tijd genoeg om een nieuwe videokaart te kopen...quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:21 schreef vosss het volgende:
Grrr en nu duurt het wachten nog lang had ik maar nooit die trailer bekeken godverdomme![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am not lost, it's just I've no idea where I am
PAS OP GEK ZOMETEEN PLAS JE JE PROSTAAT NOG UIT JE KONT!quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:23 schreef RickoKun het volgende:
KK ER KOMT NIETS MEER UIT MN PROSTAAT MAAR IK BLIJF MAAR DOOR KLAARKOMEN
Geil is nogal een understatement ik heb zojuist het orgasme van het millenium gehadquote:
Zodra ik thuis ben ga ik ook even rukken kijken. Als ik dat hier doe zijn m'n collega's niet blij met me.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:27 schreef vosss het volgende:
[..]
Geil is nogal een understatement ik heb zojuist het orgasme van het millenium gehad![]()
![]()
![]()
![]()
MAAK ER EEN GROEPSSESSIE VAN NJ, EEN GROEPSSESSIE!!!!!!!quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:29 schreef NJ het volgende:
[..]
Zodra ik thuis ben ga ik ook even rukken kijken. Als ik dat hier doe zijn m'n collega's niet blij met me.
Ik ook en daarna toen ik mn broek los had nog 8xquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:32 schreef Chocolatebear het volgende:
Godverdomme, ik kwam zeker 5x in mn broek.
Ben je helemaal besodemieterd? Dan gaan zij ook vrij vragen voor de week na de elfde van de elfde.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:31 schreef vosss het volgende:
[..]
MAAK ER EEN GROEPSSESSIE VAN NJ, EEN GROEPSSESSIE!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
QFTquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:41 schreef wise het volgende:
ongeacht wat het cijfer is, ik koop en speel hem
Ik heb weekend en vanaf morgen nog 4 dagen extra verlof ivm een verhuizing. Dinsdagnacht begin ik weer met 2 nachten en dan heb ik 4 dagen weekend, 2 dagen verlof ivm carnaval, 2 middagen, 2 nachten en dan weer 4 dagen weekendquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:47 schreef CantFazeMe het volgende:
Allemaal vrij van het werk? Lucky ones.
ZOMG FRANK SINATRA WAS OOK EEN DRAGONBORN!!!!!!quote:The Empire of Tamriel is on the edge. The High King of Skyrim has
been murdered.
Alliances form as claims to the throne are made. In the midst of this conflict, a far more dangerous, ancient evil is awakened. Dragons, long lost to the passages of the Elder Scrolls, have returned to Tamriel.
The future of Skyrim, even the Empire itself, hangs in the balance as they wait for the prophesized Dragonborn to come; a hero born with the power of The Voice, and the only one who can stand amongst the dragons.
Dat maakt toch geen fluit uit? Ik koop gewoon een nieuwe pc speciaal voor Skyrim. Dat deed ik ook voor Oblivion overigensquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:00 schreef BertV het volgende:
Ik wil jullie niet uit zweefmodus halen... maar wat zijn de systeemeisen?
Ja, maar ik hoop dat ik een nieuwe videokaart in mijn Oblivion machine kan zetten...quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat maakt toch geen fluit uit? Ik koop gewoon een nieuwe pc speciaal voor Skyrim. Dat deed ik ook voor Oblivion overigens
Ik heb geen bron, maar volgens mij was dat al bevestigd!quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:48 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik hoop trouwens dat we Alduin's Wall in-game te zien krijgen
Hmmmm, valt me opzich best tegen (het aantal mensen die bezig zijn met een dungeon)quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:40 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik blijf het mooi vinden hoe dat Morrowind's theme te horen blijft in Skyrim's theme.
Enne, ik las net ergens dat de dungeons door 8 man in totaal gemaakt worden, in plaats van 1 man, dus dat komt wel goed, lijkt me
quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:16 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik herken er wat in van LOTR.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |