Je hebt ze wel bij de action, alleen die raad ik je niet aan! Ik heb er stuk of 5 gehad en ze hielden het allemaal niet langer dan een jaar vol!quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:16 schreef loecje het volgende:
ik kan online nergens lampen vinden die direct in het stopcontact kunnen..
wat nog een optie is is een wandlamp met snoer, en die op die lat vastzetten. maar dan zit je weer met zo'n lelijke lange snoer.
en nog wat, dat moet dus ook in de badkamer. is dat wel veilig? daar zit je toch met zone regels enzo.
Op deze foto zie je wel boven het schilderij in die plint een ijzer dingetje zitten, daar zal dan wel een heel dun draadje aan vast zitten waar het schilderij aanhangt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:47 schreef toenie het volgende:
Ik vraag mij eerlijk gezegd ook af op welke manier ze dat schilderij in de voorbeeld-foto's hebben opgehangen. Dat is niet echt duidelijk te zien..
Zoiets zoek ik, alleen dan in het zwart :-)quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:29 schreef loecje het volgende:
ikea bureau: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S79831622
ik heb ook nog eentje voor je in de aanbieding: http://link.marktplaats.nl/424707089 (maak er dan vriendenprijsje van natuurlijk)
Dan heb ik liever 1tje die al in elkaar zit:) Ik kijk wel even verder!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:29 schreef loecje het volgende:
die is er niet in het zwart.
maar je kan natuurlijk ook een stuk hout kopen, zwart verven. poten kopen en die eronder zetten.
Neequote:[b]Bestaat zoiets dan niet meer?
Bananendozen! In de grote supermarkten heb je die wel!quote:Op zondag 27 februari 2011 17:48 schreef loecje het volgende:
heb ik ook nog vraagje.
welke supermarkten in het centrum hebben nog grote stevige dozen? ff lading stevige dozen sparen als verhuisdozen.
AH's hebben geen karton bak meer. spar ook niet. die van de aldi zijn niet stevig, bak van de jumbo was gister leeg.
korenbeurs, natuurlijk daar had ik ze de vorige jaar vandaan... ik had in mn hoofd dat daar geen bak stond dus ben niet gaan kijken.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:07 schreef Sieglinde het volgende:
Bij de AH Korenbeurs hebben ze altijd een hoop van die eeh sinaasappeldozen (zo heten die geloof ik) in de kartonbak. Die zijn wel heel stevig maar ik vind ze niet zo handig omdat ze wel vrij laag zijn en niet dicht kunnen.
dat valt dus tegen. was er gister naar opzoek geweest. maar supermarkten waar ik kwam verzamelen geen dozen meer voor klanten.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:14 schreef Yaros het volgende:
[..]
Bananendozen! In de grote supermarkten heb je die wel!
verschilt per verengiging. In Leeuwarden kijkt de woningbouw bijvoorbeeld naar hoe lang je in je huidige woning woont en dat is dan bij inschrijving je inschrijfduur gelijk. Maar dat gaat pas in vanaf je 18e.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:24 schreef Yaros het volgende:
Weet iemand trouwens ook een woningstichting waar je bepaalde punten door de jaren heen spaart in Amsterdam. Verwacht namelijk over drie jaar in Amsterdam te wonen en dan heb ik de punten in ieder geval al binnen! Waarschijnlijk wordt het dan ook zo'n studio!
is dat zo?? zou mooi zijn!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:47 schreef RTS91 het volgende:
Is er sowieso geen analoge tv aanwezig? Dat zou immers gratis zijn, de bekabeling ligt er toch wel?
Er ligt een Cai kabel, maar ik denk niet dat daar signaal op zit...Maar daar wil ik nog even over bellen.quote:
Klopt, maar ben echt dan op zoek naar een studio! Die zijn (vaak) te vinden bij woningstichtingen. Ik denk nu vrij vooruit, maar blijkbaar is 2.5 jaar wachttijd in Amsterdam kort.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:18 schreef loecje het volgende:
ben niet bekent in omgeving amsterdam maar er zijn al wel eerder topic's over geweest. kan je ff terug zoeken.
sites als kamernet enzo zijn gratis. maar daarbij heb je geen zekerheid en moet je vaak meerdere keren gaan hospiteren (dus reiskosten).
Hoeveel rondes zijn er nog in totaal? En hoeveel studio's komen er vrij per ronde?quote:Op zondag 6 maart 2011 15:04 schreef loecje het volgende:
deze ronde ongeveer 140 geïnteresseerden.
en dat met nog 207 studio's te gaan.
Daar heb ik over gebeld. Volgens haar krijg je die niet bij het contract, maar moet je die op de dag dat je huur in gaat ophalen.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:08 schreef loecje het volgende:
is natuurlijk nog ff afwachten of ze nu alle studio's van het blok eruit doen.
bij de eerste 2 blokken werden er enkele studio's achter gehouden. maar bij deze wel allemaal dus ik verwacht dat bij de overige 2 blokken ook alle studio's eruit gaan.
wie weet hoe het zit met sleutel? de ene zegt die krijg je bij gesprek, de ander zegt die kan je ophalen op dag dat je contract ingaat.
die 2e gaat voor mij een probleem worden, dat moet ik weer vrij nemen. of zou je iemand kunnen machtigen?
ik ga pas dingen aanvragen als ik er woon. internet kan ik tot die tijd wel bij mn vriend/school.quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:58 schreef Erwindeen het volgende:
Hmm, hoe doen jullie dat met internet en tv-signaal bestellen? Probeerde net alvast internet van Tele 2 te bestellen, aangezien het wel 3weken duurt voordat je zoiets eindelijk krijgt (ga je dit dus doen wanneer je er al woont, zit je 3weken zonder internet en tv). Alleen ik krijg een foutmelding als je de postcode en nummer van het adres aan het bodenterrein invult. Sowieso is de vrydemalaan een compleet nieuwe straat en zal nog wel niet overal zijn opgenomen... Maargoed nu dus de vraag, hoe gaan we op deze manier zorgen dat je direct vanaf het moment dat je er in woont tv en internet kunt krijgen?
huurtoeslag aanvragen kan toch pas als je contract hebt getekend en je in de gemeente hebt ingeschreven op dat adres? tenminste dat dacht ik maar ik kan het nergens vindenquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:00 schreef Janett het volgende:
Hallo allemaal, ik ben nieuw hier en ik heb ook een studio weten te bemachtigen
Ik vroeg mij af of jullie al huurtoeslag en dergelijke hebben aangevraagd?
Ja dat weet ik dus niet, daarom vroeg ik het me afquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:23 schreef loecje het volgende:
[..]
huurtoeslag aanvragen kan toch pas als je contract hebt getekend en je in de gemeente hebt ingeschreven op dat adres? tenminste dat dacht ik maar ik kan het nergens vinden
marjolijntje! jij ook hier!;) Hahah! Zou echt tof zijn, hopelijk krijg je eentje!quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:48 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Nu linda-88 ook een studio heeft wil ik ook heel graag! Ik heb mezelf twee week geleden ingeschreven op woningnet, dus hopelijk gaat het in blok D lukken of anders E. Als ik het zo bekijk moet het in E lukken.. *hope so*
Ieh wat moet dat Infoversum voorstellen... Daar gaat het uitzicht van blok 1 ghehe :pquote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:01 schreef loecje het volgende:
hier nog een mooie afbeelding van wat er allemaal in de omgeving(ebbingekwartier) gebouwd gaat worden.http://www.ebbingekwartier.nl/media/files/CiBoGa.pdf
Heb je een eigen water meter en gas en stroom meter?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:49 schreef loecje het volgende:
ik zie dat die berekening niet helemaal klopt. hier mijn huidige berekening
Dit is voor een studio op de begane grond.
Als ik iets vergeten ben roept u maar.
huur ¤358,05
service kosten ¤ 13,53
voorschot water /licht ¤ 75,00inboedelverz. ¤ 3,50
tv (digitenne, 2e kastje) ¤4.00
internet ¤ 20,00
gemeentelijke heffingen ¤5,00 (gedeeltelijke kwijtschelding)
totaal ¤479,08
huursubsidie ¤146,00 (volgens toeslagen.nl)
totaal ¤333,08 per maand.
Het is wel de vraag wanneer dat ding er komt te staan? Ik denk namelijk niet dat je 10 jaar in die studio blijft wonen..quote:Op zondag 13 maart 2011 00:26 schreef toenie het volgende:
[ afbeelding ]
Euhm... iemand zijn ruimteschip kwijt?
@loecje: bedankt voor de berekening. De huursubsidie verschilt tussen de 146 en 136 (afhankelijk van je verdieping). Iemand die voor zijn woning 5 of 10 euro meer betaalt tov andere bewoners is toch hetzelfde kwijt omdat hij die 5 of 10 euro terugkrijgt in zijn/haar subsidie. Het totaalplaatje van kosten zou in principe hetzelfde moeten zijn voor iedereen. Nu ben ik trouwens wel benieuwd waar je de 20 euro/maand voor internet vandaan haalt
20 euro internet is ff een schatting, ik hoop dat er nog een leuke aanbieding voorbij komt.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:26 schreef toenie het volgende:
[ afbeelding ]
Euhm... iemand zijn ruimteschip kwijt?
@loecje: bedankt voor de berekening. De huursubsidie verschilt tussen de 146 en 136 (afhankelijk van je verdieping). Iemand die voor zijn woning 5 of 10 euro meer betaalt tov andere bewoners is toch hetzelfde kwijt omdat hij die 5 of 10 euro terugkrijgt in zijn/haar subsidie. Het totaalplaatje van kosten zou in principe hetzelfde moeten zijn voor iedereen. Nu ben ik trouwens wel benieuwd waar je de 20 euro/maand voor internet vandaan haalt
ja je hebt een eigen meter dus gaat individueel.quote:Op zondag 13 maart 2011 02:56 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
Heb je een eigen water meter en gas en stroom meter?
Zo niet dan is dit veel en veel te hoog.
Want dat is dan berekend op 2000 kwh stroom en 750 kub gas en 50m3 water per jaar en dat verbruik je nooit in zon containerwoning van 20m2 lijkt me.
Of is er geen isolatie aanwezig (enkel glas en puur ijzeren muren van 1 cm dik?)
Ik woon namelijk in een 4kamer appartement van zon 90 m2 en ik betaal rond de 100 voor water gas en stroom en matige isolatie (wel dubbelglas) maar geen gevel isolatie enzo (kan zijn omdat ik maximaal 18 graden stook?)
start bouw 2011 staat er... dus ja daar ga je wel tegen aan kijken vanaf centrum kantquote:Op zondag 13 maart 2011 09:55 schreef Yaros het volgende:
[..]
Het is wel de vraag wanneer dat ding er komt te staan? Ik denk namelijk niet dat je 10 jaar in die studio blijft wonen..
Ja, ik doe ook mee maar heb zo'n gevoel dat het hem vandaag weer niet wordt.quote:Op zondag 13 maart 2011 14:55 schreef Perzikvrucht het volgende:
Dat weet ik, maar aan de dikte/materiaal van de buren is het meestal ook wel te zien. Ik ben er zelf nog nooit geweest, vandaar dat ik het vroeg.
Doen er nog meer FOKers mee voor blok D?
Reactie tijd is 1 week dacht ik.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:13 schreef Perzikvrucht het volgende:
Gefeliciteerd! Ik ben helaas op positie 2, 4 en 4 geëindigd. Hopen dus dat diegene niet reageert of de studio niet meer wilt. Heb je ook nog een bepaalde tijd waarin je moet reageren? Word je hiervan op de hoogte gehouden via de mail/tel?
Inderdaad flinke mazzel gehad. Snap eigenlijk niet dat er 4 mensen afhaken, omdat ze hooguit een week ervoor nog wel geintresseerd waren.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:09 schreef elran het volgende:
tijdje niet gereageerd hier, maar heb met flink wat mazzel ook een studio (nog geen 3 punten op woningnet).
en van de 5e naar de 1e plek opgeschoven op bg in blok c.
toevallig mensen hier die daar op begane grond zitten en internet/tv willen delen? pm even, zou wel heel toevallig zijn als naast elkaar zitten maar die kosten delen zou wel echt beter zijn.
eerst maar verder met de inrichting. daar mag nu officieel aan gepuzzeld worden
Op de site van Nijestee staat een rekenvoorbeeld: http://nijestee.nl/upload(...)oeslag%20website.pdfquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:03 schreef dery1990 het volgende:
Het blijft een beetje verwarrend want ik weet nog steeds niet zeker of huurtoeslag mogelijk is of niet.
Ik heb namelijk de bezichtigingsmail gekregen met daarbij een rekenhuur van 353.05 euro. Ook zijn er nog de servicekosten van 13.53 euro.
Nu heb ik dit ingevuld in de proefberekening waarbij ik dus hoger uitkom dan 361,66... huurtoeslag niet mogelijk.
Hoe zit dit nou precies? En waarom verschillen de studios van huurprijs (348eu, 353eu en 358eu)?
Zal het wel vragen...
De bezichtiging is gewoon de zelfde modelstudio van de opendag. Iedereen gaat dus naar dezelfde modelstudio. Het is niet verplicht om daar heen te gaan...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:53 schreef Perzikvrucht het volgende:
Ik ben opgeschoven! Heb alleen geen mail gekregen, moest het zelf ontdekken via "Digitale aanbiedingen". Er staat nu:
"U moet eerst de woning bezichtigen. Nadat u de woning heeft bezichtigd, maar uiterlijk voor woensdag 16 maart 2011 12:00 uur voert u hier uw keuze in."
Maar wanneer en hoe laat is deze bezichtiging? Dat staat nergens?
Inmiddels een mail gekregen met alle informatie.
Kan je ook iemand anders naar de bezichtiging sturen (ouders bijvoorbeeld)? Op het aangegeven tijdstip kan ik namelijk niet.
mooi rekenvoorbeeld. dus we mogen wel 3 euro invullenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:20 schreef toenie het volgende:
[..]
Op de site van Nijestee staat een rekenvoorbeeld: http://nijestee.nl/upload(...)oeslag%20website.pdf
Er is geen afzuigkap aanwezig en deze mag je (volgens mij) ook niet installeren. Dus dat wordt een raampje openzetten als je aan het koken bentquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:33 schreef VeeGee90 het volgende:
Weet iemand hoe het precies zit met koken? Ik weet dat dit elektrisch is, maar is er ook een afzuigkap of iets dergelijks? Als er slechts een ventilatiesysteem is, dan kan ik me niet voorstellen dat dit voldoende is als je lekker je hamburgers staat te maken ofwel? Is het dan niet zo dat je de hele avond in die lucht zit?
je lijkt wel een wijf man, stel je niet aan.quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:33 schreef VeeGee90 het volgende:
Is het dan niet zo dat je de hele avond in die lucht zit?
Ik zag trouwens deze berekening staan van loecje. Je hebt hier staan dat de kosten voor de TV 4 euro per maand zijn (2de kastje van digitenne). Maar waar heb je het eerste kastje (met abonnementsgeld twv 8,50 per maand) staan?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:49 schreef loecje het volgende:
ik zie dat die berekening niet helemaal klopt. hier mijn huidige berekening
Dit is voor een studio op de begane grond.
Als ik iets vergeten ben roept u maar.
huur ¤358,05
service kosten ¤ 13,53
voorschot water /licht ¤ 75,00
inboedelverz. ¤ 3,50
tv (digitenne, 2e kastje) ¤4.00
internet ¤ 20,00
gemeentelijke heffingen ¤5,00 (gedeeltelijke kwijtschelding)
totaal ¤479,08
huursubsidie ¤146,00 (volgens toeslagen.nl)
totaal ¤333,08 per maand.
meer dan 2 pits trekt waarschijnlijk teveel stroom (van uitgaande van standaard 16 ampere = 3600Watt max) dus leuk dat je meer pitten kan aansluiten maar waarschijnlijk gaat je stoppenkast het niet trekken als je ze allemaal aanzet.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:28 schreef toenie het volgende:
Q: Ben je verplicht om op 2 pits te koken?
A: Nee, maar je moet wel gebruik maken van een kookplaat met 2 PINS. (Standaard stopcontactsnoer dus). Er zit een aparte groep op de aansluiting voor kookplaten.
als het goed is klopt het wel met de tekening die bij de aangeboden appartementen op woningnet staat. of bedoel je die bouwtekening?quote:Op woensdag 16 maart 2011 08:33 schreef joera het volgende:
Ik heb ook een container weten te bemachtigen, in blok D. Moet vandaag nog even bevestigen, maar wil nog even met Nijestee bellen, die nummering klopt namelijk helemaal niet! Ik ben met mijn moeder even op het bouwterrein wezen kijken (het mocht we hebben het gevraagd:) ) Het klopt helemaal niet met de bouwtekening... Beetje gek allemaal! Daarna zaten we bijna opgesloten op het terrein, gelukkig was er nog één hek open!
er zit een ventilatie systeem bij de kook plek. naast de deur, blaast mooi de gang op. lekker door etenslucht van je buren lopen. beejte jammer maar goed we zien wel of dat voldoende werkt.quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:33 schreef VeeGee90 het volgende:
Weet iemand hoe het precies zit met koken? Ik weet dat dit elektrisch is, maar is er ook een afzuigkap of iets dergelijks? Als er slechts een ventilatiesysteem is, dan kan ik me niet voorstellen dat dit voldoende is als je lekker je hamburgers staat te maken ofwel? Is het dan niet zo dat je de hele avond in die lucht zit?
eerste kastje is van mn ouders. je mag 3 kastjes op 1 abonnement hebben en dit zit niet gekoppeld aan een adres. dus ja je mag delen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:00 schreef Perzikvrucht het volgende:
[..]
Ik zag trouwens deze berekening staan van loecje. Je hebt hier staan dat de kosten voor de TV 4 euro per maand zijn (2de kastje van digitenne). Maar waar heb je het eerste kastje (met abonnementsgeld twv 8,50 per maand) staan?
En zou ik (eeste woonlaag) bijvoorbeeld met iemand op de tweede woonlaag digitenne kunnen afsluiten met één abonnement (dus 8,50 + 4 euro per maand)?
Weet iemand toevallig ook hoe het zit als je verhuist? Kan je het abonnement dan kosteloos meenemen, of moet er dan een nieuwe contract worden getekend? Er is namelijk een kans dat ik in november verhuis naar Rotterdam en aangezien het contract een minimale duur heeft van een jaar is dit wel zo handig om te weten.
Om hier ff op in te gaan..ik had een mooie kookplaat (4pits) gezien maar die vraagt 6500 watt!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:28 schreef toenie het volgende:
Ik heb vandaag de modelwoning bekeken. Waren nog wel goeie vragen gesteld die ik heb opgevangen.
Q: Ben je verplicht om op 2 pits te koken?
A: Nee, maar je moet wel gebruik maken van een kookplaat met 2 PINS. (Standaard stopcontactsnoer dus). Er zit een aparte groep op de aansluiting voor kookplaten.
Volgens mij kan je best nog eerst je oude adres aanhouden, daar waar je nu woont. Maar dat zal dan wel niet lukken voor degene die nog thuis bij zijn ouders woont. Maar als je al uitwonend bent, kun je dat ook wel later veranderen. En anders contact opnemen met DUO, ik denk dat die meer voor je kunnen doen dan Nijestee.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:16 schreef loecje het volgende:
Nog even iets anders waar we met zn allen om moeten denken.
DUO / IB-groep...
Het adres van de studio's bestaat nu nog niet. Grote kans dat IB-Groep gaat zeggen dat je daar niet kan wonen en je daarom terug zet naar thuiswonende beurs.
Dat is in het verleden vaker fout gegaan en dan mag je mooi terug gaan betalen.
Geen idee wat we hieraan kunnen doen? melden bij nijestee?
Als je controle krijgt en je woonadres bij de gemeente komt niet overeen met het opgegeven adres bij DUO zit je nog verder in de problemen dus dat zou ik niet doen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:46 schreef Mrjolyn het volgende:
[..]
Volgens mij kan je best nog eerst je oude adres aanhouden, daar waar je nu woont. Maar dat zal dan wel niet lukken voor degene die nog thuis bij zijn ouders woont. Maar als je al uitwonend bent, kun je dat ook wel later veranderen. En anders contact opnemen met DUO, ik denk dat die meer voor je kunnen doen dan Nijestee.
op meerdere plekken op de site te vinden.quote:Zodra u een sociale huurwoning accepteert, vervalt uw inschrijving.
quote:Op zondag 20 maart 2011 12:36 schreef Janett het volgende:
Ja ik heb me al ingeschreven per 15 april in de Gemeente Groningen. Hoor je daar ook nog een brief of iets dergelijks van te ontvangen?
Wordt het adres al herkend dan? Anders zullen we daarvoor even moeten bellen naar de belastingdienst/Nijestee/DUO.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:28 schreef lurb het volgende:
En wanneer gaan jullie huurtoeslag aanvragen? Aangezien je bij het tekenen van je contract al meteen huur moet betalen?
quote:Op maandag 14 maart 2011 19:52 schreef loecje het volgende:
zijn er hier ook nog mensen die nog inboedel moeten aanschaffen?
ik heb nog enkele dingen over na de verhuizing(te koop).
ik heb in ieder geval:
sharp combi-magnetron
tafel (75x75)
lichtslang (rood,geel,groen,blauw)
computer houder (ikea)
dvd speler
verder nog ff kijken wat ik met inpakken nog tegen kom
PM staat open voor meer info/foto's enzo. het is hier natuurlijk geen verkoop site maar zo is het mooi dichtbij af te halen.
ik vraag me af waarom je broer Ziggo aanraad ipv adslquote:Op maandag 21 maart 2011 12:10 schreef Janett het volgende:
Nee helaas niet. Mijn broer werkt bij UPC en hij zegt dat je geen adsl moet nemen maar in plaats daarvan bij ziggo internet moet nemen. Maar dat is 2x zo duur.. Dus dan ga ik wel voor de wat langzamere adsl.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gefeliciteerd!quote:Op maandag 21 maart 2011 13:28 schreef Detz het volgende:
jeuj heb er ook 1, mag morgen kijken![]()
Toevallig nog meer foto's, ben wel benieuwd al eigenlijk
ik had meerdere foto's gepost van de open studio dag in het vorige topic.
Weet je dat echt helemaal zeker? Ik heb er zelf niet echt op gelet, maar op de foto die ik zelf heb gemaakt lijkt er wel zo'n rand te zijn:quote:Op maandag 21 maart 2011 21:16 schreef loecje het volgende:
heel zeker, gekeken bij de opendag. daarna via mail nog na gevraagd.
Ik 1 april alquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:28 schreef lurb het volgende:
Net huurtoeslag aangevraagd. heeft iemand enig idee wanneer ik dit voor de eerste keer krijg? Want verhuis 29 april al!
Misschien een hele domme vraag, maar waar kan ik het voorbeeld huurcontract vinden?quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:25 schreef Sieglinde het volgende:
In het voorbeeld huurcontract staat dat het een overeenkomst voor onbepaalde tijd is en de opzegtermijn is een maand
Wat een duur grapje met die kosten van Rendo, ik zat me al rijk te rekenen omdat ik nooit zoveel verbruik en dacht dat ik dan bij de eindafrekening een mooi bedrag terug kan krijgen maar dit is even wat minder...
Pff ik was vandaag bij de ikea, lampen kopen is echt een ramp, heb niets moois kunnen vinden
Ik woon zelfstandig in Groningen en heb mijn electriciteit leverancier goed uitgezocht. Maar toch verbruik ik voor meer dan 50 euro aan electriciteit.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:51 schreef Erwindeen het volgende:
Tsja, het maakt inderdaad ook niet uit of die tanks de kosten van warm water e.d. drukken of niet. Die 12.25euro gaat puur over het stroomgedeelte (voor de rest hebben ze weer andere kosten gerekend) en ik kan jou nu al met zekerheid zeggen, dat stroomkosten alleen toch minimaal tussen de 20 a 30 zal vallen.
Eerst dacht ik ook, oh 75 dat wil makkelijk, ga ik aan het einde van het jaar nog wel wat terugkrijgen, maar nu kom je echter bedrogen uit. Het komt erop neer dat de maandelijkse kosten juist nog zo'n 20euro hoger zullen liggen en je niets terugkrijgt. Hadden ze naar mijn mening echt wel even mogen zeggen.
Die krijg je via de mail van Nijestee. Ik heb die mail dinsdag gekregen en ik zit in blok C. Dus als je in D of E zit, dan krijg je die mail nog welquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:28 schreef Perzikvrucht het volgende:
[..]
Misschien een hele domme vraag, maar waar kan ik het voorbeeld huurcontract vinden?
Ik zit in blok C, maar heb nog niets ontvangen. Rond welke tijd moet jij eigenlijk je contract tekenen? Ik namelijk een aantal dagen van te voren..quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:53 schreef Janett het volgende:
[..]
Die krijg je via de mail van Nijestee. Ik heb die mail dinsdag gekregen en ik zit in blok C. Dus als je in D of E zit, dan krijg je die mail nog wel
Oke, vreemd. Ik moet 12 april tekenen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:44 schreef toenie het volgende:
[..]
Ik zit in blok C, maar heb nog niets ontvangen. Rond welke tijd moet jij eigenlijk je contract tekenen? Ik namelijk een aantal dagen van te voren..
Ik ook, maar heb wel wat later dan jou geaccepteerd. Denk dat het daar aan ligt.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:33 schreef Janett het volgende:
[..]
Oke, vreemd. Ik moet 12 april tekenen.
Ik heb geen tv, en voor internet neem ik mn dongel mee, dus aan mij heb je niet zoveel hahaquote:Op zondag 27 maart 2011 15:35 schreef Janett het volgende:
Oh ziet er mooi uit! Is het tenminste al wat meer dan alleen een bouwplaats.
Heeft iemand al internet en tv besteld?
ik fiets straks nog weer langs. zal dan eens via die kant fietsen en vanaf daar foto's maken.quote:Op zondag 27 maart 2011 15:37 schreef Sieglinde het volgende:
Grappig om het eens van die kant te zien, ik loop altijd langs de andere kant, bij blok 1 zegmaar. Die bomen zijn echt supermooi. Ik wacht nu vooral op het aanleggen van de grasmatten, dan ziet het er echt 'af' uit.
[..]
Ik heb geen tv, en voor internet neem ik mn dongel mee, dus aan mij heb je niet zoveel haha
Nee, nog niets besteld. Ik wil wel internet bestellen, maar dat doe ik pas na ondertekening van het contract.quote:Op zondag 27 maart 2011 15:35 schreef Janett het volgende:
Oh ziet er mooi uit! Is het tenminste al wat meer dan alleen een bouwplaats.
Heeft iemand al internet en tv besteld?
ben zeker wel bekent met stekkerdozen. (heb in mijn huidige kamer maar 2 stopcontacten waar alles op zit)quote:Op maandag 28 maart 2011 10:36 schreef Erwindeen het volgende:
Haha, Loecje, waarom doe je zo moeilijk over te weinig stekkers? Ik weet niet of je wel eens van een stekkerdoos gehoord hebt? Maar koop één met 15 stekkers en je hebt de rest van je leven genoeg stekkers over;)
Toen ik in een nieuwbouw project in Groningen kwam wonen heb ik ook 4 weken zonder internet en televisie gezeten. Dus ik vrees het ergste voor jullie. Al zou het nu vrij gegeven worden dan duurt het aanvragen ook nog ongeveer 2 weken.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:55 schreef RTS91 het volgende:
De kabel is ook nog steeds niet geactiveerd (heb Ziggo gebeld), valt dus ook nog geen televisie en internet te bestellen.Ze mogen daarmee wel even opschieten, heb geen zin om nog eens twee weken zonder internet daar te zitten.
Ja, ik ga er eigenlijk ook wel van uit dat dat wel kan, tussen 4 en 5quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:16 schreef loecje het volgende:
Sieglinde, de woonwinkel van nijestee is tot 5uur open dus ik verwacht dat dat wel kan.
ik ben pas 6uur thuis. met geluk een uurtje eerder, maar nog eerder gaat echt niet. maar mijn vriend is die dag wel vrij. dus ik hoop dat ik hem kan machtigen.
Contract van 12 maanden weerhoud mij er dan weer van om hier te bestellen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:23 schreef Renesite het volgende:
http://www.online.nl/producten/internet/
Kost geen drol
Hoe kom je dan aan de woning?:Squote:Op woensdag 30 maart 2011 12:13 schreef Fhaan het volgende:
hele ochtend gezeik gehad met nijestee en nu hebben ze t betalingsbewijs binnen en beloven ze dat het maandag klaar is. Duurde ff voor dat dat lukte maar nu zit ik weer goed![]()
wat een gezeik trouwens van die mensen, ik heb de woning niet eens via woningnet en toch moet ik het persé hebben om aan de woning gekoppelt te hebben. Bah
ik heb ook maar iemand gemachtigd. gaat goedkomen, 8april sleutelquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:56 schreef Sieglinde het volgende:
De sleutel na 4 uur ophalen kon nietmaar iemand machtigen kan wel, dus ik heb maar de vriendin die tegenover me komt te wonen gemachtigd
ik doe hetzelfde. heb zo'n bouwmarkt karretje daarmee ga ik vrijdag avond en zaterdag overdag dozen verhuizen. mocht iemand dat ding daarna nog willen gebruiken roept u maar. anders breng ik hem weer netjes terug naar de bouwmarkt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:16 schreef linda-88 het volgende:
haha!
Ik heb er ook zin in! Ga vrijdag ook meteen wat kleine spulletjes per fiets verhuizen (woon op 2 min fietsen ofzo) en dan zaterdag de grote dingen!
Spullen inpakken is idd een heerlijke SOG activiteit, haha eigenlijk zou ik bezig moeten met school, maar kan me er niet toe zetten!
Ja hier.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:56 schreef Fhaan het volgende:
zijn er trouwens hier ook mensen die morgen al een sleutel krijgen? ben opzich wel benieuwt wie er van hier nu allemaal te wonen komt eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |