abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP vrijdag 25 februari 2011 @ 22:56:01 #151
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_93329504
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 14:44 schreef RickoKun het volgende:
mijn hand plakt nog steeds.
Eindeloos fappen of zat ie vastgeplakt? :@
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_93330156
Die shout is echt leip. :D
  Moderator / Redactie FP vrijdag 25 februari 2011 @ 23:45:24 #153
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_93331903
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 17:16 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Ik herken er wat in van LOTR.
Gast nee, dat is de Morrowind themesong met zang erbij :9 O+ :9~

*komt wederom klaar*
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_93337285
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 12:34 schreef Sloggi het volgende:
Die Duitse stemmen zuigen zo hard...
Imo zijn de Duitse voice-actors een stuk beter dan die 5 actors wat in Oblivion zaten! :Y

Tuurlijk, duits is een kankertaal, maar wat nou als Hitler had gewonnen? Dan hadden we allemaal duits gepraat!

On danks de duitse stemmen is Nehrim wmb een heel(!!!!)stuk beter als Oblivion :Y
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zaterdag 26 februari 2011 @ 06:07:16 #155
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_93339352
is er ook een nazi mod voor oblivion! Kenserhard marcheren door Kvatch heen en die stomme wood elfs keihard pwnen enzulks
pi_93344571
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 06:07 schreef RickoKun het volgende:
is er ook een nazi mod voor oblivion! Kenserhard marcheren door Kvatch heen en die stomme wood elfs keihard pwnen enzulks
Zie die Imperials marcheren op deze muziek _O_

En daarachter komen dan de Redguards en de Nords :D
Children of the night. What music they make.
  zaterdag 26 februari 2011 @ 14:19:09 #157
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_93347334
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 22:25 schreef Smoofie het volgende:
Kan niet wachten op de PC versie.
Me2. De superieure versie :7
*Hosselcopter*
pi_93367658
TVP voor dé game van 2011, die trailer :9~
pi_93408040
Iemand al een idee over de specs die je PC nodig heeft hiervoor? En dan met name de grafische kaart ik moet nog een nieuwe kopen en wil gewoon zeker weten dat ik alles op ultra kenser hoog kan spelen :9~
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
  zondag 27 februari 2011 @ 20:33:03 #160
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_93408140
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 20:31 schreef Baalhaar het volgende:
Iemand al een idee over de specs die je PC nodig heeft hiervoor? En dan met name de grafische kaart ik moet nog een nieuwe kopen en wil gewoon zeker weten dat ik alles op ultra kenser hoog kan spelen :9~
The Elder Scrolls kennende heb je nog genoeg tijd om te sparen, want de videokaart waarmee dat kan komt ergens in 2012 uit.
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_93408248
quote:
10s.gif Op zondag 27 februari 2011 20:33 schreef NJ het volgende:

[..]

The Elder Scrolls kennende heb je nog genoeg tijd om te sparen, want de videokaart waarmee dat kan komt ergens in 2012 uit.
Hehe.. ik koop hem dan iniedergeval niet nu.. ;)
  zondag 27 februari 2011 @ 20:44:52 #162
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_93409037
quote:
Op zondag 27 februari 2011 20:33 schreef NJ het volgende:

[..]

Haha. Herkenbaar, al moet ik zeggen dat straks met de komst van 6990 nog moet bezien. Beest van een kaart. Net zoals de 580.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_93475803
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 01:18 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:

[..]

Ben je al in Baratheon's kasteel geweest?
Offtopic: Zojuist geweest, leuke quest :)

Ik ben nu level 22 en mn sterkste wapen doet 59 damage en ik ben te dom om magie te gebruiken.
vosss is de naam,
  dinsdag 1 maart 2011 @ 03:03:33 #164
259414 AlchemistOfSorrows
Uh-huh, goodbye!
pi_93476925
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 01:45 schreef vosss het volgende:

[..]

Offtopic: Zojuist geweest, leuke quest :)

Ik ben nu level 22 en mn sterkste wapen doet 59 damage en ik ben te dom om magie te gebruiken.
Geniale quest inderdaad :)
Vond ook de mijn naar Ankumedrotikepmasodestriwo heel vet gemaakt.
Dat is volgens mij ook echt een van de langste dungeons die ik ooit heb gedaan. Gelukkig was het wel echt episch!
I am not lost, it's just I've no idea where I am
pi_93481170
Dat was ook een vette quest ja. Ik dacht ik maak deze nog even af en dan kap ik. Nou dat duurde even :D!

Wat mij betreft mogen ze de makers van Nehrim per direct in dienst nemen bij Bethesda _O_

Heeft die knakker van Bethesda overigens ooit zijn mening achter gelaten over Nehrim? :@
vosss is de naam,
  dinsdag 1 maart 2011 @ 11:34:58 #166
Uh-huh, goodbye!
pi_93482750
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 10:51 schreef vosss het volgende:
Dat was ook een vette quest ja. Ik dacht ik maak deze nog even af en dan kap ik. Nou dat duurde even :D!

Wat mij betreft mogen ze de makers van Nehrim per direct in dienst nemen bij Bethesda _O_

Heeft die knakker van Bethesda overigens ooit zijn mening achter gelaten over Nehrim? :@
Nehrim is wel meerdere keren gelinkt op de Bethblog, maar niet door Todd Howard zelf.

Overigens heb ik nu die "Sieht mein reich" speech van Barateon uit de trailer gezien, in de trailer vond ik em vetter om eerlijk te zijn :P
pi_93504056
Wat is Nehrim? :@
pi_93504560
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 19:38 schreef Baalhaar het volgende:
www.google.nl

1e hit.
pi_93504900
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 19:46 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

www.google.nl

1e hit.
game-addon? zoals die woestijn die je kan toevoegen aan de map van oblivion?
pi_93507605
Nee, het is een stand-alone mod die erg groot is. Draait eigenlijk gewoon apart van Oblivion, maar je moet het natuurlijk wel geïnstalleerd hebben.
Als je ook nog Oblivion wilt spelen moet je wel steeds de mods weer aan/uitzetten.

Maar het gaat hier natuurlijk over Skyrim en oooh wat heb ik daar een zin in. Dit lijkt me zo'n goed spel worden. Speel nu nog steeds Morrowind en Oblivion welke allebei hun goede punten hebben. Hopen dat Skyrim al die goede punten bij elkaar kan brengen!

[ Bericht 36% gewijzigd door Jero_nimo op 01-03-2011 20:37:13 ]
pi_93511618
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 19:38 schreef Baalhaar het volgende:
De game die Oblivion had moeten zijn :Y
www.nehrim.de

Downloaden zou ik zeggen _O_
vosss is de naam,
  dinsdag 1 maart 2011 @ 22:17:05 #172
Uh-huh, goodbye!
pi_93515543
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 20:32 schreef Jero_nimo het volgende:
Nee, het is een stand-alone mod die erg groot is. Draait eigenlijk gewoon apart van Oblivion, maar je moet het natuurlijk wel geïnstalleerd hebben.
Als je ook nog Oblivion wilt spelen moet je wel steeds de mods weer aan/uitzetten.

Maar het gaat hier natuurlijk over Skyrim en oooh wat heb ik daar een zin in. Dit lijkt me zo'n goed spel worden. Speel nu nog steeds Morrowind en Oblivion welke allebei hun goede punten hebben. Hopen dat Skyrim al die goede punten bij elkaar kan brengen!
Ja ik ben het er zeker mee eens dat Morrowind en Oblivion allebei sterke kanten hadden, maar ik denk wel, met wat ik hier gezien heb, dat ze het gaan samenbrengen.

Laten we het hopen
pi_93517450
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 22:17 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:

[..]

Ja ik ben het er zeker mee eens dat Morrowind en Oblivion allebei sterke kanten hadden, maar ik denk wel, met wat ik hier gezien heb, dat ze het gaan samenbrengen.

Laten we het hopen
Ik denk eerlijk gezegd dat als Morrowind zwart is en Oblivion grijs, dat Skyrim dan richting wit neigt. Ofwel, nog verder van Morrowind verwijderd dan Oblivion al was.

Nu vind ik Morrowind de beste game ooit gemaakt, maar Oblivion had zeker wel een paar logische verbeteringen qua gameplay. Dus het hoeft ook weer niet meteen negatief te zijn. De kracht van Morrowind lag voor mij dan ook vooral in de ongelooflijke sfeer. Dat als mage spelen onmogelijk was, je af en toe vast kwam te zitten achter een rots en je soms quest-gerelateerde npc's kon doodmaken nam ik op de koop toe. Dat was in Oblivion allemaal beter geregeld, om nog maar niet van de combat en stealth te spreken.
pi_93518949
Voor mij was het grootste minpunt van Oblivion toch wel dat alles meelevelde, dat nam gewoon een heel stuk 'immersion' weg. Al werd dit gelukkig goed verholpen door OOO. Ik hoop in ieder geval dat ze daar wat meer rekening mee gehouden hebben. Ik hoorde dat het nu meer zou zijn als Fallout:NV maar die heb ik zelf niet gespeeld. Dus daar kan ik verder niets over zeggen.
De sfeer in Morrowind is inderdaad onovertroffen, wat een heerlijk spel! Jammer alleen van de combat vooral met zwaarden enzo. Was een beetje buttonbashen eigenlijk. Dat van die mage vond ik wel meevallen, maarja je kon dan op een gegeven moment ook je intelligence nogal verhogen met zelfgemaakte potions, 132320 Intelligence voor 234826 seconden enzo, dan had je nogal onbeperkte magicka en kon je iedereen makkelijk omleggen. :D
Natuurlijk altijd eerst even de Boots of Blinding speed veroveren, spell maken van 1 seconden resist Magicka 100%, tenzij Breton dan 50% ;) dan later nog even een amuletje enchanten met een paar punten constant levitate en dan de hele map overvliegen in een paar minuten. Nostalgie :)

@hieronder, dat hoort natuurlijk ook bij het meelevelen inderdaad. In het begin vond je gewoon niets bijzonders, later liepen alle bandits in glass en daedric armour :')

[ Bericht 8% gewijzigd door Jero_nimo op 01-03-2011 23:17:43 ]
pi_93519117
Over dat levelen, mijn grootste probleem daarmee had met items te maken. In Morrowind was het zo heerlijk dat je met wat geluk en veel exploren zomaar 'the sword of the white woe' kon krijgen, of een paar glass items.

Dat miste in Oblivion en maakte het gelijk heel doelloos.
pi_93548963
Ik heb opzich niet zo heel veel problemen met het meelevelen in oblivion. Al is het natuurlijk wel veel beter als je soms van die kleine beestjes hebt rondlopen die je 1 exp geven en in één klap dood zijn, om dan vervolgens in een grot te lopen met een draak van lvl 80 :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_93553875
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 18:09 schreef Baalhaar het volgende:
Ik heb opzich niet zo heel veel problemen met het meelevelen in oblivion. Al is het natuurlijk wel veel beter als je soms van die kleine beestjes hebt rondlopen die je 1 exp geven en in één klap dood zijn, om dan vervolgens in een grot te lopen met een draak van lvl 80 :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een groot deel van de lol van een RPG voor mij is progressie boeken. Delen die aanvankelijk te gevaarlijk zijn om te verkennen langzaamaan betreden, daar je weg doorheen vechten en weer door naar het volgende gebied waar je nu eindelijk sterk genoeg voor bent. Dat ontbrak in Oblivion.

Er waren totaal geen barrières om ergens heen te gaan, je kon de hele kaart direct bereizen. Ik vond het jammer, het ontnam ook een deel van de incentive om door te gaan.
pi_93556086
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 19:41 schreef Fluffy_Augurk het volgende:

[..]

Een groot deel van de lol van een RPG voor mij is progressie boeken. Delen die aanvankelijk te gevaarlijk zijn om te verkennen langzaamaan betreden, daar je weg doorheen vechten en weer door naar het volgende gebied waar je nu eindelijk sterk genoeg voor bent. Dat ontbrak in Oblivion.

Er waren totaal geen barrières om ergens heen te gaan, je kon de hele kaart direct bereizen. Ik vond het jammer, het ontnam ook een deel van de incentive om door te gaan.
Klopt. Maar aan de andere kant staat de enorme vrijheid die dit systeem biedt. Zie je die berg daar in de verte? Spring op je paard en rijd er naar toe! Het ideale zou natuurlijk een combinatie van deze 2 zijn; genoeg vrijheid maar met stukjes die je nog niet kunt bereiken omdat je te ''zwak'' bent. :)
  dinsdag 19 april 2011 @ 09:17:43 #179
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_95702801
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  dinsdag 19 april 2011 @ 10:24:33 #180
8369 speknek
Another day another slay
pi_95704665
Hoezo? Ze zijn positief, ik vind het wel goed dat ze niet meteen op de hypetrain springen, zes maanden voor de release van het vijfde deel in een reeks.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')