Wanneer gingen jullie ook alweer de stad inquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:18 schreef maen het volgende:
[..]
ok bedankt, we zullen wel zien. We zijn met 9 lieve meiden dus dat lijkt me niet zo'n probleem
* MPG noteert datum in agendaquote:
Dat je me door hebtquote:
Ik doe weinig moeite het te verbergen inderdaadquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:56 schreef maen het volgende:
oh, maar zo duidelijk probeerde je wel te zijn dus dat is niet zo moeilijk
dus je probeert op deze manier een meisje tegen te komen?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik doe weinig moeite het te verbergen inderdaad.
'deze manier'?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:00 schreef maen het volgende:
[..]
dus je probeert op deze manier een meisje tegen te komen?
nou, dat je hier leest wanneer er waar meiden zijn, en dat jij dan 'toevallig' daar dan ook gaat zijnquote:
Waarschijnlijk ben ik dan toch wel in de stad, daar niet vanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:04 schreef maen het volgende:
[..]
nou, dat je hier leest wanneer er waar meiden zijn, en dat jij dan 'toevallig' daar dan ook gaat zijn
Deze moest toch voor het end van vastelaovend volquote:
zo komen we een heel eind jaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Deze moest toch voor het end van vastelaovend vol?
maare, idd, gelijk heb jequote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben ik dan toch wel in de stad, daar niet van...
Maar, ehm, ja, waarom niet het geluk een handje helpen?
Fietse zulse maedjequote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:32 schreef Mss het volgende:
Weten jullie of Veolia carnavalszaterdag een afwijkende dienstregeling heeft?
Ik wil wel fietsen maar dan moeten allemaal die niet-venlonaeren een fiets meeslepenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:14 schreef Joysa het volgende:
[..]
Fietse zulse maedje![]()
maar ik weit et neet
9 meiden laten ze wel binnenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:18 schreef maen het volgende:
[..]
ok bedankt, we zullen wel zien. We zijn met 9 lieve meiden dus dat lijkt me niet zo'n probleem
quote:
Dit.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:19 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
![]()
D'r is maar eine vasteloavend... En genne andere meuk
Veur zomer carneval gaon ze maar naor A'dam ...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:22 schreef fratsman het volgende:
Wow -CRASH-Dat was pas een Ninja-edit!
![]()
![]()
Ik bedoelde meer dat "vasteloavend" in een milliseconde naar "vastelaovend" veranderde.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:31 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Veur zomer carneval gaon ze maar naor A'dam ...
Ach... bin net wakkerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:33 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat "vasteloavend" in een milliseconde naar "vastelaovend" veranderde.
Ik heb ook altijd de neiging om het verkeerd te schrijvenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:33 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat "vasteloavend" in een milliseconde naar "vastelaovend" veranderde.
Volgens de normale dienstregeling rijdt om 00.20 de laatste bus naar Velden. Dus dat is komende zaterdag ook zo? Of rijden ze langer door?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:03 schreef Ruder het volgende:
[..]
9 meiden laten ze wel binnen
Ik ben benieuwd![]()
@ mss:
Veolia rijdt de hele dag op en aan met de bus, dus dat is geen enkel probleem.
Er rijden meer bussen om te voorkomen dat er geen zatlappen met de auto naar Venlo komen
Welk nummer hebben wij (als je nog weet hoe mijn groep heet)?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:02 schreef fratsman het volgende:
Is het toeval dat wij met de Kepél alweer nummer 45 in dn optoch hebben?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |