ik moest even nadenken wat je hier nou bedoelde, je had het vast niet over Panningenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:02 schreef fratsman het volgende:
Is het toeval dat wij met de Kepél alweer nummer 45 in dn optoch hebben?![]()
Geen idee, was toch een voetbalclub ofzo?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:27 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Welk nummer hebben wij (als je nog weet hoe mijn groep heet)?
quote:
quote:
Jammerquote:Op zondag 27 februari 2011 16:44 schreef fratsman het volgende:
[..]
Nae. Mien collectie Venlose Vastelaovend druueg auk 't predikaat "bijnacompleet"
Alle dagen Parade. Ben meestal niet veel "in"de kroeg met vastelaovend. Of het moet voor nieuwe Venlonaerkes zijn.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jammer
Zaoterdaag Tapperie hoord ik?
Paradequote:Op zondag 27 februari 2011 16:46 schreef fratsman het volgende:
[..]
Alle dagen Parade. Ben meestal niet veel "in"de kroeg met vastelaovend. Of het moet voor nieuwe Venlonaerkes zijn.
QFTquote:
Kaarten kopen om een kroeg in te mogen.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:07 schreef Ruder het volgende:
[..]
Met Vasteloavend is de Loco altijd wel bijzonder leuk (normalerwijs)
Niks mis met loco, maar ik ga geen kaarten aanschaffen om de kroeg in te mogenquote:Op zondag 27 februari 2011 22:07 schreef Ruder het volgende:
[..]
Met Vasteloavend is de Loco altijd wel bijzonder leuk (normalerwijs)
Dat inderdaadquote:Op zondag 27 februari 2011 23:25 schreef MPG het volgende:
Sowieso, als het weer het effe toelaat, lekker buiten op de parade vastelaovend vieren...
Genoeg mensen in de stadquote:Op maandag 28 februari 2011 12:55 schreef maen het volgende:
hmm ik denk dat ik toch maar gezelschap voor zaterdag overdag ga zoeken, alleen thuis zitten is ook niets tijdens carnaval
Zo'n 30.000 om uit te kiezenquote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Zo'n 30.000 om uit te kiezen![]()
En daarbij:
Op de parade... Op de parade...
Ozze place place place de la Parade,
Zuusse vrinde en bekinde!
Nae dao bisse noeit allein!
Dus je smoesje gaat niet op !!!quote:Op maandag 28 februari 2011 20:08 schreef maen het volgende:
[..]
klopt, maar die ken ik allemaal niet
OMGquote:
Als ik nuchter ben ook niet zo. Maar na 15 pils schreeuw ik de hele Parade bij elkaar.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:13 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik vind De Raaf al niet meer leuk, laat staan dit.
Als ik iemand hoor schreeuwen zaterdag weet ik genoegquote:Op maandag 28 februari 2011 22:17 schreef fratsman het volgende:
[..]
Als ik nuchter ben ook niet zo. Maar na 15 pils schreeuw ik de hele Parade bij elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |