Je mag wel wat van mijn stemming hebben, kan er al bijna niet meer van slapenquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:11 schreef maen het volgende:
ik ga de badkamer poetsen, en maar eens wat vasteloavendsmuziek aangezet om me te ondersteunenmisschien kom ik zo eens in de stemming...
Is het nou al zaterdag?????quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je mag wel wat van mijn stemming hebben, kan er al bijna niet meer van slapen
Nee wel bijna morgenmiddag.quote:
graag! hier in Wageningen krijg ik er weinig van mee dus die stemming komt vrijdagmiddag pas zo gauw ik in Venlo uit de trein stapquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je mag wel wat van mijn stemming hebben, kan er al bijna niet meer van slapen
Dan val je er meteen middenin. Komt wel goed dus.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:52 schreef maen het volgende:
[..]
graag! hier in Wageningen krijg ik er weinig van mee dus die stemming komt vrijdagmiddag pas zo gauw ik in Venlo uit de trein stap
precies. Dan eerst ff naar mijn ouders om me te laten feliciteren en vlaai eten, en dan de kroeg in!quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan val je er meteen middenin. Komt wel goed dus.
quote:
Ik hoop vrijdag ergens al wat te kunnen gaan drinkenquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:36 schreef ganzenherder het volgende:
Morgen even een pilsje drinken ergens om alvast in de stemming te krijgen
Paradequote:Op woensdag 2 maart 2011 20:36 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik hoop vrijdag ergens al wat te kunnen gaan drinken
Ik ging vroeger altijd op vrijdag, en dan tot 04.00, en vervolgens om 09.00 's morgens nog dronken van de nacht ervoor terug op de Parade.quote:
Ik wil proberen of ik dat trekquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:22 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik ging vroeger altijd op vrijdag, en dan tot 04.00, en vervolgens om 09.00 's morgens nog dronken van de nacht ervoor terug op de Parade.Maar opa trekt dat niet meer.
Wellus!quote:
quote:
quote:
Jaaaaquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:02 schreef Joysa het volgende:
[..]
Denk wel dat ik even de stad in ga. Anders gaat de tijd te langzaam tot zaterdag
Als ik een slachtoffer vind die mee wil he!quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Jaaaa.
Op de parade... Op de parade...
Ozze place place place de la Parade,
Zuusse vrinde en bekinde!
Nae dao bisse noeit allein!
Hoezo is iemand die met jou meegaat een slachtofferquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:09 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als ik een slachtoffer vind die mee wil he!
quote:
Oh, dat klinkt leukquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoezo is iemand die met jou meegaat een slachtoffer![]()
?
Ah zo.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:11 schreef Joysa het volgende:
[..]
Die moest ergens anders heen vrijdagavond geloof ik.
En het is altijd een probleem met zijn vrienden als hij mee gaat, aangezien die niet mogen weten dat ik met 'm om ga
Toen in de Tapperie was ik ook opeens weg omdat zn huisgenoot opeens toch wel naar stad kwamquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:12 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ah zo.
Nou ja, ik ben er pas zaterdagmorgen, anders ben ik zaterdag om 14.00 alweer thuis.
Trekt opa het niet meerquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:12 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ah zo.
Nou ja, ik ben er pas zaterdagmorgen, anders ben ik zaterdag om 14.00 alweer thuis.
WTFquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:13 schreef Joysa het volgende:
[..]
Toen in de Tapperie was ik ook opeens weg omdat zn huisgenoot opeens toch wel naar stad kwam
Ik heb ergens gewerkt waar P. nog werkt. Met die collega's daar heb ik ruzie. Maar met P. niet, ik ging met hem naar stad. Maar die collega's mogen dus niet weten dat wij nog met elkaar om gaan want dat word echt 1 groot gezeik. En toen opeens stond de huisgenoot/collega van P. in de stad.quote:
Moeilijk (insider) verhaal.quote:
Handigquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb ergens gewerkt waar P. nog werkt. Met die collega's daar heb ik ruzie. Maar met P. niet, ik ging met hem naar stad. Maar die collega's mogen dus niet weten dat wij nog met elkaar om gaan want dat word echt 1 groot gezeik. En toen opeens stond de huisgenoot/collega van P. in de stad.
En dat dus inderdaadquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:18 schreef fratsman het volgende:
[..]
En P. is mijn schoonbroer. is dat ook weer helder.
Mja... Hier gaat het ook allemaal niet meer zo soepel als eerstquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:17 schreef fratsman het volgende:
[..]
Moeilijk (insider) verhaal.
En nee, ik trek dat niet meer. Vroeger was het van donderdag tot dinsdag en dan woensdag nog bonnen ophalen. Nu is het zaterdag tot dinsdag en woensdag total-loss op de bank.
En dat moet ik nog allemaal volgenquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:18 schreef fratsman het volgende:
[..]
En P. is mijn schoonbroer. is dat ook weer helder.
Het lijken de intriges hier op FOK! welquote:
Volgens tussentijdse uitslagen PVV 25%, tegenover 30 bij TK...quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:27 schreef fratsman het volgende:
Pfff ik ga zo maar naar bed denk ik. Die Verkiezingsuitslag van Venlo komt volgens mij pas 0m 04.30 ofzo...
Oeh dus hij zakt weg? Ik ben er eerlijk in, ik ben Geert-moe. Alzeleven maar die link tussen Venlo en die gebleekte Pony.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgens tussentijdse uitslagen PVV 25%, tegenover 30 bij TK...
Ja, daar ziet het wel naar uitquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:29 schreef fratsman het volgende:
[..]
Oeh dus hij zakt weg? Ik ben er eerlijk in, ik ben Geert-moe. Alzeleven maar die link tussen Venlo en die gebleekte Pony.
VVD iets in de plus, die zal dus wel tevreden zijn jaquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:39 schreef fratsman het volgende:
Robert Bouten twittert dat ie tevreden is over de uitslag. Nou schiet op dan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |