mazzelaarquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:14 schreef Staal het volgende:
[..]
Op PC wel, dat is drama. Via Ipod gaat het perfect.
Remlof is de mazzelaar. Ik heb zelfs een ander abonnement overwogen, alles in 1. Maar ja, vier weken geen internet houdt me tegen.quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zet het maar even op TV aan.
Dat is de vlag die Kadaffi heeft bedacht. Zie OP voor oorspronkelijke vlagquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:20 schreef Mutant01 het volgende:
Even over de vlag van Libie. Ik dacht dat ze een volledig groene vlag hadden?
niet meer,volgens mij is de oude van stal gehaaldquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:20 schreef Mutant01 het volgende:
Wat aan fantasierijke man is het toch.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:21 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Dat is de vlag die Kadaffi heeft bedacht. Zie OP voor oorspronkelijke vlag
Ik dacht even dat het Hoek van Holland wasquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:22 schreef -jos- het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.flickr.com/photos/a7fadhomar
Klopt inderdaad.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:20 schreef Mutant01 het volgende:
Uit de wiki-linkquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:23 schreef Staal het volgende:
[..]
Klopt inderdaad.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vlag_van_Libi%C3%AB
nog welquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:27 schreef -jos- het volgende:
AlArabiya_Eng Unconfirmed reports say that #Gaddafi's closest aide Ahmed Gadhaf al-Dam has defected in Egypt http://goo.gl/qxwm4 #Libya #Feb16 #tripoli
AlArabiya was de bron voor dit nieuws, maar het is dus blijkbaar unconfirmed. Dus dit zal ook wel een gerucht blijven...
Lol, wie heeft dat er nou weer bijgeschreven.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:24 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Uit de wiki-link
In het boek Animal Farm van George Orwell werd op de boerderij een groene vlag gebruikt. Deze heeft geen relatie met de Libische vlag.
Staat er in.quote:
Meesterlijk boek welquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:24 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Uit de wiki-link
In het boek Animal Farm van George Orwell werd op de boerderij een groene vlag gebruikt. Deze heeft geen relatie met de Libische vlag.
Heb je zn speech niet gehoord? "IK HEB AL DIE MOEITE GEDAAN OM DE VLAG TE VERZINNEN".......quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat aan fantasierijke man is het toch.
Subliem zelfs.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:33 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
ik ken alleen een tekenfilm ervan ook meesterlijkoverigens
Die vlaggengeschiedenis is best interessant. http://nl.wikipedia.org/wiki/Vlag_van_Egyptequote:Op donderdag 24 februari 2011 21:26 schreef remlof het volgende:
Die vlag die Libi tussendoor heeft gehad (ook onder Fi):
[ afbeelding ]
Is gebaseerd op de vlag van de Verenigde Arabische Republiek, een verbond tussen Egypte en Syri, eind jaren vijftig.
Zonde om niet op te pikken. Raistlin6 houdt alles erg goed bij.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:34 schreef bokaal het volgende:
Dat 'laatste nieuws' in de OP is twee dagen oud...
Waar werd het klassieke Arabisch gesproken dan? (ooit)quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Men kan elkaar best verstaan, alleen soms moet er wat meer moeite voor gedaan worden. Verder merk je dat landen die dicht bij elkaar liggen, zoals de maghreb-landen, zeer veel culturele en linguistisch overeenkomsten hebben. Het klassieke arabisch is praktisch uitgestorven.
quote:Oil Settles Near $97 on Rumors Gaddafi Shot
Oil dropped sharply following Saudi Arabia's assures it could fill any Libyan supply shortfalls and unconfirmed rumors Libyan leader Muammar Gaddafi had been shot.
Oil barrels
A senior U.S. official told NBC News the U.S. government had no reason to believe that the Libyan leader is dead. However, the rumor swept through oil markets and sent prices tumbling more than $2 a barrel in late Thursday trade.
Oil markets had earlier eased on news top OPEC exporter Saudi Arabia was in talks with European refiners affected by the disruption. Traders have been on edge on concerns the unrest sweeping across Northern Africa could spread to other oil-producing countries.
Kunnen we het niet vervangen door een link naar de FP-artikelen?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:34 schreef bokaal het volgende:
Dat 'laatste nieuws' in de OP is twee dagen oud...
Preciesquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:38 schreef Staal het volgende:
[..]
Zonde om niet op te pikken. Raistlin6 houdt alles erg goed bij.
Hallo mensen, wat lullen jullie nou? Het is vanavond koopavond in Tripoli en ik ga het er eens flink van nemen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:01 schreef pippicaro het volgende:
[..]
En dan iedereen voor leugenaar uitmaken
Ze kopen dus vuurwapens en munitie ipv groente en brood.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:50 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Hallo mensen, wat lullen jullie nou? Het is vanavond koopavond in Tripoli en ik ga het er eens flink van nemen.
Volgens mij op het Arabisch Schiereiland.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:47 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Waar werd het klassieke Arabisch gesproken dan? (ooit)
quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:52 schreef -jos- het volgende:
actueel_nieuws Nieuws
Olieprijs zakt na gerucht over Khaddafi's dood: Volgens het Amerikaanse persbureau Reuters gaat in Libi het ger... http://bit.ly/gUnJgp
Volgens de oliehandelaars zakte de prijs plots 2 dollar per vat.
lol...
quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:50 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Hallo mensen, wat lullen jullie nou? Het is vanavond koopavond in Tripoli en ik ga het er eens flink van nemen.
en wat spreken ze daar nu? een verbasterde dialect?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:54 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Volgens mij op het Arabisch Schiereiland.
Zou je die journalisten met ons laten willen delen?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:59 schreef -jos- het volgende:
Gelukkig heb ik vandaag een paar tweets gelezen van journalisten die richting het westen gaan, ben benieuwd
Dit is er 1, ze staan in deze twitterlijst:quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:02 schreef Kabbie_Kabbie het volgende:
[..]
Zou je die journalisten met ons laten willen delen?
Zo ietsquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:57 schreef vergezocht het volgende:
[..]
en wat spreken ze daar nu? een verbasterde dialect?
1500 man in die kleine ruimte?...en had het er dan heel erg vies moeten zijn?....quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:56 schreef -jos- het volgende:
feb17libya #feb17 Underground Prison found in Benghazi http://f.ast.ly/qHYCj #@shabablibya
Underground prison found in Kateebatul Fadheel Bu-Omar in Benghazi, Libya. More evidence of the brutality of Gaddafi's, soon to be non-existent, regime
Dit is de ondergrondse gevangenis waar 1500 man zouden vast hebben gezeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |