Eindeloos fappen of zat ie vastgeplakt?quote:
Gast nee, dat is de Morrowind themesong met zang erbijquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:16 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik herken er wat in van LOTR.
Imo zijn de Duitse voice-actors een stuk beter dan die 5 actors wat in Oblivion zaten!quote:
Zie die Imperials marcheren op deze muziekquote:Op zaterdag 26 februari 2011 06:07 schreef RickoKun het volgende:
is er ook een nazi mod voor oblivion! Kenserhard marcheren door Kvatch heen en die stomme wood elfs keihard pwnen enzulks
The Elder Scrolls kennende heb je nog genoeg tijd om te sparen, want de videokaart waarmee dat kan komt ergens in 2012 uit.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:31 schreef Baalhaar het volgende:
Iemand al een idee over de specs die je PC nodig heeft hiervoor? En dan met name de grafische kaart ik moet nog een nieuwe kopen en wil gewoon zeker weten dat ik alles op ultra kenser hoog kan spelen
Hehe.. ik koop hem dan iniedergeval niet nu..quote:Op zondag 27 februari 2011 20:33 schreef NJ het volgende:
[..]
The Elder Scrolls kennende heb je nog genoeg tijd om te sparen, want de videokaart waarmee dat kan komt ergens in 2012 uit.
Haha. Herkenbaar, al moet ik zeggen dat straks met de komst van 6990 nog moet bezien. Beest van een kaart. Net zoals de 580.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:33 schreef NJ het volgende:
[..]
The Elder Scrolls kennende heb je nog genoeg tijd om te sparen, want de videokaart waarmee dat kan komt ergens in 2012 uit.
Offtopic: Zojuist geweest, leuke questquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:18 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ben je al in Baratheon's kasteel geweest?
Geniale quest inderdaadquote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Offtopic: Zojuist geweest, leuke quest
Ik ben nu level 22 en mn sterkste wapen doet 59 damage en ik ben te dom om magie te gebruiken.
Nehrim is wel meerdere keren gelinkt op de Bethblog, maar niet door Todd Howard zelf.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:51 schreef vosss het volgende:
Dat was ook een vette quest ja. Ik dacht ik maak deze nog even af en dan kap ik. Nou dat duurde even!
Wat mij betreft mogen ze de makers van Nehrim per direct in dienst nemen bij Bethesda
Heeft die knakker van Bethesda overigens ooit zijn mening achter gelaten over Nehrim?
game-addon? zoals die woestijn die je kan toevoegen aan de map van oblivion?quote:
Ja ik ben het er zeker mee eens dat Morrowind en Oblivion allebei sterke kanten hadden, maar ik denk wel, met wat ik hier gezien heb, dat ze het gaan samenbrengen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:32 schreef Jero_nimo het volgende:
Nee, het is een stand-alone mod die erg groot is. Draait eigenlijk gewoon apart van Oblivion, maar je moet het natuurlijk wel geïnstalleerd hebben.
Als je ook nog Oblivion wilt spelen moet je wel steeds de mods weer aan/uitzetten.
Maar het gaat hier natuurlijk over Skyrim en oooh wat heb ik daar een zin in. Dit lijkt me zo'n goed spel worden. Speel nu nog steeds Morrowind en Oblivion welke allebei hun goede punten hebben. Hopen dat Skyrim al die goede punten bij elkaar kan brengen!
Ik denk eerlijk gezegd dat als Morrowind zwart is en Oblivion grijs, dat Skyrim dan richting wit neigt. Ofwel, nog verder van Morrowind verwijderd dan Oblivion al was.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:17 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja ik ben het er zeker mee eens dat Morrowind en Oblivion allebei sterke kanten hadden, maar ik denk wel, met wat ik hier gezien heb, dat ze het gaan samenbrengen.
Laten we het hopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:09 schreef Baalhaar het volgende:
Ik heb opzich niet zo heel veel problemen met het meelevelen in oblivion. Al is het natuurlijk wel veel beter als je soms van die kleine beestjes hebt rondlopen die je 1 exp geven en in één klap dood zijn, om dan vervolgens in een grot te lopen met een draak van lvl 80Een groot deel van de lol van een RPG voor mij is progressie boeken. Delen die aanvankelijk te gevaarlijk zijn om te verkennen langzaamaan betreden, daar je weg doorheen vechten en weer door naar het volgende gebied waar je nu eindelijk sterk genoeg voor bent. Dat ontbrak in Oblivion.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er waren totaal geen barrières om ergens heen te gaan, je kon de hele kaart direct bereizen. Ik vond het jammer, het ontnam ook een deel van de incentive om door te gaan.
Klopt. Maar aan de andere kant staat de enorme vrijheid die dit systeem biedt. Zie je die berg daar in de verte? Spring op je paard en rijd er naar toe! Het ideale zou natuurlijk een combinatie van deze 2 zijn; genoeg vrijheid maar met stukjes die je nog niet kunt bereiken omdat je te ''zwak'' bent.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:41 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Een groot deel van de lol van een RPG voor mij is progressie boeken. Delen die aanvankelijk te gevaarlijk zijn om te verkennen langzaamaan betreden, daar je weg doorheen vechten en weer door naar het volgende gebied waar je nu eindelijk sterk genoeg voor bent. Dat ontbrak in Oblivion.
Er waren totaal geen barrières om ergens heen te gaan, je kon de hele kaart direct bereizen. Ik vond het jammer, het ontnam ook een deel van de incentive om door te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |