Klopt, maar ben echt dan op zoek naar een studio! Die zijn (vaak) te vinden bij woningstichtingen. Ik denk nu vrij vooruit, maar blijkbaar is 2.5 jaar wachttijd in Amsterdam kort.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:18 schreef loecje het volgende:
ben niet bekent in omgeving amsterdam maar er zijn al wel eerder topic's over geweest. kan je ff terug zoeken.
sites als kamernet enzo zijn gratis. maar daarbij heb je geen zekerheid en moet je vaak meerdere keren gaan hospiteren (dus reiskosten).
Hoeveel rondes zijn er nog in totaal? En hoeveel studio's komen er vrij per ronde?quote:Op zondag 6 maart 2011 15:04 schreef loecje het volgende:
deze ronde ongeveer 140 geïnteresseerden.
en dat met nog 207 studio's te gaan.
Daar heb ik over gebeld. Volgens haar krijg je die niet bij het contract, maar moet je die op de dag dat je huur in gaat ophalen.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:08 schreef loecje het volgende:
is natuurlijk nog ff afwachten of ze nu alle studio's van het blok eruit doen.
bij de eerste 2 blokken werden er enkele studio's achter gehouden. maar bij deze wel allemaal dus ik verwacht dat bij de overige 2 blokken ook alle studio's eruit gaan.
wie weet hoe het zit met sleutel? de ene zegt die krijg je bij gesprek, de ander zegt die kan je ophalen op dag dat je contract ingaat.
die 2e gaat voor mij een probleem worden, dat moet ik weer vrij nemen. of zou je iemand kunnen machtigen?
ik ga pas dingen aanvragen als ik er woon. internet kan ik tot die tijd wel bij mn vriend/school.quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:58 schreef Erwindeen het volgende:
Hmm, hoe doen jullie dat met internet en tv-signaal bestellen? Probeerde net alvast internet van Tele 2 te bestellen, aangezien het wel 3weken duurt voordat je zoiets eindelijk krijgt (ga je dit dus doen wanneer je er al woont, zit je 3weken zonder internet en tv). Alleen ik krijg een foutmelding als je de postcode en nummer van het adres aan het bodenterrein invult. Sowieso is de vrydemalaan een compleet nieuwe straat en zal nog wel niet overal zijn opgenomen... Maargoed nu dus de vraag, hoe gaan we op deze manier zorgen dat je direct vanaf het moment dat je er in woont tv en internet kunt krijgen?
huurtoeslag aanvragen kan toch pas als je contract hebt getekend en je in de gemeente hebt ingeschreven op dat adres? tenminste dat dacht ik maar ik kan het nergens vindenquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:00 schreef Janett het volgende:
Hallo allemaal, ik ben nieuw hier en ik heb ook een studio weten te bemachtigen
Ik vroeg mij af of jullie al huurtoeslag en dergelijke hebben aangevraagd?
Ja dat weet ik dus niet, daarom vroeg ik het me afquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:23 schreef loecje het volgende:
[..]
huurtoeslag aanvragen kan toch pas als je contract hebt getekend en je in de gemeente hebt ingeschreven op dat adres? tenminste dat dacht ik maar ik kan het nergens vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |