Het is Khajiitquote:Op woensdag 20 april 2011 01:18 schreef Aneurysma het volgende:
Wow misschien al gepost maar de Kajith's zien er alvast awesome uit.
[ afbeelding ]
Ja weet ik sorry spijt me.quote:
Jezus Fuck, hoe goed ziet dat dan uit.quote:Op woensdag 20 april 2011 01:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die orcFuck yeah Morrowind roots
quote:Op woensdag 20 april 2011 01:25 schreef Aneurysma het volgende:
Jezus Fuck, hoe goed ziet dat dan uit.
Nope, alleen deze 2 staan erop. Nog wel wat met een draak en een character van de achterkant maar niets interessants. Staan gewoon op hun Facebook overigens. http://www.facebook.com/TheElderScrollsquote:Op woensdag 20 april 2011 01:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kun je een Dunmerplaatje vinden?
Nee die ga ik vanmiddag weer installeren, pc was finaal gecrashed en heb nu een veel betere videokaart dus ik ga even zoeken naar mn savegames (heb ergens tot 35 uur ofzo gespeeld)quote:Op donderdag 21 april 2011 00:59 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ben je al klaar met Nehrim?
heb hem hier thuis liggen, ben op ongeveer bladzijde 40, heel tofquote:Op woensdag 20 april 2011 02:01 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Heeft iemand trouwens het boek The Infernal City gelezen?
Zeer tof boek, ben bijna aan het einde nu, en het vertelt wat er gebeurt na de Oblivion Crisis, als een soort reactie op de rumors die je altijd hoorde.
niet dat ik weet.. anders heb ik het boek voor niets gekocht..quote:Op donderdag 21 april 2011 12:51 schreef Seam het volgende:
KhajiitInferieur ras. Dunmer
Staat er online nog ergens een samenvatting van het verhaal na Oblivion? Ben niet zo'n lezer.
Ik zou zeker verder lezen, want je leest wel een aantal dingen over wat er na oblivion gebeurde!quote:Op donderdag 21 april 2011 12:55 schreef Cazano het volgende:
[..]
niet dat ik weet.. anders heb ik het boek voor niets gekocht..
Ah shitsnacksquote:Op donderdag 21 april 2011 19:29 schreef vosss het volgende:
Wallpapers:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fuck resizen. Skyrim hoeft niet te resizen
De voorlaatste ik ook, maargoed, het zijn wallpapers.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Van die laatste zou ik echt heel snel gek worden
Volgens mij krijg je daar inderdaad oogkanker van als je daar te lang naar kijktquote:Op donderdag 21 april 2011 22:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Van die laatste zou ik echt heel snel gek worden
Heb je volkomen gelijk in broeder. Is er al een deel geweest dat het land van de khajit (welke was dat ook alweer?) erin voorkwam? Dat is volgens mij met woestijn enzo. Lijkt me wel grappig om dat in de toekomst te kunnen spelenquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sja, 't speelt zich af in hun heimat he, geen wonder
Bij Morrowind denk ik aan Dunmer, bij Oblivion aan Imperials en nu dus bij Skyrim aan Nords
In Morrowind was je de 'Nerevarine' ongeacht je ras. Dus het lijkt mij wel vet om als Imperial 'Dovakhin' te zijn. Gezien de haat tussen Imperials en Nords.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bij Morrowind denk ik aan Dunmer, bij Oblivion aan Imperials en nu dus bij Skyrim aan Nords
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |