;)
Dae hebbe we auk nog :Y :D
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
  vrijdag 25 februari 2011 @ 12:53:33 #15
112339 MPG
pi_93302893
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 12:11 schreef fratsman het volgende:
[ afbeelding ]

Ik ben benieuwd wat de pruuse van podium geldersepaort gaan vinden _O- .
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_93303132
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 12:53 schreef MPG het volgende:

[..]

Wij lopen altijd vanaf de Hogeweg, Over de Parkstraat, het Nolensplein op, gewoon tussen de Pruuse door, is altijd wel lachen "Was zum teufel ist hier den loss?!?" Aber naturlich Karnaval!" :+
pi_93303137
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 12:53 schreef MPG het volgende:

[..]

Lijken mij wel grappige taferelen.

Duitsers die gewoon stug hun inkopen bij de 2Brüder blijven doen met daarvoor een grote bende zatte Limburgers

Dat gaat voor irritaties zorgen lijkt me :P ;)
pi_93303150
hmm misschien ga ik toch nog wel spijt krijgen dat ik zaterdag niet naar Venlo ga... als ik dit zo zie!
  vrijdag 25 februari 2011 @ 13:07:09 #19
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_93303362
quote:
[ afbeelding ]

weet ik precies waar ik niet zijn moet komend weekend :+
pi_93303465
quote:
[ afbeelding ]

Voor het eerst sinds 4 jaar ofzo geen opening van de vastelaovend voor mij dit jaar. Arbeit.

Kan er opzich wel mee leven, ik heb toch elk jaar de neiging om in slaap te vallen op de bank nadat ik smorgens gezopen heb op de parade. Dit jaar lekker fit savonds iig dus :)
Patat Friet
pi_93304077
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 13:09 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Voor het eerst sinds 4 jaar ofzo geen opening van de vastelaovend voor mij dit jaar. Arbeit.

Kan er opzich wel mee leven, ik heb toch elk jaar de neiging om in slaap te vallen op de bank nadat ik smorgens gezopen heb op de parade. Dit jaar lekker fit savonds iig dus :)
Ik moet van 16.00 tot 23.30 werken. Best een ... tijd voor als je het wil vieren.

Vorig jaar kon ik om 19.00 gelijk de stad in :P

Maar ik ga daarna nog wel ff. Dan zijn al die gekke Limburgers toch al lang weg en dan hangt tot minstens 4.00 uur een gezellig Venloosch sfeertje in de stad :)
pi_93304255
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 13:24 schreef Ruder het volgende:

[..]

Ik moet van 16.00 tot 23.30 werken. Best een ... tijd voor als je het wil vieren.

Damn. Das wel ff minder. :{
pi_93304821
even heel iets anders:
26 maart ga ik met een vriendengroep 's avonds naar Venlo om te stappen/wat te drinken. Ik ben er zelf niet echt bekend qua uitgaan, maar wat is leuk/waar is er iets te doen? Misschien weten jullie dat wel :)
pi_93305496
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 13:42 schreef maen het volgende:
even heel iets anders:
26 maart ga ik met een vriendengroep 's avonds naar Venlo om te stappen/wat te drinken. Ik ben er zelf niet echt bekend qua uitgaan, maar wat is leuk/waar is er iets te doen? Misschien weten jullie dat wel :)
Club 6, Cafe Central, Diverse kroegjes op de Parade... Keuze genoeg. Of je gaat bowlen tussen de dronken Polen en Engelsen bij Taurus in Velden. ;)
pi_93306161
Even tussendoor: stoppen de stadsbussen nog steeds gewoon voor het station van Venlo? Ik kom daar praktisch nooit namelijk :P
Patat Friet
pi_93307808
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 14:11 schreef ganzenherder het volgende:
Even tussendoor: stoppen de stadsbussen nog steeds gewoon voor het station van Venlo? Ik kom daar praktisch nooit namelijk :P
jep
pi_93307829
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 13:56 schreef fratsman het volgende:

[..]

Club 6, Cafe Central, Diverse kroegjes op de Parade... Keuze genoeg. Of je gaat bowlen tussen de dronken Polen en Engelsen bij Taurus in Velden. ;)
hmm ok. En is daar dan toevallig ook iets speciaals te doen? :)
Maar Velden is net weer te ver weg :P
  vrijdag 25 februari 2011 @ 15:18:14 #28
112339 MPG
pi_93309166
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 14:11 schreef ganzenherder het volgende:
Ja hoor. Met dat geklooi aan de rotonde rijden ze geloof ik wel iets andere routes (83 niet meer over de ponywaeg etc), maar ze komen nog steeds allemaal op het stationsplein. :o
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_93311101
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 14:50 schreef maen het volgende:

[..]

hmm ok. En is daar dan toevallig ook iets speciaals te doen? :)
Maar Velden is net weer te ver weg :P
Nee gewoon discobowlen, laseren en als je wilt kun je er ook nog steengrillen of bbqen of in de arcadehal gekke Duitsers bekijken.

Gewoon het centrum in en gaan met die banaan, Let wel dat een 'grote' groep 'onbekenden' niet zo maar Club 6 inkomt (of het moet heel rustig zijn :P ;) )
pi_93314292
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 16:02 schreef Ruder het volgende:

[..]

Nee gewoon discobowlen, laseren en als je wilt kun je er ook nog steengrillen of bbqen of in de arcadehal gekke Duitsers bekijken.

Gewoon het centrum in en gaan met die banaan, Let wel dat een 'grote' groep 'onbekenden' niet zo maar Club 6 inkomt (of het moet heel rustig zijn :P ;) )
ok bedankt, we zullen wel zien. We zijn met 9 lieve meiden dus dat lijkt me niet zo'n probleem ;)
  vrijdag 25 februari 2011 @ 17:43:08 #31
112339 MPG
pi_93315073
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 17:18 schreef maen het volgende:

[..]

ok bedankt, we zullen wel zien. We zijn met 9 lieve meiden dus dat lijkt me niet zo'n probleem ;)
Wanneer gingen jullie ook alweer de stad in :o O-) ?
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_93316730
hahaha 26 maart :P
  vrijdag 25 februari 2011 @ 18:32:28 #33
112339 MPG
pi_93316781
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 18:31 schreef maen het volgende:
hahaha 26 maart :P
* MPG noteert datum in agenda O-)
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_93316855
ojee er is er een op zoek :P
  vrijdag 25 februari 2011 @ 18:37:37 #35
112339 MPG
pi_93316987
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 18:34 schreef maen het volgende:
ojee er is er een op zoek :P
:o :@ :X ...
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_93317066
wat probeer je precies te zeggen?
  vrijdag 25 februari 2011 @ 18:51:09 #37
112339 MPG
pi_93317545
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 18:39 schreef maen het volgende:
wat probeer je precies te zeggen?
Dat je me door hebt :D :@ ...
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_93317733
oh, maar zo duidelijk probeerde je wel te zijn dus dat is niet zo moeilijk ;)
  vrijdag 25 februari 2011 @ 18:57:42 #39
112339 MPG
pi_93317790
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 18:56 schreef maen het volgende:
oh, maar zo duidelijk probeerde je wel te zijn dus dat is niet zo moeilijk ;)
Ik doe weinig moeite het te verbergen inderdaad :P .
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_93317872
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 18:57 schreef MPG het volgende:

[..]

Ik doe weinig moeite het te verbergen inderdaad :P .
dus je probeert op deze manier een meisje tegen te komen? :P
  vrijdag 25 februari 2011 @ 19:02:55 #41
112339 MPG
pi_93317972
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 19:00 schreef maen het volgende:

[..]

dus je probeert op deze manier een meisje tegen te komen? :P
'deze manier'?
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_93318032
quote:
12s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 19:02 schreef MPG het volgende:

[..]

'deze manier'?
nou, dat je hier leest wanneer er waar meiden zijn, en dat jij dan 'toevallig' daar dan ook gaat zijn ;)
pi_93318113
Pfff Slowchatters. :{w :+
  vrijdag 25 februari 2011 @ 19:06:22 #44
112339 MPG
pi_93318116
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 19:04 schreef maen het volgende:

[..]

nou, dat je hier leest wanneer er waar meiden zijn, en dat jij dan 'toevallig' daar dan ook gaat zijn ;)
Waarschijnlijk ben ik dan toch wel in de stad, daar niet van ;) ...
Maar, ehm, ja, waarom niet het geluk een handje helpen :P ?
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
  vrijdag 25 februari 2011 @ 19:06:59 #45
112339 MPG
pi_93318141
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 19:06 schreef fratsman het volgende:
Pfff Slowchatters. :{w :+
Deze moest toch voor het end van vastelaovend vol ;) ?
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_93318234
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 19:06 schreef MPG het volgende:

[..]

Deze moest toch voor het end van vastelaovend vol ;) ?
zo komen we een heel eind ja :P

quote:
10s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 19:06 schreef MPG het volgende:

[..]

Waarschijnlijk ben ik dan toch wel in de stad, daar niet van ;) ...
Maar, ehm, ja, waarom niet het geluk een handje helpen :P ?
maare, idd, gelijk heb je ;)
pi_93319125
Weten jullie of Veolia carnavalszaterdag een afwijkende dienstregeling heeft?
Aids.
pi_93320879
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 19:32 schreef Mss het volgende:
Weten jullie of Veolia carnavalszaterdag een afwijkende dienstregeling heeft?
Fietse zulse maedje 8-)

maar ik weit et neet :P
pi_93328961
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 20:14 schreef Joysa het volgende:

[..]

Fietse zulse maedje 8-)

maar ik weit et neet :P
Ik wil wel fietsen maar dan moeten allemaal die niet-venlonaeren een fiets meeslepen ;)
Aids.
pi_93329837
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 17:18 schreef maen het volgende:

[..]

9 meiden laten ze wel binnen :P

Ik ben benieuwd :P ;)

@ mss:

Veolia rijdt de hele dag op en aan met de bus, dus dat is geen enkel probleem.

Er rijden meer bussen om te voorkomen dat er geen zatlappen met de auto naar Venlo komen ;)
pi_93340523
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 12:05 schreef maen het volgende:
of zomercarnaval ;)
:N
D'r is maar eine vastelaovend... En genne andere meuk
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_93340553
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 10:19 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

:N
D'r is maar eine vasteloavend... En genne andere meuk
Dit.
pi_93340563
Wow -CRASH- :D Dat was pas een Ninja-edit! :D _O- :')
pi_93340715
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 10:22 schreef fratsman het volgende:
Wow -CRASH- :D Dat was pas een Ninja-edit! :D _O- :')
Veur zomer carneval gaon ze maar naor A'dam ...
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_93340766
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 10:31 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Veur zomer carneval gaon ze maar naor A'dam ...
Ik bedoelde meer dat "vasteloavend" in een milliseconde naar "vastelaovend" veranderde. :P
pi_93340828
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 10:33 schreef fratsman het volgende:

[..]

Ik bedoelde meer dat "vasteloavend" in een milliseconde naar "vastelaovend" veranderde. :P
Ach... bin net wakker
en een foutje kan gebeure

Maar wie zei dé iets van slowchatte :')
pi_93352095
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 10:33 schreef fratsman het volgende:

[..]

Ik heb ook altijd de neiging om het verkeerd te schrijven O-)

Lekker gesellig weer in Venlo vandaag, ik kwam er zelfs met de fiets niet doorheen
Patat Friet
pi_93352327
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 23:03 schreef Ruder het volgende:

[..]

9 meiden laten ze wel binnen :P

Ik ben benieuwd :P ;)

@ mss:

Veolia rijdt de hele dag op en aan met de bus, dus dat is geen enkel probleem.

Er rijden meer bussen om te voorkomen dat er geen zatlappen met de auto naar Venlo komen ;)
Volgens de normale dienstregeling rijdt om 00.20 de laatste bus naar Velden. Dus dat is komende zaterdag ook zo? Of rijden ze langer door?
Aids.
pi_93356840
Is het toeval dat wij met de Kepél alweer nummer 45 in dn optoch hebben? :? :+
pi_93357863
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 18:02 schreef fratsman het volgende:
Welk nummer hebben wij (als je nog weet hoe mijn groep heet)? :@
Patat Friet
pi_93390084
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 18:02 schreef fratsman het volgende:
ik moest even nadenken wat je hier nou bedoelde, je had het vast niet over Panningen :P
pi_93390205
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 18:27 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Welk nummer hebben wij (als je nog weet hoe mijn groep heet)? :@
Geen idee, was toch een voetbalclub ofzo? :@

En maen, sorry, Joekskepel. ;)
pi_93390324
hhaha i know, maar in eerste instantie dacht ik wat anders.
Joekskepel is veel gezelliger natuurlijk ;)
pi_93395629
MPG is de beste :D
  zondag 27 februari 2011 @ 16:31:20 #65
112339 MPG
pi_93395977
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 16:25 schreef Joysa het volgende:
MPG is de beste :D
:@
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_93396085
quote:
11s.gif Op zondag 27 februari 2011 16:31 schreef MPG het volgende:

[..]

Bin dr ech kei bliej mei!!
Dankeee :*
  zondag 27 februari 2011 @ 16:34:24 #67
112339 MPG
pi_93396187
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 16:32 schreef Joysa het volgende:

[..]

Bin dr ech kei bliej mei!!
Dankeee :*
*O*

Gaer gedaon :*
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_93396520
Haet dae die dvd inein gefabriceerd? :D :+
pi_93396670
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 16:40 schreef fratsman het volgende:
Haet dae die dvd inein gefabriceerd? :D :+
Jao :D
Bisse now jaloers? :+
pi_93396739
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 16:42 schreef Joysa het volgende:

[..]

Jao :D
Bisse now jaloers? :+
Nae. Mien collectie Venlose Vastelaovend druueg auk 't predikaat "bijnacompleet" :D
pi_93396779
Overigens; wat een KUTWEER! Gelukkig hebben we volgende week lekker droog (fris) weer. *O*
pi_93396785
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 16:44 schreef fratsman het volgende:

[..]

Nae. Mien collectie Venlose Vastelaovend druueg auk 't predikaat "bijnacompleet" :D
Jammer :+

Zaoterdaag Tapperie hoord ik? :P
pi_93396879
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 16:44 schreef Joysa het volgende:

[..]

Jammer :+

Zaoterdaag Tapperie hoord ik? :P
Alle dagen Parade. Ben meestal niet veel "in"de kroeg met vastelaovend. Of het moet voor nieuwe Venlonaerkes zijn. :+
pi_93397031
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 16:46 schreef fratsman het volgende:

[..]

Alle dagen Parade. Ben meestal niet veel "in"de kroeg met vastelaovend. Of het moet voor nieuwe Venlonaerkes zijn. :+
Parade O+ O+
  zondag 27 februari 2011 @ 16:53:08 #75
112339 MPG
pi_93397265
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 16:49 schreef Joysa het volgende:

[..]

Parade O+ O+
QFT O+
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_93415316
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 16:49 schreef Joysa het volgende:

[..]

Parade O+ O+
Met Vasteloavend is de Loco altijd wel bijzonder leuk (normalerwijs) :P
pi_93417563
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 22:07 schreef Ruder het volgende:

[..]

Kaarten kopen om een kroeg in te mogen. :')
  zondag 27 februari 2011 @ 23:25:00 #78
112339 MPG
pi_93420670
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 22:07 schreef Ruder het volgende:

[..]

Niks mis met loco, maar ik ga geen kaarten aanschaffen om de kroeg in te mogen 8)7 .
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
  zondag 27 februari 2011 @ 23:25:45 #79
112339 MPG
pi_93420724
Sowieso, als het weer het effe toelaat, lekker buiten op de parade vastelaovend vieren O+ ...
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_93428495
quote:
Op zondag 27 februari 2011 23:25 schreef MPG het volgende:
Sowieso, als het weer het effe toelaat, lekker buiten op de parade vastelaovend vieren O+ ...
Dat inderdaad O+
pi_93435967
hmm ik denk dat ik toch maar gezelschap voor zaterdag overdag ga zoeken, alleen thuis zitten is ook niets tijdens carnaval :P
pi_93456683
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 12:55 schreef maen het volgende:
hmm ik denk dat ik toch maar gezelschap voor zaterdag overdag ga zoeken, alleen thuis zitten is ook niets tijdens carnaval :P
Genoeg mensen in de stad :D
  maandag 28 februari 2011 @ 20:07:57 #83
112339 MPG
pi_93457017
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:02 schreef Joysa het volgende:

[..]

Zo'n 30.000 om uit te kiezen :+

En daarbij:

Op de parade... Op de parade...
Ozze place place place de la Parade,
Zuusse vrinde en bekinde!
Nae dao bisse noeit allein!
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_93457049
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:02 schreef Joysa het volgende:

[..]

klopt, maar die ken ik allemaal niet :P
pi_93457165
quote:
10s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:07 schreef MPG het volgende:

[..]

Zo'n 30.000 om uit te kiezen :+

En daarbij:

quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:08 schreef maen het volgende:

[..]

klopt, maar die ken ik allemaal niet :P
Dus je smoesje gaat niet op !!!
pi_93461478
Ik vind De Raaf al niet meer leuk, laat staan dit. :{
  maandag 28 februari 2011 @ 21:39:52 #88
112339 MPG
pi_93463207
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_93465839
quote:
2s.gif Op maandag 28 februari 2011 21:13 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Als ik nuchter ben ook niet zo. Maar na 15 pils schreeuw ik de hele Parade bij elkaar. :P
pi_93465937
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 22:17 schreef fratsman het volgende:

[..]

Als ik nuchter ben ook niet zo. Maar na 15 pils schreeuw ik de hele Parade bij elkaar. :P
Als ik iemand hoor schreeuwen zaterdag weet ik genoeg :D
pi_93466248
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 22:18 schreef Joysa het volgende:

[..]

Als ik iemand hoor schreeuwen zaterdag weet ik genoeg :D
Jij denkt dat je zaterdag maar één iemand hoort schreeuwen? Er komen 30.000 man naar Venlo! :D
pi_93466366
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 22:23 schreef fratsman het volgende:

[..]

Jij denkt dat je zaterdag maar één iemand hoort schreeuwen? Er komen 30.000 man naar Venlo! :D
Jij komt er wel bovenuit :D
En ik ga met P blijkbaar zaterdag, en die ging nog richting jullie ofzo, dus dan zal ik je vast wel horen :P
pi_93466928
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 22:25 schreef Joysa het volgende:

[..]

Jij komt er wel bovenuit :D
En ik ga met P blijkbaar zaterdag, en die ging nog richting jullie ofzo, dus dan zal ik je vast wel horen :P
In dat geval zal het wel goedkomen met dat schreeuwen. ;)
pi_93477247
quote:
En bedankt..... Nu heb ik een oorworm...
de knien...de knien...de knien
:')
  dinsdag 1 maart 2011 @ 07:54:43 #95
112339 MPG
pi_93477735
quote:
Op dinsdag 1 maart 2011 04:47 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

En bedankt..... Nu heb ik een oorworm...
:')
Die kunnen we wel wegjagen...

De raaf... De raaf... De raaf!!!
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
  dinsdag 1 maart 2011 @ 07:55:14 #96
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_93477745
Ik heb het gevoel dat ik naar een paar bewoners van Mars zit te kijken _O-
  dinsdag 1 maart 2011 @ 07:58:24 #97
112339 MPG
pi_93477797
quote:
Op dinsdag 1 maart 2011 07:55 schreef Klonk het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik naar een paar bewoners van Mars zit te kijken _O-
* MPG noteert: pekske volgend jaar marsmenke. Tip van ome klonk.
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_93542541
pi_93543004
quote:
2s.gif Op maandag 28 februari 2011 21:13 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
De Raaf is en blijft altijd geweldig. Zelfs op vakantie in Kroatie en Turkije zingen we het _O_
Patat Friet
pi_93546317
ik ga de badkamer poetsen, en maar eens wat vasteloavendsmuziek aangezet om me te ondersteunen *O* misschien kom ik zo eens in de stemming...
  woensdag 2 maart 2011 @ 17:16:54 #101
112339 MPG
pi_93546538
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_93546768
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 17:11 schreef maen het volgende:
ik ga de badkamer poetsen, en maar eens wat vasteloavendsmuziek aangezet om me te ondersteunen *O* misschien kom ik zo eens in de stemming...
Je mag wel wat van mijn stemming hebben, kan er al bijna niet meer van slapen :')
  woensdag 2 maart 2011 @ 17:30:14 #103
112339 MPG
pi_93547138
quote:
Op woensdag 2 maart 2011 17:22 schreef Joysa het volgende:

[..]

Je mag wel wat van mijn stemming hebben, kan er al bijna niet meer van slapen :')
Is het nou al zaterdag?????
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_93547206
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 17:30 schreef MPG het volgende:

[..]

Is het nou al zaterdag?????
Nee wel bijna morgenmiddag.
En dan is het wel al bijna zaterdag :P
pi_93548179
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 17:22 schreef Joysa het volgende:

[..]

graag! hier in Wageningen krijg ik er weinig van mee dus die stemming komt vrijdagmiddag pas zo gauw ik in Venlo uit de trein stap :P
  woensdag 2 maart 2011 @ 18:00:49 #106
112339 MPG
pi_93548592
quote:
Op woensdag 2 maart 2011 17:52 schreef maen het volgende:

[..]

graag! hier in Wageningen krijg ik er weinig van mee dus die stemming komt vrijdagmiddag pas zo gauw ik in Venlo uit de trein stap :P
Dan val je er meteen middenin. Komt wel goed dus.
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_93548646
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 18:00 schreef MPG het volgende:

[..]

Dan val je er meteen middenin. Komt wel goed dus.
precies. Dan eerst ff naar mijn ouders om me te laten feliciteren en vlaai eten, en dan de kroeg in! *O* maar een beetje muziek zorgt al voor veel stemming *zin in!*
pi_93554745
Ik kan echt echt echt niet meer wachten ;(
  woensdag 2 maart 2011 @ 20:03:37 #109
112339 MPG
pi_93555342
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 19:55 schreef Joysa het volgende:
Ik kan echt echt echt niet meer wachten ;(
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_93555641
pi_93557667
Morgen even een pilsje drinken ergens om alvast in de stemming te komen :)
Patat Friet
pi_93557720
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 20:36 schreef ganzenherder het volgende:
Morgen even een pilsje drinken ergens om alvast in de stemming te krijgen :)
Ik hoop vrijdag ergens al wat te kunnen gaan drinken
  woensdag 2 maart 2011 @ 20:40:32 #113
112339 MPG
pi_93557966
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 20:36 schreef Joysa het volgende:

[..]

Ik hoop vrijdag ergens al wat te kunnen gaan drinken
Parade ;)
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_93565438
quote:
17s.gif Op woensdag 2 maart 2011 20:40 schreef MPG het volgende:

[..]

Parade ;)
Jao maar, dr geit neemus ;(
pi_93565641
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:19 schreef Joysa het volgende:

[..]

Ik ging vroeger altijd op vrijdag, en dan tot 04.00, en vervolgens om 09.00 's morgens nog dronken van de nacht ervoor terug op de Parade. :') Maar opa trekt dat niet meer. :+
pi_93565964
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:22 schreef fratsman het volgende:

[..]

Ik ging vroeger altijd op vrijdag, en dan tot 04.00, en vervolgens om 09.00 's morgens nog dronken van de nacht ervoor terug op de Parade. :') Maar opa trekt dat niet meer. :+
Ik wil proberen of ik dat trek :D
  woensdag 2 maart 2011 @ 22:46:39 #118
112339 MPG
pi_93567421
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:19 schreef Joysa het volgende:

[..]

Wellus! :+
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_93567676
quote:
12s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:46 schreef MPG het volgende:

[..]

Wellus! :+
Dupke :* O+
  woensdag 2 maart 2011 @ 22:58:56 #120
112339 MPG
pi_93568308
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:50 schreef Joysa het volgende:

[..]

Dupke :* O+
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_93568552
quote:
17s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:58 schreef MPG het volgende:

[..]

:)

Denk wel dat ik even de stad in ga. Anders gaat de tijd te langzaam tot zaterdag }:|
  woensdag 2 maart 2011 @ 23:05:21 #122
112339 MPG
pi_93568762
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 23:02 schreef Joysa het volgende:

[..]

:)

Denk wel dat ik even de stad in ga. Anders gaat de tijd te langzaam tot zaterdag }:|
Jaaaa *O* .

KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_93569058
quote:
17s.gif Op woensdag 2 maart 2011 23:05 schreef MPG het volgende:

[..]

Jaaaa *O* .

Als ik een slachtoffer vind die mee wil he! :o
pi_93569113
Gaat Cafe 25c niet mee? :P
  woensdag 2 maart 2011 @ 23:11:22 #125
112339 MPG
pi_93569196
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 23:09 schreef Joysa het volgende:

[..]

Als ik een slachtoffer vind die mee wil he! :o
Hoezo is iemand die met jou meegaat een slachtoffer :o :X ?
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_93569229
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 23:10 schreef fratsman het volgende:
Gaat Cafe 25c niet mee? :P
_O-
Die moest ergens anders heen vrijdagavond geloof ik.

En het is altijd een probleem met zijn vrienden als hij mee gaat, aangezien die niet mogen weten dat ik met 'm om ga :')
pi_93569255
quote:
11s.gif Op woensdag 2 maart 2011 23:11 schreef MPG het volgende:

[..]

Hoezo is iemand die met jou meegaat een slachtoffer :o :X ?
Oh, dat klinkt leuk :')
pi_93569286
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 23:11 schreef Joysa het volgende:

[..]

_O-
Die moest ergens anders heen vrijdagavond geloof ik.

En het is altijd een probleem met zijn vrienden als hij mee gaat, aangezien die niet mogen weten dat ik met 'm om ga :')
Ah zo. :')

Nou ja, ik ben er pas zaterdagmorgen, anders ben ik zaterdag om 14.00 alweer thuis. :')
pi_93569315
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 23:12 schreef fratsman het volgende:

[..]

Nou ja, ik ben er pas zaterdagmorgen, anders ben ik zaterdag om 14.00 alweer thuis. :')
Toen in de Tapperie was ik ook opeens weg omdat zn huisgenoot opeens toch wel naar stad kwam :')
  woensdag 2 maart 2011 @ 23:15:12 #130
112339 MPG
pi_93569462
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 23:12 schreef fratsman het volgende:

[..]

Trekt opa het niet meer :D ?

Ik moet zaterdag eerst werken }:| . van 6.30 tot de laatste vrachtauto weg is (oftewel, de k*tchauffeurs moeten ff doorgassen), Daarna stad, of direct door naar HB.
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
  woensdag 2 maart 2011 @ 23:15:28 #131
112339 MPG
pi_93569475
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 23:13 schreef Joysa het volgende:

[..]

Toen in de Tapperie was ik ook opeens weg omdat zn huisgenoot opeens toch wel naar stad kwam :')
WTF :') ?
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_93569562
quote:
10s.gif Op woensdag 2 maart 2011 23:15 schreef MPG het volgende:

[..]

Ik heb ergens gewerkt waar P. nog werkt. Met die collega's daar heb ik ruzie. Maar met P. niet, ik ging met hem naar stad. Maar die collega's mogen dus niet weten dat wij nog met elkaar om gaan want dat word echt 1 groot gezeik. En toen opeens stond de huisgenoot/collega van P. in de stad. :')
pi_93569621
quote:
10s.gif Op woensdag 2 maart 2011 23:15 schreef MPG het volgende:

[..]

Moeilijk (insider) verhaal. :')

En nee, ik trek dat niet meer. Vroeger was het van donderdag tot dinsdag en dan woensdag nog bonnen opmaken. Nu is het zaterdag tot dinsdag en woensdag total-loss op de bank. :')
  woensdag 2 maart 2011 @ 23:17:34 #134
112339 MPG
pi_93569633
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 23:16 schreef Joysa het volgende:

[..]

Ik heb ergens gewerkt waar P. nog werkt. Met die collega's daar heb ik ruzie. Maar met P. niet, ik ging met hem naar stad. Maar die collega's mogen dus niet weten dat wij nog met elkaar om gaan want dat word echt 1 groot gezeik. En toen opeens stond de huisgenoot/collega van P. in de stad. :')
Handig 8)7 :X ...
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_93569678
quote:
10s.gif Op woensdag 2 maart 2011 23:17 schreef MPG het volgende:

[..]

Handig 8)7 :X ...
En P. is mijn schoonbroer. is dat ook weer helder. :+
pi_93569737
Het gaat echt totaal nergens over, maar goed. :')
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 23:18 schreef fratsman het volgende:

[..]

En dat dus inderdaad :P
  woensdag 2 maart 2011 @ 23:19:14 #137
112339 MPG
pi_93569765
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 23:17 schreef fratsman het volgende:

[..]

Moeilijk (insider) verhaal. :')

En nee, ik trek dat niet meer. Vroeger was het van donderdag tot dinsdag en dan woensdag nog bonnen ophalen. Nu is het zaterdag tot dinsdag en woensdag total-loss op de bank. :')
Mja... Hier gaat het ook allemaal niet meer zo soepel als eerst :X ... Na de 25 begint de aftakeling, zeggen ze weleens :X ..
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_93569793
Dan heb ik nog 5 jaar _O_
  woensdag 2 maart 2011 @ 23:20:07 #139
112339 MPG
pi_93569828
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 23:18 schreef fratsman het volgende:

[..]

En dat moet ik nog allemaal volgen :D ?
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_93569856
quote:
11s.gif Op woensdag 2 maart 2011 23:20 schreef MPG het volgende:

[..]

En dat moet ik nog allemaal volgen :D ?
Het is heul simpel DUPKE
pi_93569919
Waarom is MPG Dupke? :P
pi_93569940
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 23:21 schreef fratsman het volgende:
Waarom is MPG Dupke? :P
Omdat het kan 8-)
  woensdag 2 maart 2011 @ 23:22:50 #143
112339 MPG
pi_93570015
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 23:20 schreef Joysa het volgende:

[..]

Het is heul simpel DUPKE
Het lijken de intriges hier op FOK! wel _O- .
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_93570344
Pfff ik ga zo maar naar bed denk ik. Die Verkiezingsuitslag van Venlo komt volgens mij pas om 04.30 ofzo... :{
pi_93570376
Ik heb niet gestemd :@
  woensdag 2 maart 2011 @ 23:28:22 #146
112339 MPG
pi_93570396
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 23:27 schreef fratsman het volgende:
Pfff ik ga zo maar naar bed denk ik. Die Verkiezingsuitslag van Venlo komt volgens mij pas 0m 04.30 ofzo... :{
Volgens tussentijdse uitslagen PVV 25%, tegenover 30 bij TK...
CDA naar 13%

VVD iets omhoog, PvdA iets omlaag
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_93570447
quote:
11s.gif Op woensdag 2 maart 2011 23:28 schreef MPG het volgende:

[..]

Volgens tussentijdse uitslagen PVV 25%, tegenover 30 bij TK...
Oeh dus hij zakt weg? Ik ben er eerlijk in, ik ben Geert-moe. Alzeleven maar die link tussen Venlo en die gebleekte Pony. :r
  woensdag 2 maart 2011 @ 23:31:47 #148
112339 MPG
pi_93570597
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 23:29 schreef fratsman het volgende:

[..]

Oeh dus hij zakt weg? Ik ben er eerlijk in, ik ben Geert-moe. Alzeleven maar die link tussen Venlo en die gebleekte Pony. :r
Ja, daar ziet het wel naar uit ^O^ .
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_93571073
Robert Bouten twittert dat ie tevreden is over de uitslag. Nou schiet op dan! :(
  woensdag 2 maart 2011 @ 23:45:16 #150
112339 MPG
pi_93571400
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 23:39 schreef fratsman het volgende:
Robert Bouten twittert dat ie tevreden is over de uitslag. Nou schiet op dan! :(
VVD iets in de plus, die zal dus wel tevreden zijn ja :D .
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_93571441
quote:
10s.gif Op woensdag 2 maart 2011 23:45 schreef MPG het volgende:

[..]

VVD iets in de plus, die zal dus wel tevreden zijn ja :D .
Met z'n kekke reclamespotjes. :')
  woensdag 2 maart 2011 @ 23:46:58 #152
112339 MPG
pi_93571518
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 23:45 schreef fratsman het volgende:

[..]

Met z'n kekke reclamespotjes. :')
Ja, toen ik die zag, had ik echt iets van WTF 8)7 :')
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_93571990
quote:
PVV grootste in Venlo bij verkiezingen Provinciale Staten
woensdag 2 maart 2011, 23:27

De PVV is bij de verkiezingen voor Provinciale Staten in de gemeente Venlo als grote winnaar uit de bus gekomen. De Venlose uitslag kwam rond 23.30 uur binnen.

De PVV haalde woensdag 23,9% van de stemmen. Dat is minder dan tijdens de Tweede Kamerverkiezingen in juni vorig jaar. Toen kwam de PVV in Venlo uit op 30,2%.

Tweede partij in Venlo is de VVD met 20,8%, een winst ten opzichte van de vorige verkiezingen voor Provinciale Staten in 2007. Het CDA haalt 14,3% en is daarmee meer dan gehalveerd ten opzichte van 2007. Daarna volgen PvdA (13,2%), SP (9,4%), GroenLinks (6,5%) en D66 (5,0%).

Minder stemmen waren er voor de nieuwe 50PLUS-partij (2,9%), Partij Nieuw Limburg (2,0%), Partij voor de Dieren (1,3%) en ChristenUnie (0,7%).

Het opkomstpercentage lag woensdag een stuk hoger dan vier jaar geleden. Toen ging 40,2% van de stemgerechtigden naar de stembus, nu was dat 51,1%.
bron
pi_93573781
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 23:53 schreef fratsman het volgende:

[..]

bron
Niet anders verwacht...

Ik ben trots op jullie mede Venlonaren ^O^ :r :'(

Als die PVV stemmers hun keuze nou goed zouden kunnen beargumenteren zou ik er nog goed mee kunnen leven. Maar diep van binnen weet ik gewoon dat daar bij het overgrote deel van de PVV stemmers in Venlo geen sprake van zal zijn...
Patat Friet
pi_93577949
Weltruste jongens, mijn vasteloavesritme is er iig vast!
pi_93580280
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 00:24 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Niet anders verwacht...

Ik ben trots op jullie mede Venlonaren ^O^ :r :'(

Als die PVV stemmers hun keuze nou goed zouden kunnen beargumenteren zou ik er nog goed mee kunnen leven. Maar diep van binnen weet ik gewoon dat daar bij het overgrote deel van de PVV stemmers in Venlo geen sprake van zal zijn...
Als Maastrichtenaren al naar fietsen op het station wijzen en zeggen "daar gaat de PVV wat aan doen!" Dan zie ik het in Venlo al helemaal somber in. :'(
pi_93580469
Als ik die kop al zie van Wilderbeest :r :r :r
pi_93581244
Fuck dit, ik ga mn Vastelaoveshumeur hier niet door laten vergallen.

ANDER NIEUWS!

Het is één grote bedrijvigheid in de stad. Er worden podia/overkappingen gebouwd, mobiele toiletten geplaatst. De bewegwijzering voor de Boetezitting staat al klaar tegen het pand van Cabooter hier in de straat. Straks ff kijken of ze op de Markt ook al aan het bouwen zijn. *O* *O* *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door fratsman op 03-03-2011 09:36:36 ]
  donderdag 3 maart 2011 @ 09:42:03 #159
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_93581604
PVV :') x heel veel
  donderdag 3 maart 2011 @ 09:50:36 #160
112339 MPG
pi_93581808
quote:
Op donderdag 3 maart 2011 09:28 schreef fratsman het volgende:
Fuck dit, ik ga mn Vastelaoveshumeur hier niet door laten vergallen.

ANDER NIEUWS!

Het is één grote bedrijvigheid in de stad. Er worden podia/overkappingen gebouwd, mobiele toiletten geplaatst. De bewegwijzering voor de Boetezitting staat al klaar tegen het pand van Cabooter hier in de straat. Straks ff kijken of ze op de Markt ook al aan het bouwen zijn. *O* *O* *O*
Ja *O*

Ik werd gisteravond al bijna van de sokken gereden door een heftruck in de stad :P
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
  donderdag 3 maart 2011 @ 11:36:06 #161
164755 Mss
kutHOEr
pi_93585125
Venlonaren, kunnen jullie me even uit de brand helpen? Ik heb namelijk géén idee of er op het verbouwde station Venlo bagagekluisjes te vinden zijn. Weet een van jullie dat?
Aids.
pi_93585199
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 11:36 schreef Mss het volgende:
Venlonaren, kunnen jullie me even uit de brand helpen? Ik heb namelijk géén idee of er op het verbouwde station Venlo bagagekluisjes te vinden zijn. Weet een van jullie dat?
Geen idee :@

maar jij moet echt even op msn komen.
  donderdag 3 maart 2011 @ 11:38:42 #163
164755 Mss
kutHOEr
pi_93585220
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 11:38 schreef Joysa het volgende:

[..]

Geen idee :@

maar jij moet echt even op msn komen.
Al gevonden op de website!
Aids.
pi_93602768
En toen zaten we 1,5u zonder stroom :')
pi_93604110
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 19:06 schreef Joysa het volgende:
Al terug? :P
pi_93604154
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 19:33 schreef fratsman het volgende:

[..]

Al terug? :P
Jao, van half 6 tot 7 zonder.. :')
pi_93604560
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 19:34 schreef Joysa het volgende:

[..]

Jao, van half 6 tot 7 zonder.. :')
Bij ons op het werk begonnen rond half 6 de lampen ineens te knipperen en was het internet ineens weg. Stroom bleef er wel op. Ben benieuwd of dat vanavond opgelost is.
pi_93605609
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 19:42 schreef fratsman het volgende:

[..]

Bij ons op het werk begonnen rond half 6 de lampen ineens te knipperen en was het internet ineens weg. Stroom bleef er wel op. Ben benieuwd of dat vanavond opgelost is.
Ik hoorde van nog iemand uit Venlo dat ze geen internet en telefoon hadden, verder wel gewoon stroom.
  donderdag 3 maart 2011 @ 22:29:14 #169
112339 MPG
pi_93616524
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 19:06 schreef Joysa het volgende:
Half Blerick was ernstig donker, en binnen zag je de kaarsjes :P ...
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_93616710
quote:
11s.gif Op donderdag 3 maart 2011 22:29 schreef MPG het volgende:

[..]

Half Blerick was ernstig donker, en binnen zag je de kaarsjes :P ...
Jao, hier ook kaarsjes O+
  donderdag 3 maart 2011 @ 22:32:00 #171
112339 MPG
pi_93616728
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 22:31 schreef Joysa het volgende:

[..]

Jao, hier ook kaarsjes O+
O+
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_93617973
Venlo krijgt toevoeging 'tuigdorp'

Die moet hier even staan :')
pi_93618219
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 22:48 schreef Joysa het volgende:

OMFG :')
pi_93618278
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 22:52 schreef fratsman het volgende:

[..]

OMFG :')
_O-
  donderdag 3 maart 2011 @ 23:19:32 #176
112339 MPG
pi_93619848
quote:

:') _O-

Die foto... Das bij 't Ven, toch?
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
  vrijdag 4 maart 2011 @ 07:00:52 #177
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_93626617
_O-
  vrijdag 4 maart 2011 @ 12:45:02 #178
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_93636163
quote:

En terecht _O- :D
Patat Friet
  vrijdag 4 maart 2011 @ 15:42:25 #179
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_93644109
Ik kan er niets aan doen, ik voel me 360 dagen per jaar heerlijk op mijn plek hier in Limburg, maar ik was net even in de stad en ik keek nog steeds om me heen als een neger die voor het eerst sneeuw ziet :')
pi_93645547
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 15:42 schreef Klonk het volgende:
Ik kan er niets aan doen, ik voel me 360 dagen per jaar heerlijk op mijn plek hier in Limburg, maar ik was net even in de stad en ik keek nog steeds om me heen als een neger die voor het eerst sneeuw ziet :')
Whehehe! _O- _O- :')
pi_93646233
Jeej ik kom steeds dichterbij! In Nijmegen nog niet carnavalsachtigs te zien....
  vrijdag 4 maart 2011 @ 16:28:25 #182
164755 Mss
kutHOEr
pi_93646347
Op utrecht waren net de eerste mensen al verkleed, maar die stappen over het algemeen ook al in brabant uit :')
Aids.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 16:29:08 #183
112339 MPG
pi_93646381
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 15:42 schreef Klonk het volgende:
Whehehehe :D !
Toen ik langs de Loco fietste begon het aardig te kriebele :D
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_93646419
Tsja, dat is sowieso een slechte keus... :p
  vrijdag 4 maart 2011 @ 16:39:18 #185
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_93646844
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 16:29 schreef MPG het volgende:

[..]

Whehehehe :D !
Toen ik langs de Loco fietste begon het aardig te kriebele :D
Het enige wat bij mij kriebelde waren mijn hersens die er geen fuck van snappen :')

Maar goed, ik hoop dat jullie allemaal ontzettend veel plezier en bier hebben de komende dagen *O*
  vrijdag 4 maart 2011 @ 16:39:57 #186
164755 Mss
kutHOEr
pi_93646875
In den bosch is ook nog niks te zien!
Aids.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 16:41:13 #187
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_93646934
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 16:39 schreef Mss het volgende:
In den bosch is ook nog niks te zien!
kom maar naar Venlo, genoeg te zien, in de dorpjes om Venlo heen ook al trouwens _O-
  vrijdag 4 maart 2011 @ 16:42:56 #188
112339 MPG
pi_93647018
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 16:39 schreef Klonk het volgende:

[..]

Het enige wat bij mij kriebelde waren mijn hersens die er geen fuck van snappen :')

Maar goed, ik hoop dat jullie allemaal ontzettend veel plezier en bier hebben de komende dagen *O*
Dat gaat wel goedkomen. Ondanks dat ik morgen en dinsdag in de ochtenddienst moet werken :X ...

KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_93647826
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 16:42 schreef MPG het volgende:

[..]

Dat gaat wel goedkomen. Ondanks dat ik morgen en dinsdag in de ochtenddienst moet werken :X ...

IK WIL NAOR HOEEEEES! :'( :'( Er komt hier allemaal verkleed volk voorbijdat richting Cafe Pollux gaat, en ik sta hier nog een beetje games te verkopen!

Nog 1 uur! *O*
  vrijdag 4 maart 2011 @ 17:02:42 #190
112339 MPG
pi_93648091
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 16:57 schreef fratsman het volgende:

[..]

IK WIL NAOR HOEEEEES! :'( :'( Er komt hier allemaal verkleed volk voorbijdat richting Cafe Pollux gaat, en ik sta hier nog een beetje games te verkopen!

Nog 1 uur! *O*
Vanaovend Paradeeeeeeeeeeeeeeeeeeee *O*
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_93648147
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 17:02 schreef MPG het volgende:

[..]

Vanaovend Paradeeeeeeeeeeeeeeeeeeee *O*
Opa trekt zich met een fles Brand en een vastelaoves-cd terug op de bank, en is morgen vanaf 09.30 present! *O*
  vrijdag 4 maart 2011 @ 17:06:10 #192
164755 Mss
kutHOEr
pi_93648256
quote:
Op vrijdag 4 maart 2011 16:41 schreef Klonk het volgende:

[..]

kom maar naar Venlo, genoeg te zien, in de dorpjes om Venlo heen ook al trouwens _O-
Wat denk je dat ik aan het doen ben ;)
Aids.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 17:07:38 #193
112339 MPG
pi_93648321
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 17:03 schreef fratsman het volgende:

[..]

Opa trekt zich met een fles Brand en een vastelaoves-cd terug op de bank, en is morgen vanaf 09.30 present! *O*
Nit te veel Brand he ;) ... Anders heeft opa morgen een kater :P .
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
  vrijdag 4 maart 2011 @ 17:12:33 #194
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_93648532
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 17:06 schreef Mss het volgende:

[..]

Wat denk je dat ik aan het doen ben ;)
aan het komen :+
pi_93648569
quote:
12s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 17:07 schreef MPG het volgende:

[..]

Nit te veel Brand he ;) ... Anders heeft opa morgen een kater :P .
Thuis nooit.. We zetten de wekker om 07.00 dus dat gaat helemaal goed komen. *O*
  vrijdag 4 maart 2011 @ 17:17:29 #196
112339 MPG
pi_93648751
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 17:13 schreef fratsman het volgende:

[..]

Thuis nooit.. We zetten de wekker om 07.00 dus dat gaat helemaal goed komen. *O*
^O^
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_93648888
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 17:13 schreef fratsman het volgende:

[..]

Hier gaat ie ook om 7, en dat vind ik niet eens erg O+
  vrijdag 4 maart 2011 @ 18:39:54 #198
112339 MPG
pi_93652308
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 17:20 schreef Joysa het volgende:

[..]

Hier gaat ie ook om 7, en dat vind ik niet eens erg O+
7 zei je O-) ?
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_93652917
quote:
12s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 18:39 schreef MPG het volgende:

[..]

7 zei je O-) ?
Of jij maakt me eerder wakker O+
  vrijdag 4 maart 2011 @ 19:14:06 #200
112339 MPG
pi_93653786
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 18:55 schreef Joysa het volgende:

[..]

Of jij maakt me eerder wakker O+
Hier gaat ie om 5... Maar dat ga ik je dus no way aandoen :o !
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_93653883
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 19:14 schreef MPG het volgende:

[..]

Hier gaat ie om 5... Maar dat ga ik je dus no way aandoen :o !
Gelukkig :D
pi_93654931
Pagina 5... :') Zondag is ie vol als dit zo doorgaat. :+
pi_93655062
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 19:35 schreef fratsman het volgende:
Ga jij morgen overdag posten dan? :+
  vrijdag 4 maart 2011 @ 19:38:28 #204
112339 MPG
pi_93655083
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 19:35 schreef fratsman het volgende:
Wie gaat er dan samen met Klonk posten als wij op de lappen zijn?
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_93655297
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 19:38 schreef MPG het volgende:

[..]

Ruder vanuit de Smullers als het rustig is. :+
  vrijdag 4 maart 2011 @ 19:47:46 #206
112339 MPG
pi_93655613
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 19:42 schreef fratsman het volgende:

[..]

_O-
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
  vrijdag 4 maart 2011 @ 21:00:12 #207
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_93660069
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 19:38 schreef MPG het volgende:

[..]

ik was van plan morgen uit te slapen en dan eens een lekker stuk te gaan fietsen, zoveel mogelijk om dorpen heen :P

en anders krijg ik ook weer de schuld van postopkrikken :+
  vrijdag 4 maart 2011 @ 23:51:25 #208
164755 Mss
kutHOEr
pi_93670258
Zo,nu naar bed en het is bijna zaterdag O+
Aids.
pi_93670851
Net terug uit stad, was gezellig O+

Morge gaan we loooos :D
  zaterdag 5 maart 2011 @ 00:15:13 #210
112339 MPG
pi_93671297
Ook weer terug. Morgen eerst werken en dan gaat t loos *O*
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_93673072
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 19:42 schreef fratsman het volgende:

[..]

Het gaat daar niet rustig worden morgen ;)
pi_93676270
Slaap lekker! ik vond mijn verjaardag/eerste carnavalsavond erg geslaagd! :) dat belooft wat voor morgen...
  zaterdag 5 maart 2011 @ 05:19:14 #213
112339 MPG
pi_93676281
Goojemorrege :W

Bah... Veel te vroeg om alweer op te staan.
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
  zaterdag 5 maart 2011 @ 07:36:41 #214
164755 Mss
kutHOEr
pi_93676506
Goedemorgen O+
Aids.
pi_93676514
Goeeedemorgen O+
  zaterdag 5 maart 2011 @ 07:58:09 #217
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_93676568
Carnavalsvierders :W

Staan jullie nu zo vroeg op om zeker te weten dat jullie vooraan staan in de zoepkoel (of op zoepkoel meer tegenwoordig :P) of is er vanochtend ook nog van alles te doen?
pi_93676571
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 07:58 schreef Klonk het volgende:
Carnavalsvierders :W

Staan jullie nu zo vroeg op om zeker te weten dat jullie vooraan staan in de zoepkoel (of op zoepkoel meer tegenwoordig :P) of is er vanochtend ook nog van alles te doen?
Je moet die Zoepkoel-Express voor zijn. Die komt om 10.00 aan. Dan ben je verzekerd van plek. :P Niet dat ik de hele dag op de Parade blijf, maar toch. :)

En het programma op de Parade begint ook om 10.00.
  zaterdag 5 maart 2011 @ 08:06:56 #219
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_93676595
Ik weet nog het allereerste jaar dat ik hier woonde, ehmm 1995 was dat toen wou ik nog even naar Luthart op Carnavalszaterdag en toen kon dat nog gewoon :D En de rest van de stad, daar zag je af en toe wat verklede mensen maar verder niets en kon je nog gewoon winkelen.

Welliswaar was ik compleet geschokt door wat ik zag, maar toch, maar als ik dan kijk hoe druk het nu is, men wat is dat gegroeid
pi_93676604
Ik ga over 5 min fietsen O-)
  zaterdag 5 maart 2011 @ 08:10:15 #221
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_93676608
Neem een driewieler, kun je ook weer terugfietsen :P
pi_93676610
In combinatie met het goeie weer vandaag zou het me niet verbazen als er vanmiddag weer word opgeroepen om niet meer naar Venlo te komen.
pi_93676613
quote:
Op zaterdag 5 maart 2011 08:10 schreef Klonk het volgende:
Neem een driewieler, kun je ook weer terugfietsen :P
Of jij brengt me naar huis? :')

En idd frats.. Het weer is wel mooi O+
  zaterdag 5 maart 2011 @ 08:12:07 #224
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_93676618
Het zou, jammer genoeg voor jullie, niet het prachtige weer van gisteren en eergisteren worden, zelfs kans op een spatje motregen...
pi_93676627
Spatje motregen is beter dan de sneeuw van vorig jaar :Y
pi_93676628
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 08:12 schreef Klonk het volgende:
Het zou, jammer genoeg voor jullie, niet het prachtige weer van gisteren en eergisteren worden, zelfs kans op een spatje motregen...
Nou ja, komende dagen stralend weer. Ik heb liever dat het zonnetje schijnt als ik de optocht moet lopen. :P
pi_93676629
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 08:14 schreef Joysa het volgende:
Spatje motregen is beter dan de sneeuw van vorig jaar :Y
En vorst overdag. :X :X :X
  zaterdag 5 maart 2011 @ 08:15:09 #228
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_93676631
Volgens de weervoorspellingsmensen wordt het na het weekend sowieso beter weer ^O^

Zo, ik ga mijn vissen even een schoon huis geven :)
pi_93676637
Ik ga mn laatste slokken koffie drinken!

Vastelaovend same! *O*
  zaterdag 5 maart 2011 @ 09:11:11 #230
112339 MPG
pi_93676945
Pauze. Werk ligt goed op schema
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_93682401
Ik heb nog ff tijd voor Fok!

Voor dat ik dadelijk allemaal zatte pipo's moet gaan voorzien van unne vettige hap :P

Gisteren was de omzet ook zo'n 3x zo hoog als normaal. Op zich wel kicken :P ;)

Vandaag wordt ie denk ik zo'n 20x hoger als normaal hehe
pi_93682664
Ik moet nu als een razende roeland naar de Smullers!
pi_93689491
Het zag er gezellig uit in de binnenstad :) Ik moest voor het werk nog even wat afleveren bij Hotel American. Aan zwaar beschonken mensen geen gebrek daar op de parade :P
Patat Friet
pi_93690536
Snel ff thuis eten en dan weer terug richting Parade! Hopelijk dan weer vrij toegankelijk. Man! wat is het druk! :X
pi_93691656
Platte soul is overigens keitof! ^O^ Geen vastelaovend, maar wel tof! :)
pi_93714993
Het was kei gezellig O+

Wel zonder fiets thuis.. Gejat :(
  zondag 6 maart 2011 @ 02:34:12 #237
164755 Mss
kutHOEr
pi_93715491
Het was zoooo leuk!
Aids.
  zondag 6 maart 2011 @ 07:14:09 #238
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_93717528
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 02:05 schreef Joysa het volgende:
Het was kei gezellig O+

handjes afhakken en hopen dat ze er hard mee zijn gevallen :Y
  zondag 6 maart 2011 @ 08:54:10 #239
112339 MPG
pi_93717938
quote:
Op zondag 6 maart 2011 02:05 schreef Joysa het volgende:
Het was kei gezellig O+

Ja O+ .

En wat een kut eind lopen... :*
Godverdomme man, hufters die niet met hun poten van andermans spullen af kunnen blijven...
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_93718061
Tof dat jullie mee waren gelopen :)
  zondag 6 maart 2011 @ 09:14:45 #241
112339 MPG
pi_93718089
quote:
Op zondag 6 maart 2011 09:11 schreef Joysa het volgende:
Tof dat jullie mee waren gelopen :)
Wel het minste dat we kunnen doen... :*
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_93718214
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 09:14 schreef MPG het volgende:

[..]

Wel het minste dat we kunnen doen... :*
Was jij dat gisteren met die bril? :')
pi_93718221
En mensen wat een WEER! Dadelijk lekker te voet naar Blerick! *O*
  zondag 6 maart 2011 @ 09:32:09 #244
112339 MPG
pi_93718258
quote:
Op zondag 6 maart 2011 09:27 schreef fratsman het volgende:

[..]

Was jij dat gisteren met die bril? :')
:Y
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_93718316
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 09:32 schreef MPG het volgende:

[..]

:Y
Kijk, is dat ook weer duidelijk. :)
pi_93719294
quote:
Op zondag 6 maart 2011 09:28 schreef fratsman het volgende:
En mensen wat een WEER! Dadelijk lekker te voet naar Blerick! *O*
Ze draaide gisteren elke keer de raaf als ik jou nergens zag :')
pi_93719529
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 10:38 schreef Joysa het volgende:

[..]

Ze draaide gisteren elke keer de raaf als ik jou nergens zag :')
:D :')
  zondag 6 maart 2011 @ 20:04:04 #248
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_93738341
Prima optocht in Blerick, en vooral prima optochtweer. Wat een verschil met vorig jaar :o
Patat Friet
pi_93751758
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 20:04 schreef ganzenherder het volgende:
Prima optocht in Blerick, en vooral prima optochtweer. Wat een verschil met vorig jaar :o
Wat een fantastisch weer inderdaad! *O*

Bij mijn persoonlijke Joekskepel Dreej Daag Um werd er vanavond gewoon met bier gegooid! :') *O* ^O^
  zondag 6 maart 2011 @ 23:48:31 #250
112339 MPG
pi_93752492
Wtf fik in de loco??'?'
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_93752610
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 23:48 schreef MPG het volgende:
Wtf fik in de loco??'?'
Wut?!? serieus?!?

was jij daarstraks in de Tap?!?
  zondag 6 maart 2011 @ 23:59:06 #252
112339 MPG
pi_93752939
Mobiele vetbak zeggen ze hier @podium parade
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_93753000
Ik zag het al via Twitter. Gelukkig niet de loco zelf.
  maandag 7 maart 2011 @ 00:00:29 #254
112339 MPG
pi_93753001
quote:
Op zondag 6 maart 2011 23:51 schreef fratsman het volgende:

[..]

Wut?!? serieus?!?

was jij daarstraks in de Tap?!?
ja dat was ik :')
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_93753069
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 00:00 schreef MPG het volgende:

[..]

ja dat was ik :')
Godverdomme, 2e keer al. Morgen pilsje! :D
  maandag 7 maart 2011 @ 00:06:16 #256
112339 MPG
pi_93753233
quote:
Op maandag 7 maart 2011 00:02 schreef fratsman het volgende:

[..]

Godverdomme, 2e keer al. Morgen pilsje! :D
Doen we!
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
  maandag 7 maart 2011 @ 01:37:32 #257
164755 Mss
kutHOEr
pi_93755750
Ik ben thuis ;(. En weer op temperatuur!
Aids.
pi_93755848
Frats, jij hebt genoeg gehad deze vastelaovend :+
pi_93755921
Ik wil nog helemaal niet slapen... laat mijn colleges van morgenvroeg en dinsdag niet voor niets voorbijgaan! ik vermaak me veel te goed :)
  maandag 7 maart 2011 @ 01:51:03 #260
112339 MPG
pi_93755943
quote:
Op maandag 7 maart 2011 01:43 schreef Joysa het volgende:
Niks van, morgen moet ie er nog een met mij kleppe :P
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
  maandag 7 maart 2011 @ 01:58:40 #261
164755 Mss
kutHOEr
pi_93756034
Ik wil ook kleppen morgen!
Aids.
pi_93756080
Ik klep er een paar voor jou Mss O+
Tof om je weer gezien te hebben :D
  maandag 7 maart 2011 @ 02:24:59 #263
164755 Mss
kutHOEr
pi_93756279
quote:
Op maandag 7 maart 2011 02:03 schreef Joysa het volgende:
Ik klep er een paar voor jou Mss O+
Tof om je weer gezien te hebben :D
Doen!

En dat vond ik ook leuk!
Aids.
pi_93758130
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 01:43 schreef Joysa het volgende:
Hey! :( Ik moet nog 2 dagen! :( :+

nondeju wat is het vroeg! :P
  maandag 7 maart 2011 @ 08:31:28 #265
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_93758218
Zitten jullie goed?

Want ik heb schokkend nieuws, ik ga vanmiddag ook carnaval vieren :D
pi_93758382
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 08:31 schreef Klonk het volgende:
Zitten jullie goed?

Want ik heb schokkend nieuws, ik ga vanmiddag ook carnaval vieren :D
NEE! :D _O_ _O_

Ga je naar Venlo? :)
  maandag 7 maart 2011 @ 08:48:20 #267
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_93758395
Nee, naar Koningslust :D
pi_93758410
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 08:48 schreef Klonk het volgende:
:D _O- :')

Veel plezier! *O*
pi_93758421
Ik ben er weg van. Schminken en dan optocht lopen! *O*
  maandag 7 maart 2011 @ 08:51:04 #270
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_93758428
Er bestaat geen leuker carnaval dan met downertjes met alcoholvrij bier en een frietkraam voor de deur :P
  maandag 7 maart 2011 @ 10:05:21 #271
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_93759932
zat net ff op omroep venlo te kijken en die fik is nog mooi afgelopen, als je al die gasflessen op dat karretje ziet staan dat had onder de verkeerde omstandigheden knap boem kunnen doen :X
pi_93760717
Hoi, wakker, koffie en weer naar stad O+
pi_93763315
Stond ik gisteren lekkere te kleppe in de Loco, in eens een knal en daarna een grandioos vuur.

Gelukkig was Floriaan er als een razende Roeland bij om ff un filmpke te maken.

http://www.omroepvenlo.nl/nieuws/11464
  maandag 7 maart 2011 @ 11:55:20 #274
164755 Mss
kutHOEr
pi_93763389
Ik ben weer terug naar amsterdam ;(
Aids.
pi_93775050
Dae alde meziek, klink morge nog riek, en ik zing mei.. O+
  dinsdag 8 maart 2011 @ 00:45:12 #276
112339 MPG
pi_93800000
quote:
Op maandag 7 maart 2011 16:42 schreef Joysa het volgende:
Dae alde meziek, klink morge nog riek, en ik zing mei.. O+
Same zinge O+
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
  dinsdag 8 maart 2011 @ 05:38:35 #277
112339 MPG
pi_93803362
Dalijk werken :X , daarna boerebroelof *O*
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
  dinsdag 8 maart 2011 @ 08:12:33 #278
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_93804082
Sterkte en daarna veel plezier *O*

En hebben we hier een record te pakken voor een Venlo topic qua snelheid?
  dinsdag 8 maart 2011 @ 11:30:41 #279
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_93808495
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 08:48 schreef Klonk het volgende:
Ik neem aan dat je op Savelberg bent geweest...en niet in de zaal.....Anders had ik ook eens iemand van FOK in levende lijve kunnen zien....

Hier vandaag ook boerebruiloft...mijn nichtje is bruidje...dus ik moet ook....
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_93808498
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 08:12 schreef Klonk het volgende:

Nog ff en we gaan net zo snel als Breda :P
pi_93808839
Frats, ik wil foto's *O*
pi_93808887
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 11:40 schreef Joysa het volgende:
Frats, ik wil foto's *O*

Peppie en Kokkie :+
pi_93808953
Hahahaha geweldig :+
  dinsdag 8 maart 2011 @ 11:58:46 #284
112339 MPG
pi_93809375
Whehehe :+
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_93811625
Oef, het zit erop.. ik vond Venlo verdacht rustig vanochtend vanuit de bus :p
pi_93811831
Ik vind mezelf ook verdacht rustig :X
pi_93813618
quote:

Dat vraagt natuurlijk om een echte, volwaardige OP. :P Of niet?
  dinsdag 8 maart 2011 @ 14:57:11 #288
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_93815344
quote:

Topic gaat bijna net zo snel als de optocht in Blerick :D
Patat Friet
pi_93815378
frats, er was toch ook nog een foto van mij en jou?
pm die eens ofzo :P
pi_93816793
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 14:57 schreef Joysa het volgende:
Nee joh plaats hier in het forum :)

Ik ga ff kijken of het in Roermond gezellig is...

... onverkleed muhaha...
pi_93842454
Straks is 't weer Aswoensdaag, is alles veurbeej.
Straks hebbe weej weer heimwië, is alles veurbeej.
Zing mich nog ens det leedje, die moëi melodie.
Einmaol nog same danse, den allerletste kiër.
Einmaol nog same sjanse, straks geit 't neet miër

--------------------------------------------------------------------------------

't Is gedaon, 't is gedaon, we môtte nôw nao hoës toe gaon.
Waat ein leid, och waat ein leid, 't is weer gedaon.
Leefste kind, leefste kind, de zuus, aan alles kump ein ind.
Och wie zund, jummig wie zund det ik 't vind.
Och wie ziër, och wie ziër, zal ik dich misse kiër op kiër.
Hald mich leef, hald mich leef, morrege zuuste mich neet miër.
't Is gedaon, 't is gedaon, we môtte nôw nao mamma gaon.
Waat ein leid, och waat ein leid, 't is weer gedaon.

----------------------------------------------------------------------------------
pi_93847927
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 14:57 schreef Joysa het volgende:

Was weer een waanzinnige Vastelaovend. En de volgende keer niet meer zo stressen als er iemand langs schravelt he! :( :P
pi_93848007

Met Adjudant/Slager Toine op de foto. ^O^
  woensdag 9 maart 2011 @ 09:48:25 #294
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_93850556
En hoe zit de spijker in de kop?

Was lekker rustig op de weg vanmorgen _O-
pi_93851732
Volgend jaar wordt Fratsman adjudant, nu weet ik het zeker! :P ;)
pi_93853285
Ik ben er verbazingwekkend goed aan! Gelukkig maar, want morgen is het weer gewoon werken! :P Wel een stem als een stervende zeehond. :+
  woensdag 9 maart 2011 @ 12:11:39 #297
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_93854850
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 11:27 schreef fratsman het volgende:
Ik ben er verbazingwekkend goed aan! Gelukkig maar, want morgen is het weer gewoon werken! :P Wel een stem als een stervende zeehond. :+
In dat geval zou ik uit de buurt blijven van de Noordpool en Canadezen :P
pi_93855539
Triest weertje buiten. :{
pi_93856161
ja, past goed bij de algehele stemming..
pi_93858099
Hopelijk is het zondag weer een beetje redelijk weer. Want dan wil ik naar Aalst en eventueel nog carnaval 'vieren' in Ninove :P

Frats doe ns een geluidsfragmentje van je stem hier in het topic plaatsen :P
pi_93867274
Mijn stem is ook ergens in de stad achter gebleven..

Het was een heerlijke vastelaovend *O*

En frats, als ik ogen in mn achterhoofd had, had ik jullie er echt wel door gelaten :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')