Eentje die nog niet in mijn collectie zat, de uitvoering van Felix Peeters!quote:
Doorbaggerenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:40 schreef ganzenherder het volgende:
Vastelaovend!
Alleen jammer dat Venlo topics over het algemeen toch wel een paar maanden meegaan en dat we in de zomer nog steeds met deze TT zitten opgescheept
Dae hebbe we auk nogquote:
Ik ben benieuwd wat de pruuse van podium geldersepaort gaan vindenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:11 schreef fratsman het volgende:
[ afbeelding ]
Gans de stad op de kop!
Wij lopen altijd vanaf de Hogeweg, Over de Parkstraat, het Nolensplein op, gewoon tussen de Pruuse door, is altijd wel lachen "Was zum teufel ist hier den loss?!?" Aber naturlich Karnaval!"quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat de pruuse van podium geldersepaort gaan vinden.
Lijken mij wel grappige taferelen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat de pruuse van podium geldersepaort gaan vinden.
weet ik precies waar ik niet zijn moet komend weekendquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:11 schreef fratsman het volgende:
[ afbeelding ]
Gans de stad op de kop!
Voor het eerst sinds 4 jaar ofzo geen opening van de vastelaovend voor mij dit jaar. Arbeit.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:11 schreef fratsman het volgende:
[ afbeelding ]
Gans de stad op de kop!
Ik moet van 16.00 tot 23.30 werken. Best een ... tijd voor als je het wil vieren.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:09 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Voor het eerst sinds 4 jaar ofzo geen opening van de vastelaovend voor mij dit jaar. Arbeit.
Kan er opzich wel mee leven, ik heb toch elk jaar de neiging om in slaap te vallen op de bank nadat ik smorgens gezopen heb op de parade. Dit jaar lekker fit savonds iig dus
Damn. Das wel ff minder.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:24 schreef Ruder het volgende:
[..]
Ik moet van 16.00 tot 23.30 werken. Best een ... tijd voor als je het wil vieren.
Club 6, Cafe Central, Diverse kroegjes op de Parade... Keuze genoeg. Of je gaat bowlen tussen de dronken Polen en Engelsen bij Taurus in Velden.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:42 schreef maen het volgende:
even heel iets anders:
26 maart ga ik met een vriendengroep 's avonds naar Venlo om te stappen/wat te drinken. Ik ben er zelf niet echt bekend qua uitgaan, maar wat is leuk/waar is er iets te doen? Misschien weten jullie dat wel
jepquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:11 schreef ganzenherder het volgende:
Even tussendoor: stoppen de stadsbussen nog steeds gewoon voor het station van Venlo? Ik kom daar praktisch nooit namelijk
hmm ok. En is daar dan toevallig ook iets speciaals te doen?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:56 schreef fratsman het volgende:
[..]
Club 6, Cafe Central, Diverse kroegjes op de Parade... Keuze genoeg. Of je gaat bowlen tussen de dronken Polen en Engelsen bij Taurus in Velden.
Ja hoor. Met dat geklooi aan de rotonde rijden ze geloof ik wel iets andere routes (83 niet meer over de ponywaeg etc), maar ze komen nog steeds allemaal op het stationsplein.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:11 schreef ganzenherder het volgende:
Even tussendoor: stoppen de stadsbussen nog steeds gewoon voor het station van Venlo? Ik kom daar praktisch nooit namelijk
Nee gewoon discobowlen, laseren en als je wilt kun je er ook nog steengrillen of bbqen of in de arcadehal gekke Duitsers bekijken.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:50 schreef maen het volgende:
[..]
hmm ok. En is daar dan toevallig ook iets speciaals te doen?
Maar Velden is net weer te ver weg
ok bedankt, we zullen wel zien. We zijn met 9 lieve meiden dus dat lijkt me niet zo'n probleemquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:02 schreef Ruder het volgende:
[..]
Nee gewoon discobowlen, laseren en als je wilt kun je er ook nog steengrillen of bbqen of in de arcadehal gekke Duitsers bekijken.
Gewoon het centrum in en gaan met die banaan, Let wel dat een 'grote' groep 'onbekenden' niet zo maar Club 6 inkomt (of het moet heel rustig zijn![]()
)
Wanneer gingen jullie ook alweer de stad inquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:18 schreef maen het volgende:
[..]
ok bedankt, we zullen wel zien. We zijn met 9 lieve meiden dus dat lijkt me niet zo'n probleem
* MPG noteert datum in agendaquote:
Dat je me door hebtquote:
Ik doe weinig moeite het te verbergen inderdaadquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:56 schreef maen het volgende:
oh, maar zo duidelijk probeerde je wel te zijn dus dat is niet zo moeilijk
dus je probeert op deze manier een meisje tegen te komen?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik doe weinig moeite het te verbergen inderdaad.
'deze manier'?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:00 schreef maen het volgende:
[..]
dus je probeert op deze manier een meisje tegen te komen?
nou, dat je hier leest wanneer er waar meiden zijn, en dat jij dan 'toevallig' daar dan ook gaat zijnquote:
Waarschijnlijk ben ik dan toch wel in de stad, daar niet vanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:04 schreef maen het volgende:
[..]
nou, dat je hier leest wanneer er waar meiden zijn, en dat jij dan 'toevallig' daar dan ook gaat zijn
Deze moest toch voor het end van vastelaovend volquote:
zo komen we een heel eind jaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Deze moest toch voor het end van vastelaovend vol?
maare, idd, gelijk heb jequote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben ik dan toch wel in de stad, daar niet van...
Maar, ehm, ja, waarom niet het geluk een handje helpen?
Fietse zulse maedjequote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:32 schreef Mss het volgende:
Weten jullie of Veolia carnavalszaterdag een afwijkende dienstregeling heeft?
Ik wil wel fietsen maar dan moeten allemaal die niet-venlonaeren een fiets meeslepenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:14 schreef Joysa het volgende:
[..]
Fietse zulse maedje![]()
maar ik weit et neet
9 meiden laten ze wel binnenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:18 schreef maen het volgende:
[..]
ok bedankt, we zullen wel zien. We zijn met 9 lieve meiden dus dat lijkt me niet zo'n probleem
quote:
Dit.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:19 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
![]()
D'r is maar eine vasteloavend... En genne andere meuk
Veur zomer carneval gaon ze maar naor A'dam ...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:22 schreef fratsman het volgende:
Wow -CRASH-Dat was pas een Ninja-edit!
![]()
![]()
Ik bedoelde meer dat "vasteloavend" in een milliseconde naar "vastelaovend" veranderde.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:31 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Veur zomer carneval gaon ze maar naor A'dam ...
Ach... bin net wakkerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:33 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat "vasteloavend" in een milliseconde naar "vastelaovend" veranderde.
Ik heb ook altijd de neiging om het verkeerd te schrijvenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:33 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat "vasteloavend" in een milliseconde naar "vastelaovend" veranderde.
Volgens de normale dienstregeling rijdt om 00.20 de laatste bus naar Velden. Dus dat is komende zaterdag ook zo? Of rijden ze langer door?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:03 schreef Ruder het volgende:
[..]
9 meiden laten ze wel binnen
Ik ben benieuwd![]()
@ mss:
Veolia rijdt de hele dag op en aan met de bus, dus dat is geen enkel probleem.
Er rijden meer bussen om te voorkomen dat er geen zatlappen met de auto naar Venlo komen
Welk nummer hebben wij (als je nog weet hoe mijn groep heet)?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:02 schreef fratsman het volgende:
Is het toeval dat wij met de Kepél alweer nummer 45 in dn optoch hebben?![]()
ik moest even nadenken wat je hier nou bedoelde, je had het vast niet over Panningenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:02 schreef fratsman het volgende:
Is het toeval dat wij met de Kepél alweer nummer 45 in dn optoch hebben?![]()
Geen idee, was toch een voetbalclub ofzo?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:27 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Welk nummer hebben wij (als je nog weet hoe mijn groep heet)?
quote:
quote:
Jammerquote:Op zondag 27 februari 2011 16:44 schreef fratsman het volgende:
[..]
Nae. Mien collectie Venlose Vastelaovend druueg auk 't predikaat "bijnacompleet"
Alle dagen Parade. Ben meestal niet veel "in"de kroeg met vastelaovend. Of het moet voor nieuwe Venlonaerkes zijn.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jammer
Zaoterdaag Tapperie hoord ik?
Paradequote:Op zondag 27 februari 2011 16:46 schreef fratsman het volgende:
[..]
Alle dagen Parade. Ben meestal niet veel "in"de kroeg met vastelaovend. Of het moet voor nieuwe Venlonaerkes zijn.
QFTquote:
Kaarten kopen om een kroeg in te mogen.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:07 schreef Ruder het volgende:
[..]
Met Vasteloavend is de Loco altijd wel bijzonder leuk (normalerwijs)
Niks mis met loco, maar ik ga geen kaarten aanschaffen om de kroeg in te mogenquote:Op zondag 27 februari 2011 22:07 schreef Ruder het volgende:
[..]
Met Vasteloavend is de Loco altijd wel bijzonder leuk (normalerwijs)
Dat inderdaadquote:Op zondag 27 februari 2011 23:25 schreef MPG het volgende:
Sowieso, als het weer het effe toelaat, lekker buiten op de parade vastelaovend vieren...
Genoeg mensen in de stadquote:Op maandag 28 februari 2011 12:55 schreef maen het volgende:
hmm ik denk dat ik toch maar gezelschap voor zaterdag overdag ga zoeken, alleen thuis zitten is ook niets tijdens carnaval
Zo'n 30.000 om uit te kiezenquote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Zo'n 30.000 om uit te kiezen![]()
En daarbij:
Op de parade... Op de parade...
Ozze place place place de la Parade,
Zuusse vrinde en bekinde!
Nae dao bisse noeit allein!
Dus je smoesje gaat niet op !!!quote:Op maandag 28 februari 2011 20:08 schreef maen het volgende:
[..]
klopt, maar die ken ik allemaal niet
OMGquote:
Als ik nuchter ben ook niet zo. Maar na 15 pils schreeuw ik de hele Parade bij elkaar.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:13 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik vind De Raaf al niet meer leuk, laat staan dit.
Als ik iemand hoor schreeuwen zaterdag weet ik genoegquote:Op maandag 28 februari 2011 22:17 schreef fratsman het volgende:
[..]
Als ik nuchter ben ook niet zo. Maar na 15 pils schreeuw ik de hele Parade bij elkaar.
Jij denkt dat je zaterdag maar één iemand hoort schreeuwen? Er komen 30.000 man naar Venlo!quote:Op maandag 28 februari 2011 22:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als ik iemand hoor schreeuwen zaterdag weet ik genoeg
Jij komt er wel bovenuitquote:Op maandag 28 februari 2011 22:23 schreef fratsman het volgende:
[..]
Jij denkt dat je zaterdag maar één iemand hoort schreeuwen? Er komen 30.000 man naar Venlo!
In dat geval zal het wel goedkomen met dat schreeuwen.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:25 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jij komt er wel bovenuit
En ik ga met P blijkbaar zaterdag, en die ging nog richting jullie ofzo, dus dan zal ik je vast wel horen
En bedankt..... Nu heb ik een oorworm...quote:
Die kunnen we wel wegjagen...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 04:47 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
En bedankt..... Nu heb ik een oorworm...
de knien...de knien...de knien
* MPG noteert: pekske volgend jaar marsmenke. Tip van ome klonk.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 07:55 schreef Klonk het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik naar een paar bewoners van Mars zit te kijken
De Raaf is en blijft altijd geweldig. Zelfs op vakantie in Kroatie en Turkije zingen we hetquote:Op maandag 28 februari 2011 21:13 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik vind De Raaf al niet meer leuk, laat staan dit.
Je mag wel wat van mijn stemming hebben, kan er al bijna niet meer van slapenquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:11 schreef maen het volgende:
ik ga de badkamer poetsen, en maar eens wat vasteloavendsmuziek aangezet om me te ondersteunenmisschien kom ik zo eens in de stemming...
Is het nou al zaterdag?????quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je mag wel wat van mijn stemming hebben, kan er al bijna niet meer van slapen
Nee wel bijna morgenmiddag.quote:
graag! hier in Wageningen krijg ik er weinig van mee dus die stemming komt vrijdagmiddag pas zo gauw ik in Venlo uit de trein stapquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je mag wel wat van mijn stemming hebben, kan er al bijna niet meer van slapen
Dan val je er meteen middenin. Komt wel goed dus.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:52 schreef maen het volgende:
[..]
graag! hier in Wageningen krijg ik er weinig van mee dus die stemming komt vrijdagmiddag pas zo gauw ik in Venlo uit de trein stap
precies. Dan eerst ff naar mijn ouders om me te laten feliciteren en vlaai eten, en dan de kroeg in!quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan val je er meteen middenin. Komt wel goed dus.
quote:
Ik hoop vrijdag ergens al wat te kunnen gaan drinkenquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:36 schreef ganzenherder het volgende:
Morgen even een pilsje drinken ergens om alvast in de stemming te krijgen
Paradequote:Op woensdag 2 maart 2011 20:36 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik hoop vrijdag ergens al wat te kunnen gaan drinken
Ik ging vroeger altijd op vrijdag, en dan tot 04.00, en vervolgens om 09.00 's morgens nog dronken van de nacht ervoor terug op de Parade.quote:
Ik wil proberen of ik dat trekquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:22 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik ging vroeger altijd op vrijdag, en dan tot 04.00, en vervolgens om 09.00 's morgens nog dronken van de nacht ervoor terug op de Parade.Maar opa trekt dat niet meer.
Wellus!quote:
quote:
quote:
Jaaaaquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:02 schreef Joysa het volgende:
[..]
Denk wel dat ik even de stad in ga. Anders gaat de tijd te langzaam tot zaterdag
Als ik een slachtoffer vind die mee wil he!quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Jaaaa.
Op de parade... Op de parade...
Ozze place place place de la Parade,
Zuusse vrinde en bekinde!
Nae dao bisse noeit allein!
Hoezo is iemand die met jou meegaat een slachtofferquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:09 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als ik een slachtoffer vind die mee wil he!
quote:
Oh, dat klinkt leukquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoezo is iemand die met jou meegaat een slachtoffer![]()
?
Ah zo.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:11 schreef Joysa het volgende:
[..]
Die moest ergens anders heen vrijdagavond geloof ik.
En het is altijd een probleem met zijn vrienden als hij mee gaat, aangezien die niet mogen weten dat ik met 'm om ga
Toen in de Tapperie was ik ook opeens weg omdat zn huisgenoot opeens toch wel naar stad kwamquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:12 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ah zo.
Nou ja, ik ben er pas zaterdagmorgen, anders ben ik zaterdag om 14.00 alweer thuis.
Trekt opa het niet meerquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:12 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ah zo.
Nou ja, ik ben er pas zaterdagmorgen, anders ben ik zaterdag om 14.00 alweer thuis.
WTFquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:13 schreef Joysa het volgende:
[..]
Toen in de Tapperie was ik ook opeens weg omdat zn huisgenoot opeens toch wel naar stad kwam
Ik heb ergens gewerkt waar P. nog werkt. Met die collega's daar heb ik ruzie. Maar met P. niet, ik ging met hem naar stad. Maar die collega's mogen dus niet weten dat wij nog met elkaar om gaan want dat word echt 1 groot gezeik. En toen opeens stond de huisgenoot/collega van P. in de stad.quote:
Moeilijk (insider) verhaal.quote:
Handigquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb ergens gewerkt waar P. nog werkt. Met die collega's daar heb ik ruzie. Maar met P. niet, ik ging met hem naar stad. Maar die collega's mogen dus niet weten dat wij nog met elkaar om gaan want dat word echt 1 groot gezeik. En toen opeens stond de huisgenoot/collega van P. in de stad.
En dat dus inderdaadquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:18 schreef fratsman het volgende:
[..]
En P. is mijn schoonbroer. is dat ook weer helder.
Mja... Hier gaat het ook allemaal niet meer zo soepel als eerstquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:17 schreef fratsman het volgende:
[..]
Moeilijk (insider) verhaal.
En nee, ik trek dat niet meer. Vroeger was het van donderdag tot dinsdag en dan woensdag nog bonnen ophalen. Nu is het zaterdag tot dinsdag en woensdag total-loss op de bank.
En dat moet ik nog allemaal volgenquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:18 schreef fratsman het volgende:
[..]
En P. is mijn schoonbroer. is dat ook weer helder.
Het lijken de intriges hier op FOK! welquote:
Volgens tussentijdse uitslagen PVV 25%, tegenover 30 bij TK...quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:27 schreef fratsman het volgende:
Pfff ik ga zo maar naar bed denk ik. Die Verkiezingsuitslag van Venlo komt volgens mij pas 0m 04.30 ofzo...
Oeh dus hij zakt weg? Ik ben er eerlijk in, ik ben Geert-moe. Alzeleven maar die link tussen Venlo en die gebleekte Pony.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgens tussentijdse uitslagen PVV 25%, tegenover 30 bij TK...
Ja, daar ziet het wel naar uitquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:29 schreef fratsman het volgende:
[..]
Oeh dus hij zakt weg? Ik ben er eerlijk in, ik ben Geert-moe. Alzeleven maar die link tussen Venlo en die gebleekte Pony.
VVD iets in de plus, die zal dus wel tevreden zijn jaquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:39 schreef fratsman het volgende:
Robert Bouten twittert dat ie tevreden is over de uitslag. Nou schiet op dan!
Met z'n kekke reclamespotjes.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:45 schreef MPG het volgende:
[..]
VVD iets in de plus, die zal dus wel tevreden zijn ja.
Ja, toen ik die zag, had ik echt iets van WTFquote:
bronquote:PVV grootste in Venlo bij verkiezingen Provinciale Staten
woensdag 2 maart 2011, 23:27
De PVV is bij de verkiezingen voor Provinciale Staten in de gemeente Venlo als grote winnaar uit de bus gekomen. De Venlose uitslag kwam rond 23.30 uur binnen.
De PVV haalde woensdag 23,9% van de stemmen. Dat is minder dan tijdens de Tweede Kamerverkiezingen in juni vorig jaar. Toen kwam de PVV in Venlo uit op 30,2%.
Tweede partij in Venlo is de VVD met 20,8%, een winst ten opzichte van de vorige verkiezingen voor Provinciale Staten in 2007. Het CDA haalt 14,3% en is daarmee meer dan gehalveerd ten opzichte van 2007. Daarna volgen PvdA (13,2%), SP (9,4%), GroenLinks (6,5%) en D66 (5,0%).
Minder stemmen waren er voor de nieuwe 50PLUS-partij (2,9%), Partij Nieuw Limburg (2,0%), Partij voor de Dieren (1,3%) en ChristenUnie (0,7%).
Het opkomstpercentage lag woensdag een stuk hoger dan vier jaar geleden. Toen ging 40,2% van de stemgerechtigden naar de stembus, nu was dat 51,1%.
Niet anders verwacht...quote:
Als Maastrichtenaren al naar fietsen op het station wijzen en zeggen "daar gaat de PVV wat aan doen!" Dan zie ik het in Venlo al helemaal somber in.quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:24 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Niet anders verwacht...
Ik ben trots op jullie mede Venlonaren![]()
![]()
Als die PVV stemmers hun keuze nou goed zouden kunnen beargumenteren zou ik er nog goed mee kunnen leven. Maar diep van binnen weet ik gewoon dat daar bij het overgrote deel van de PVV stemmers in Venlo geen sprake van zal zijn...
Jaquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:28 schreef fratsman het volgende:
Fuck dit, ik ga mn Vastelaoveshumeur hier niet door laten vergallen.
ANDER NIEUWS!
Het is één grote bedrijvigheid in de stad. Er worden podia/overkappingen gebouwd, mobiele toiletten geplaatst. De bewegwijzering voor de Boetezitting staat al klaar tegen het pand van Cabooter hier in de straat. Straks ff kijken of ze op de Markt ook al aan het bouwen zijn.![]()
![]()
Geen ideequote:Op donderdag 3 maart 2011 11:36 schreef Mss het volgende:
Venlonaren, kunnen jullie me even uit de brand helpen? Ik heb namelijk géén idee of er op het verbouwde station Venlo bagagekluisjes te vinden zijn. Weet een van jullie dat?
Al gevonden op de website!quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
Geen idee
maar jij moet echt even op msn komen.
Bij ons op het werk begonnen rond half 6 de lampen ineens te knipperen en was het internet ineens weg. Stroom bleef er wel op. Ben benieuwd of dat vanavond opgelost is.quote:
Ik hoorde van nog iemand uit Venlo dat ze geen internet en telefoon hadden, verder wel gewoon stroom.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:42 schreef fratsman het volgende:
[..]
Bij ons op het werk begonnen rond half 6 de lampen ineens te knipperen en was het internet ineens weg. Stroom bleef er wel op. Ben benieuwd of dat vanavond opgelost is.
Half Blerick was ernstig donker, en binnen zag je de kaarsjesquote:
Jao, hier ook kaarsjesquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Half Blerick was ernstig donker, en binnen zag je de kaarsjes...
quote:
OMFGquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:48 schreef Joysa het volgende:
Venlo krijgt toevoeging 'tuigdorp'
Die moet hier even staan
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:48 schreef Joysa het volgende:
Die moet hier even staan
En terechtquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:48 schreef Joysa het volgende:
Die moet hier even staan
Whehehe!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:42 schreef Klonk het volgende:
Ik kan er niets aan doen, ik voel me 360 dagen per jaar heerlijk op mijn plek hier in Limburg, maar ik was net even in de stad en ik keek nog steeds om me heen als een neger die voor het eerst sneeuw ziet
Whehehehequote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:42 schreef Klonk het volgende:
Ik kan er niets aan doen, ik voel me 360 dagen per jaar heerlijk op mijn plek hier in Limburg, maar ik was net even in de stad en ik keek nog steeds om me heen als een neger die voor het eerst sneeuw ziet
Het enige wat bij mij kriebelde waren mijn hersens die er geen fuck van snappenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehehehe!
Toen ik langs de Loco fietste begon het aardig te kriebele
kom maar naar Venlo, genoeg te zien, in de dorpjes om Venlo heen ook al trouwensquote:
Dat gaat wel goedkomen. Ondanks dat ik morgen en dinsdag in de ochtenddienst moet werkenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
Het enige wat bij mij kriebelde waren mijn hersens die er geen fuck van snappen![]()
Maar goed, ik hoop dat jullie allemaal ontzettend veel plezier en bier hebben de komende dagen
IK WIL NAOR HOEEEEES!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat gaat wel goedkomen. Ondanks dat ik morgen en dinsdag in de ochtenddienst moet werken...
Vanaovend Paradeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:57 schreef fratsman het volgende:
[..]
IK WIL NAOR HOEEEEES!![]()
Er komt hier allemaal verkleed volk voorbijdat richting Cafe Pollux gaat, en ik sta hier nog een beetje games te verkopen!
Nog 1 uur!
Opa trekt zich met een fles Brand en een vastelaoves-cd terug op de bank, en is morgen vanaf 09.30 present!quote:
Wat denk je dat ik aan het doen benquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:41 schreef Klonk het volgende:
[..]
kom maar naar Venlo, genoeg te zien, in de dorpjes om Venlo heen ook al trouwens
Nit te veel Brand hequote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:03 schreef fratsman het volgende:
[..]
Opa trekt zich met een fles Brand en een vastelaoves-cd terug op de bank, en is morgen vanaf 09.30 present!
Thuis nooit.. We zetten de wekker om 07.00 dus dat gaat helemaal goed komen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Nit te veel Brand he... Anders heeft opa morgen een kater
.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:13 schreef fratsman het volgende:
[..]
Thuis nooit.. We zetten de wekker om 07.00 dus dat gaat helemaal goed komen.
Hier gaat ie ook om 7, en dat vind ik niet eens ergquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:13 schreef fratsman het volgende:
[..]
Thuis nooit.. We zetten de wekker om 07.00 dus dat gaat helemaal goed komen.
7 zei jequote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hier gaat ie ook om 7, en dat vind ik niet eens erg
Hier gaat ie om 5... Maar dat ga ik je dus no way aandoenquote:
Gelukkigquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Hier gaat ie om 5... Maar dat ga ik je dus no way aandoen!
Ga jij morgen overdag posten dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:35 schreef fratsman het volgende:
Pagina 5...Zondag is ie vol als dit zo doorgaat.
Wie gaat er dan samen met Klonk posten als wij op de lappen zijn?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:35 schreef fratsman het volgende:
Pagina 5...Zondag is ie vol als dit zo doorgaat.
Ruder vanuit de Smullers als het rustig is.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Wie gaat er dan samen met Klonk posten als wij op de lappen zijn?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:42 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ruder vanuit de Smullers als het rustig is.
ik was van plan morgen uit te slapen en dan eens een lekker stuk te gaan fietsen, zoveel mogelijk om dorpen heenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Wie gaat er dan samen met Klonk posten als wij op de lappen zijn?
Het gaat daar niet rustig worden morgenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:42 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ruder vanuit de Smullers als het rustig is.
Je moet die Zoepkoel-Express voor zijn. Die komt om 10.00 aan. Dan ben je verzekerd van plek.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 07:58 schreef Klonk het volgende:
Carnavalsvierders
Staan jullie nu zo vroeg op om zeker te weten dat jullie vooraan staan in de zoepkoel (of op zoepkoel meer tegenwoordig) of is er vanochtend ook nog van alles te doen?
Of jij brengt me naar huis?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 08:10 schreef Klonk het volgende:
Neem een driewieler, kun je ook weer terugfietsen
Nou ja, komende dagen stralend weer. Ik heb liever dat het zonnetje schijnt als ik de optocht moet lopen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 08:12 schreef Klonk het volgende:
Het zou, jammer genoeg voor jullie, niet het prachtige weer van gisteren en eergisteren worden, zelfs kans op een spatje motregen...
En vorst overdag.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 08:14 schreef Joysa het volgende:
Spatje motregen is beter dan de sneeuw van vorig jaar
handjes afhakken en hopen dat ze er hard mee zijn gevallenquote:Op zondag 6 maart 2011 02:05 schreef Joysa het volgende:
Het was kei gezellig
Wel zonder fiets thuis.. Gejat
Jaquote:Op zondag 6 maart 2011 02:05 schreef Joysa het volgende:
Het was kei gezellig
Wel zonder fiets thuis.. Gejat
Wel het minste dat we kunnen doen...quote:
quote:
Ze draaide gisteren elke keer de raaf als ik jou nergens zagquote:Op zondag 6 maart 2011 09:28 schreef fratsman het volgende:
En mensen wat een WEER! Dadelijk lekker te voet naar Blerick!
quote:Op zondag 6 maart 2011 10:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ze draaide gisteren elke keer de raaf als ik jou nergens zag
Wat een fantastisch weer inderdaad!quote:Op zondag 6 maart 2011 20:04 schreef ganzenherder het volgende:
Prima optocht in Blerick, en vooral prima optochtweer. Wat een verschil met vorig jaar
ja dat was ikquote:Op zondag 6 maart 2011 23:51 schreef fratsman het volgende:
[..]
Wut?!? serieus?!?
was jij daarstraks in de Tap?!?
Doen we!quote:Op maandag 7 maart 2011 00:02 schreef fratsman het volgende:
[..]
Godverdomme, 2e keer al. Morgen pilsje!
Niks van, morgen moet ie er nog een met mij kleppequote:Op maandag 7 maart 2011 01:43 schreef Joysa het volgende:
Frats, jij hebt genoeg gehad deze vastelaovend
Doen!quote:Op maandag 7 maart 2011 02:03 schreef Joysa het volgende:
Ik klep er een paar voor jou Mss
Tof om je weer gezien te hebben
Hey!quote:Op maandag 7 maart 2011 01:43 schreef Joysa het volgende:
Frats, jij hebt genoeg gehad deze vastelaovend
NEE!quote:Op maandag 7 maart 2011 08:31 schreef Klonk het volgende:
Zitten jullie goed?
Want ik heb schokkend nieuws, ik ga vanmiddag ook carnaval vieren
Same zingequote:Op maandag 7 maart 2011 16:42 schreef Joysa het volgende:
Dae alde meziek, klink morge nog riek, en ik zing mei..
Ik neem aan dat je op Savelberg bent geweest...en niet in de zaal.....Anders had ik ook eens iemand van FOK in levende lijve kunnen zien....quote:
Nog ff en we gaan net zo snel als Bredaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:12 schreef Klonk het volgende:
Sterkte en daarna veel plezier
En hebben we hier een record te pakken voor een Venlo topic qua snelheid?
Dat vraagt natuurlijk om een echte, volwaardige OP.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:12 schreef Klonk het volgende:
Topic gaat bijna net zo snel als de optocht in Blerickquote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:12 schreef Klonk het volgende:
Nee joh plaats hier in het forumquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:57 schreef Joysa het volgende:
frats, er was toch ook nog een foto van mij en jou?
pm die eens ofzo
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:57 schreef Joysa het volgende:
frats, er was toch ook nog een foto van mij en jou?
pm die eens ofzo
In dat geval zou ik uit de buurt blijven van de Noordpool en Canadezenquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:27 schreef fratsman het volgende:
Ik ben er verbazingwekkend goed aan! Gelukkig maar, want morgen is het weer gewoon werken!Wel een stem als een stervende zeehond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |