abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93548963
Ik heb opzich niet zo heel veel problemen met het meelevelen in oblivion. Al is het natuurlijk wel veel beter als je soms van die kleine beestjes hebt rondlopen die je 1 exp geven en in één klap dood zijn, om dan vervolgens in een grot te lopen met een draak van lvl 80 :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
pi_93553875
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 18:09 schreef Baalhaar het volgende:
Ik heb opzich niet zo heel veel problemen met het meelevelen in oblivion. Al is het natuurlijk wel veel beter als je soms van die kleine beestjes hebt rondlopen die je 1 exp geven en in één klap dood zijn, om dan vervolgens in een grot te lopen met een draak van lvl 80 :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een groot deel van de lol van een RPG voor mij is progressie boeken. Delen die aanvankelijk te gevaarlijk zijn om te verkennen langzaamaan betreden, daar je weg doorheen vechten en weer door naar het volgende gebied waar je nu eindelijk sterk genoeg voor bent. Dat ontbrak in Oblivion.

Er waren totaal geen barrières om ergens heen te gaan, je kon de hele kaart direct bereizen. Ik vond het jammer, het ontnam ook een deel van de incentive om door te gaan.
pi_93556086
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 19:41 schreef Fluffy_Augurk het volgende:

[..]

Een groot deel van de lol van een RPG voor mij is progressie boeken. Delen die aanvankelijk te gevaarlijk zijn om te verkennen langzaamaan betreden, daar je weg doorheen vechten en weer door naar het volgende gebied waar je nu eindelijk sterk genoeg voor bent. Dat ontbrak in Oblivion.

Er waren totaal geen barrières om ergens heen te gaan, je kon de hele kaart direct bereizen. Ik vond het jammer, het ontnam ook een deel van de incentive om door te gaan.
Klopt. Maar aan de andere kant staat de enorme vrijheid die dit systeem biedt. Zie je die berg daar in de verte? Spring op je paard en rijd er naar toe! Het ideale zou natuurlijk een combinatie van deze 2 zijn; genoeg vrijheid maar met stukjes die je nog niet kunt bereiken omdat je te ''zwak'' bent. :)
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
  dinsdag 19 april 2011 @ 09:17:43 #179
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_95702801
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  dinsdag 19 april 2011 @ 10:24:33 #180
8369 speknek
Another day another slay
pi_95704665
Hoezo? Ze zijn positief, ik vind het wel goed dat ze niet meteen op de hypetrain springen, zes maanden voor de release van het vijfde deel in een reeks.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 19 april 2011 @ 10:28:59 #181
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_95704807
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 10:24 schreef speknek het volgende:
Hoezo? Ze zijn positief, ik vind het wel goed dat ze niet meteen op de hypetrain springen, zes maanden voor de release van het vijfde deel in een reeks.
Ja vind ik ook.
Of hij bedoelt de reacties, die lees ik nooit bij T.net
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
  dinsdag 19 april 2011 @ 10:32:40 #182
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_95704924
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 10:28 schreef Kn0x het volgende:

[..]

Of hij bedoelt de reacties, die lees ik nooit bij T.net
indd, kan je ook beter niet lezen, maar goed :')
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_95705769
Hoezo jankers bij Tweakers? Datzelfde gejank zie je overal waar ze het over Skyrim/Oblivion/Morrowind hebben hoor :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 19 april 2011 @ 11:04:09 #184
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_95705906
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 april 2011 11:00 schreef vosss het volgende:
Hoezo jankers bij Tweakers? Datzelfde gejank zie je overal waar ze het over Skyrim/Oblivion/Morrowind hebben hoor :)
vind het hier wel meevallen :P. Maar goed, zeiken mag pas als je het gespeeld hebt 8-)
VIVA LA ASSANGE¡
  dinsdag 19 april 2011 @ 11:22:26 #185
8369 speknek
Another day another slay
pi_95706539
Tweakers zijn van die PC-gaming neckbeards, dat zijn echt inferieure gamers, die snappen er nooit iets van.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_95706746
quote:
Tweakers zijn van die PC-gaming neckbeards, dat zijn echt inferieure gamers, die snappen er nooit iets van.
Maar wel met superieure graphics :7
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_95712978
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 11:22 schreef speknek het volgende:
_O_
  dinsdag 19 april 2011 @ 14:56:11 #188
206322 Seam
Pillz-E
pi_95714347
quote:
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_95714494
Een TES game op de console?? Heb je daar ook zoveel mooie mods? En superieure gfx? En een preview die afsluit met "we hebben hier vast weer een goty kandidaat te pakken" kun je moeilijk negatief noemen??
  dinsdag 19 april 2011 @ 15:01:49 #190
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_95714565
quote:
De eerste weet ik veel hoeveel reacties gaan enkel en alleen over de graphics.

Een van de grootste problemen van Oblivion hebben ze naar eigen zeggen opgelost, namelijk het levelen (er wordt gerefereerd aan Fall-out waar het perfect werkt), het systeem van de stats is volledig op de schop gegooid, er zijn prachtige 3D renderingen van alle objecten en die renderingen heb je nodig om allerlei puzzels op te lossen. Maar op Tweakers gaat het over de graphics die er op een Xbox 360 van een aantal jaar oud niet zo baanbrekend uitzien als Morrowind en Oblivion destijds. :').
And now for something completely different, I'm on a horse.
  dinsdag 19 april 2011 @ 15:44:13 #191
8369 speknek
Another day another slay
pi_95716332
edit: zelfcensuur, geen zin in flamewar
  dinsdag 19 april 2011 @ 15:48:54 #192
8369 speknek
Another day another slay
pi_95716568
Ik vind het wel fijn dat de perks nu wat sneller schijnen te komen dan in Fallout, voor iemand die niet van 100% completion grinden houdt was er wat te weinig beloning als je gewoon casual het spel uitspeelde.
pi_95718746
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 14:59 schreef thettes het volgende:
Een TES game op de console?? Heb je daar ook zoveel mooie mods? En superieure gfx? En een preview die afsluit met "we hebben hier vast weer een goty kandidaat te pakken" kun je moeilijk negatief noemen??
Mods zullen me jeuken, als ze er maar geen super-casual-iedereen-kan-het-mindless-rondspelen-spel wordt :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 19 april 2011 @ 17:21:46 #194
8369 speknek
Another day another slay
pi_95721047
Juist, want ontoegankelijkheid en onkunde om je instructie op een goede manier te dirigeren getuigt van karakter, en niet van slecht game design.
pi_95721299
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 16:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Mods zullen me jeuken, als ze er maar geen super-casual-iedereen-kan-het-mindless-rondspelen-spel wordt :P
Oblivion was nét een tikkeltje minder goed dan Morrowind vond ik. Maar dat kwam niet door de toegankelijkheid. Dat was juist een stuk logischer en beter in Oblivion. Voor mij was dat meer een kwestie van algehele sfeer en de grotere variatie daarin in Morrowind.
pi_95721533
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2011 17:21 schreef speknek het volgende:
Juist, want ontoegankelijkheid en onkunde om je instructie op een goede manier te dirigeren getuigt van karakter, en niet van slecht game design.
Dat maak jij er van....

Ik wil gewoon wat diepgang in het spel. Geen makkelijke hack/slash voor mensen met een slecht ontwikkelde prefrontale cortex :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 19 april 2011 @ 18:42:02 #197
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_95724525
Ik wil idd een game waarover ik moet nadenken; ipv sommige kneuzen hier die
Een artifact zoeken door op een onbekend stuk op een map te kijken waar al een giga pijl staat aangegeven waar het nu precies ligt.
pi_95731977
Verdomme ik kan echt niet wachten. Alleen al die soundtrack, love it!

For the king!
For the king!
For the sake of Skyrim!
For our life,
For our home,
For Hrothgar's blood,
For the Nords,
And for the Gods,
For the sole single son,
Dovahkiin, our king,
Who will dawn with fire!

_O_
  Moderator / Redactie FP dinsdag 19 april 2011 @ 20:45:09 #199
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_95732088
Morrowind soundtrack met awesome vocals :Y :9
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_95732479
Als ik zo die preview op tweakers lees word ik al weer helemaal hyped, dat is niet de bedoeling :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')