Begrijpelijk.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:45 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
Ben opnieuw begonnen met Oblivion. Nehrim ook even gedraaid, kan niet door die duitse stemmen heenprikken helaas, er weer afgehaald.
Daarmee bedoelde ik de xbox360 en ps3.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Kunnen draaien" is een rekbaar begrip. Voor mij moet het gewoon vloeiend draaien met veel eye candy op 1920*1080. Anti-aliasing kan ik wel zonder. Dus ben benieuwd of ie dat gaat trekken. Zo niet dan neie videokaart
Hoeveel was je daarvoor kwijt?quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:57 schreef Luchtkoker het volgende:
Heb over ongeveer een week trouwens een nieuwe PC, echt een beest. i7-2600, 8 GB RAM, 2x GeForce GTX560, 90 GB SSD, 3 TB magnetische HDD, etc.
Ik hoop Skyrim op maximale settings @ 1920x1200 te kunnen draaien, maar dat zal wel moeten lukken.
Toch wel de 2600k? Die is veel makkelijker te overklokken.quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:57 schreef Luchtkoker het volgende:
Heb over ongeveer een week trouwens een nieuwe PC, echt een beest. i7-2600, 8 GB RAM, 2x GeForce GTX560, 90 GB SSD, 3 TB magnetische HDD, etc.
Ik hoop Skyrim op maximale settings @ 1920x1200 te kunnen draaien, maar dat zal wel moeten lukken.
Allemaal al gezien ja, wel heel vetquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:10 schreef Simsfan88 het volgende:
Hebben jullie de Sound Design filmpjes al gezien? Had ze zelf nog niet gezien, echt heel vet. Soundtrack is zo ongelofelijk goed.
En zo heb je ook weer diverse "Art of Skyrim" filmpjes, zoals:
Én een Behind the Scenes:
Nee. Ik heb geen interesse in overclocken.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:38 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Toch wel de 2600k? Die is veel makkelijker te overklokken.
Komt er een Skyrim voor Mac dan?quote:
Haha waarom? In Oblivion suckte vampier zijn hard.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:43 schreef Seam het volgende:
Vampieren vond ik altijd een soort van cheat. Bij Morrowind waren die clans nog leuk.
quote:Op maandag 2 mei 2011 12:39 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Haha waarom? In Oblivion suckte vampier zijn hard.
En dat je bloed moet blijven drinken omdat er anders niemand meer tegen je praat. En ik vond er te weinig voordelen aanzitten, die attribute's zijn leuk maar die kun je ook trainen of enchanten en die dagelijkse spells die je krijgt zijn ook geen bal waard als je een beetje magie kunt. Als er wat unieks bij had gezeten als mind control o.i.d. was het wellicht vetter geweest.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:04 schreef RickoKun het volgende:
[..]Vind je? Je krijgt voor elke attribute zowat +20 bonus als vampier, enige nadeel is dat je niet in et licht kan lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |