abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94381756
De huurtoeslag overmaken op rekening van de verhuurder vind ik niet echt te vertrouwen. Ik heb liever zelf de controle over het geld dat ik ontvang en betaal.
pi_94383236
zolang je elke maand bevestiging krijgt lijkt het me geen probleem. scheelt weer geldstromen over mijn eigen rekening. kan ik er nog een beetje overzicht in houden.
pi_94394109
Denk dat ik het ook naar mijn eigen rekening laat overmaken. Nog een vraagje: weet iemand ook de afmetingen die de koelkast moet hebben om goed in de keuken te passen? Volgens mij was er een "speciale" ruimt voor de koelkast.
pi_94394285
ik heb het niet opgemeten maar ga uit van de standaard maat 85 cm hoog, 60 cm diep, 60 breed.

edit: op de bouwtekening staat 63,2cm breed en 60cm diep. dus denk wel dat je uit mag gaan van de standaard maten.
pi_94395383
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:52 schreef loecje het volgende:
zijn er hier ook nog mensen die nog inboedel moeten aanschaffen?
ik heb nog enkele dingen over na de verhuizing(te koop).
ik heb in ieder geval:
sharp combi-magnetron
tafel (75x75)
lichtslang (rood,geel,groen,blauw)
computer houder (ikea)
dvd speler
verder nog ff kijken wat ik met inpakken nog tegen kom
PM staat open voor meer info/foto's enzo. het is hier natuurlijk geen verkoop site maar zo is het mooi dichtbij af te halen.
pi_94412384
Heb me al ingeschreven bij de gemeente via internet en daar deden ze idd niet moeilijk over t adres en je kan gewoon aangeven per wanneer (ik heb 14 april gedaan geloof ik)
Hebben jullie al internet/tv aangevraagd? Zo ja, bij welke provider?
pi_94412501
Nee internet/tv heb ik nog niet aangevraagd. Ik ga dat denk ik bij Online doen.

Huurtoeslag heb ik al wel aangevraagd, en ik wil het ook gewoon op mijn eigen rekening krijgen.
pi_94413932
@ Janett: Aan online zat ik ook te denken! Ken jij mensen die daar ervaring mee hebben? Goede verbinding etc?
pi_94414310
Nee helaas niet. Mijn broer werkt bij UPC en hij zegt dat je geen adsl moet nemen maar in plaats daarvan bij ziggo internet moet nemen. Maar dat is 2x zo duur.. Dus dan ga ik wel voor de wat langzamere adsl.
pi_94414729
Kookplaat heb ik trouwens besteld bij Factoryprices.nl
pi_94416875
jeuj heb er ook 1, mag morgen kijken :)
Toevallig nog meer foto's, ben wel benieuwd al eigenlijk :P
pi_94429993
Kookplaat heb ik bij Neckermann gehaald. Een tweepits voor ¤29,99! Heb daarnaast nog een aparte 1 pits voor erbij.
pi_94430008
Gefeliciteerd Detz!
pi_94430161
Ik heb trouwens vandaag een brief gehad van DUO dat ik per mei een uitwonende beurs krijg. Dus Vrydemalaan wordt al wel erkend bij hun.
pi_94431151
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 12:10 schreef Janett het volgende:
Nee helaas niet. Mijn broer werkt bij UPC en hij zegt dat je geen adsl moet nemen maar in plaats daarvan bij ziggo internet moet nemen. Maar dat is 2x zo duur.. Dus dan ga ik wel voor de wat langzamere adsl.
ik vraag me af waarom je broer Ziggo aanraad ipv adsl
ziggo zou ik echt niet doen. alleen als je extreem snel internet wil zou ik voor ziggo gaan omdat adsl dat niet kan bieden.
maar om de prijs en de slechte service van Ziggo zou ik het sterk afraden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
14s.gif Op maandag 21 maart 2011 13:28 schreef Detz het volgende:
jeuj heb er ook 1, mag morgen kijken :)
Toevallig nog meer foto's, ben wel benieuwd al eigenlijk :P
gefeliciteerd!
ik had meerdere foto's gepost van de open studio dag in het vorige topic.
pi_94432644
Ik heb nog wel een aantal low-res foto's. Je zult niet echt een overzicht van krijgen, maar meer een beetje een detailweergave. De woning waar deze foto's zijn gemaakt is dezelfde als de foto's die in de OP staan. Daar krijg je wel meer een idee hoe het er uit ziet. Op de foto's lijkt de woning echter wel wat smaller (en dieper) dan in werkelijkheid.

Foto keukenblok

Opmerkelijk hoge stopcontacten. Deze zit trouwens naast de deur.

"Zijkant"

En natuurlijk de voorzijde van de blokken
:: Toenie ::
pi_94433293
dankjewel voor de foto's ziet er goed uit :) verhuizen word een makje aangezien ik er 2 minuten vandaan woon haha, zullen wel heel wat house-warmings zijn de komende weken :P
pi_94433630
die hoge stopcontacten zijn voor je 'plafond' verlichting. dacht dat eronder een schakelaar zat maar weet ik niet meer zeker.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-NRUHB3HP.jpg keuken
http://www.mijnalbum.nl/Foto-LMDAPEPZ.jpg wastafel/wasmachineplek
http://www.mijnalbum.nl/Foto-YE43AFH6.jpg wc met er achter de douche (geen normale foto van)
http://www.mijnalbum.nl/Foto-OU4YQAKW.jpg ramen

heb ook nog heel wat foto's van tijdens de bouw. alleen afgelopen 5 weken geen tijd meer gehad voor update's ivm stage.
aan de foto's van toenie te zien zijn ze ook al bezig met de straat aanleggen. zou wel handig zijn als die er 1 april ook ligt.
pi_94436638
Er zitten twee schakelaars onder, die zie je inderdaad niet op de foto.
:: Toenie ::
pi_94436733
ik weet nog steeds niet watvoor verlichting ik daar aan moet ophangen.
iemand enig idee? moet dus rechtstreeks in het stopcontact en kan enkel aan de lat opgehangen worden(want boren)
pi_94437578
Ik heb twee staande lampen en ik ga denk ik LED strips onder de keukenkastjes plakken. Voor de badkamer weet ik het nog niet..
pi_94437755
Hij raadde het me aan vanwege de snelheid, over de service weet ik niks. Maar ik ga toch niet voor Ziggo, veel te duur.
pi_94437809
maar met enkel staande lampen en wat ledstrips verlicht jij je hele kamer niet.
keuken wil ik in ieder geval goed licht hebben. niet alleen onder de kastjes.

badkamer gaat helemaal moeilijk worden. daar gelden stengere regels voor veiligheid.
en wat denk je van in de douchecel. dat is maar een kleine doorgang met rest muren. als er in de badkamer niet voldoende licht is en je doet je douchegordijn dicht sta bijna in het donker ben ik bang.
pi_94438262
Moet dat dan?

Er zijn bij de bouwmarkten wel badkamerlampen toch? Misschien dat we die gewoon tegen het plafond kunnen plakken op een of andere manier.
pi_94438431
moet niet, als jij graag in het donker staat te douche...
badkamer lampen kan ik niet vinden met een stekker(of ik zoek niet goed genoeg). wel die je aan een plafond aansluiting moet aansluiten, die wie niet hebben.
geen idee hoe je dit volgens de voorschriften van nijestee zou moeten doen. je mag niets met je muren/plafond doen en in de badkamer zit ook niet zo'n lat om in te boren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')