abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93257838


quote:
De engine die The Elder Scrolls V: Skyrim draait heet de Creation Engine, en Bethesda heeft alle nieuwe truukjes en vernieuwingen uit de doeken gedaan. Veel van de technologie achter Oblivion en Fallout 3 is uit het raam gegooid en vervangen met nieuwe methodes, vertelt Bethesda's Todd Howard aan Game Informer.

Creation Engine
De nieuwe Creation engine is verantwoordelijk voor het neerzetten van de wereld. Een grote verandering is volgens Howard hoe er met licht en schaduw omgegaan wordt. In tegenstelling tot in Oblivion wordt schaduw in Skyrim dynamisch toegepast op alle objecten in het oogveld van de speler, wat de wereld realistischer moet laten lijken. Daarnaast is het oude SpeedTree systeem, wat gebruikt werd om de wereld van bomen en gewassen te voorzien, vervangen met een nieuwe technologie die Bethesda zelf heeft gemaakt. Zo kunnen ze nu zelf bepalen wat voor bomen waar staan en hoe ze animeren. Als de speler een winderige bergpas betreedt, kunnen de bomen gevaarlijk over een ravijn hangen terwijl de takken heen en weer zwaaien. Een nieuw systeem om neerslag te genereren is ook gemaakt, zodat bijvoorbeeld sneeuwval op een realistische manier wordt weergegeven en op het landschap beland.

Radiant AI
Het Radiant AI systeem zorgde er in Oblivion voor dat NPC's (non-player characters) hun dagelijkse taken in de achtergrond deden om de wereld 'levend' te laten lijken. Echter, het systeem was niet zo geavanceerd en de karakters hadden maar vijf of zes taken. In Skyrim is het systeem verbeterd en hebben de bewoners meer te doen en meer individualiteit. Een dorp in een bos zal bijvoorbeeld bevolkt zijn met werkers die hout hakken, werken in een houtmolen en goederen vervoeren door het dorp. Het verbeterde Radiant AI systeem zal er ook voor zorgen dat NPC's een relatie met de speler op kunnen bouwen. Als de speler iemand heeft geholpen, zal deze persoon hem als vriend kunnen beschouwen. Mocht je dan ineens 's nachts zijn huis binnen vallen, zou hij je bijvoorbeeld een bed kunnen aanbieden. Als je 'per ongeluk' zijn huis een beetje overhoop gooit of dingen vernielt, zal de reactie van het personage bepaald worden door de relatie die de speler met hem heeft.

Havok Behavior
De personages uit Oblivion bewogen niet altijd op de meest realistische manieren. Om dit te verbeteren heeft Bethesda een nieuwe middleware gelicenseerd, Havok Behavior. Deze techniek is volgens Howard niet eerder gebruikt in een 'grote' game. Havok zorgt normaal voor de physics, ofwel dat objecten in de wereld realistisch reageren op externe krachten, maar Behavior zal ervoor zorgen dat animaties vloeiend overgaan in elkaar. In tegenstelling tot Oblivion en Fallout 3 zal de wereld niet meer stilstaan als de speler met een NPC praat, en de levenloze close-ups van het gezicht van degene met wie je praat behoren ook tot het verleden. De NPC zal gewoon doorgaan met zijn of haar acties tijdens het gesprek. Het Behavior-systeem kan dynamisch animaties genereren. Denk bijvoorbeeld aan het Euphoria systeem wat gebruikt werd in GTA IV, Red Dead Redemption en The Force Unleashed. Volgens Bethesda zullen de draken er fantastisch uitzien en zullen veel van hun animaties niet gescript zijn.

Radiant Story
Radiant Story is misschien wel de meest ambitieuze nieuwe technologie in Skyrim. Dit systeem moet ervoor zorgen dat side-quests dynamisch gegenereerd worden gebaseerd op jouw level, locatie, bezigheden en relaties met NPC's. Heb je bijvoorbeeld iemand geholpen, kan die persoon jou later vragen om iets voor hem te doen of om iemand om te brengen. De betrokken personages en locaties waar deze quests zich afspelen zullen allemaal dynamisch 'bedacht' worden door het spel. Ben je ergens al geweest, dan zal de quest zich waarschijnlijk afspelen in een locatie die je nog niet bezocht hebt. Als je een NPC hebt gedood die jou een quest had moeten geven, bijvoorbeeld een barman, dan kan later zijn zus die rol overnemen en je alsnog die quest geven. Of ze kan wraak komen zoeken voor de moord van haar broer. Het spel zal ook willekeurige gebeurtenissen in de wereld genereren, net als in Red Dead Redemption. Bethesda is zich wel bewust van het gevaar dat de speler zich overweldigd kan voelen door de side-quests, dus ze zullen het binnen de perken houden.

Als al deze beloftes waar gemaakt worden zou Skyrim de lat wel eens hoger kunnen legen voor open-wereld games.
Creation Engine van TES V: Skyrim uitgelegd

Vorig deel: Elder Scrolls V: Skyrim #2 - Waar we niet kunnen wachten tot 11/11/11

quote:
To say that Bethesda's upcoming RPG epic The Elder Scrolls V: Skyrim is highly anticipated would be an understatement. Our coverage of the game, beginning with our cover story, drew unprecedented interest from our readers. Now, after the long wait, we're happy to be able to show you a new trailer for the game -- one that gives us a first look at gameplay, but also a glimpse of the game's dragons.

In the trailer, you'll get a good look at gameplay, particularly combat, which mixes traditional weapons like sword and shield with powerful magic. Listen close, and you'll even hear the game's protagonist -- or Dovahkiin -- emit a powerful "dragon shout." Oh, yes...the dragons. They look amazing, especially when flying around the grand vistas and ruins that Bethesda has created. If you're anything like us, this just made your day.
Trailer: http://www.gameinformer.c(...)c-dragon-action.aspx

_O_

[ Bericht 2% gewijzigd door vosss op 24-02-2011 16:22:52 ]
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_93257853
Nog maar 30 minuten *O*
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
pi_93257857
Nog een half uurtje O+
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 24 februari 2011 @ 15:30:29 #4
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_93257861
:7
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_93257868
Als ze maar meer laten zien dan in die trailer van BF3, geen geflikker bullshit.
pi_93257877
Vosss, je zet toch wel de beelden in de OP zodra ze er zijn he? :+
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
pi_93257879
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 24 februari 2011 @ 15:31:26 #8
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_93257898
quote:
14s.gif Op donderdag 24 februari 2011 15:30 schreef HyperViper het volgende:
Als ze maar meer laten zien dan in die trailer van BF3, geen geflikker bullshit.
agreed
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_93257913
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 15:31 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Vosss, je zet toch wel de beelden in de OP zodra ze er zijn he? :+
Jahoor.

Ik hoop wel dat ik ze meteen kan zien, want ik verwacht een flinke drukte zegmaar :Y
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 24 februari 2011 @ 15:31:54 #10
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_93257923
quote:
ik krijg een beetje oblivion trailer gedachte ;(
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_93258027
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 15:31 schreef wise het volgende:

[..]

ik krijg een beetje oblivion trailer gedachte ;(
Ik hoop wel dat het een vette trailer/beelden zijn want anders wordt dat orgasme ook een kutorgasme zeg. Ik ben namelijk al op de point of no return zegmaar, dus klaarkomen doe ik toch wel. Ik hoop dat het een goed orgasme gaat worden en niet dat het er over een klein half uurtje zielig uit sijpelt zegmaar :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_93258207
quote:
You’ve seen the game’s teaser trailer, read all about the title in our cover story, and pored over the few Skyrim pictures that have been released. Can you survive the suspense as Bethesda counts down to the first public look at The Elder Scrolls V: Skyrim?
Ik trek het niet meer :X
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_93258321
quote:
7s.gif Op donderdag 24 februari 2011 15:37 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik trek het niet meer :X
Zwak hoor :6
Ik houd het nog wel uit, maar het begint al wel te kriebelen :D
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
  donderdag 24 februari 2011 @ 15:41:59 #14
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_93258474
18 min remaining :D
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  donderdag 24 februari 2011 @ 15:46:22 #15
239447 Samael
Yes, is the word to everything
pi_93258718
Krijg slechts een zwart scherm nu op http://www.elderscrolls.com/ :{
Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist
pi_93258779
OMG ZE ZIJN HEM KLAAR AAN HET ZETTEN!!!!!!!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 24 februari 2011 @ 15:48:01 #17
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_93258805
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 15:46 schreef Samael het volgende:
Krijg slechts een zwart scherm nu op http://www.elderscrolls.com/ :{
The webpage cannot be found
HTTP 404
Most likely causes:
•There might be a typing error in the address.
•If you clicked on a link, it may be out of date.

What you can try:
Retype the address.

Go back to the previous page.

Go to and look for the information you want.

More information


:')
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  Moderator / Redactie FP donderdag 24 februari 2011 @ 15:48:12 #18
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_93258829
M'n ballen tintelen, m'n piemel wordt hard, boh! Gief die beelden!
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  donderdag 24 februari 2011 @ 15:49:03 #19
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_93258888
*/ /** * add the akqa_micro/lib dir and backend dir to the system_include path */ set_include_path(get_include_path() . PATH_SEPARATOR . 'application/micro/lib'. PATH_SEPARATOR. 'application/backend'); /** * include common files */ require_once 'Common/Helper/Autoloader.php'; require_once 'Common/Helper/Functions.php'; /** * include the settings */ require_once 'Common/Config/Settings.php'; /** * lets put the routes here */ $routes = array( '/' => array( 'controller' => 'Controller_Page_View' ), '/(?P[\w-]+)?' => array( 'controller' => 'Controller_Page_View', 'data'=> 'post' ), '/change/country' => array( 'controller' => 'Controller_Page_Country' ) ); Akqa_Request::define($routes, false); /** * determine which page to show * if it is a simple get request with no query string execute '/' for get * if if the query string exists, execute '/query_string' for get * if it is a post, execute '/' for post and set the data to post * if the query string contains 'change_country', determine if the country should be changed */ $url = '/'; $method = 'get'; $data = array(); if(isset($_GET['country'])){ $url .= $_GET['country']; }elseif(isset($_POST['month']) && isset($_POST['day']) && isset($_POST['year'])){ $method = 'post'; $data = $_POST; }elseif(isset($_GET['change_country'])){ $url .= 'change/country'; } Akqa_Request::url($url, $method, $data);

wat :')
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_93259022
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 15:49 schreef wise het volgende:
*/ /** * add the akqa_micro/lib dir and backend dir to the system_include path */ set_include_path(get_include_path() . PATH_SEPARATOR . 'application/micro/lib'. PATH_SEPARATOR. 'application/backend'); /** * include common files */ require_once 'Common/Helper/Autoloader.php'; require_once 'Common/Helper/Functions.php'; /** * include the settings */ require_once 'Common/Config/Settings.php'; /** * lets put the routes here */ $routes = array( '/' => array( 'controller' => 'Controller_Page_View' ), '/(?P[\w-]+)?' => array( 'controller' => 'Controller_Page_View', 'data'=> 'post' ), '/change/country' => array( 'controller' => 'Controller_Page_Country' ) ); Akqa_Request::define($routes, false); /** * determine which page to show * if it is a simple get request with no query string execute '/' for get * if if the query string exists, execute '/query_string' for get * if it is a post, execute '/' for post and set the data to post * if the query string contains 'change_country', determine if the country should be changed */ $url = '/'; $method = 'get'; $data = array(); if(isset($_GET['country'])){ $url .= $_GET['country']; }elseif(isset($_POST['month']) && isset($_POST['day']) && isset($_POST['year'])){ $method = 'post'; $data = $_POST; }elseif(isset($_GET['change_country'])){ $url .= 'change/country'; } Akqa_Request::url($url, $method, $data);

wat :')
Wahaha, da's best een flinke fuckup, dat ze de php broncode zo laten rondslingeren :')
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
pi_93259030
Lol, die servers trekken het nu al niet meer :D

:'(!!!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_93259101
Nu maar hopen dat mijn internet niet net zoals gisteravond ineens tergend langzaam is, waardoor niks het meer doet :')

Ben overigens benieuwd of er een pre-order bonus bij zal zitten.
Zo ja, dan pre order ik het spel!
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
  donderdag 24 februari 2011 @ 15:58:13 #23
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_93259380
1min50 en heb weer zwart beeld :)
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  donderdag 24 februari 2011 @ 15:59:22 #24
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_93259437
30 seconds¡¡¡¡¡¡¡¡¡
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_93259438
OMG IK HOU HET NIET MEEEEEEERRRR!!!!!!! 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 24 februari 2011 @ 15:59:31 #26
239447 Samael
Yes, is the word to everything
pi_93259446
30 sec nog :)
Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist
  donderdag 24 februari 2011 @ 15:59:58 #27
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_93259471
ITS GO TIME
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_93259485
KUT HIJ LAADT NIET!!!!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 24 februari 2011 @ 16:00:15 #29
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_93259487
iedereen f5-en :9~ :9~ :9~
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  donderdag 24 februari 2011 @ 16:00:36 #30
239447 Samael
Yes, is the word to everything
pi_93259506
Fout 101 (net::ERR_CONNECTION_RESET): Onbekende fout
:'(
Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist
pi_93259508
Vette trailer heur.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_93259509








De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 24 februari 2011 @ 16:01:25 #33
239447 Samael
Yes, is the word to everything
pi_93259551
back to black :O
Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist
pi_93259563
Godverdomme :(!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_93259580
Ben tot nu toe nog niet onder de indruk.
pi_93259583
De spanning is om te snijden :D
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
pi_93259631
hmmm het einde is nogal tegenvallend. Weinig nieuwe info eigenlijk.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
  donderdag 24 februari 2011 @ 16:04:29 #38
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_93259703
trolling
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  donderdag 24 februari 2011 @ 16:04:53 #39
239447 Samael
Yes, is the word to everything
pi_93259718
Heb de taal kunnen selecteren :o :9~
Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist
  donderdag 24 februari 2011 @ 16:05:50 #40
37248 BertV
Klei indiaan
pi_93259756
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:02 schreef Kn0x het volgende:
hmmm het einde is nogal tegenvallend. Weinig nieuwe info eigenlijk.
LEG TERUG DIE CLIP!
Handgemaakt | Doggerland-overlever
  donderdag 24 februari 2011 @ 16:07:26 #41
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_93259846
ik kijk over een minuut of 10 wel nog een keer.

op youtube staat nog niks iig
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_93259851
Als iedereen nou ff stopt met F5-en dan kan ik tenminste even kijken :7
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_93259857
YES!
Hij verbindt :D

Of toch niet ;(
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
pi_93259878
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:07 schreef wise het volgende:
ik kijk over een minuut of 10 wel nog een keer.

op youtube staat nog niks iig
Ik denk dat ze binnen de kortste keren Game Informer erbij halen :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_93260072
Ik heb zwart beeld met pijltjes next en previous, verder nog nieks ;(
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 24 februari 2011 @ 16:11:25 #46
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_93260078
Weer terug van fitness! NOU NEGERS, HOU IST?!

Ik trapte net trouwens in het garpje van Speknek :') Was het eerste topic waar ik weer in kwam en dacht van: mijn postrechten was machst du :D :'( :D
pi_93260100
quote:
14s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:07 schreef vosss het volgende:
Als iedereen nou ff stopt met F5-en dan kan ik tenminste even kijken :7
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 24 februari 2011 @ 16:12:03 #48
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_93260114
OK ik ga kijken op gametrailers!
  donderdag 24 februari 2011 @ 16:12:26 #49
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_93260133
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:12 schreef RickoKun het volgende:
OK ik ga kijken op gametrailers!
:') ok daar staat ie niet i.e.g.
pi_93260136


Verder kom ik neit :(
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_93260189
Ik heb ook alleen maar de tout
#winning
pi_93260253
Godver we zijn al een kwartier onderweg, meer dan genoeg tijd voor Bethesda om wat extra bandbreedte te regelen :( }:|
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 24 februari 2011 @ 16:16:18 #53
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_93260343
quote:
7s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:12 schreef vosss het volgende:
[ afbeelding ]

Verder kom ik neit :(
KK HARD IK KOM KLAAR NIGAG DIE BEELDEN ZIJN ZO HARD OOOOHWWWW MEENG
pi_93260369
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_93260397
Ze hebben dus idd gameinformer om hulp gevraagd zo te zien :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 24 februari 2011 @ 16:18:24 #56
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_93260520
Dadelijk even bekijken
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_93260569
Godverdomme, is het al de 11de van de 11de }:| :(!!!!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 24 februari 2011 @ 16:21:10 #59
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_93260610
:9~ :9~ :9~ :9~ :9~
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_93260643
Grrr en nu duurt het wachten nog lang had ik maar nooit die trailer bekeken godverdomme :'( :')
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 24 februari 2011 @ 16:23:18 #61
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_93260723
KK ER KOMT NIETS MEER UIT MN PROSTAAT MAAR IK BLIJF MAAR DOOR KLAARKOMEN
  donderdag 24 februari 2011 @ 16:23:23 #62
37248 BertV
Klei indiaan
pi_93260731
quote:
7s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:21 schreef vosss het volgende:
Grrr en nu duurt het wachten nog lang had ik maar nooit die trailer bekeken godverdomme :'( :')
tijd genoeg om een nieuwe videokaart te kopen...
Handgemaakt | Doggerland-overlever
pi_93260732
Ziet er leuk uit, nu de beta nog en dan is het wachten niet zo erg meer!
pi_93260754
Ik kan de trailer maar op een manier beschrijven:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
  donderdag 24 februari 2011 @ 16:24:16 #65
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_93260779
Nou goed, en nu is het wachten totdat ze de features gaan uitleggen in gameplay videos :D :@

(maarja, dat gebeurt dan vast ergens in juni ofzulks)
  donderdag 24 februari 2011 @ 16:24:23 #66
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_93260788
Oh. My. Geil. De nieuwe Elder Scrolls!
And now for something completely different, I'm on a horse.
  Moderator / Redactie FP donderdag 24 februari 2011 @ 16:25:24 #67
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_93260836
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:23 schreef RickoKun het volgende:
KK ER KOMT NIETS MEER UIT MN PROSTAAT MAAR IK BLIJF MAAR DOOR KLAARKOMEN
PAS OP GEK ZOMETEEN PLAS JE JE PROSTAAT NOG UIT JE KONT!
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_93260920
quote:
11s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:24 schreef NJ het volgende:
Oh. My. Geil. De nieuwe Elder Scrolls!
Geil is nogal een understatement ik heb zojuist het orgasme van het millenium gehad :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_93260972
Elderscrolls.com ligt nog steeds compleet plat :D
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 24 februari 2011 @ 16:29:31 #70
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_93261040
.......en.........en nu.........?

......wat moet ik nu doen.......? ik...ik kan nu alleen maar wachten......en wachten...... en wachten..........

NOoooooooooooooOOoo00000000ooooooooo0ooOOoooOoo
  donderdag 24 februari 2011 @ 16:29:40 #71
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_93261052
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 16:27 schreef vosss het volgende:

[..]

Geil is nogal een understatement ik heb zojuist het orgasme van het millenium gehad :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
Zodra ik thuis ben ga ik ook even rukken kijken. Als ik dat hier doe zijn m'n collega's niet blij met me.
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_93261152
:9~ :9~ :9~ :9~ :9~
Godver wat ziet die trailer er toch goed uit.
Die towns zijn er ook echt vet uit in de trailer, stukken beter dan Oblivion! :D
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
pi_93261162
quote:
14s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:29 schreef NJ het volgende:

[..]

Zodra ik thuis ben ga ik ook even rukken kijken. Als ik dat hier doe zijn m'n collega's niet blij met me.
MAAK ER EEN GROEPSSESSIE VAN NJ, EEN GROEPSSESSIE!!!!!!! ^) *; :9~ O+ :9 :9~ :Y
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_93261165
:') SC
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  donderdag 24 februari 2011 @ 16:32:19 #75
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_93261199
Godverdomme, ik kwam zeker 5x in mn broek.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_93261246
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:32 schreef Chocolatebear het volgende:
Godverdomme, ik kwam zeker 5x in mn broek.
Ik ook en daarna toen ik mn broek los had nog 8x :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 24 februari 2011 @ 16:33:22 #77
8369 speknek
Another day another slay
pi_93261270
Ja hier kan ik wel een trucje op.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 24 februari 2011 @ 16:34:08 #78
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_93261316
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 16:31 schreef vosss het volgende:

[..]

MAAK ER EEN GROEPSSESSIE VAN NJ, EEN GROEPSSESSIE!!!!!!! ^) *; :9~ O+ :9 :9~ :Y
Ben je helemaal besodemieterd? Dan gaan zij ook vrij vragen voor de week na de elfde van de elfde.
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_93261332
Ziet er leuk uit, dat zeker, maar ik mis een beetje het echte elder scrolls gevoel. Maar dat zal in de game zelf vast voldoende aanwezig zijn.
  Moderator / Redactie FP donderdag 24 februari 2011 @ 16:36:44 #80
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_93261456
M'n hele broek zit vastgeplakt...
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  donderdag 24 februari 2011 @ 16:37:56 #81
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_93261517
Ik ben wel benieuwd hoe het dialoog systeem gaat werken. Ik hoop niet dat je zo'n ontzettend lame 'spelletje' moet spelen om mensen te persuaden. Had ik nooit zin in dus gaf ze gewoon geld om ze "se liken me".
pi_93261653
Ik blijf het mooi vinden hoe dat Morrowind's theme te horen blijft in Skyrim's theme.

Enne, ik las net ergens dat de dungeons door 8 man in totaal gemaakt worden, in plaats van 1 man, dus dat komt wel goed, lijkt me :D
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
  donderdag 24 februari 2011 @ 16:41:35 #83
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_93261682
ongeacht wat het cijfer is, ik koop en speel hem _O_
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_93261828
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:41 schreef wise het volgende:
ongeacht wat het cijfer is, ik koop en speel hem _O_
QFT _O_
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_93261844
Issie al te preorderen ergens? :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 24 februari 2011 @ 16:46:57 #86
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_93261950
quote:
7s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:44 schreef vosss het volgende:
Issie al te preorderen ergens? :@
http://www.amazon.co.uk/E(...)id=1298562392&sr=8-2

goedkoper dan in nl :)
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_93261972
Allemaal vrij van het werk? Lucky ones.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_93262014
Ik hoop trouwens dat we Alduin's Wall in-game te zien krijgen :D
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
pi_93262069
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:47 schreef CantFazeMe het volgende:
Allemaal vrij van het werk? Lucky ones.
Ik heb weekend en vanaf morgen nog 4 dagen extra verlof ivm een verhuizing. Dinsdagnacht begin ik weer met 2 nachten en dan heb ik 4 dagen weekend, 2 dagen verlof ivm carnaval, 2 middagen, 2 nachten en dan weer 4 dagen weekend O+
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_93262320
quote:
The Empire of Tamriel is on the edge. The High King of Skyrim has
been murdered.

Alliances form as claims to the throne are made. In the midst of this conflict, a far more dangerous, ancient evil is awakened. Dragons, long lost to the passages of the Elder Scrolls, have returned to Tamriel.

The future of Skyrim, even the Empire itself, hangs in the balance as they wait for the prophesized Dragonborn to come; a hero born with the power of The Voice, and the only one who can stand amongst the dragons.
ZOMG FRANK SINATRA WAS OOK EEN DRAGONBORN!!!!!! :o
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 24 februari 2011 @ 17:00:15 #91
37248 BertV
Klei indiaan
pi_93262554
Ik wil jullie niet uit zweefmodus halen... maar wat zijn de systeemeisen?
Handgemaakt | Doggerland-overlever
pi_93262587
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 17:00 schreef BertV het volgende:
Ik wil jullie niet uit zweefmodus halen... maar wat zijn de systeemeisen?
Dat maakt toch geen fluit uit? Ik koop gewoon een nieuwe pc speciaal voor Skyrim. Dat deed ik ook voor Oblivion overigens :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 24 februari 2011 @ 17:01:58 #93
37248 BertV
Klei indiaan
pi_93262631
quote:
7s.gif Op donderdag 24 februari 2011 17:01 schreef vosss het volgende:

[..]

Dat maakt toch geen fluit uit? Ik koop gewoon een nieuwe pc speciaal voor Skyrim. Dat deed ik ook voor Oblivion overigens :)
Ja, maar ik hoop dat ik een nieuwe videokaart in mijn Oblivion machine kan zetten...
Handgemaakt | Doggerland-overlever
  donderdag 24 februari 2011 @ 17:05:19 #94
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_93262773
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:48 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik hoop trouwens dat we Alduin's Wall in-game te zien krijgen :D
Ik heb geen bron, maar volgens mij was dat al bevestigd!
pi_93262806
Leuke trailer, en ik heb net een nieuwe pc dus dat moet goedkomen aaaaight!
Children of the night. What music they make.
  donderdag 24 februari 2011 @ 17:06:44 #96
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_93262830
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:40 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik blijf het mooi vinden hoe dat Morrowind's theme te horen blijft in Skyrim's theme.

Enne, ik las net ergens dat de dungeons door 8 man in totaal gemaakt worden, in plaats van 1 man, dus dat komt wel goed, lijkt me :D
Hmmmm, valt me opzich best tegen (het aantal mensen die bezig zijn met een dungeon) :@ :') Maar ach ik heb ook geen verstand daar van, en het is inderdaad 8x meer dan in oblivion, die dungeons hadden duidelijk AL-LE-MAAL dezelfde gangetjes e.d., alleen met een iets andere indeling :(

Bij morrowind was het vaak nog ietsje unieker.
pi_93263131
Die muziek is ook wel nice.
pi_93263175
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 17:15 schreef Fsmxi het volgende:
Die muziek is ook wel nice.
Ik herken er wat in van LOTR.
Children of the night. What music they make.
pi_93263216
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 17:16 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Ik herken er wat in van LOTR.
:') nee
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_93263281
quote:
2s.gif Op donderdag 24 februari 2011 17:17 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

:') nee
:') wel
Children of the night. What music they make.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')