Whehehehequote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:42 schreef Klonk het volgende:
Ik kan er niets aan doen, ik voel me 360 dagen per jaar heerlijk op mijn plek hier in Limburg, maar ik was net even in de stad en ik keek nog steeds om me heen als een neger die voor het eerst sneeuw ziet
Het enige wat bij mij kriebelde waren mijn hersens die er geen fuck van snappenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehehehe!
Toen ik langs de Loco fietste begon het aardig te kriebele
kom maar naar Venlo, genoeg te zien, in de dorpjes om Venlo heen ook al trouwensquote:
Dat gaat wel goedkomen. Ondanks dat ik morgen en dinsdag in de ochtenddienst moet werkenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
Het enige wat bij mij kriebelde waren mijn hersens die er geen fuck van snappen![]()
Maar goed, ik hoop dat jullie allemaal ontzettend veel plezier en bier hebben de komende dagen
IK WIL NAOR HOEEEEES!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat gaat wel goedkomen. Ondanks dat ik morgen en dinsdag in de ochtenddienst moet werken...
Vanaovend Paradeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:57 schreef fratsman het volgende:
[..]
IK WIL NAOR HOEEEEES!![]()
Er komt hier allemaal verkleed volk voorbijdat richting Cafe Pollux gaat, en ik sta hier nog een beetje games te verkopen!
Nog 1 uur!
Opa trekt zich met een fles Brand en een vastelaoves-cd terug op de bank, en is morgen vanaf 09.30 present!quote:
Wat denk je dat ik aan het doen benquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:41 schreef Klonk het volgende:
[..]
kom maar naar Venlo, genoeg te zien, in de dorpjes om Venlo heen ook al trouwens
Nit te veel Brand hequote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:03 schreef fratsman het volgende:
[..]
Opa trekt zich met een fles Brand en een vastelaoves-cd terug op de bank, en is morgen vanaf 09.30 present!
Thuis nooit.. We zetten de wekker om 07.00 dus dat gaat helemaal goed komen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Nit te veel Brand he... Anders heeft opa morgen een kater
.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:13 schreef fratsman het volgende:
[..]
Thuis nooit.. We zetten de wekker om 07.00 dus dat gaat helemaal goed komen.
Hier gaat ie ook om 7, en dat vind ik niet eens ergquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:13 schreef fratsman het volgende:
[..]
Thuis nooit.. We zetten de wekker om 07.00 dus dat gaat helemaal goed komen.
7 zei jequote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hier gaat ie ook om 7, en dat vind ik niet eens erg
Hier gaat ie om 5... Maar dat ga ik je dus no way aandoenquote:
Gelukkigquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Hier gaat ie om 5... Maar dat ga ik je dus no way aandoen!
Ga jij morgen overdag posten dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:35 schreef fratsman het volgende:
Pagina 5...Zondag is ie vol als dit zo doorgaat.
Wie gaat er dan samen met Klonk posten als wij op de lappen zijn?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:35 schreef fratsman het volgende:
Pagina 5...Zondag is ie vol als dit zo doorgaat.
Ruder vanuit de Smullers als het rustig is.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Wie gaat er dan samen met Klonk posten als wij op de lappen zijn?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:42 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ruder vanuit de Smullers als het rustig is.
ik was van plan morgen uit te slapen en dan eens een lekker stuk te gaan fietsen, zoveel mogelijk om dorpen heenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Wie gaat er dan samen met Klonk posten als wij op de lappen zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |