Krijg een beetje het idee, dat-ie er niet helemaal achter kan staan, of ligt dat aan mij?quote:
wtf. wat is daar nou weer gebeurd...quote:
Die chant van "CNN, CNN, CNN"quote:
Volgens mij zijn er meerdere taalvarianten Arabisch. Zelfs het Arabisch van Egypte is anders dan dat van Marokko en ook apart van Saoedi-Arabie bijv.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:17 schreef abdalfawaz het volgende:
[..]
Volgens het Arabisch komt deze translitteratie het best in de buurt:
Mu'ammar al-Qadhaafi
Al Abraq Airport, Libya - Kidnapped Peoples Blood from killing and torture by mercenaries before they surrendered to the February 18quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:32 schreef -jos- het volgende:
[..]
wtf. wat is daar nou weer gebeurd...
Niet zozeer taalvarianten, maar accentverschillen. Vergelijk het met Nederlands en Vlaams.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:44 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er meerdere taalvarianten Arabisch. Zelfs het Arabisch van Egypte is anders dan dat van Marokko en ook apart van Saoedi-Arabie bijv.
Wie zijn dan de Vlamingen, jullie of de Libiërs?quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Niet zozeer taalvarianten, maar accentverschillen. Vergelijk het met Nederlands en Vlaams.
lolquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wie zijn dan de Vlamingen, jullie of de Libiërs?
Geruchten gaan dat ie is neergeschotenquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
Gadaffi houdt de gemoederen bezig en hij is 't gewend.
De Libanezen. Dus niet wij of de Libiers.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wie zijn dan de Vlamingen, jullie of de Libiërs?
Ik durf het bijna niet te vragen.. maar.... bron?quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Geruchten gaan dat ie is neergeschoten
quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De Libanezen. Dus niet wij of de Libiers.
Reuters/BNO twitterde net:quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:52 schreef starsailor het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen.. maar.... bron?
Maar volgens mij ging dat met Mubarak ook zo.quote:Reuters: US Government has no reason to believe rumors about death of Kadaffi are true. Still unconfirmed reports he was shot.
Genoeg zonen om het stokje over te nemen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nou de verschillende soorten arabisch kunnen heel erg uiteen lopen. Mensen uit verschillende arabische landen hoeven elkaar niet te verstaan. Echter elke arabier kan ook egyptisch arabisch omdat de meeste films series en muziek uit egypte komenquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Niet zozeer taalvarianten, maar accentverschillen. Vergelijk het met Nederlands en Vlaams.
Ja voor zulk nieuws is echt een bron nodig.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Lol, dis is ronduit komisch.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:56 schreef pippicaro het volgende:
RT @BreakingNews: U.S. government has no reason to believe that Gaddafi has been killed - Reuters
Twitter - 287
4 minuten geleden
Ik zag even die 'no' niet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:56 schreef pippicaro het volgende:
RT @BreakingNews: U.S. government has no reason to believe that Gaddafi has been killed - Reuters
Twitter - 287
4 minuten geleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |