abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93651511
stuur een mailtje zou ik zeggen. dan heb je zo antwoord.
  zaterdag 5 maart 2011 @ 14:43:48 #52
298202 Yaros
Je doet het, of niet!
pi_93685890
Ik heb zelf Telfort, prima kwaliteit/prijs verhouding.

Kost het trouwens altijd 60 euro wil je je inschrijven voor woningnet?

Of zijn er ook gratis sites?
Ik doe wat ik doe en ik doe het op die manier waarvan ik denk dat het de beste manier is om te doen.
pi_93686138
Inschrijven voor Woningnet kost toch maar iets van 16 euro ofzo? :?

Ik zie inderdaad dat voor Amsterdam het 60 euro is. Ik kan me voorstellen dat dit per stad verschillend is..

Edit: Voor Groningen geldt 14 euro inschrijfkosten en vervolgens jaarlijks 12,50 'abonnementsgeld' oid.
:: Toenie ::
pi_93687177
ben niet bekent in omgeving amsterdam maar er zijn al wel eerder topic's over geweest. kan je ff terug zoeken.
sites als kamernet enzo zijn gratis. maar daarbij heb je geen zekerheid en moet je vaak meerdere keren gaan hospiteren (dus reiskosten).

[ Bericht 5% gewijzigd door loecje op 05-03-2011 15:34:11 ]
  zaterdag 5 maart 2011 @ 20:14:21 #55
298202 Yaros
Je doet het, of niet!
pi_93699125
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 15:18 schreef loecje het volgende:
ben niet bekent in omgeving amsterdam maar er zijn al wel eerder topic's over geweest. kan je ff terug zoeken.
sites als kamernet enzo zijn gratis. maar daarbij heb je geen zekerheid en moet je vaak meerdere keren gaan hospiteren (dus reiskosten).
Klopt, maar ben echt dan op zoek naar een studio! Die zijn (vaak) te vinden bij woningstichtingen. Ik denk nu vrij vooruit, maar blijkbaar is 2.5 jaar wachttijd in Amsterdam kort.
Ik doe wat ik doe en ik doe het op die manier waarvan ik denk dat het de beste manier is om te doen.
pi_93727163
deze ronde ongeveer 140 geïnteresseerden.
en dat met nog 207 studio's te gaan.
  zondag 6 maart 2011 @ 21:03:22 #57
298202 Yaros
Je doet het, of niet!
pi_93742066
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 15:04 schreef loecje het volgende:
deze ronde ongeveer 140 geïnteresseerden.
en dat met nog 207 studio's te gaan.
Hoeveel rondes zijn er nog in totaal? En hoeveel studio's komen er vrij per ronde?
pi_93743942
Volgens mij gaat het nu gewoon steeds per blok. Blok c gaat er dus morgen uit, hierna nog 2 rondes voor blokken d en e met ieder 69 studio's.
pi_93746849
is natuurlijk nog ff afwachten of ze nu alle studio's van het blok eruit doen.
bij de eerste 2 blokken werden er enkele studio's achter gehouden. maar bij deze wel allemaal dus ik verwacht dat bij de overige 2 blokken ook alle studio's eruit gaan.

wie weet hoe het zit met sleutel? de ene zegt die krijg je bij gesprek, de ander zegt die kan je ophalen op dag dat je contract ingaat.
die 2e gaat voor mij een probleem worden, dat moet ik weer vrij nemen. of zou je iemand kunnen machtigen?
pi_93751301
Oh, ik dacht dat er maar 4 rondes waren. Fijn om te horen dat er in totaal 5 zijn! :)
pi_93770145
Heeey! Ik dacht dat we op vrijdag 8 april de sleutel konden halen (blok 2)
pi_93777852
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 22:08 schreef loecje het volgende:
is natuurlijk nog ff afwachten of ze nu alle studio's van het blok eruit doen.
bij de eerste 2 blokken werden er enkele studio's achter gehouden. maar bij deze wel allemaal dus ik verwacht dat bij de overige 2 blokken ook alle studio's eruit gaan.

wie weet hoe het zit met sleutel? de ene zegt die krijg je bij gesprek, de ander zegt die kan je ophalen op dag dat je contract ingaat.
die 2e gaat voor mij een probleem worden, dat moet ik weer vrij nemen. of zou je iemand kunnen machtigen?
Daar heb ik over gebeld. Volgens haar krijg je die niet bij het contract, maar moet je die op de dag dat je huur in gaat ophalen.
pi_93777887
Pff flauw dat ze de sleutel niet gewoon bij het tekenen van het contract alvast meegeven :P nouja haha.
Het volgende blok staat er ook alweer op, een klasgenoot van mij met 0 punten doet nu ook een poging, ben benieuwd :)
pi_93800416
Blok C is vandaag beslist. Ik had positie 2, 3, 4. Dat is toch wat minder. ;(

Nu ook maar gereageerd, misschien voor deze keer de 4e keer scheepsrecht?
pi_93858446
Hmm, hoe doen jullie dat met internet en tv-signaal bestellen? Probeerde net alvast internet van Tele 2 te bestellen, aangezien het wel 3weken duurt voordat je zoiets eindelijk krijgt (ga je dit dus doen wanneer je er al woont, zit je 3weken zonder internet en tv). Alleen ik krijg een foutmelding als je de postcode en nummer van het adres aan het bodenterrein invult. Sowieso is de vrydemalaan een compleet nieuwe straat en zal nog wel niet overal zijn opgenomen... Maargoed nu dus de vraag, hoe gaan we op deze manier zorgen dat je direct vanaf het moment dat je er in woont tv en internet kunt krijgen?
pi_93863003
Hallo allemaal, ik ben nieuw hier en ik heb ook een studio weten te bemachtigen :)

Ik vroeg mij af of jullie al huurtoeslag en dergelijke hebben aangevraagd?
  woensdag 9 maart 2011 @ 16:07:56 #67
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_93863340
Ik woon hier vlakbij, kom er elke dag langs. Vroeg me al af wat er zou komen.

Ziet er wel leuk uit op zich, alleen wel bijzonder ongezellig, maar dat komt misschien nog wel.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_93869037
quote:
11s.gif Op woensdag 9 maart 2011 13:58 schreef Erwindeen het volgende:
Hmm, hoe doen jullie dat met internet en tv-signaal bestellen? Probeerde net alvast internet van Tele 2 te bestellen, aangezien het wel 3weken duurt voordat je zoiets eindelijk krijgt (ga je dit dus doen wanneer je er al woont, zit je 3weken zonder internet en tv). Alleen ik krijg een foutmelding als je de postcode en nummer van het adres aan het bodenterrein invult. Sowieso is de vrydemalaan een compleet nieuwe straat en zal nog wel niet overal zijn opgenomen... Maargoed nu dus de vraag, hoe gaan we op deze manier zorgen dat je direct vanaf het moment dat je er in woont tv en internet kunt krijgen?
ik ga pas dingen aanvragen als ik er woon. internet kan ik tot die tijd wel bij mn vriend/school.
ik hoop eigenlijk of met iemand samen te kunnen doen, of een leuke aanbieding tegen te komen voor internet.
maar wat Tele2 betreft: ff bellen. ik denk dat de straat nog niet in het systeem staat en daardoor die foutmelding geeft.
telefoontje zou een hoop duidelijkheid moeten geven.
pi_93869252
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 16:00 schreef Janett het volgende:
Hallo allemaal, ik ben nieuw hier en ik heb ook een studio weten te bemachtigen :)

Ik vroeg mij af of jullie al huurtoeslag en dergelijke hebben aangevraagd?
huurtoeslag aanvragen kan toch pas als je contract hebt getekend en je in de gemeente hebt ingeschreven op dat adres? tenminste dat dacht ik maar ik kan het nergens vinden
pi_93869758
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 18:23 schreef loecje het volgende:

[..]

huurtoeslag aanvragen kan toch pas als je contract hebt getekend en je in de gemeente hebt ingeschreven op dat adres? tenminste dat dacht ik maar ik kan het nergens vinden
Ja dat weet ik dus niet, daarom vroeg ik het me af ;) Ik heb me alvast ingeschreven in Groningen, althans, per 15 april dan.
pi_93869879
ik woon al in groningen dus ff berichtje doen als ik ben verhuist (binnen 5 werkdagen) kan gewoon via internet (met DigiD code)
pi_93870057
Jij zit in het eerste of in het tweede blok? Wanneer krijg jij de sleutel dan?
pi_93880937
Blok 1
Erwindeen
RTS91

Blok 2
Apogist
Sieglinde
linda-88
loecje

Blok 3
Janett

[ Bericht 14% gewijzigd door loecje op 10-03-2011 18:21:52 ]
pi_93899009
Nu linda-88 ook een studio heeft wil ik ook heel graag! Ik heb mezelf twee week geleden ingeschreven op woningnet, dus hopelijk gaat het in blok D lukken of anders E. Als ik het zo bekijk moet het in E lukken.. *hope so*
Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
You gave me thiss, your fire becomes a kiss.
pi_93901868
Ik zit in het 3e blok aan de west kant. Vriendin van mij wil er ook een, zij heeft 6,5 punten. Neem aan dat zij er ook wel een krijgt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')