Gelukkigquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Hier gaat ie om 5... Maar dat ga ik je dus no way aandoen!
Ga jij morgen overdag posten dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:35 schreef fratsman het volgende:
Pagina 5...Zondag is ie vol als dit zo doorgaat.
Wie gaat er dan samen met Klonk posten als wij op de lappen zijn?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:35 schreef fratsman het volgende:
Pagina 5...Zondag is ie vol als dit zo doorgaat.
Ruder vanuit de Smullers als het rustig is.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Wie gaat er dan samen met Klonk posten als wij op de lappen zijn?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:42 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ruder vanuit de Smullers als het rustig is.
ik was van plan morgen uit te slapen en dan eens een lekker stuk te gaan fietsen, zoveel mogelijk om dorpen heenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Wie gaat er dan samen met Klonk posten als wij op de lappen zijn?
Het gaat daar niet rustig worden morgenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:42 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ruder vanuit de Smullers als het rustig is.
Je moet die Zoepkoel-Express voor zijn. Die komt om 10.00 aan. Dan ben je verzekerd van plek.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 07:58 schreef Klonk het volgende:
Carnavalsvierders
Staan jullie nu zo vroeg op om zeker te weten dat jullie vooraan staan in de zoepkoel (of op zoepkoel meer tegenwoordig) of is er vanochtend ook nog van alles te doen?
Of jij brengt me naar huis?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 08:10 schreef Klonk het volgende:
Neem een driewieler, kun je ook weer terugfietsen
Nou ja, komende dagen stralend weer. Ik heb liever dat het zonnetje schijnt als ik de optocht moet lopen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 08:12 schreef Klonk het volgende:
Het zou, jammer genoeg voor jullie, niet het prachtige weer van gisteren en eergisteren worden, zelfs kans op een spatje motregen...
En vorst overdag.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 08:14 schreef Joysa het volgende:
Spatje motregen is beter dan de sneeuw van vorig jaar
handjes afhakken en hopen dat ze er hard mee zijn gevallenquote:Op zondag 6 maart 2011 02:05 schreef Joysa het volgende:
Het was kei gezellig
Wel zonder fiets thuis.. Gejat
Jaquote:Op zondag 6 maart 2011 02:05 schreef Joysa het volgende:
Het was kei gezellig
Wel zonder fiets thuis.. Gejat
Wel het minste dat we kunnen doen...quote:
quote:
Ze draaide gisteren elke keer de raaf als ik jou nergens zagquote:Op zondag 6 maart 2011 09:28 schreef fratsman het volgende:
En mensen wat een WEER! Dadelijk lekker te voet naar Blerick!
quote:Op zondag 6 maart 2011 10:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ze draaide gisteren elke keer de raaf als ik jou nergens zag
Wat een fantastisch weer inderdaad!quote:Op zondag 6 maart 2011 20:04 schreef ganzenherder het volgende:
Prima optocht in Blerick, en vooral prima optochtweer. Wat een verschil met vorig jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |