abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94090246
Blok 1
Erwindeen
RTS91

Blok 2
Apogist
Sieglinde
linda-88
loecje
Vrydemalaan

Blok 3
Janett
toenie
Dery1990

Dit zegt genoeg denk ik? *O*
pi_94090372
Oeps, het moet natuurlijk wel blok 4 zijn. Ik faal, maar dat komt door de blijheid!

Blok 1
Erwindeen
RTS91

Blok 2
Apogist
Sieglinde
linda-88
loecje
Vrydemalaan

Blok 3
Janett
toenie

Blok4
Dery1990
pi_94090568
Gefeliciteerd :)
pi_94092707
Gefeliciteerd! Ik ben helaas op positie 2, 4 en 4 geëindigd. Hopen dus dat diegene niet reageert of de studio niet meer wilt. Heb je ook nog een bepaalde tijd waarin je moet reageren? Word je hiervan op de hoogte gehouden via de mail/tel?
pi_94094751
Gefeliciteerd dery1990!

@Perzikvrucht, als diegene hem niet heeft geaccepteerd, krijg je automatisch wel een mailtje.

Vriendin van mij heeft er nu ook één. :)
pi_94094942
weet iemand ook hoeveel reacties er voor blok 4 waren?
pi_94098156
Weer geen studio weten te bemachtigen! Op naar het laatste blok.
Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
You gave me thiss, your fire becomes a kiss.
pi_94105906
dery1990 gefeliciteerd!

quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 14:13 schreef Perzikvrucht het volgende:
Gefeliciteerd! Ik ben helaas op positie 2, 4 en 4 geëindigd. Hopen dus dat diegene niet reageert of de studio niet meer wilt. Heb je ook nog een bepaalde tijd waarin je moet reageren? Word je hiervan op de hoogte gehouden via de mail/tel?
Reactie tijd is 1 week dacht ik.
je krijgt een mail als je de studio aangeboden krijgt.
verder kan je onder "digitale aanbiedingen" zien naar hoeveel punten de studio is gegaan:
"De woning is aangeboden aan een reguliere woningzoekende met x punten."
pi_94108680
zijn er hier ook nog mensen die nog inboedel moeten aanschaffen?
ik heb nog enkele dingen over na de verhuizing(te koop).
ik heb in ieder geval:
sharp combi-magnetron
tafel (75x75)
lichtslang (rood,geel,groen,blauw)
klok (blauw)
computer houder (ikea)
dvd speler

verder nog ff kijken wat ik met inpakken nog tegen kom
PM staat open voor meer info/foto's enzo. het is hier natuurlijk geen verkoop site maar zo is het mooi dichtbij af te halen.
pi_94118792
tijdje niet gereageerd hier, maar heb met flink wat mazzel ook een studio (nog geen 3 punten op woningnet).
en van de 5e naar de 1e plek opgeschoven op bg in blok c.
toevallig mensen hier die daar op begane grond zitten en internet/tv willen delen ;)? pm even, zou wel heel toevallig zijn als naast elkaar zitten maar die kosten delen zou wel echt beter zijn.

eerst maar verder met de inrichting. daar mag nu officieel aan gepuzzeld worden :)
pi_94119787
jaaa ik zou ook graag internet gaan delen. Dus degene die in blok c op de eerste etage zit, mag mij ook pm' en;)

Ik heb al redelijk een inrichting bedacht, ongeveer gelijk als Loecje;) Is eigenlijk de meest practische indeling:)
pi_94120552
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 22:09 schreef elran het volgende:
tijdje niet gereageerd hier, maar heb met flink wat mazzel ook een studio (nog geen 3 punten op woningnet).
en van de 5e naar de 1e plek opgeschoven op bg in blok c.
toevallig mensen hier die daar op begane grond zitten en internet/tv willen delen ;)? pm even, zou wel heel toevallig zijn als naast elkaar zitten maar die kosten delen zou wel echt beter zijn.

eerst maar verder met de inrichting. daar mag nu officieel aan gepuzzeld worden :)
Inderdaad flinke mazzel gehad. Snap eigenlijk niet dat er 4 mensen afhaken, omdat ze hooguit een week ervoor nog wel geintresseerd waren.

[ Bericht 0% gewijzigd door Perzikvrucht op 14-03-2011 22:35:54 ]
pi_94121167
Ik had er nog even voor gebeld, kon het zelf ook niet geloven.
Drie mensen hadden een andere studio gekregen en de 4e heeft nooit gereageerd (niet afgewezen of geaccepteerd). Ben jij nog niet doorgeschoven met die waar je 2e was geëindigd?

Ik wil de inrichting wel iets anders proberen. Wil ook graag een eettafel(naast bank, bureau en bed) maar nog even kijken of en hoe dat gaat passen.
pi_94128479
Het blijft een beetje verwarrend want ik weet nog steeds niet zeker of huurtoeslag mogelijk is of niet.

Ik heb namelijk de bezichtigingsmail gekregen met daarbij een rekenhuur van 353.05 euro. Ook zijn er nog de servicekosten van 13.53 euro.

Nu heb ik dit ingevuld in de proefberekening waarbij ik dus hoger uitkom dan 361,66... huurtoeslag niet mogelijk.

Hoe zit dit nou precies? En waarom verschillen de studios van huurprijs (348eu, 353eu en 358eu)?

Zal het wel vragen...
pi_94130339
service kosten die je moet invullen bij toeslagen.nl zijn :
- Schoonmaakkosten gemeenschappelijke ruimte
- Energiekosten gemeenschappelijke ruimte
- Huismeesterkosten
- Kosten voor dienst- en recreatieruimten

De service kosten van nijestee zijn complexbeheer, glas en onderhoudsfonds. die dingen staan niet in het lijstje van toeslagen.nl dus vallen niet onder de service kosten.
bij service kosten moet je dus 0 euro invullen.

verschil in prijzen heeft te maken met punten voor huurwoningen. op die punten word de huurprijs berekent. en een van de (-)punten is de woonlaag (met of zonder lift).
pi_94130989
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 01:03 schreef dery1990 het volgende:
Het blijft een beetje verwarrend want ik weet nog steeds niet zeker of huurtoeslag mogelijk is of niet.

Ik heb namelijk de bezichtigingsmail gekregen met daarbij een rekenhuur van 353.05 euro. Ook zijn er nog de servicekosten van 13.53 euro.

Nu heb ik dit ingevuld in de proefberekening waarbij ik dus hoger uitkom dan 361,66... huurtoeslag niet mogelijk.

Hoe zit dit nou precies? En waarom verschillen de studios van huurprijs (348eu, 353eu en 358eu)?

Zal het wel vragen...
Op de site van Nijestee staat een rekenvoorbeeld: http://nijestee.nl/upload(...)oeslag%20website.pdf
:: Toenie ::
pi_94134434
Ik ben opgeschoven! Heb alleen geen mail gekregen, moest het zelf ontdekken via "Digitale aanbiedingen". Er staat nu:

"U moet eerst de woning bezichtigen. Nadat u de woning heeft bezichtigd, maar uiterlijk voor woensdag 16 maart 2011 12:00 uur voert u hier uw keuze in."

Maar wanneer en hoe laat is deze bezichtiging? Dat staat nergens?

Inmiddels een mail gekregen met alle informatie.
Kan je ook iemand anders naar de bezichtiging sturen (ouders bijvoorbeeld)? Op het aangegeven tijdstip kan ik namelijk niet.

[ Bericht 11% gewijzigd door Perzikvrucht op 15-03-2011 11:10:21 ]
pi_94135250
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 10:53 schreef Perzikvrucht het volgende:
Ik ben opgeschoven! Heb alleen geen mail gekregen, moest het zelf ontdekken via "Digitale aanbiedingen". Er staat nu:

"U moet eerst de woning bezichtigen. Nadat u de woning heeft bezichtigd, maar uiterlijk voor woensdag 16 maart 2011 12:00 uur voert u hier uw keuze in."

Maar wanneer en hoe laat is deze bezichtiging? Dat staat nergens?

Inmiddels een mail gekregen met alle informatie.
Kan je ook iemand anders naar de bezichtiging sturen (ouders bijvoorbeeld)? Op het aangegeven tijdstip kan ik namelijk niet.
De bezichtiging is gewoon de zelfde modelstudio van de opendag. Iedereen gaat dus naar dezelfde modelstudio. Het is niet verplicht om daar heen te gaan...
pi_94135510
Dacht zoiets inderdaad al gelezen te hebben in dit topic. Er wordt ook niet bijgehouden wie wel en niet aanwezig was?

Blok 1
Erwindeen
RTS91

Blok 2
Apogist
Sieglinde
linda-88
loecje
Vrydemalaan

Blok 3
Janett
toenie

Blok4
Dery1990
Perzikvrucht
pi_94145079
Wat leuk dit topic! Ik kom te wonen in blok 3! Als er mensen internet willen delen op de 3e verdieping hoor ik het graag.

Daarnaast is de huur per verdieping 5 euro minder, omdat sommigen traplopen hinderlijk vinden.
Ik ben nog steeds aan het twijfelen in welke hoek ik het beste mijn 2p bed kan neerzetten... Suggesties?
pi_94146541
Ik neem aan dat jullie internet willen delen via het draadloos netwerk (Wifi)? En hoe wilden jullie het TV signaal delen? Hoorde daar ook al mensen over namelijk.
pi_94148236
Gefeliciteerd Perzikvrucht, toch nog opgeschoven gelukkig. En er wordt inderdaad niet bijgehouden of je wel of niet in die modelstudio hebt gekeken.
Even kijken of dat gaat lukken, ik denk dat een kabel trekken inderdaad moeilijk wordt dus dan zou tv niet gaan lukken.
pi_94152183
gefeliciteerd Perzikvrucht
tv signaal delen lijkt me wat lastig. zou wel kunnen met digitenne een gezamenlijk abonnement met 3 kastjes afsluiten.
pi_94152232
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 08:20 schreef toenie het volgende:

[..]

Op de site van Nijestee staat een rekenvoorbeeld: http://nijestee.nl/upload(...)oeslag%20website.pdf
mooi rekenvoorbeeld. dus we mogen wel 3 euro invullen

echt he lui bij nijestee zijn zo onduidelijk.
pi_94166266
Inderdaad, eerder zeiden ze toch dat er helemaal geen servicekosten ingevuld moest worden? Gelukkig had ik de aanvraag nog niet verstuurd.
pi_94173578
Ik heb vandaag de modelwoning bekeken. Waren nog wel goeie vragen gesteld die ik heb opgevangen.

Q: Mag je boren?
A: Je mag alleen boren in de bovenste balk, niet in de wanden of het plafond.

Q: Ben je verplicht om op 2 pits te koken?
A: Nee, maar je moet wel gebruik maken van een kookplaat met 2 PINS. (Standaard stopcontactsnoer dus). Er zit een aparte groep op de aansluiting voor kookplaten.

Q: Uitzichtzicht van Blok A ri. centrum is nu het mooiste. Hier komt toch een soort informatiecentrum?
A: Waarschijnlijk komt er een informatiecentrum van de RUG, maar dat is nog niet zeker. Als dat niet doorgaat, zal er waarschijnlijk nóg een blok containerwoningen komen.
pi_94180375
Ik heb ook een container weten te bemachtigen, in blok D. Moet vandaag nog even bevestigen, maar wil nog even met Nijestee bellen, die nummering klopt namelijk helemaal niet! Ik ben met mijn moeder even op het bouwterrein wezen kijken (het mocht we hebben het gevraagd:) ) Het klopt helemaal niet met de bouwtekening... Beetje gek allemaal! Daarna zaten we bijna opgesloten op het terrein, gelukkig was er nog één hek open!
pi_94180971
Zag dit topic staan toen ik via google vrydemalaan in typte en leek mee nog al een handig topic aangezien ook ik een studio toegewezen heb gekregen. Dus maar even snel een profiel aangemaakt want zie dat er verder hier ook leuke topics zijn! Hoop dat het groentjes hier ook welkom zijn ;)

Mijn studio is in blok D, bg.

Weten jullie trouwens hoeveel internet/tv ongeveer gaat kosten?
draw a line and life above it
pi_94183441
Weet iemand hoe het precies zit met koken? Ik weet dat dit elektrisch is, maar is er ook een afzuigkap of iets dergelijks? Als er slechts een ventilatiesysteem is, dan kan ik me niet voorstellen dat dit voldoende is als je lekker je hamburgers staat te maken ofwel? Is het dan niet zo dat je de hele avond in die lucht zit? :P
pi_94184111
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 10:33 schreef VeeGee90 het volgende:
Weet iemand hoe het precies zit met koken? Ik weet dat dit elektrisch is, maar is er ook een afzuigkap of iets dergelijks? Als er slechts een ventilatiesysteem is, dan kan ik me niet voorstellen dat dit voldoende is als je lekker je hamburgers staat te maken ofwel? Is het dan niet zo dat je de hele avond in die lucht zit? :P
Er is geen afzuigkap aanwezig en deze mag je (volgens mij) ook niet installeren. Dus dat wordt een raampje openzetten als je aan het koken bent ;)
pi_94185876
Sorry voor de DM, dat moest eigenlijk een Post zijn Janett ;) Hoe doen de meeste mensen dat dan met koken in een containerwoning?
pi_94186061
quote:
Is het dan niet zo dat je de hele avond in die lucht zit? :P
je lijkt wel een wijf man, stel je niet aan.
pi_94187277
Hah ik dacht al. Nou ja, een raampje open, meer kan je er niet aan doen.
pi_94188065
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 11:49 schreef loecje het volgende:
ik zie dat die berekening niet helemaal klopt. hier mijn huidige berekening
Dit is voor een studio op de begane grond.
Als ik iets vergeten ben roept u maar.

huur ¤358,05
service kosten ¤ 13,53
voorschot water /licht ¤ 75,00
inboedelverz. ¤ 3,50
tv (digitenne, 2e kastje) ¤4.00
internet ¤ 20,00
gemeentelijke heffingen ¤5,00 (gedeeltelijke kwijtschelding)
totaal ¤479,08

huursubsidie ¤146,00 (volgens toeslagen.nl)
totaal ¤333,08 per maand.
Ik zag trouwens deze berekening staan van loecje. Je hebt hier staan dat de kosten voor de TV 4 euro per maand zijn (2de kastje van digitenne). Maar waar heb je het eerste kastje (met abonnementsgeld twv 8,50 per maand) staan?

En zou ik (eeste woonlaag) bijvoorbeeld met iemand op de tweede woonlaag digitenne kunnen afsluiten met één abonnement (dus 8,50 + 4 euro per maand)?

Weet iemand toevallig ook hoe het zit als je verhuist? Kan je het abonnement dan kosteloos meenemen, of moet er dan een nieuwe contract worden getekend? Er is namelijk een kans dat ik in november verhuis naar Rotterdam en aangezien het contract een minimale duur heeft van een jaar is dit wel zo handig om te weten.
pi_94201737
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 23:28 schreef toenie het volgende:

A: Nee, maar je moet wel gebruik maken van een kookplaat met 2 PINS. (Standaard stopcontactsnoer dus). Er zit een aparte groep op de aansluiting voor kookplaten.
meer dan 2 pits trekt waarschijnlijk teveel stroom (van uitgaande van standaard 16 ampere = 3600Watt max) dus leuk dat je meer pitten kan aansluiten maar waarschijnlijk gaat je stoppenkast het niet trekken als je ze allemaal aanzet.

quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 08:33 schreef joera het volgende:
Ik heb ook een container weten te bemachtigen, in blok D. Moet vandaag nog even bevestigen, maar wil nog even met Nijestee bellen, die nummering klopt namelijk helemaal niet! Ik ben met mijn moeder even op het bouwterrein wezen kijken (het mocht we hebben het gevraagd:) ) Het klopt helemaal niet met de bouwtekening... Beetje gek allemaal! Daarna zaten we bijna opgesloten op het terrein, gelukkig was er nog één hek open!
als het goed is klopt het wel met de tekening die bij de aangeboden appartementen op woningnet staat. of bedoel je die bouwtekening?

quote:
er zit een ventilatie systeem bij de kook plek. naast de deur, blaast mooi de gang op. lekker door etenslucht van je buren lopen. beejte jammer maar goed we zien wel of dat voldoende werkt.

quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 13:00 schreef Perzikvrucht het volgende:

[..]

Ik zag trouwens deze berekening staan van loecje. Je hebt hier staan dat de kosten voor de TV 4 euro per maand zijn (2de kastje van digitenne). Maar waar heb je het eerste kastje (met abonnementsgeld twv 8,50 per maand) staan?

En zou ik (eeste woonlaag) bijvoorbeeld met iemand op de tweede woonlaag digitenne kunnen afsluiten met één abonnement (dus 8,50 + 4 euro per maand)?

Weet iemand toevallig ook hoe het zit als je verhuist? Kan je het abonnement dan kosteloos meenemen, of moet er dan een nieuwe contract worden getekend? Er is namelijk een kans dat ik in november verhuis naar Rotterdam en aangezien het contract een minimale duur heeft van een jaar is dit wel zo handig om te weten.
eerste kastje is van mn ouders. je mag 3 kastjes op 1 abonnement hebben en dit zit niet gekoppeld aan een adres. dus ja je mag delen.
ook met verhuizen is dat geen probleem, je kan je abonnement en kastje gewoon meenemen naar je nieuwe adres (wel ff adres wijziging doorgeven natuurlijk)

[ Bericht 67% gewijzigd door loecje op 16-03-2011 18:21:14 ]
pi_94201774
Nog even iets anders waar we met zn allen om moeten denken.
DUO / IB-groep...

Het adres van de studio's bestaat nu nog niet. Grote kans dat IB-Groep gaat zeggen dat je daar niet kan wonen en je daarom terug zet naar thuiswonende beurs.
Dat is in het verleden vaker fout gegaan en dan mag je mooi terug gaan betalen.
Geen idee wat we hieraan kunnen doen? melden bij nijestee?

[ Bericht 34% gewijzigd door loecje op 16-03-2011 18:38:33 ]
pi_94204143
Bedankt voor de info. Ja dat is inderdaad een probleem. Dit is volgens mij ook bij huurtoeslag het geval.
pi_94234998
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 23:28 schreef toenie het volgende:
Ik heb vandaag de modelwoning bekeken. Waren nog wel goeie vragen gesteld die ik heb opgevangen.

Om hier ff op in te gaan..ik had een mooie kookplaat (4pits) gezien maar die vraagt 6500 watt!
Dus had even gemaild en hieronder het antwoord

Wasmachine een aparte groep: vermogen 3200 watt
Een 2 pits (2 pins stekker) kookplaat op een aparte groep: vermogen 3200 watt
Combimagnetron vermogen 2000 watt

De kookplaat en de wasmachine kunnen tegelijk gebruikt worden, omdat deze beide apparaten op een aparte groep zitten.
De combimagnetron zit op dezelfde groep waar ook de tv en andere wandcontactdozen op zitten, tegelijk gebruiken kan dus niet.

Kortom, 4 pits gaat nooit lukken, beetje jammer
pi_94246841
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 18:16 schreef loecje het volgende:
Nog even iets anders waar we met zn allen om moeten denken.
DUO / IB-groep...

Het adres van de studio's bestaat nu nog niet. Grote kans dat IB-Groep gaat zeggen dat je daar niet kan wonen en je daarom terug zet naar thuiswonende beurs.
Dat is in het verleden vaker fout gegaan en dan mag je mooi terug gaan betalen.
Geen idee wat we hieraan kunnen doen? melden bij nijestee?
Volgens mij kan je best nog eerst je oude adres aanhouden, daar waar je nu woont. Maar dat zal dan wel niet lukken voor degene die nog thuis bij zijn ouders woont. Maar als je al uitwonend bent, kun je dat ook wel later veranderen. En anders contact opnemen met DUO, ik denk dat die meer voor je kunnen doen dan Nijestee.
I'm punch drunk and I need to find a way back home ..
Incubus - Punch Drunk<3
pi_94248749
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 17:46 schreef Mrjolyn het volgende:

[..]

Volgens mij kan je best nog eerst je oude adres aanhouden, daar waar je nu woont. Maar dat zal dan wel niet lukken voor degene die nog thuis bij zijn ouders woont. Maar als je al uitwonend bent, kun je dat ook wel later veranderen. En anders contact opnemen met DUO, ik denk dat die meer voor je kunnen doen dan Nijestee.
Als je controle krijgt en je woonadres bij de gemeente komt niet overeen met het opgegeven adres bij DUO zit je nog verder in de problemen dus dat zou ik niet doen.
ingeschreven blijven staan bij je oude woonadres bij de gemeente krijg je problemen met je huurtoeslag en dergelijk.

DUO zou het gewoon goed moeten doen alleen ik hoor te vaak dat het niet goed gaat. dus vandaar deze waarschuwing dat iedereen er ff goed op let of het wel goed gaat.
maar persoonlijk zou ik het wel netjes vinden als nijestee ff contact op neemt met DUO om het duidelijk te maken aangezien de studio's bijna allemaal verhuurd worden aan studenten.
pi_94252206
Op de website van DUO staat dat ze maandelijks controleren of je bent ingeschreven bij de gemeente. Als ze dit doen, dan zou dit toch in principe niet tot problemen kunnen leiden? Mits je natuurlijk éérst je in laat schrijven bij de gemeente en vervolgens je stufi wijzigt. Heb er geen ervaring mee :P We moeten inderdaad hier wel even uitsluitsel over krijgen, om problemen te voorkomen.

Daarnaast vroeg ik me af of we de aansluiting op GWE zélf via aansluitingen.nl moeten regelen, of dat dit tijdens het ondertekenenen van het contract geregeld wordt?
pi_94252507
Dat wordt bij het contract geregeld. Rendo zou contact met je opnemen dan, je hoeft er zelf iig niet achteraan te gaan.
pi_94297180
Ik had trouwens nog een vraagje over Woningnet:

1. Verlies je na het tekenen van je contract al je punten (je wordt uitgeschreven?)?
2. Stel je verhuist (bv. kamer gevonden via kamernet, dus onafhankelijk van Woningnet) en je wijzigt dan je adres in Woningnet, verlies je dan ook je punten? Oftewel, zijn je punten "huis" gebonden? Dus dat als je verhuist je punten vergaan?

Kon dit nergens vinden namelijk.
pi_94303077
1.
quote:
Zodra u een sociale huurwoning accepteert, vervalt uw inschrijving.
op meerdere plekken op de site te vinden.
2. als je verhuist zonder tussenkomst van woningnet behoud je je punten. zou niet weten waarom je je punten dan kwijt zou raken.
pi_94344508
Zijn er eigenlijk al mensen die zich ingeschreven hebben op hun nieuwe adres? Je kan aangeven dat je verhuist op een bepaalde datum, maar ik vraag mij af hoe ze dit willen controleren?

Ik heb nog geen contract getekend, dus vraag ik mij af of ik dit nu al kan doen...
pi_94347279
owja dat moest ik vandaag nog doen... mn DigiD code opzoeken.
*duikt weer tussen de dozen*
pi_94370293
Ja ik heb me al ingeschreven per 15 april in de Gemeente Groningen. Hoor je daar ook nog een brief of iets dergelijks van te ontvangen?
pi_94377404
En wanneer gaan jullie huurtoeslag aanvragen? Aangezien je bij het tekenen van je contract al meteen huur moet betalen?
draw a line and life above it
pi_94379312
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 12:36 schreef Janett het volgende:
Ja ik heb me al ingeschreven per 15 april in de Gemeente Groningen. Hoor je daar ook nog een brief of iets dergelijks van te ontvangen?
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 15:28 schreef lurb het volgende:
En wanneer gaan jullie huurtoeslag aanvragen? Aangezien je bij het tekenen van je contract al meteen huur moet betalen?
Wordt het adres al herkend dan? Anders zullen we daarvoor even moeten bellen naar de belastingdienst/Nijestee/DUO.
pi_94379600
ik heb bij de gemeente ook al verhuizing doorgegeven (gewoon online met DigiD)
kwam geen melding dat adres niet goed was dus lijkt goed te gaan.

huursubsidie vraag ik nog niet aan. ben net ff online programma door gelopen maar kom dan bij de optie of het geld op mijn rekening of op die van de verhuurder gestort moet worden
lijkt mij voor mijn financieel overzicht wel makkelijk als het op rekening van Nijestee gestort gaat worden. dan moet ik wel eerst weten of dat mogelijk is.

[ Bericht 54% gewijzigd door loecje op 20-03-2011 16:43:35 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')