Met z'n kekke reclamespotjes.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:45 schreef MPG het volgende:
[..]
VVD iets in de plus, die zal dus wel tevreden zijn ja.
Ja, toen ik die zag, had ik echt iets van WTFquote:
bronquote:PVV grootste in Venlo bij verkiezingen Provinciale Staten
woensdag 2 maart 2011, 23:27
De PVV is bij de verkiezingen voor Provinciale Staten in de gemeente Venlo als grote winnaar uit de bus gekomen. De Venlose uitslag kwam rond 23.30 uur binnen.
De PVV haalde woensdag 23,9% van de stemmen. Dat is minder dan tijdens de Tweede Kamerverkiezingen in juni vorig jaar. Toen kwam de PVV in Venlo uit op 30,2%.
Tweede partij in Venlo is de VVD met 20,8%, een winst ten opzichte van de vorige verkiezingen voor Provinciale Staten in 2007. Het CDA haalt 14,3% en is daarmee meer dan gehalveerd ten opzichte van 2007. Daarna volgen PvdA (13,2%), SP (9,4%), GroenLinks (6,5%) en D66 (5,0%).
Minder stemmen waren er voor de nieuwe 50PLUS-partij (2,9%), Partij Nieuw Limburg (2,0%), Partij voor de Dieren (1,3%) en ChristenUnie (0,7%).
Het opkomstpercentage lag woensdag een stuk hoger dan vier jaar geleden. Toen ging 40,2% van de stemgerechtigden naar de stembus, nu was dat 51,1%.
Niet anders verwacht...quote:
Als Maastrichtenaren al naar fietsen op het station wijzen en zeggen "daar gaat de PVV wat aan doen!" Dan zie ik het in Venlo al helemaal somber in.quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:24 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Niet anders verwacht...
Ik ben trots op jullie mede Venlonaren![]()
![]()
Als die PVV stemmers hun keuze nou goed zouden kunnen beargumenteren zou ik er nog goed mee kunnen leven. Maar diep van binnen weet ik gewoon dat daar bij het overgrote deel van de PVV stemmers in Venlo geen sprake van zal zijn...
Jaquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:28 schreef fratsman het volgende:
Fuck dit, ik ga mn Vastelaoveshumeur hier niet door laten vergallen.
ANDER NIEUWS!
Het is één grote bedrijvigheid in de stad. Er worden podia/overkappingen gebouwd, mobiele toiletten geplaatst. De bewegwijzering voor de Boetezitting staat al klaar tegen het pand van Cabooter hier in de straat. Straks ff kijken of ze op de Markt ook al aan het bouwen zijn.![]()
![]()
Geen ideequote:Op donderdag 3 maart 2011 11:36 schreef Mss het volgende:
Venlonaren, kunnen jullie me even uit de brand helpen? Ik heb namelijk géén idee of er op het verbouwde station Venlo bagagekluisjes te vinden zijn. Weet een van jullie dat?
Al gevonden op de website!quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
Geen idee
maar jij moet echt even op msn komen.
Bij ons op het werk begonnen rond half 6 de lampen ineens te knipperen en was het internet ineens weg. Stroom bleef er wel op. Ben benieuwd of dat vanavond opgelost is.quote:
Ik hoorde van nog iemand uit Venlo dat ze geen internet en telefoon hadden, verder wel gewoon stroom.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:42 schreef fratsman het volgende:
[..]
Bij ons op het werk begonnen rond half 6 de lampen ineens te knipperen en was het internet ineens weg. Stroom bleef er wel op. Ben benieuwd of dat vanavond opgelost is.
Half Blerick was ernstig donker, en binnen zag je de kaarsjesquote:
Jao, hier ook kaarsjesquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Half Blerick was ernstig donker, en binnen zag je de kaarsjes...
quote:
OMFGquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:48 schreef Joysa het volgende:
Venlo krijgt toevoeging 'tuigdorp'
Die moet hier even staan
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:48 schreef Joysa het volgende:
Die moet hier even staan
En terechtquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:48 schreef Joysa het volgende:
Die moet hier even staan
Whehehe!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:42 schreef Klonk het volgende:
Ik kan er niets aan doen, ik voel me 360 dagen per jaar heerlijk op mijn plek hier in Limburg, maar ik was net even in de stad en ik keek nog steeds om me heen als een neger die voor het eerst sneeuw ziet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |