abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93257838

quote:
De engine die The Elder Scrolls V: Skyrim draait heet de Creation Engine, en Bethesda heeft alle nieuwe truukjes en vernieuwingen uit de doeken gedaan. Veel van de technologie achter Oblivion en Fallout 3 is uit het raam gegooid en vervangen met nieuwe methodes, vertelt Bethesda's Todd Howard aan Game Informer.

Creation Engine
De nieuwe Creation engine is verantwoordelijk voor het neerzetten van de wereld. Een grote verandering is volgens Howard hoe er met licht en schaduw omgegaan wordt. In tegenstelling tot in Oblivion wordt schaduw in Skyrim dynamisch toegepast op alle objecten in het oogveld van de speler, wat de wereld realistischer moet laten lijken. Daarnaast is het oude SpeedTree systeem, wat gebruikt werd om de wereld van bomen en gewassen te voorzien, vervangen met een nieuwe technologie die Bethesda zelf heeft gemaakt. Zo kunnen ze nu zelf bepalen wat voor bomen waar staan en hoe ze animeren. Als de speler een winderige bergpas betreedt, kunnen de bomen gevaarlijk over een ravijn hangen terwijl de takken heen en weer zwaaien. Een nieuw systeem om neerslag te genereren is ook gemaakt, zodat bijvoorbeeld sneeuwval op een realistische manier wordt weergegeven en op het landschap beland.

Radiant AI
Het Radiant AI systeem zorgde er in Oblivion voor dat NPC's (non-player characters) hun dagelijkse taken in de achtergrond deden om de wereld 'levend' te laten lijken. Echter, het systeem was niet zo geavanceerd en de karakters hadden maar vijf of zes taken. In Skyrim is het systeem verbeterd en hebben de bewoners meer te doen en meer individualiteit. Een dorp in een bos zal bijvoorbeeld bevolkt zijn met werkers die hout hakken, werken in een houtmolen en goederen vervoeren door het dorp. Het verbeterde Radiant AI systeem zal er ook voor zorgen dat NPC's een relatie met de speler op kunnen bouwen. Als de speler iemand heeft geholpen, zal deze persoon hem als vriend kunnen beschouwen. Mocht je dan ineens 's nachts zijn huis binnen vallen, zou hij je bijvoorbeeld een bed kunnen aanbieden. Als je 'per ongeluk' zijn huis een beetje overhoop gooit of dingen vernielt, zal de reactie van het personage bepaald worden door de relatie die de speler met hem heeft.

Havok Behavior
De personages uit Oblivion bewogen niet altijd op de meest realistische manieren. Om dit te verbeteren heeft Bethesda een nieuwe middleware gelicenseerd, Havok Behavior. Deze techniek is volgens Howard niet eerder gebruikt in een 'grote' game. Havok zorgt normaal voor de physics, ofwel dat objecten in de wereld realistisch reageren op externe krachten, maar Behavior zal ervoor zorgen dat animaties vloeiend overgaan in elkaar. In tegenstelling tot Oblivion en Fallout 3 zal de wereld niet meer stilstaan als de speler met een NPC praat, en de levenloze close-ups van het gezicht van degene met wie je praat behoren ook tot het verleden. De NPC zal gewoon doorgaan met zijn of haar acties tijdens het gesprek. Het Behavior-systeem kan dynamisch animaties genereren. Denk bijvoorbeeld aan het Euphoria systeem wat gebruikt werd in GTA IV, Red Dead Redemption en The Force Unleashed. Volgens Bethesda zullen de draken er fantastisch uitzien en zullen veel van hun animaties niet gescript zijn.

Radiant Story
Radiant Story is misschien wel de meest ambitieuze nieuwe technologie in Skyrim. Dit systeem moet ervoor zorgen dat side-quests dynamisch gegenereerd worden gebaseerd op jouw level, locatie, bezigheden en relaties met NPC's. Heb je bijvoorbeeld iemand geholpen, kan die persoon jou later vragen om iets voor hem te doen of om iemand om te brengen. De betrokken personages en locaties waar deze quests zich afspelen zullen allemaal dynamisch 'bedacht' worden door het spel. Ben je ergens al geweest, dan zal de quest zich waarschijnlijk afspelen in een locatie die je nog niet bezocht hebt. Als je een NPC hebt gedood die jou een quest had moeten geven, bijvoorbeeld een barman, dan kan later zijn zus die rol overnemen en je alsnog die quest geven. Of ze kan wraak komen zoeken voor de moord van haar broer. Het spel zal ook willekeurige gebeurtenissen in de wereld genereren, net als in Red Dead Redemption. Bethesda is zich wel bewust van het gevaar dat de speler zich overweldigd kan voelen door de side-quests, dus ze zullen het binnen de perken houden.

Als al deze beloftes waar gemaakt worden zou Skyrim de lat wel eens hoger kunnen legen voor open-wereld games.
Creation Engine van TES V: Skyrim uitgelegd

Vorig deel: Elder Scrolls V: Skyrim #2 - Waar we niet kunnen wachten tot 11/11/11

quote:
To say that Bethesda's upcoming RPG epic The Elder Scrolls V: Skyrim is highly anticipated would be an understatement. Our coverage of the game, beginning with our cover story, drew unprecedented interest from our readers. Now, after the long wait, we're happy to be able to show you a new trailer for the game -- one that gives us a first look at gameplay, but also a glimpse of the game's dragons.

In the trailer, you'll get a good look at gameplay, particularly combat, which mixes traditional weapons like sword and shield with powerful magic. Listen close, and you'll even hear the game's protagonist -- or Dovahkiin -- emit a powerful "dragon shout." Oh, yes...the dragons. They look amazing, especially when flying around the grand vistas and ruins that Bethesda has created. If you're anything like us, this just made your day.
Trailer: http://www.gameinformer.c(...)c-dragon-action.aspx

_O_

[ Bericht 2% gewijzigd door vosss op 24-02-2011 16:22:52 ]
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_93257853
Nog maar 30 minuten *O*
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
pi_93257857
Nog een half uurtje O+
vosss is de naam,
  donderdag 24 februari 2011 @ 15:30:29 #4
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_93257861
:7
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_93257868
Als ze maar meer laten zien dan in die trailer van BF3, geen geflikker bullshit.
pi_93257877
Vosss, je zet toch wel de beelden in de OP zodra ze er zijn he? :+
pi_93257879
vosss is de naam,
  donderdag 24 februari 2011 @ 15:31:26 #8
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_93257898
quote:
14s.gif Op donderdag 24 februari 2011 15:30 schreef HyperViper het volgende:
Als ze maar meer laten zien dan in die trailer van BF3, geen geflikker bullshit.
agreed
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_93257913
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 15:31 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Vosss, je zet toch wel de beelden in de OP zodra ze er zijn he? :+
Jahoor.

Ik hoop wel dat ik ze meteen kan zien, want ik verwacht een flinke drukte zegmaar :Y
vosss is de naam,
  donderdag 24 februari 2011 @ 15:31:54 #10
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_93257923
quote:
ik krijg een beetje oblivion trailer gedachte ;(
VIVA LA ASSANGE¡
pi_93258027
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 15:31 schreef wise het volgende:

[..]

ik krijg een beetje oblivion trailer gedachte ;(
Ik hoop wel dat het een vette trailer/beelden zijn want anders wordt dat orgasme ook een kutorgasme zeg. Ik ben namelijk al op de point of no return zegmaar, dus klaarkomen doe ik toch wel. Ik hoop dat het een goed orgasme gaat worden en niet dat het er over een klein half uurtje zielig uit sijpelt zegmaar :@
vosss is de naam,
pi_93258207
quote:
You’ve seen the game’s teaser trailer, read all about the title in our cover story, and pored over the few Skyrim pictures that have been released. Can you survive the suspense as Bethesda counts down to the first public look at The Elder Scrolls V: Skyrim?
Ik trek het niet meer :X
vosss is de naam,
pi_93258321
quote:
7s.gif Op donderdag 24 februari 2011 15:37 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik trek het niet meer :X
Zwak hoor :6
Ik houd het nog wel uit, maar het begint al wel te kriebelen :D
  donderdag 24 februari 2011 @ 15:41:59 #14
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_93258474
18 min remaining :D
VIVA LA ASSANGE¡
  donderdag 24 februari 2011 @ 15:46:22 #15
239447 Samael
Yes, is the word to everything
pi_93258718
Krijg slechts een zwart scherm nu op http://www.elderscrolls.com/ :{
Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist
pi_93258779
OMG ZE ZIJN HEM KLAAR AAN HET ZETTEN!!!!!!!
vosss is de naam,
  donderdag 24 februari 2011 @ 15:48:01 #17
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_93258805
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 15:46 schreef Samael het volgende:
Krijg slechts een zwart scherm nu op http://www.elderscrolls.com/ :{
The webpage cannot be found
HTTP 404
Most likely causes:
•There might be a typing error in the address.
•If you clicked on a link, it may be out of date.

What you can try:
Retype the address.

Go back to the previous page.

Go to and look for the information you want.

More information

:')
VIVA LA ASSANGE¡
  Moderator / Redactie FP donderdag 24 februari 2011 @ 15:48:12 #18
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_93258829
M'n ballen tintelen, m'n piemel wordt hard, boh! Gief die beelden!
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  donderdag 24 februari 2011 @ 15:49:03 #19
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_93258888
*/ /** * add the akqa_micro/lib dir and backend dir to the system_include path */ set_include_path(get_include_path() . PATH_SEPARATOR . 'application/micro/lib'. PATH_SEPARATOR. 'application/backend'); /** * include common files */ require_once 'Common/Helper/Autoloader.php'; require_once 'Common/Helper/Functions.php'; /** * include the settings */ require_once 'Common/Config/Settings.php'; /** * lets put the routes here */ $routes = array( '/' => array( 'controller' => 'Controller_Page_View' ), '/(?P[\w-]+)?' => array( 'controller' => 'Controller_Page_View', 'data'=> 'post' ), '/change/country' => array( 'controller' => 'Controller_Page_Country' ) ); Akqa_Request::define($routes, false); /** * determine which page to show * if it is a simple get request with no query string execute '/' for get * if if the query string exists, execute '/query_string' for get * if it is a post, execute '/' for post and set the data to post * if the query string contains 'change_country', determine if the country should be changed */ $url = '/'; $method = 'get'; $data = array(); if(isset($_GET['country'])){ $url .= $_GET['country']; }elseif(isset($_POST['month']) && isset($_POST['day']) && isset($_POST['year'])){ $method = 'post'; $data = $_POST; }elseif(isset($_GET['change_country'])){ $url .= 'change/country'; } Akqa_Request::url($url, $method, $data);

wat :')
VIVA LA ASSANGE¡
pi_93259022
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 15:49 schreef wise het volgende:
*/ /** * add the akqa_micro/lib dir and backend dir to the system_include path */ set_include_path(get_include_path() . PATH_SEPARATOR . 'application/micro/lib'. PATH_SEPARATOR. 'application/backend'); /** * include common files */ require_once 'Common/Helper/Autoloader.php'; require_once 'Common/Helper/Functions.php'; /** * include the settings */ require_once 'Common/Config/Settings.php'; /** * lets put the routes here */ $routes = array( '/' => array( 'controller' => 'Controller_Page_View' ), '/(?P[\w-]+)?' => array( 'controller' => 'Controller_Page_View', 'data'=> 'post' ), '/change/country' => array( 'controller' => 'Controller_Page_Country' ) ); Akqa_Request::define($routes, false); /** * determine which page to show * if it is a simple get request with no query string execute '/' for get * if if the query string exists, execute '/query_string' for get * if it is a post, execute '/' for post and set the data to post * if the query string contains 'change_country', determine if the country should be changed */ $url = '/'; $method = 'get'; $data = array(); if(isset($_GET['country'])){ $url .= $_GET['country']; }elseif(isset($_POST['month']) && isset($_POST['day']) && isset($_POST['year'])){ $method = 'post'; $data = $_POST; }elseif(isset($_GET['change_country'])){ $url .= 'change/country'; } Akqa_Request::url($url, $method, $data);

wat :')
Wahaha, da's best een flinke fuckup, dat ze de php broncode zo laten rondslingeren :')
pi_93259030
Lol, die servers trekken het nu al niet meer :D

:'(!!!
vosss is de naam,
pi_93259101
Nu maar hopen dat mijn internet niet net zoals gisteravond ineens tergend langzaam is, waardoor niks het meer doet :')

Ben overigens benieuwd of er een pre-order bonus bij zal zitten.
Zo ja, dan pre order ik het spel!
  donderdag 24 februari 2011 @ 15:58:13 #23
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_93259380
1min50 en heb weer zwart beeld :)
VIVA LA ASSANGE¡
  donderdag 24 februari 2011 @ 15:59:22 #24
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_93259437
30 seconds¡¡¡¡¡¡¡¡¡
VIVA LA ASSANGE¡
pi_93259438
OMG IK HOU HET NIET MEEEEEEERRRR!!!!!!! 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7
vosss is de naam,
  donderdag 24 februari 2011 @ 15:59:31 #26
239447 Samael
pi_93259446
30 sec nog :)
Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist
  donderdag 24 februari 2011 @ 15:59:58 #27
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_93259471
ITS GO TIME
VIVA LA ASSANGE¡
pi_93259485
KUT HIJ LAADT NIET!!!!
vosss is de naam,
  donderdag 24 februari 2011 @ 16:00:15 #29
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_93259487
iedereen f5-en :9~ :9~ :9~
VIVA LA ASSANGE¡
  donderdag 24 februari 2011 @ 16:00:36 #30
239447 Samael
pi_93259506
Fout 101 (net::ERR_CONNECTION_RESET): Onbekende fout
:'(
pi_93259508
Vette trailer heur.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_93259509

vosss is de naam,
  donderdag 24 februari 2011 @ 16:01:25 #33
239447 Samael
pi_93259551
back to black :O
pi_93259563
Godverdomme :(!
vosss is de naam,
pi_93259580
Ben tot nu toe nog niet onder de indruk.
pi_93259583
De spanning is om te snijden :D
pi_93259631
hmmm het einde is nogal tegenvallend. Weinig nieuwe info eigenlijk.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
  donderdag 24 februari 2011 @ 16:04:29 #38
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_93259703
trolling
VIVA LA ASSANGE¡
  donderdag 24 februari 2011 @ 16:04:53 #39
239447 Samael
pi_93259718
Heb de taal kunnen selecteren :o :9~
  donderdag 24 februari 2011 @ 16:05:50 #40
37248 BertV
Klei indiaan
pi_93259756
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:02 schreef Kn0x het volgende:
hmmm het einde is nogal tegenvallend. Weinig nieuwe info eigenlijk.
LEG TERUG DIE CLIP!
Handgemaakt | Doggerland-overlever
  donderdag 24 februari 2011 @ 16:07:26 #41
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_93259846
ik kijk over een minuut of 10 wel nog een keer.

op youtube staat nog niks iig
VIVA LA ASSANGE¡
pi_93259851
Als iedereen nou ff stopt met F5-en dan kan ik tenminste even kijken :7
vosss is de naam,
pi_93259857
YES!
Hij verbindt :D

Of toch niet ;(
pi_93259878
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:07 schreef wise het volgende:
ik kijk over een minuut of 10 wel nog een keer.

op youtube staat nog niks iig
Ik denk dat ze binnen de kortste keren Game Informer erbij halen :)
vosss is de naam,
pi_93260072
Ik heb zwart beeld met pijltjes next en previous, verder nog nieks ;(
vosss is de naam,
  donderdag 24 februari 2011 @ 16:11:25 #46
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_93260078
Weer terug van fitness! NOU NEGERS, HOU IST?!

Ik trapte net trouwens in het garpje van Speknek :') Was het eerste topic waar ik weer in kwam en dacht van: mijn postrechten was machst du :D :'( :D
pi_93260100
quote:
14s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:07 schreef vosss het volgende:
Als iedereen nou ff stopt met F5-en dan kan ik tenminste even kijken :7
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 24 februari 2011 @ 16:12:03 #48
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_93260114
OK ik ga kijken op gametrailers!
  donderdag 24 februari 2011 @ 16:12:26 #49
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_93260133
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:12 schreef RickoKun het volgende:
OK ik ga kijken op gametrailers!
:') ok daar staat ie niet i.e.g.
pi_93260136

Verder kom ik neit :(
vosss is de naam,
pi_93260189
Ik heb ook alleen maar de tout
#winning
pi_93260253
Godver we zijn al een kwartier onderweg, meer dan genoeg tijd voor Bethesda om wat extra bandbreedte te regelen :( }:|
vosss is de naam,
  donderdag 24 februari 2011 @ 16:16:18 #53
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_93260343
quote:
7s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:12 schreef vosss het volgende:
[ afbeelding ]

Verder kom ik neit :(
KK HARD IK KOM KLAAR NIGAG DIE BEELDEN ZIJN ZO HARD OOOOHWWWW MEENG
pi_93260369
vosss is de naam,
pi_93260397
Ze hebben dus idd gameinformer om hulp gevraagd zo te zien :)
vosss is de naam,
  donderdag 24 februari 2011 @ 16:18:24 #56
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_93260520
Dadelijk even bekijken
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_93260569
Godverdomme, is het al de 11de van de 11de }:| :(!!!!
vosss is de naam,
  donderdag 24 februari 2011 @ 16:21:10 #59
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_93260610
:9~ :9~ :9~ :9~ :9~
VIVA LA ASSANGE¡
pi_93260643
Grrr en nu duurt het wachten nog lang had ik maar nooit die trailer bekeken godverdomme :'( :')
vosss is de naam,
  donderdag 24 februari 2011 @ 16:23:18 #61
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_93260723
KK ER KOMT NIETS MEER UIT MN PROSTAAT MAAR IK BLIJF MAAR DOOR KLAARKOMEN
  donderdag 24 februari 2011 @ 16:23:23 #62
37248 BertV
Klei indiaan
pi_93260731
quote:
7s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:21 schreef vosss het volgende:
Grrr en nu duurt het wachten nog lang had ik maar nooit die trailer bekeken godverdomme :'( :')
tijd genoeg om een nieuwe videokaart te kopen...
pi_93260732
Ziet er leuk uit, nu de beta nog en dan is het wachten niet zo erg meer!
pi_93260754
Ik kan de trailer maar op een manier beschrijven:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 24 februari 2011 @ 16:24:16 #65
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_93260779
Nou goed, en nu is het wachten totdat ze de features gaan uitleggen in gameplay videos :D :@

(maarja, dat gebeurt dan vast ergens in juni ofzulks)
  donderdag 24 februari 2011 @ 16:24:23 #66
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_93260788
Oh. My. Geil. De nieuwe Elder Scrolls!
And now for something completely different, I'm on a horse.
  Moderator / Redactie FP donderdag 24 februari 2011 @ 16:25:24 #67
Rawr
pi_93260836
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:23 schreef RickoKun het volgende:
KK ER KOMT NIETS MEER UIT MN PROSTAAT MAAR IK BLIJF MAAR DOOR KLAARKOMEN
PAS OP GEK ZOMETEEN PLAS JE JE PROSTAAT NOG UIT JE KONT!
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_93260920
quote:
11s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:24 schreef NJ het volgende:
Oh. My. Geil. De nieuwe Elder Scrolls!
Geil is nogal een understatement ik heb zojuist het orgasme van het millenium gehad :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
vosss is de naam,
pi_93260972
Elderscrolls.com ligt nog steeds compleet plat :D
vosss is de naam,
  donderdag 24 februari 2011 @ 16:29:31 #70
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_93261040
.......en.........en nu.........?

......wat moet ik nu doen.......? ik...ik kan nu alleen maar wachten......en wachten...... en wachten..........

NOoooooooooooooOOoo00000000ooooooooo0ooOOoooOoo
  donderdag 24 februari 2011 @ 16:29:40 #71
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_93261052
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 16:27 schreef vosss het volgende:

[..]

Geil is nogal een understatement ik heb zojuist het orgasme van het millenium gehad :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
Zodra ik thuis ben ga ik ook even rukken kijken. Als ik dat hier doe zijn m'n collega's niet blij met me.
pi_93261152
:9~ :9~ :9~ :9~ :9~
Godver wat ziet die trailer er toch goed uit.
Die towns zijn er ook echt vet uit in de trailer, stukken beter dan Oblivion! :D
pi_93261162
quote:
14s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:29 schreef NJ het volgende:

[..]

Zodra ik thuis ben ga ik ook even rukken kijken. Als ik dat hier doe zijn m'n collega's niet blij met me.
MAAK ER EEN GROEPSSESSIE VAN NJ, EEN GROEPSSESSIE!!!!!!! ^) *; :9~ O+ :9 :9~ :Y
vosss is de naam,
pi_93261165
:') SC
  donderdag 24 februari 2011 @ 16:32:19 #75
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_93261199
Godverdomme, ik kwam zeker 5x in mn broek.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_93261246
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:32 schreef Chocolatebear het volgende:
Godverdomme, ik kwam zeker 5x in mn broek.
Ik ook en daarna toen ik mn broek los had nog 8x :@
vosss is de naam,
  donderdag 24 februari 2011 @ 16:33:22 #77
8369 speknek
Another day another slay
pi_93261270
Ja hier kan ik wel een trucje op.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 24 februari 2011 @ 16:34:08 #78
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_93261316
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 16:31 schreef vosss het volgende:

[..]

MAAK ER EEN GROEPSSESSIE VAN NJ, EEN GROEPSSESSIE!!!!!!! ^) *; :9~ O+ :9 :9~ :Y
Ben je helemaal besodemieterd? Dan gaan zij ook vrij vragen voor de week na de elfde van de elfde.
pi_93261332
Ziet er leuk uit, dat zeker, maar ik mis een beetje het echte elder scrolls gevoel. Maar dat zal in de game zelf vast voldoende aanwezig zijn.
  Moderator / Redactie FP donderdag 24 februari 2011 @ 16:36:44 #80
Rawr
pi_93261456
M'n hele broek zit vastgeplakt...
  donderdag 24 februari 2011 @ 16:37:56 #81
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_93261517
Ik ben wel benieuwd hoe het dialoog systeem gaat werken. Ik hoop niet dat je zo'n ontzettend lame 'spelletje' moet spelen om mensen te persuaden. Had ik nooit zin in dus gaf ze gewoon geld om ze "se liken me".
pi_93261653
Ik blijf het mooi vinden hoe dat Morrowind's theme te horen blijft in Skyrim's theme.

Enne, ik las net ergens dat de dungeons door 8 man in totaal gemaakt worden, in plaats van 1 man, dus dat komt wel goed, lijkt me :D
  donderdag 24 februari 2011 @ 16:41:35 #83
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_93261682
ongeacht wat het cijfer is, ik koop en speel hem _O_
VIVA LA ASSANGE¡
pi_93261828
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:41 schreef wise het volgende:
ongeacht wat het cijfer is, ik koop en speel hem _O_
QFT _O_
vosss is de naam,
pi_93261844
Issie al te preorderen ergens? :@
vosss is de naam,
  donderdag 24 februari 2011 @ 16:46:57 #86
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_93261950
quote:
7s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:44 schreef vosss het volgende:
Issie al te preorderen ergens? :@
http://www.amazon.co.uk/E(...)id=1298562392&sr=8-2

goedkoper dan in nl :)
VIVA LA ASSANGE¡
pi_93261972
Allemaal vrij van het werk? Lucky ones.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_93262014
Ik hoop trouwens dat we Alduin's Wall in-game te zien krijgen :D
pi_93262069
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:47 schreef CantFazeMe het volgende:
Allemaal vrij van het werk? Lucky ones.
Ik heb weekend en vanaf morgen nog 4 dagen extra verlof ivm een verhuizing. Dinsdagnacht begin ik weer met 2 nachten en dan heb ik 4 dagen weekend, 2 dagen verlof ivm carnaval, 2 middagen, 2 nachten en dan weer 4 dagen weekend O+
vosss is de naam,
pi_93262320
quote:
The Empire of Tamriel is on the edge. The High King of Skyrim has
been murdered.

Alliances form as claims to the throne are made. In the midst of this conflict, a far more dangerous, ancient evil is awakened. Dragons, long lost to the passages of the Elder Scrolls, have returned to Tamriel.

The future of Skyrim, even the Empire itself, hangs in the balance as they wait for the prophesized Dragonborn to come; a hero born with the power of The Voice, and the only one who can stand amongst the dragons.
ZOMG FRANK SINATRA WAS OOK EEN DRAGONBORN!!!!!! :o
vosss is de naam,
  donderdag 24 februari 2011 @ 17:00:15 #91
37248 BertV
Klei indiaan
pi_93262554
Ik wil jullie niet uit zweefmodus halen... maar wat zijn de systeemeisen?
pi_93262587
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 17:00 schreef BertV het volgende:
Ik wil jullie niet uit zweefmodus halen... maar wat zijn de systeemeisen?
Dat maakt toch geen fluit uit? Ik koop gewoon een nieuwe pc speciaal voor Skyrim. Dat deed ik ook voor Oblivion overigens :)
vosss is de naam,
  donderdag 24 februari 2011 @ 17:01:58 #93
37248 BertV
Klei indiaan
pi_93262631
quote:
7s.gif Op donderdag 24 februari 2011 17:01 schreef vosss het volgende:

[..]

Dat maakt toch geen fluit uit? Ik koop gewoon een nieuwe pc speciaal voor Skyrim. Dat deed ik ook voor Oblivion overigens :)
Ja, maar ik hoop dat ik een nieuwe videokaart in mijn Oblivion machine kan zetten...
  donderdag 24 februari 2011 @ 17:05:19 #94
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_93262773
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:48 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik hoop trouwens dat we Alduin's Wall in-game te zien krijgen :D
Ik heb geen bron, maar volgens mij was dat al bevestigd!
pi_93262806
Leuke trailer, en ik heb net een nieuwe pc dus dat moet goedkomen aaaaight!
Children of the night. What music they make.
  donderdag 24 februari 2011 @ 17:06:44 #96
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_93262830
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:40 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik blijf het mooi vinden hoe dat Morrowind's theme te horen blijft in Skyrim's theme.

Enne, ik las net ergens dat de dungeons door 8 man in totaal gemaakt worden, in plaats van 1 man, dus dat komt wel goed, lijkt me :D
Hmmmm, valt me opzich best tegen (het aantal mensen die bezig zijn met een dungeon) :@ :') Maar ach ik heb ook geen verstand daar van, en het is inderdaad 8x meer dan in oblivion, die dungeons hadden duidelijk AL-LE-MAAL dezelfde gangetjes e.d., alleen met een iets andere indeling :(

Bij morrowind was het vaak nog ietsje unieker.
pi_93263131
Die muziek is ook wel nice.
pi_93263175
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 17:15 schreef Fsmxi het volgende:
Die muziek is ook wel nice.
Ik herken er wat in van LOTR.
pi_93263216
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 17:16 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

:') nee
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_93263281
quote:
2s.gif Op donderdag 24 februari 2011 17:17 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

:') nee
:') wel
  donderdag 24 februari 2011 @ 17:20:09 #101
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_93263349
nee niet hoor :')
  donderdag 24 februari 2011 @ 17:20:23 #102
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_93263360
Ik verveel mij al de hele week dood, ik ga The Witcher maar weer installeren ;(
pi_93263373
Ik ga nóg een keer kijken :@
vosss is de naam,
pi_93263384
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 17:20 schreef RickoKun het volgende:
Ik verveel mij al de hele week dood, ik ga The Witcher maar weer installeren ;(
Deel 2 wanneer komt die uit? :@
vosss is de naam,
  donderdag 24 februari 2011 @ 17:22:03 #105
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_93263431
17 mei ofzulks :@ had al een topique aangemaakt maar niemand post erin :(

-edit-
[PC] The Witcher 2: AoK #1
pi_93263732
Godver. Ik ga denk ik maar weer verder met Nehrim tot 11 november ofzo :'(
vosss is de naam,
pi_93265585
Witcher 2 ook pas ergens in mei.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_93265915

quote:
Lastly we want to thank all of you, the fans, who have kept the Elder Scrolls alive for the last 17 years. You’ve supported us by buying our games, but it’s not just that. It’s that you spread the word. You still make mods and download others’. You discuss the lore, your characters, and your adventures. You give us endless feedback and inspire us all to make something special. We hope to return that support and make a game that everyone can share, get lost in, and be proud of.
:)
vosss is de naam,
pi_93265956
quote:
So much had changed that we decided to call the engine and editor by a new name, the Creation Engine and the Creation Kit. We can't wait to see what all the brilliant mod makers do with these tools.
Geen compleet nieuwe engine dus zoals verwacht.
Anyway, er gaan gegarandeerd weer mods uitkomen :Y
vosss is de naam,
pi_93266107
Morrowind-muziek _O_ .

[ Bericht 35% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2011 18:27:39 ]
  donderdag 24 februari 2011 @ 18:29:45 #111
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_93266184
O+. O+. O+. O+.
  donderdag 24 februari 2011 @ 18:34:08 #112
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_93266361
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 18:13 schreef CantFazeMe het volgende:
Witcher 2 ook pas ergens in mei.
dat vind ik nou 3x niks eigenlijk :). Het missen van first person view is ook een gemis
VIVA LA ASSANGE¡
  donderdag 24 februari 2011 @ 18:44:21 #113
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_93266731
Mass Effect 3 stond bij mij op nr 1 van spellen waar ik het meest naar uitkijk. Maar na deze trailer...kan die wel 's een plaatsje gezakt zijn. :@
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  Moderator / Redactie FP donderdag 24 februari 2011 @ 18:56:07 #114
Rawr
pi_93267265
Mass Effect 3 blijft hier toch wel op de eerste plaats staan, ondanks dat spuitende vleeschmans-geile filmpje.
  donderdag 24 februari 2011 @ 19:01:55 #115
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_93267540
Ik heb die trailer nu al zo'n 7x bekeken. :')

Fullscreen, het geluid vol aan + koptelefoon, de beelden, die stem van Max von Sydow, dat koor + Morrowind-theme. Krijg gewoon kippenvel! :7

Edit: 8x :X

[ Bericht 13% gewijzigd door The_Substitute op 24-02-2011 19:08:09 ]
pi_93268081
2x, waarvan 1x full-hd en een thx setje vrijwel volop aan. :D _O_
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_93268421
Mijn Z5500 zet ik echt niet vol open inclusief boost, dan krijg ik niet alleen ruzie met Brennie, maar ook met alle buren denk ik :')
vosss is de naam,
  donderdag 24 februari 2011 @ 19:33:00 #118
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_93269022
echt, die mist ook op het eind bij de grote berg :9~
VIVA LA ASSANGE¡
  Eindredactie Games donderdag 24 februari 2011 @ 19:37:06 #119
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_93269213
Faaak die trailer is sick.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  donderdag 24 februari 2011 @ 19:42:05 #120
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_93269489
http://tweakers.net/nieuw(...)-scrolls-skyrim.html

sommige comments. :')

quote:
nou als je naar de graphics kijkt kan dat nog makkelijk met een nvidia kaart van 5 jaar terug.
Wat een low poly onzin, grijze kleuren, lelijk karakter design, slecht shaders. Erg jammer.

alsof je met een lowres filmpje niet kan zien of iets lowpoly is, slechte karakter design heeft en slechte shaders =)? Dat heeft niks met resolutie te maken.

Kijk bijvoorbeeld eens naar 00:38. Daar zijn die rotsen (waar de warior op rend) ontzettend lowpoly, slecht getextured en verouderde shaders.
1:31 super low res water, gewoon een plane met een texture er op.

tevens goed nieuws:
Volgens Bethesda is deze trailer volledig gecaptured met de xbo 360 versie. PC versie zal er dan waarschijnlijk beter uit gaan zien dan deze versie.

*O*
VIVA LA ASSANGE¡
  donderdag 24 februari 2011 @ 19:54:06 #121
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_93270105
quote:
Rend :') die lul weet niet eens waar ie over zwamt

quote:
tevens goed nieuws:
Volgens Bethesda is deze trailer volledig gecaptured met de xbo 360 versie. PC versie zal er dan waarschijnlijk beter uit gaan zien dan deze versie.

*O*
Waaat, nou dan mag deze boi zeer zekah wel een nieuw pctje aanschaffen
  Moderator / Redactie FP donderdag 24 februari 2011 @ 20:25:50 #122
Rawr
pi_93271837
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 19:54 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Rend :') die lul weet niet eens waar ie over zwamt
Rend is zoeen Warrior ability in Wow :@
pi_93274907
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 20:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Rend is zoeen Warrior ability in Wow :@
Als je z'n comment goed had gelezen wist je dat het een Warior ability was :)
"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery
  Eindredactie Games donderdag 24 februari 2011 @ 21:19:15 #124
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_93275420
Warior :') .
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_93275790
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 19:42 schreef wise het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)-scrolls-skyrim.html

sommige comments. :')

[..]

tevens goed nieuws:

*O*
Beter ziet de PC-versie er een stuk beter uit dan de 360 anders ga ik er no way 50 (60?) eu voor neer leggen :{w .

Maar als het idd met de 360 gecapped is heeft de betreffende tweakert natuurlijk wel een punt, al chargeert hij wel een ietwat :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_93275893
quote:
2s.gif Op donderdag 24 februari 2011 21:19 schreef 2dope het volgende:
Warior :') .
Ja Warior's hebben Rend lees nou toch 8-)
  Eindredactie Games donderdag 24 februari 2011 @ 21:33:23 #127
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_93276533
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 21:25 schreef Neraice het volgende:

[..]

Ja Warior's hebben Rend lees nou toch 8-)
Warriors ja.

WoW :')
pi_93277432
Leuke trailer.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_93277480
Ik heb nog steeds pijn aan mijn ejaculatiebuis :@ :9~
vosss is de naam,
pi_93284210
quote:
2s.gif Op donderdag 24 februari 2011 21:33 schreef 2dope het volgende:

[..]

Warriors ja.

WoW :')
Je hebt door dat ik 't over die comment op T.net heb op de vorige pagina? :7
pi_93286201
quote:
7s.gif Op donderdag 24 februari 2011 17:29 schreef vosss het volgende:
Godver. Ik ga denk ik maar weer verder met Nehrim tot 11 november ofzo :'(
Ik moet Nehrim ook eens uitspelen, en Morrowind.
Ben bij Morrowind iig klaar met Tribunal, nu nog de MQ en Bloodmoon.
Bij Nehrim ben ik ergens bij een quest net nadat je Baratheons kasteel moest infiltreren, dat was echt gaaf _O_
pi_93287246
Ben ik geen fanboy/hypebeast als ik de beelden nu nog niet gezien heb?
pi_93287370
Hmm is Nehrim erg vet dan? (Alleen duitse stemmen zag ik al?)
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_93290235
quote:
2s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:53 schreef drumstickNL het volgende:
Hmm is Nehrim erg vet dan? (Alleen duitse stemmen zag ik al?)
Jazeker! Grafisch wat opgepoetst met highres textures, een stuk meer voiceactors die een stuk geloofwaardiger overkomen, leuke quests, een fatsoenlijk levellingsysteem en een compleet nieuwe grote wereld _O_

Voor mij is Nehrim wat Oblivion had moeten zijn.
Alleen balen van die duitse stemmen, maargoed, met engelse subs is ie prima te doen en erg vermakelijk. Ik zit er nu iets van 25 uur in ofzo denk ik en ben nog laaaaaaang niet klaar :Y
vosss is de naam,
pi_93290295
vosss is de naam,
  Moderator / Redactie FP vrijdag 25 februari 2011 @ 00:49:27 #136
Rawr
pi_93290326
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 21:11 schreef Neraice het volgende:

[..]

Als je z'n comment goed had gelezen wist je dat het een Warior ability was :)
Sjesis, ik lees nog eens na en zie dat die kerel faalt :') "op rend" ipv "op rent" _O-

/taalnazi
pi_93291458
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:47 schreef vosss het volgende:

[..]

Jazeker! Grafisch wat opgepoetst met highres textures, een stuk meer voiceactors die een stuk geloofwaardiger overkomen, leuke quests, een fatsoenlijk levellingsysteem en een compleet nieuwe grote wereld _O_

Voor mij is Nehrim wat Oblivion had moeten zijn.
Alleen balen van die duitse stemmen, maargoed, met engelse subs is ie prima te doen en erg vermakelijk. Ik zit er nu iets van 25 uur in ofzo denk ik en ben nog laaaaaaang niet klaar :Y
Ben je al in Baratheon's kasteel geweest?
  vrijdag 25 februari 2011 @ 02:38:12 #138
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_93293568

*Hosselcopter*
pi_93295509
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 01:18 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:

[..]

Nee. Ik heb ook geen idee hoever ik ben in het verhaal, ik doe alles op mn dooie gemak zegmaar en alle sidequests die ik tegenkom :)
vosss is de naam,
pi_93295625
Leipe gifs gek, vanmiddag maar eens die ingame beelden bekijken
  vrijdag 25 februari 2011 @ 08:36:35 #141
37248 BertV
Klei indiaan
pi_93295809
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 02:38 schreef Dibble het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Precies het mooiste van die Elder Scroll serie.
Beetje ronddwalen in de landschappen.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 08:46:39 #142
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_93295938
Hunter/Archer O+.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  vrijdag 25 februari 2011 @ 09:35:05 #143
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_93296824
quote:
echt weer oblivion installen met mods :9~
VIVA LA ASSANGE¡
pi_93302255
Die Duitse stemmen zuigen zo hard...
  vrijdag 25 februari 2011 @ 12:48:11 #145
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_93302716
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Sjesis, ik lees nog eens na en zie dat die kerel faalt :') "op rend" ipv "op rent" _O-

/taalnazi
Ik was die opmerking al weer vergeten :') Dus ik weer helemaal naar boven scrollen, zie ik dat die hele opmerking helemaal niet relevant is :')
  Moderator / Redactie FP vrijdag 25 februari 2011 @ 13:47:11 #146
Rawr
pi_93305047
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 12:48 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Ik was die opmerking al weer vergeten :') Dus ik weer helemaal naar boven scrollen, zie ik dat die hele opmerking helemaal niet relevant is :')
:7
  vrijdag 25 februari 2011 @ 14:15:20 #147
300818 Aneurysma
What a whore I am.
pi_93306298
OMGOMGOMG DIE TRAILER OMGOMGOMGOMGOMGOKMGOKMGOMG.
Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil
  vrijdag 25 februari 2011 @ 14:40:20 #148
300818 Aneurysma
What a whore I am.
pi_93307381
quote:
11s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 14:15 schreef Aneurysma het volgende:
OMGOMGOMG DIE TRAILER OMGOMGOMGOMGOMGOKMGOKMGOMG.
Serieus, ik hou dit niet meer vol. Ik laat mezelf invriezen.
Jij bent geil
  vrijdag 25 februari 2011 @ 14:44:05 #149
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_93307535
mijn hand plakt nog steeds.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 22:25:39 #150
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_93328055
Kan niet wachten op de PC versie.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  Moderator / Redactie FP vrijdag 25 februari 2011 @ 22:56:01 #151
Rawr
pi_93329504
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 14:44 schreef RickoKun het volgende:
mijn hand plakt nog steeds.
Eindeloos fappen of zat ie vastgeplakt? :@
pi_93330156
Die shout is echt leip. :D
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  Moderator / Redactie FP vrijdag 25 februari 2011 @ 23:45:24 #153
Rawr
pi_93331903
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 17:16 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Gast nee, dat is de Morrowind themesong met zang erbij :9 O+ :9~

*komt wederom klaar*
pi_93337285
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 12:34 schreef Sloggi het volgende:
Die Duitse stemmen zuigen zo hard...
Imo zijn de Duitse voice-actors een stuk beter dan die 5 actors wat in Oblivion zaten! :Y

Tuurlijk, duits is een kankertaal, maar wat nou als Hitler had gewonnen? Dan hadden we allemaal duits gepraat!

On danks de duitse stemmen is Nehrim wmb een heel(!!!!)stuk beter als Oblivion :Y
vosss is de naam,
  zaterdag 26 februari 2011 @ 06:07:16 #155
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_93339352
is er ook een nazi mod voor oblivion! Kenserhard marcheren door Kvatch heen en die stomme wood elfs keihard pwnen enzulks
pi_93344571
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 06:07 schreef RickoKun het volgende:
is er ook een nazi mod voor oblivion! Kenserhard marcheren door Kvatch heen en die stomme wood elfs keihard pwnen enzulks
Zie die Imperials marcheren op deze muziek _O_

En daarachter komen dan de Redguards en de Nords :D
  zaterdag 26 februari 2011 @ 14:19:09 #157
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_93347334
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 22:25 schreef Smoofie het volgende:
Kan niet wachten op de PC versie.
Me2. De superieure versie :7
*Hosselcopter*
pi_93367658
TVP voor dé game van 2011, die trailer :9~
pi_93408040
Iemand al een idee over de specs die je PC nodig heeft hiervoor? En dan met name de grafische kaart ik moet nog een nieuwe kopen en wil gewoon zeker weten dat ik alles op ultra kenser hoog kan spelen :9~
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
  zondag 27 februari 2011 @ 20:33:03 #160
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_93408140
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 20:31 schreef Baalhaar het volgende:
Iemand al een idee over de specs die je PC nodig heeft hiervoor? En dan met name de grafische kaart ik moet nog een nieuwe kopen en wil gewoon zeker weten dat ik alles op ultra kenser hoog kan spelen :9~
The Elder Scrolls kennende heb je nog genoeg tijd om te sparen, want de videokaart waarmee dat kan komt ergens in 2012 uit.
pi_93408248
quote:
10s.gif Op zondag 27 februari 2011 20:33 schreef NJ het volgende:

[..]

The Elder Scrolls kennende heb je nog genoeg tijd om te sparen, want de videokaart waarmee dat kan komt ergens in 2012 uit.
Hehe.. ik koop hem dan iniedergeval niet nu.. ;)
  zondag 27 februari 2011 @ 20:44:52 #162
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_93409037
quote:
Op zondag 27 februari 2011 20:33 schreef NJ het volgende:

[..]

Haha. Herkenbaar, al moet ik zeggen dat straks met de komst van 6990 nog moet bezien. Beest van een kaart. Net zoals de 580.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_93475803
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 01:18 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:

[..]

Offtopic: Zojuist geweest, leuke quest :)

Ik ben nu level 22 en mn sterkste wapen doet 59 damage en ik ben te dom om magie te gebruiken.
vosss is de naam,
  dinsdag 1 maart 2011 @ 03:03:33 #164
259414 AlchemistOfSorrows
Uh-huh, goodbye!
pi_93476925
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 01:45 schreef vosss het volgende:

[..]

Offtopic: Zojuist geweest, leuke quest :)

Ik ben nu level 22 en mn sterkste wapen doet 59 damage en ik ben te dom om magie te gebruiken.
Geniale quest inderdaad :)
Vond ook de mijn naar Ankumedrotikepmasodestriwo heel vet gemaakt.
Dat is volgens mij ook echt een van de langste dungeons die ik ooit heb gedaan. Gelukkig was het wel echt episch!
pi_93481170
Dat was ook een vette quest ja. Ik dacht ik maak deze nog even af en dan kap ik. Nou dat duurde even :D!

Wat mij betreft mogen ze de makers van Nehrim per direct in dienst nemen bij Bethesda _O_

Heeft die knakker van Bethesda overigens ooit zijn mening achter gelaten over Nehrim? :@
vosss is de naam,
  dinsdag 1 maart 2011 @ 11:34:58 #166
Uh-huh, goodbye!
pi_93482750
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 10:51 schreef vosss het volgende:
Dat was ook een vette quest ja. Ik dacht ik maak deze nog even af en dan kap ik. Nou dat duurde even :D!

Wat mij betreft mogen ze de makers van Nehrim per direct in dienst nemen bij Bethesda _O_

Heeft die knakker van Bethesda overigens ooit zijn mening achter gelaten over Nehrim? :@
Nehrim is wel meerdere keren gelinkt op de Bethblog, maar niet door Todd Howard zelf.

Overigens heb ik nu die "Sieht mein reich" speech van Barateon uit de trailer gezien, in de trailer vond ik em vetter om eerlijk te zijn :P
pi_93504056
Wat is Nehrim? :@
pi_93504560
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 19:38 schreef Baalhaar het volgende:
www.google.nl

1e hit.
pi_93504900
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 19:46 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

www.google.nl

1e hit.
game-addon? zoals die woestijn die je kan toevoegen aan de map van oblivion?
pi_93507605
Nee, het is een stand-alone mod die erg groot is. Draait eigenlijk gewoon apart van Oblivion, maar je moet het natuurlijk wel geïnstalleerd hebben.
Als je ook nog Oblivion wilt spelen moet je wel steeds de mods weer aan/uitzetten.

Maar het gaat hier natuurlijk over Skyrim en oooh wat heb ik daar een zin in. Dit lijkt me zo'n goed spel worden. Speel nu nog steeds Morrowind en Oblivion welke allebei hun goede punten hebben. Hopen dat Skyrim al die goede punten bij elkaar kan brengen!

[ Bericht 36% gewijzigd door Jero_nimo op 01-03-2011 20:37:13 ]
pi_93511618
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 19:38 schreef Baalhaar het volgende:
De game die Oblivion had moeten zijn :Y
www.nehrim.de

Downloaden zou ik zeggen _O_
vosss is de naam,
  dinsdag 1 maart 2011 @ 22:17:05 #172
Uh-huh, goodbye!
pi_93515543
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 20:32 schreef Jero_nimo het volgende:
Nee, het is een stand-alone mod die erg groot is. Draait eigenlijk gewoon apart van Oblivion, maar je moet het natuurlijk wel geïnstalleerd hebben.
Als je ook nog Oblivion wilt spelen moet je wel steeds de mods weer aan/uitzetten.

Maar het gaat hier natuurlijk over Skyrim en oooh wat heb ik daar een zin in. Dit lijkt me zo'n goed spel worden. Speel nu nog steeds Morrowind en Oblivion welke allebei hun goede punten hebben. Hopen dat Skyrim al die goede punten bij elkaar kan brengen!
Ja ik ben het er zeker mee eens dat Morrowind en Oblivion allebei sterke kanten hadden, maar ik denk wel, met wat ik hier gezien heb, dat ze het gaan samenbrengen.

Laten we het hopen
pi_93517450
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 22:17 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:

[..]

Ja ik ben het er zeker mee eens dat Morrowind en Oblivion allebei sterke kanten hadden, maar ik denk wel, met wat ik hier gezien heb, dat ze het gaan samenbrengen.

Laten we het hopen
Ik denk eerlijk gezegd dat als Morrowind zwart is en Oblivion grijs, dat Skyrim dan richting wit neigt. Ofwel, nog verder van Morrowind verwijderd dan Oblivion al was.

Nu vind ik Morrowind de beste game ooit gemaakt, maar Oblivion had zeker wel een paar logische verbeteringen qua gameplay. Dus het hoeft ook weer niet meteen negatief te zijn. De kracht van Morrowind lag voor mij dan ook vooral in de ongelooflijke sfeer. Dat als mage spelen onmogelijk was, je af en toe vast kwam te zitten achter een rots en je soms quest-gerelateerde npc's kon doodmaken nam ik op de koop toe. Dat was in Oblivion allemaal beter geregeld, om nog maar niet van de combat en stealth te spreken.
pi_93518949
Voor mij was het grootste minpunt van Oblivion toch wel dat alles meelevelde, dat nam gewoon een heel stuk 'immersion' weg. Al werd dit gelukkig goed verholpen door OOO. Ik hoop in ieder geval dat ze daar wat meer rekening mee gehouden hebben. Ik hoorde dat het nu meer zou zijn als Fallout:NV maar die heb ik zelf niet gespeeld. Dus daar kan ik verder niets over zeggen.
De sfeer in Morrowind is inderdaad onovertroffen, wat een heerlijk spel! Jammer alleen van de combat vooral met zwaarden enzo. Was een beetje buttonbashen eigenlijk. Dat van die mage vond ik wel meevallen, maarja je kon dan op een gegeven moment ook je intelligence nogal verhogen met zelfgemaakte potions, 132320 Intelligence voor 234826 seconden enzo, dan had je nogal onbeperkte magicka en kon je iedereen makkelijk omleggen. :D
Natuurlijk altijd eerst even de Boots of Blinding speed veroveren, spell maken van 1 seconden resist Magicka 100%, tenzij Breton dan 50% ;) dan later nog even een amuletje enchanten met een paar punten constant levitate en dan de hele map overvliegen in een paar minuten. Nostalgie :)

@hieronder, dat hoort natuurlijk ook bij het meelevelen inderdaad. In het begin vond je gewoon niets bijzonders, later liepen alle bandits in glass en daedric armour :')

[ Bericht 8% gewijzigd door Jero_nimo op 01-03-2011 23:17:43 ]
pi_93519117
Over dat levelen, mijn grootste probleem daarmee had met items te maken. In Morrowind was het zo heerlijk dat je met wat geluk en veel exploren zomaar 'the sword of the white woe' kon krijgen, of een paar glass items.

Dat miste in Oblivion en maakte het gelijk heel doelloos.
pi_93548963
Ik heb opzich niet zo heel veel problemen met het meelevelen in oblivion. Al is het natuurlijk wel veel beter als je soms van die kleine beestjes hebt rondlopen die je 1 exp geven en in één klap dood zijn, om dan vervolgens in een grot te lopen met een draak van lvl 80 :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_93553875
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 18:09 schreef Baalhaar het volgende:
Ik heb opzich niet zo heel veel problemen met het meelevelen in oblivion. Al is het natuurlijk wel veel beter als je soms van die kleine beestjes hebt rondlopen die je 1 exp geven en in één klap dood zijn, om dan vervolgens in een grot te lopen met een draak van lvl 80 :)

SPOILER
Een groot deel van de lol van een RPG voor mij is progressie boeken. Delen die aanvankelijk te gevaarlijk zijn om te verkennen langzaamaan betreden, daar je weg doorheen vechten en weer door naar het volgende gebied waar je nu eindelijk sterk genoeg voor bent. Dat ontbrak in Oblivion.

Er waren totaal geen barrières om ergens heen te gaan, je kon de hele kaart direct bereizen. Ik vond het jammer, het ontnam ook een deel van de incentive om door te gaan.
pi_93556086
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 19:41 schreef Fluffy_Augurk het volgende:

[..]

Een groot deel van de lol van een RPG voor mij is progressie boeken. Delen die aanvankelijk te gevaarlijk zijn om te verkennen langzaamaan betreden, daar je weg doorheen vechten en weer door naar het volgende gebied waar je nu eindelijk sterk genoeg voor bent. Dat ontbrak in Oblivion.

Er waren totaal geen barrières om ergens heen te gaan, je kon de hele kaart direct bereizen. Ik vond het jammer, het ontnam ook een deel van de incentive om door te gaan.
Klopt. Maar aan de andere kant staat de enorme vrijheid die dit systeem biedt. Zie je die berg daar in de verte? Spring op je paard en rijd er naar toe! Het ideale zou natuurlijk een combinatie van deze 2 zijn; genoeg vrijheid maar met stukjes die je nog niet kunt bereiken omdat je te ''zwak'' bent. :)
  dinsdag 19 april 2011 @ 09:17:43 #179
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_95702801
VIVA LA ASSANGE¡
  dinsdag 19 april 2011 @ 10:24:33 #180
8369 speknek
Another day another slay
pi_95704665
Hoezo? Ze zijn positief, ik vind het wel goed dat ze niet meteen op de hypetrain springen, zes maanden voor de release van het vijfde deel in een reeks.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 19 april 2011 @ 10:28:59 #181
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_95704807
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 10:24 schreef speknek het volgende:
Hoezo? Ze zijn positief, ik vind het wel goed dat ze niet meteen op de hypetrain springen, zes maanden voor de release van het vijfde deel in een reeks.
Ja vind ik ook.
Of hij bedoelt de reacties, die lees ik nooit bij T.net
  dinsdag 19 april 2011 @ 10:32:40 #182
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_95704924
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 10:28 schreef Kn0x het volgende:

[..]

Of hij bedoelt de reacties, die lees ik nooit bij T.net
indd, kan je ook beter niet lezen, maar goed :')
VIVA LA ASSANGE¡
pi_95705769
Hoezo jankers bij Tweakers? Datzelfde gejank zie je overal waar ze het over Skyrim/Oblivion/Morrowind hebben hoor :)
vosss is de naam,
  dinsdag 19 april 2011 @ 11:04:09 #184
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_95705906
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 april 2011 11:00 schreef vosss het volgende:
Hoezo jankers bij Tweakers? Datzelfde gejank zie je overal waar ze het over Skyrim/Oblivion/Morrowind hebben hoor :)
vind het hier wel meevallen :P. Maar goed, zeiken mag pas als je het gespeeld hebt 8-)
VIVA LA ASSANGE¡
  dinsdag 19 april 2011 @ 11:22:26 #185
8369 speknek
Another day another slay
pi_95706539
Tweakers zijn van die PC-gaming neckbeards, dat zijn echt inferieure gamers, die snappen er nooit iets van.
pi_95706746
quote:
Tweakers zijn van die PC-gaming neckbeards, dat zijn echt inferieure gamers, die snappen er nooit iets van.
Maar wel met superieure graphics :7
vosss is de naam,
pi_95712978
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 11:22 schreef speknek het volgende:
_O_
  dinsdag 19 april 2011 @ 14:56:11 #188
206322 Seam
Pillz-E
pi_95714347
quote:
pi_95714494
Een TES game op de console?? Heb je daar ook zoveel mooie mods? En superieure gfx? En een preview die afsluit met "we hebben hier vast weer een goty kandidaat te pakken" kun je moeilijk negatief noemen??
  dinsdag 19 april 2011 @ 15:01:49 #190
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_95714565
quote:
De eerste weet ik veel hoeveel reacties gaan enkel en alleen over de graphics.

Een van de grootste problemen van Oblivion hebben ze naar eigen zeggen opgelost, namelijk het levelen (er wordt gerefereerd aan Fall-out waar het perfect werkt), het systeem van de stats is volledig op de schop gegooid, er zijn prachtige 3D renderingen van alle objecten en die renderingen heb je nodig om allerlei puzzels op te lossen. Maar op Tweakers gaat het over de graphics die er op een Xbox 360 van een aantal jaar oud niet zo baanbrekend uitzien als Morrowind en Oblivion destijds. :').
  dinsdag 19 april 2011 @ 15:44:13 #191
8369 speknek
Another day another slay
pi_95716332
edit: zelfcensuur, geen zin in flamewar
  dinsdag 19 april 2011 @ 15:48:54 #192
8369 speknek
Another day another slay
pi_95716568
Ik vind het wel fijn dat de perks nu wat sneller schijnen te komen dan in Fallout, voor iemand die niet van 100% completion grinden houdt was er wat te weinig beloning als je gewoon casual het spel uitspeelde.
pi_95718746
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 14:59 schreef thettes het volgende:
Een TES game op de console?? Heb je daar ook zoveel mooie mods? En superieure gfx? En een preview die afsluit met "we hebben hier vast weer een goty kandidaat te pakken" kun je moeilijk negatief noemen??
Mods zullen me jeuken, als ze er maar geen super-casual-iedereen-kan-het-mindless-rondspelen-spel wordt :P
  dinsdag 19 april 2011 @ 17:21:46 #194
8369 speknek
Another day another slay
pi_95721047
Juist, want ontoegankelijkheid en onkunde om je instructie op een goede manier te dirigeren getuigt van karakter, en niet van slecht game design.
pi_95721299
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 16:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Mods zullen me jeuken, als ze er maar geen super-casual-iedereen-kan-het-mindless-rondspelen-spel wordt :P
Oblivion was nét een tikkeltje minder goed dan Morrowind vond ik. Maar dat kwam niet door de toegankelijkheid. Dat was juist een stuk logischer en beter in Oblivion. Voor mij was dat meer een kwestie van algehele sfeer en de grotere variatie daarin in Morrowind.
pi_95721533
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2011 17:21 schreef speknek het volgende:
Juist, want ontoegankelijkheid en onkunde om je instructie op een goede manier te dirigeren getuigt van karakter, en niet van slecht game design.
Dat maak jij er van....

Ik wil gewoon wat diepgang in het spel. Geen makkelijke hack/slash voor mensen met een slecht ontwikkelde prefrontale cortex :P
  dinsdag 19 april 2011 @ 18:42:02 #197
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_95724525
Ik wil idd een game waarover ik moet nadenken; ipv sommige kneuzen hier die
Een artifact zoeken door op een onbekend stuk op een map te kijken waar al een giga pijl staat aangegeven waar het nu precies ligt.
pi_95731977
Verdomme ik kan echt niet wachten. Alleen al die soundtrack, love it!

For the king!
For the king!
For the sake of Skyrim!
For our life,
For our home,
For Hrothgar's blood,
For the Nords,
And for the Gods,
For the sole single son,
Dovahkiin, our king,
Who will dawn with fire!

_O_
  Moderator / Redactie FP dinsdag 19 april 2011 @ 20:45:09 #199
Rawr
pi_95732088
Morrowind soundtrack met awesome vocals :Y :9
pi_95732479
Als ik zo die preview op tweakers lees word ik al weer helemaal hyped, dat is niet de bedoeling :')
  Moderator / Redactie FP dinsdag 19 april 2011 @ 20:52:55 #201
Rawr
pi_95732566

Gewoon om nog even flink kippevel te krijgen O+ :9~
pi_95741468
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 20:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

Gewoon om nog even flink kippevel te krijgen O+ :9~
Beste gametrailer ooit, blijft prachtig O+
  Moderator / Redactie FP dinsdag 19 april 2011 @ 23:31:23 #203
Rawr
pi_95743151
Als ik het spel heb begin ik uiteraard als Dunmer :9
  dinsdag 19 april 2011 @ 23:33:24 #204
300818 Aneurysma
What a whore I am.
pi_95743267
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 23:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Als ik het spel heb begin ik uiteraard als Dunmer :9
Sul. :@ Bosmer natuurlijk.
Jij bent geil
  Moderator / Redactie FP woensdag 20 april 2011 @ 00:13:01 #205
Rawr
pi_95745055
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 april 2011 23:33 schreef Aneurysma het volgende:

[..]

Sul. :@ Bosmer natuurlijk.
Wat, zo'n klein dik mietje? :')
  woensdag 20 april 2011 @ 00:21:43 #206
300818 Aneurysma
What a whore I am.
pi_95745410
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 00:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Wat, zo'n klein dik mietje? :')
Ze zijn niet dik. :@
Maar sneaken vind ik altijd zo vet! Vooral i.c.m. Marksman. En dan 20 Dark Brotherhood Quests achter elkaar afraggen. Heerlijk.
Jij bent geil
  Moderator / Redactie FP woensdag 20 april 2011 @ 00:27:16 #207
Rawr
pi_95745613
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 00:21 schreef Aneurysma het volgende:

[..]

Ze zijn niet dik. :@
Maar sneaken vind ik altijd zo vet! Vooral i.c.m. Marksman. En dan 20 Dark Brotherhood Quests achter elkaar afraggen. Heerlijk.
In Oblivion waren het zowat allemaal van die plofkoppen ;( In Morrowind waren ze wel cool opzich :Y
  woensdag 20 april 2011 @ 00:36:41 #208
300818 Aneurysma
What a whore I am.
pi_95745977
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 00:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

In Oblivion waren het zowat allemaal van die plofkoppen ;( In Morrowind waren ze wel cool opzich :Y
Ja maar nu wordt elk ras vet mooi en vet tof natuurlijk.
Jij bent geil
  Moderator / Redactie FP woensdag 20 april 2011 @ 01:07:44 #209
Rawr
pi_95746997
quote:
10s.gif Op woensdag 20 april 2011 00:36 schreef Aneurysma het volgende:

[..]

Ja maar nu wordt elk ras vet mooi en vet tof natuurlijk.
Doet me niks :P Al maken ze de Dunmer godsgruwelijk afzichtig, dan nóg zal ik met dat ras spelen :Y
  woensdag 20 april 2011 @ 01:15:57 #210
300818 Aneurysma
What a whore I am.
pi_95747149
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 01:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Doet me niks :P Al maken ze de Dunmer godsgruwelijk afzichtig, dan nóg zal ik met dat ras spelen :Y
Jij bent geil
  woensdag 20 april 2011 @ 01:18:57 #211
300818 Aneurysma
What a whore I am.
pi_95747192
Wow misschien al gepost maar de Kajith's zien er alvast awesome uit.

Jij bent geil
  woensdag 20 april 2011 @ 01:20:35 #212
300818 Aneurysma
What a whore I am.
pi_95747216
En holy fuck die Orc.

Jij bent geil
  Moderator / Redactie FP woensdag 20 april 2011 @ 01:22:18 #213
Rawr
pi_95747237
Die orc :o Fuck yeah Morrowind roots _O_
  Moderator / Redactie FP woensdag 20 april 2011 @ 01:22:57 #214
Rawr
pi_95747247
quote:
10s.gif Op woensdag 20 april 2011 01:18 schreef Aneurysma het volgende:
Wow misschien al gepost maar de Kajith's zien er alvast awesome uit.

[ afbeelding ]
Het is Khajiit :6
  woensdag 20 april 2011 @ 01:25:28 #215
300818 Aneurysma
What a whore I am.
pi_95747284
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 01:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Het is Khajiit :6
Ja weet ik sorry spijt me.
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 01:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die orc :o Fuck yeah Morrowind roots _O_
Jezus Fuck, hoe goed ziet dat dan uit.
Jij bent geil
  Moderator / Redactie FP woensdag 20 april 2011 @ 01:30:14 #216
Rawr
pi_95747370
quote:
11s.gif Op woensdag 20 april 2011 01:25 schreef Aneurysma het volgende:
Jezus Fuck, hoe goed ziet dat dan uit.
:Y

Kun je een Dunmerplaatje vinden? :9
  woensdag 20 april 2011 @ 01:31:40 #217
300818 Aneurysma
What a whore I am.
pi_95747395
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 01:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

:Y

Kun je een Dunmerplaatje vinden? :9
Nope, alleen deze 2 staan erop. Nog wel wat met een draak en een character van de achterkant maar niets interessants. Staan gewoon op hun Facebook overigens. http://www.facebook.com/TheElderScrolls
Jij bent geil
  woensdag 20 april 2011 @ 01:33:02 #218
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_95747412
Gief...IMPERIAL...LEGION :( :( :(
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_95747756
Heeft iemand trouwens het boek The Infernal City gelezen?
Zeer tof boek, ben bijna aan het einde nu, en het vertelt wat er gebeurt na de Oblivion Crisis, als een soort reactie op de rumors die je altijd hoorde.
pi_95779800
:( IK_WIL_SKYRIM_NU!!! :(
vosss is de naam,
pi_95790760
quote:
7s.gif Op woensdag 20 april 2011 21:26 schreef vosss het volgende:
:( IK_WIL_SKYRIM_NU!!! :(
Ben je al klaar met Nehrim? :P
pi_95793389
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 00:59 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:

[..]

Ben je al klaar met Nehrim? :P
Nee die ga ik vanmiddag weer installeren, pc was finaal gecrashed en heb nu een veel betere videokaart dus ik ga even zoeken naar mn savegames (heb ergens tot 35 uur ofzo gespeeld)

:)
vosss is de naam,
  donderdag 21 april 2011 @ 12:36:23 #223
334441 Cazano
hoofd, schouders, knie...
pi_95801181
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 02:01 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Heeft iemand trouwens het boek The Infernal City gelezen?
Zeer tof boek, ben bijna aan het einde nu, en het vertelt wat er gebeurt na de Oblivion Crisis, als een soort reactie op de rumors die je altijd hoorde.
heb hem hier thuis liggen, ben op ongeveer bladzijde 40, heel tof :D
pi_95801775
Khajiit :') Inferieur ras. Dunmer _O_
Staat er online nog ergens een samenvatting van het verhaal na Oblivion? Ben niet zo'n lezer.
  donderdag 21 april 2011 @ 12:55:46 #225
334441 Cazano
hoofd, schouders, knie...
pi_95801925
quote:
7s.gif Op donderdag 21 april 2011 12:51 schreef Seam het volgende:
Khajiit :') Inferieur ras. Dunmer _O_
Staat er online nog ergens een samenvatting van het verhaal na Oblivion? Ben niet zo'n lezer.
niet dat ik weet.. anders heb ik het boek voor niets gekocht..
  donderdag 21 april 2011 @ 12:58:03 #226
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_95802012
Is er een boek die het verhaal van TES vertelt. Dus de delen voor Oblivion...
pi_95802822
quote:
7s.gif Op donderdag 21 april 2011 12:55 schreef Cazano het volgende:

[..]

niet dat ik weet.. anders heb ik het boek voor niets gekocht..
Ik zou zeker verder lezen, want je leest wel een aantal dingen over wat er na oblivion gebeurde!
pi_95817959
Wallpapers:

Fuck resizen. Skyrim hoeft niet te resizen _O_
vosss is de naam,
pi_95829527
Wow bedankt. _O_
  Moderator / Redactie FP donderdag 21 april 2011 @ 22:30:37 #230
Rawr
pi_95829956
Van die laatste zou ik echt heel snel gek worden _O-
pi_95831157
quote:
7s.gif Op donderdag 21 april 2011 19:29 schreef vosss het volgende:
Wallpapers:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Fuck resizen. Skyrim hoeft niet te resizen _O_
Ah shitsnacks _O_
pi_95832052
:o

:W portal 2 wallpaper :P
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_95840492
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 22:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De voorlaatste ik ook, maargoed, het zijn wallpapers.

De eerste 4 zijn wel erg gaaf als wallpaper vind ik zelf :Y
vosss is de naam,
pi_95840510
Ik zie trouwens nu pas dat de laatste en de voorlaatste hetzelfde plaatje is alleen dan gespiegeld :@
vosss is de naam,
  vrijdag 22 april 2011 @ 17:36:15 #235
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_95856876
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 22:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Volgens mij krijg je daar inderdaad oogkanker van als je daar te lang naar kijkt :') Een heel naar onrustig plaatje

-edit-
Overigens, ze leggen wel erg de nadruk op de Nords, heb dan ook alleen maar die nord gezien als hoofdkarakter
  Moderator / Redactie FP vrijdag 22 april 2011 @ 17:43:47 #236
Rawr
pi_95857089
Sja, 't speelt zich af in hun heimat he, geen wonder :P

Bij Morrowind denk ik aan Dunmer, bij Oblivion aan Imperials en nu dus bij Skyrim aan Nords ;)
  vrijdag 22 april 2011 @ 17:47:36 #237
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_95857190
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 17:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sja, 't speelt zich af in hun heimat he, geen wonder :P

Bij Morrowind denk ik aan Dunmer, bij Oblivion aan Imperials en nu dus bij Skyrim aan Nords ;)
Heb je volkomen gelijk in broeder. Is er al een deel geweest dat het land van de khajit (welke was dat ook alweer?) erin voorkwam? Dat is volgens mij met woestijn enzo. Lijkt me wel grappig om dat in de toekomst te kunnen spelen
pi_95857219
Elsweyr bedoel je?
  vrijdag 22 april 2011 @ 17:50:41 #239
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_95857283
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 17:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
In Morrowind was je de 'Nerevarine' ongeacht je ras. Dus het lijkt mij wel vet om als Imperial 'Dovakhin' te zijn. Gezien de haat tussen Imperials en Nords. :P
  Moderator / Redactie FP vrijdag 22 april 2011 @ 17:51:25 #240
Rawr
pi_95857294
Laat mij maar een drow (ik bedoel dunmer) dovahkin zijn :9
pi_95872055
Heeft dit spel alleen first person view?
Love, The Kind You Clean Up With A Mop.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 22 april 2011 @ 22:56:39 #242
Rawr
pi_95872098
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 april 2011 22:55 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Denk het niet, dat hadden Morrowind en Oblivion ook niet (al speelt 1st person wel fijner).
  vrijdag 22 april 2011 @ 23:46:52 #243
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_95874626
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 april 2011 22:55 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Ik weet zeker van niet. Immers, in de trailer zie je ook van achter de persoon de camera meebewegen.
pi_95882781
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 22:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Denk het niet, dat hadden Morrowind en Oblivion ook niet (al speelt 1st person wel fijner).
Uhm, dat hadden ze wel?
pi_95883176
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 11:17 schreef Baalhaar het volgende:

[..]

Uhm, dat hadden ze wel?
Dit dus.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_95885148
Nou dat wordt dan dus Battlefield 3 en dit, deze herfst.
pi_95885454
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 april 2011 11:38 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Dit dus.
Morrowind en Oblivion hadden allebei 1st en 3rd person view hoor.
pi_95885805
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 13:03 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Morrowind en Oblivion hadden allebei 1st en 3rd person view hoor.
Dat zei ik toch?!
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_95885934
OMG zegt: alleen 1st person.
Drizzt: denk het niet, hadden M en O ook niet (alleen 1st person dus).
Baalhaar en jij: hadden ze wel (alleen 1st person dus).

Dus....
  zaterdag 23 april 2011 @ 13:26:08 #250
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_95886052
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 april 2011 13:22 schreef Sloggi het volgende:
OMG zegt: alleen 1st person.
Drizzt: denk het niet, hadden M en O ook niet (alleen 1st person dus).
Baalhaar en jij: hadden ze wel (alleen 1st person dus).

Dus....
Nee je leest het verkeerd :6 :9

OMG zegt: Hebben ze ALLEEN 1st person?
De rest: NEE, ze hebben OOK 3rd person view
pi_95886159
Tering gast, moeilijk hé begrijpend lezen.. :')
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_95887009
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 april 2011 13:30 schreef drumstickNL het volgende:
Tering gast, moeilijk hé begrijpend lezen.. :')
Jij zei het fout :')
  zaterdag 23 april 2011 @ 14:06:17 #253
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_95887076
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 14:02 schreef Simsfan88 het volgende:

[..]

Jij zei het fout :')
Hij zei het goed.
  zaterdag 23 april 2011 @ 14:12:58 #254
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_95887221
:') :') Mannen, mannen
  zaterdag 23 april 2011 @ 14:17:51 #255
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_95887323
Time-out! 8-)

Baalhaar las verkeerd, drumstick ging daarin mee, maar jullie bedoelen allemaal hetzelfde! In Morrowind en Oblivion zaten beiden firstperson en thirdperson view en dat zal zeer waarschijnlijk ook in Skyrim 't geval zijn!

Nu kunnen we weer verder met lullen over hoe we allemaal uitkijken naar TES:V!

8-)
pi_95916843
quote:
4s.gif Op zaterdag 23 april 2011 14:17 schreef The_Substitute het volgende:
Time-out! 8-)

Baalhaar las verkeerd, drumstick ging daarin mee, maar jullie bedoelen allemaal hetzelfde! In Morrowind en Oblivion zaten beiden firstperson en thirdperson view en dat zal zeer waarschijnlijk ook in Skyrim 't geval zijn!

Nu kunnen we weer verder met lullen over hoe we allemaal uitkijken naar TES:V!

8-)
Eensch.
pi_95917083
Man, 11/11 is nog kei ver weg ;(
pi_95918843
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 14:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ja... ;(
pi_95919719
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 14:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Juist beter. Ik heb die tijd nodig om genoeg geld op te sparen voor een nieuwe videokaart :P
  woensdag 27 april 2011 @ 13:58:04 #260
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_96042644
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_96042797
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 15:37 schreef Baalhaar het volgende:

[..]

Juist beter. Ik heb die tijd nodig om genoeg geld op te sparen voor een nieuwe videokaart :P
Ik vraag me af of die van mij het nog trekt in full hd. Heb na het zien van de screenshots nog wel hoop dat het moet lukken.
  woensdag 27 april 2011 @ 14:09:32 #262
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_96043043
quote:
Zit nu op school, maar ze laten zeker niet ingame beelden zien? (op de trailer na dan)
  woensdag 27 april 2011 @ 14:11:45 #263
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_96043124
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 14:09 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Zit nu op school, maar ze laten zeker niet ingame beelden zien? (op de trailer na dan)
Er is zalm in de rivieren dus is het tof!

Ik moet zelf nog gaan kijken nu :P
pi_96043567
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 14:09 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Je ziet inderdaad niks nieuws, ze bespreken de game na de presentatie die ze hebben gehad.

Mooie preview trouwens, hoewel ik vrijwel alles al wist. Kan echt niet wachten! Denk dat ik me, net als Cartman, laat invriezen. :D
pi_96145300
quote:
Ze zijn al wel onder de indruk. :D
pi_96146945
Ik kijk echt heul erg uit naar Skyrim! Toch maar een nieuwe PC kopen geloof ik :@
pi_96150406
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 14:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik vraag me af of die van mij het nog trekt in full hd. Heb na het zien van de screenshots nog wel hoop dat het moet lukken.
Tja, als je bedenkt dat het op 5-6 jaar oude hardware moet kunnen draaien, dan moeten meeste pcs het wel aankunnen.
Hoop ik.
  vrijdag 29 april 2011 @ 19:37:41 #268
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_96151520
Maar hey homo's en hetero's

Zat er hier ook een soort van "hardcore" mode in? Ik zat even na te denken over het fast travelen; eigenlijk hoop ik dat ze niet alle steden al "klaar" voor "fast travel" hebben...

Dus zeg maar een Fallout aanpak, waarin je alleen fast travel hebt voor hetgeen waar je al bent geweest.

Ohja, en waren de steden open? Of zijn die net zoals in oblivion in closed cells?
pi_96151806
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 19:37 schreef RickoKun het volgende:
Maar hey homo's en hetero's

Zat er hier ook een soort van "hardcore" mode in? Ik zat even na te denken over het fast travelen; eigenlijk hoop ik dat ze niet alle steden al "klaar" voor "fast travel" hebben...

Dus zeg maar een Fallout aanpak, waarin je alleen fast travel hebt voor hetgeen waar je al bent geweest.

Ohja, en waren de steden open? Of zijn die net zoals in oblivion in closed cells?
Dacht niet dat er standaard hardcore mode in zat. Fast travel zal wel uit te schakelen zijn door een mod.
En ja, de steden zijn allemaal open, dus je kunt gewoon door een draak aangevallen worden in een stad.

Nu maar hopen dat je ze niet zo vaak tegenkomt als de cliff racers van Morrowind :')
  vrijdag 29 april 2011 @ 19:44:07 #270
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_96151837
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 19:43 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:

Nu maar hopen dat je ze niet zo vaak tegenkomt als de cliff racers van Morrowind :')
Oh jezus hou op zeg :') :') Dat was echt te ernstig
pi_96152074
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 19:44 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Oh jezus hou op zeg :') :') Dat was echt te ernstig
Vond het stiekem wel geinig, vooral als je dan bepaalde filmpjes op youtube zag :P

Ook wel leuk dat BethSoft het zelf nogal spottend refereert in Oblivion!
pi_96152313
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 15:37 schreef Baalhaar het volgende:

[..]

Same here. 5 euro per week. = ongeveer 140 euro.
  vrijdag 29 april 2011 @ 20:11:41 #273
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_96153173
Even alles bijlezen :).
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_96153682
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 19:11 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:

[..]

Tja, als je bedenkt dat het op 5-6 jaar oude hardware moet kunnen draaien, dan moeten meeste pcs het wel aankunnen.
Hoop ik.
"Kunnen draaien" is een rekbaar begrip. Voor mij moet het gewoon vloeiend draaien met veel eye candy op 1920*1080. Anti-aliasing kan ik wel zonder. Dus ben benieuwd of ie dat gaat trekken. Zo niet dan neie videokaart :7
pi_96154978
Ben opnieuw begonnen met Oblivion. Nehrim ook even gedraaid, kan niet door die duitse stemmen heenprikken helaas, er weer afgehaald.
  vrijdag 29 april 2011 @ 20:47:35 #276
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_96155064
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 20:45 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
Ben opnieuw begonnen met Oblivion. Nehrim ook even gedraaid, kan niet door die duitse stemmen heenprikken helaas, er weer afgehaald.
Begrijpelijk.
pi_96171176
Begrijpelijk? Ik zou eerder doodzonde zeggen. De voice-acting van Nehrim is stukken beter (understatement) dan de voice-acting van Oblivion!

Ik zou toch nog een poging wagen, want zowel de graphics, als de voice-acting, als het leveling-systeem, als de quests, als het verhaal en de wereld zijn veel en veel beter dan Oblivion.

Ik durf gerust te stellen dat Nehrim is wat Oblivion had moeten zijn.

Jammer van het duits, maar om hem dan meteen aan de kant te schuiven is gewoon zonde :'(
vosss is de naam,
pi_96171288
Nee, het gaat echt niet.
pi_96176522
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 20:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

"Kunnen draaien" is een rekbaar begrip. Voor mij moet het gewoon vloeiend draaien met veel eye candy op 1920*1080. Anti-aliasing kan ik wel zonder. Dus ben benieuwd of ie dat gaat trekken. Zo niet dan neie videokaart :7
Daarmee bedoelde ik de xbox360 en ps3.
pi_96179439
Ik ga denk ik Oblivion ook maar weer installeren. :@
Of toch du vader?
pi_96179516
Heb over ongeveer een week trouwens een nieuwe PC, echt een beest. i7-2600, 8 GB RAM, 2x GeForce GTX560, 90 GB SSD, 3 TB magnetische HDD, etc.

Ik hoop Skyrim op maximale settings @ 1920x1200 te kunnen draaien, maar dat zal wel moeten lukken. :P
Of toch du vader?
  zaterdag 30 april 2011 @ 19:02:14 #282
239447 Samael
pi_96180966
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 17:57 schreef Luchtkoker het volgende:
Heb over ongeveer een week trouwens een nieuwe PC, echt een beest. i7-2600, 8 GB RAM, 2x GeForce GTX560, 90 GB SSD, 3 TB magnetische HDD, etc.

Ik hoop Skyrim op maximale settings @ 1920x1200 te kunnen draaien, maar dat zal wel moeten lukken. :P
Hoeveel was je daarvoor kwijt?
pi_96183781
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 17:57 schreef Luchtkoker het volgende:

Toch wel de 2600k? Die is veel makkelijker te overklokken.
pi_96184877
Hebben jullie de Sound Design filmpjes al gezien? Had ze zelf nog niet gezien, echt heel vet. Soundtrack is zo ongelofelijk goed. :D

En zo heb je ook weer diverse "Art of Skyrim" filmpjes, zoals:

Én een Behind the Scenes:
pi_96191893
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 21:10 schreef Simsfan88 het volgende:
Hebben jullie de Sound Design filmpjes al gezien? Had ze zelf nog niet gezien, echt heel vet. Soundtrack is zo ongelofelijk goed. :D

En zo heb je ook weer diverse "Art of Skyrim" filmpjes, zoals:

Én een Behind the Scenes:
Allemaal al gezien ja, wel heel vet :P
pi_96215796
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 20:38 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:

[..]

Toch wel de 2600k? Die is veel makkelijker te overklokken.
Nee. Ik heb geen interesse in overclocken.
Of toch du vader?
pi_96216222
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 19:02 schreef Samael het volgende:

[..]

Hoeveel was je daarvoor kwijt?
Genoeg. :)
Of toch du vader?
  zondag 1 mei 2011 @ 18:56:52 #288
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_96216320
Ik wacht nog op de nieuwe iMacs :@.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  zondag 1 mei 2011 @ 19:48:15 #289
300818 Aneurysma
What a whore I am.
pi_96218091
Ik zou het wel echt een bummer vinden als er geen vampiers inzaten. :@
Jij bent geil
  zondag 1 mei 2011 @ 19:49:37 #290
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_96218135
quote:
1s.gif Op zondag 1 mei 2011 18:56 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik wacht nog op de nieuwe iMacs :@.
Komt er een Skyrim voor Mac dan?
  zondag 1 mei 2011 @ 19:51:22 #291
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_96218204
D'r zitten echt wel vampieren in heurz!
  maandag 2 mei 2011 @ 01:43:16 #292
206322 Seam
Pillz-E
pi_96234378
Vampieren vond ik altijd een soort van cheat. Bij Morrowind waren die clans nog leuk.
  maandag 2 mei 2011 @ 12:39:12 #293
300818 Aneurysma
What a whore I am.
pi_96244340
quote:
7s.gif Op maandag 2 mei 2011 01:43 schreef Seam het volgende:
Vampieren vond ik altijd een soort van cheat. Bij Morrowind waren die clans nog leuk.
Haha waarom? In Oblivion suckte vampier zijn hard.
Jij bent geil
  maandag 2 mei 2011 @ 16:04:17 #294
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_96252906
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 12:39 schreef Aneurysma het volgende:

[..]

Haha waarom? In Oblivion suckte vampier zijn hard.
:') Vind je? Je krijgt voor elke attribute zowat +20 bonus als vampier, enige nadeel is dat je niet in et licht kan lopen
  maandag 2 mei 2011 @ 16:16:55 #295
300818 Aneurysma
What a whore I am.
pi_96253560
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:04 schreef RickoKun het volgende:

[..]

:') Vind je? Je krijgt voor elke attribute zowat +20 bonus als vampier, enige nadeel is dat je niet in et licht kan lopen
En dat je bloed moet blijven drinken omdat er anders niemand meer tegen je praat. En ik vond er te weinig voordelen aanzitten, die attribute's zijn leuk maar die kun je ook trainen of enchanten en die dagelijkse spells die je krijgt zijn ook geen bal waard als je een beetje magie kunt. Als er wat unieks bij had gezeten als mind control o.i.d. was het wellicht vetter geweest.
Jij bent geil
  maandag 2 mei 2011 @ 16:47:38 #296
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_96255143
Mij heeft het nooit getrokken, dat vampier spelen. Zie ik ook meer als een gimmick dan als serieuze gameplay.
pi_96255619
Vampieren zijn tof als je een stealth kereltje speelt. Iedere avond de buurt onveilig maken. _O_
No resentment ever evened out a weaker hand
  maandag 2 mei 2011 @ 16:59:02 #298
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_96255679
Mwwooaah vind het wel een leuke toevoeging, heb je i.e.g. nog een keuze!

Ik hoop dat we in Skyrim overigens wel meer facties tegemoet komen.

In morrowind moest je je helemaal suf spelen wilde je overal de master van worden :')

En misschien dat ze dan ook een laagje gameplay moeten toevoegen als je eenmaal de master bent :@ :@ Dat lijkt me echt gaafjes! (maar dan niet zo slecht uitgewerkt als in Fable, meer een tactischere gameplay laag)
  maandag 2 mei 2011 @ 17:33:32 #299
206322 Seam
Pillz-E
pi_96257279
Mha het aantal facties in Oblivion vond ik prima, een stuk of vijf misschien iets meer. Maar ik zie het juist liever als in Morrowind, waar je echt een shitload aan quests had. Het inderdaad wel leuk zijn als guildmaster ook nog daadwerkelijk een betekenis had. Nu was het meestal redelijk nutteloos, behalve het uitspelen van de verhaallijn in de guild dan. Ik zou zelf alleen niet weten wat precies, want waar ik aan zit te denken is weer te uitgebreid (expedities opzetten voor verkenning of bewaking, het regelen van speciale contracten met wapenhandelaren voor de guild, nieuwe mensen opleiden enz.)
pi_96257928
Ik vond die Vampieren in Oblivion ook niet zo nice, ik was per ongeluk een vampier geworden en die quest om weer normaal te worden was gebugged op de Xbox ;( Dus dat was wel echt zuur. Uiteindelijk door zo'n DLC (weet niet meer welke) weer normaal geworden :D
Of toch du vader?
pi_96258004
En misschien zou je als guildmaster nog simpele dingen kunnen doen, zoals mensen op pad sturen om dingen voor je te plunderen (thieves guild), beetje a la die pirate ship DLC van Oblivion, of dat je een hit op iemand kan plaatsen (Dark Brotherhood), etc. Gewoon kleine dingetjes. :)

Of oorlogen tegen andere guilds starten. :D
Of toch du vader?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')