SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:09 schreef Baalhaar het volgende:
Ik heb opzich niet zo heel veel problemen met het meelevelen in oblivion. Al is het natuurlijk wel veel beter als je soms van die kleine beestjes hebt rondlopen die je 1 exp geven en in één klap dood zijn, om dan vervolgens in een grot te lopen met een draak van lvl 80Een groot deel van de lol van een RPG voor mij is progressie boeken. Delen die aanvankelijk te gevaarlijk zijn om te verkennen langzaamaan betreden, daar je weg doorheen vechten en weer door naar het volgende gebied waar je nu eindelijk sterk genoeg voor bent. Dat ontbrak in Oblivion.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er waren totaal geen barrières om ergens heen te gaan, je kon de hele kaart direct bereizen. Ik vond het jammer, het ontnam ook een deel van de incentive om door te gaan.
Klopt. Maar aan de andere kant staat de enorme vrijheid die dit systeem biedt. Zie je die berg daar in de verte? Spring op je paard en rijd er naar toe! Het ideale zou natuurlijk een combinatie van deze 2 zijn; genoeg vrijheid maar met stukjes die je nog niet kunt bereiken omdat je te ''zwak'' bent.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:41 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Een groot deel van de lol van een RPG voor mij is progressie boeken. Delen die aanvankelijk te gevaarlijk zijn om te verkennen langzaamaan betreden, daar je weg doorheen vechten en weer door naar het volgende gebied waar je nu eindelijk sterk genoeg voor bent. Dat ontbrak in Oblivion.
Er waren totaal geen barrières om ergens heen te gaan, je kon de hele kaart direct bereizen. Ik vond het jammer, het ontnam ook een deel van de incentive om door te gaan.
Ja vind ik ook.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:24 schreef speknek het volgende:
Hoezo? Ze zijn positief, ik vind het wel goed dat ze niet meteen op de hypetrain springen, zes maanden voor de release van het vijfde deel in een reeks.
indd, kan je ook beter niet lezen, maar goedquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:28 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Of hij bedoelt de reacties, die lees ik nooit bij T.net
vind het hier wel meevallenquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:00 schreef vosss het volgende:
Hoezo jankers bij Tweakers? Datzelfde gejank zie je overal waar ze het over Skyrim/Oblivion/Morrowind hebben hoor
Maar wel met superieure graphicsquote:Tweakers zijn van die PC-gaming neckbeards, dat zijn echt inferieure gamers, die snappen er nooit iets van.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:22 schreef speknek het volgende:
Tweakers zijn van die PC-gaming neckbeards, dat zijn echt inferieure gamers, die snappen er nooit iets van.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:22 schreef speknek het volgende:
Tweakers zijn van die PC-gaming neckbeards, dat zijn echt inferieure gamers, die snappen er nooit iets van.
De eerste weet ik veel hoeveel reacties gaan enkel en alleen over de graphics.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:22 schreef speknek het volgende:
Mods zullen me jeuken, als ze er maar geen super-casual-iedereen-kan-het-mindless-rondspelen-spel wordtquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:59 schreef thettes het volgende:
Een TES game op de console?? Heb je daar ook zoveel mooie mods? En superieure gfx? En een preview die afsluit met "we hebben hier vast weer een goty kandidaat te pakken" kun je moeilijk negatief noemen??
Oblivion was nét een tikkeltje minder goed dan Morrowind vond ik. Maar dat kwam niet door de toegankelijkheid. Dat was juist een stuk logischer en beter in Oblivion. Voor mij was dat meer een kwestie van algehele sfeer en de grotere variatie daarin in Morrowind.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mods zullen me jeuken, als ze er maar geen super-casual-iedereen-kan-het-mindless-rondspelen-spel wordt
Dat maak jij er van....quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:21 schreef speknek het volgende:
Juist, want ontoegankelijkheid en onkunde om je instructie op een goede manier te dirigeren getuigt van karakter, en niet van slecht game design.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |