marjolijntje! jij ook hier!;) Hahah! Zou echt tof zijn, hopelijk krijg je eentje!quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:48 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Nu linda-88 ook een studio heeft wil ik ook heel graag! Ik heb mezelf twee week geleden ingeschreven op woningnet, dus hopelijk gaat het in blok D lukken of anders E. Als ik het zo bekijk moet het in E lukken.. *hope so*
Ieh wat moet dat Infoversum voorstellen... Daar gaat het uitzicht van blok 1 ghehe :pquote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:01 schreef loecje het volgende:
hier nog een mooie afbeelding van wat er allemaal in de omgeving(ebbingekwartier) gebouwd gaat worden.http://www.ebbingekwartier.nl/media/files/CiBoGa.pdf
Heb je een eigen water meter en gas en stroom meter?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:49 schreef loecje het volgende:
ik zie dat die berekening niet helemaal klopt. hier mijn huidige berekening
Dit is voor een studio op de begane grond.
Als ik iets vergeten ben roept u maar.
huur ¤358,05
service kosten ¤ 13,53
voorschot water /licht ¤ 75,00inboedelverz. ¤ 3,50
tv (digitenne, 2e kastje) ¤4.00
internet ¤ 20,00
gemeentelijke heffingen ¤5,00 (gedeeltelijke kwijtschelding)
totaal ¤479,08
huursubsidie ¤146,00 (volgens toeslagen.nl)
totaal ¤333,08 per maand.
Het is wel de vraag wanneer dat ding er komt te staan? Ik denk namelijk niet dat je 10 jaar in die studio blijft wonen..quote:Op zondag 13 maart 2011 00:26 schreef toenie het volgende:
[ afbeelding ]
Euhm... iemand zijn ruimteschip kwijt?
@loecje: bedankt voor de berekening. De huursubsidie verschilt tussen de 146 en 136 (afhankelijk van je verdieping). Iemand die voor zijn woning 5 of 10 euro meer betaalt tov andere bewoners is toch hetzelfde kwijt omdat hij die 5 of 10 euro terugkrijgt in zijn/haar subsidie. Het totaalplaatje van kosten zou in principe hetzelfde moeten zijn voor iedereen. Nu ben ik trouwens wel benieuwd waar je de 20 euro/maand voor internet vandaan haalt
20 euro internet is ff een schatting, ik hoop dat er nog een leuke aanbieding voorbij komt.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:26 schreef toenie het volgende:
[ afbeelding ]
Euhm... iemand zijn ruimteschip kwijt?
@loecje: bedankt voor de berekening. De huursubsidie verschilt tussen de 146 en 136 (afhankelijk van je verdieping). Iemand die voor zijn woning 5 of 10 euro meer betaalt tov andere bewoners is toch hetzelfde kwijt omdat hij die 5 of 10 euro terugkrijgt in zijn/haar subsidie. Het totaalplaatje van kosten zou in principe hetzelfde moeten zijn voor iedereen. Nu ben ik trouwens wel benieuwd waar je de 20 euro/maand voor internet vandaan haalt
ja je hebt een eigen meter dus gaat individueel.quote:Op zondag 13 maart 2011 02:56 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
Heb je een eigen water meter en gas en stroom meter?
Zo niet dan is dit veel en veel te hoog.
Want dat is dan berekend op 2000 kwh stroom en 750 kub gas en 50m3 water per jaar en dat verbruik je nooit in zon containerwoning van 20m2 lijkt me.
Of is er geen isolatie aanwezig (enkel glas en puur ijzeren muren van 1 cm dik?)
Ik woon namelijk in een 4kamer appartement van zon 90 m2 en ik betaal rond de 100 voor water gas en stroom en matige isolatie (wel dubbelglas) maar geen gevel isolatie enzo (kan zijn omdat ik maximaal 18 graden stook?)
start bouw 2011 staat er... dus ja daar ga je wel tegen aan kijken vanaf centrum kantquote:Op zondag 13 maart 2011 09:55 schreef Yaros het volgende:
[..]
Het is wel de vraag wanneer dat ding er komt te staan? Ik denk namelijk niet dat je 10 jaar in die studio blijft wonen..
Ja, ik doe ook mee maar heb zo'n gevoel dat het hem vandaag weer niet wordt.quote:Op zondag 13 maart 2011 14:55 schreef Perzikvrucht het volgende:
Dat weet ik, maar aan de dikte/materiaal van de buren is het meestal ook wel te zien. Ik ben er zelf nog nooit geweest, vandaar dat ik het vroeg.
Doen er nog meer FOKers mee voor blok D?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |