quote:
Dit.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:19 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
![]()
D'r is maar eine vasteloavend... En genne andere meuk
Veur zomer carneval gaon ze maar naor A'dam ...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:22 schreef fratsman het volgende:
Wow -CRASH-Dat was pas een Ninja-edit!
![]()
![]()
Ik bedoelde meer dat "vasteloavend" in een milliseconde naar "vastelaovend" veranderde.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:31 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Veur zomer carneval gaon ze maar naor A'dam ...
Ach... bin net wakkerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:33 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat "vasteloavend" in een milliseconde naar "vastelaovend" veranderde.
Ik heb ook altijd de neiging om het verkeerd te schrijvenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:33 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat "vasteloavend" in een milliseconde naar "vastelaovend" veranderde.
Volgens de normale dienstregeling rijdt om 00.20 de laatste bus naar Velden. Dus dat is komende zaterdag ook zo? Of rijden ze langer door?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:03 schreef Ruder het volgende:
[..]
9 meiden laten ze wel binnen
Ik ben benieuwd![]()
@ mss:
Veolia rijdt de hele dag op en aan met de bus, dus dat is geen enkel probleem.
Er rijden meer bussen om te voorkomen dat er geen zatlappen met de auto naar Venlo komen
Welk nummer hebben wij (als je nog weet hoe mijn groep heet)?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:02 schreef fratsman het volgende:
Is het toeval dat wij met de Kepél alweer nummer 45 in dn optoch hebben?![]()
ik moest even nadenken wat je hier nou bedoelde, je had het vast niet over Panningenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:02 schreef fratsman het volgende:
Is het toeval dat wij met de Kepél alweer nummer 45 in dn optoch hebben?![]()
Geen idee, was toch een voetbalclub ofzo?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:27 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Welk nummer hebben wij (als je nog weet hoe mijn groep heet)?
quote:
quote:
Jammerquote:Op zondag 27 februari 2011 16:44 schreef fratsman het volgende:
[..]
Nae. Mien collectie Venlose Vastelaovend druueg auk 't predikaat "bijnacompleet"
Alle dagen Parade. Ben meestal niet veel "in"de kroeg met vastelaovend. Of het moet voor nieuwe Venlonaerkes zijn.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jammer
Zaoterdaag Tapperie hoord ik?
Paradequote:Op zondag 27 februari 2011 16:46 schreef fratsman het volgende:
[..]
Alle dagen Parade. Ben meestal niet veel "in"de kroeg met vastelaovend. Of het moet voor nieuwe Venlonaerkes zijn.
QFTquote:
Kaarten kopen om een kroeg in te mogen.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:07 schreef Ruder het volgende:
[..]
Met Vasteloavend is de Loco altijd wel bijzonder leuk (normalerwijs)
Niks mis met loco, maar ik ga geen kaarten aanschaffen om de kroeg in te mogenquote:Op zondag 27 februari 2011 22:07 schreef Ruder het volgende:
[..]
Met Vasteloavend is de Loco altijd wel bijzonder leuk (normalerwijs)
Dat inderdaadquote:Op zondag 27 februari 2011 23:25 schreef MPG het volgende:
Sowieso, als het weer het effe toelaat, lekker buiten op de parade vastelaovend vieren...
Genoeg mensen in de stadquote:Op maandag 28 februari 2011 12:55 schreef maen het volgende:
hmm ik denk dat ik toch maar gezelschap voor zaterdag overdag ga zoeken, alleen thuis zitten is ook niets tijdens carnaval
Zo'n 30.000 om uit te kiezenquote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Zo'n 30.000 om uit te kiezen![]()
En daarbij:
Op de parade... Op de parade...
Ozze place place place de la Parade,
Zuusse vrinde en bekinde!
Nae dao bisse noeit allein!
Dus je smoesje gaat niet op !!!quote:Op maandag 28 februari 2011 20:08 schreef maen het volgende:
[..]
klopt, maar die ken ik allemaal niet
OMGquote:
Als ik nuchter ben ook niet zo. Maar na 15 pils schreeuw ik de hele Parade bij elkaar.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:13 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik vind De Raaf al niet meer leuk, laat staan dit.
Als ik iemand hoor schreeuwen zaterdag weet ik genoegquote:Op maandag 28 februari 2011 22:17 schreef fratsman het volgende:
[..]
Als ik nuchter ben ook niet zo. Maar na 15 pils schreeuw ik de hele Parade bij elkaar.
Jij denkt dat je zaterdag maar één iemand hoort schreeuwen? Er komen 30.000 man naar Venlo!quote:Op maandag 28 februari 2011 22:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als ik iemand hoor schreeuwen zaterdag weet ik genoeg
Jij komt er wel bovenuitquote:Op maandag 28 februari 2011 22:23 schreef fratsman het volgende:
[..]
Jij denkt dat je zaterdag maar één iemand hoort schreeuwen? Er komen 30.000 man naar Venlo!
In dat geval zal het wel goedkomen met dat schreeuwen.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:25 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jij komt er wel bovenuit
En ik ga met P blijkbaar zaterdag, en die ging nog richting jullie ofzo, dus dan zal ik je vast wel horen
En bedankt..... Nu heb ik een oorworm...quote:
Die kunnen we wel wegjagen...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 04:47 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
En bedankt..... Nu heb ik een oorworm...
de knien...de knien...de knien
* MPG noteert: pekske volgend jaar marsmenke. Tip van ome klonk.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 07:55 schreef Klonk het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik naar een paar bewoners van Mars zit te kijken
De Raaf is en blijft altijd geweldig. Zelfs op vakantie in Kroatie en Turkije zingen we hetquote:Op maandag 28 februari 2011 21:13 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik vind De Raaf al niet meer leuk, laat staan dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |