Misschien een hele domme vraag, maar waar kan ik het voorbeeld huurcontract vinden?quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:25 schreef Sieglinde het volgende:
In het voorbeeld huurcontract staat dat het een overeenkomst voor onbepaalde tijd is en de opzegtermijn is een maand
Wat een duur grapje met die kosten van Rendo, ik zat me al rijk te rekenen omdat ik nooit zoveel verbruik en dacht dat ik dan bij de eindafrekening een mooi bedrag terug kan krijgen maar dit is even wat minder...
Pff ik was vandaag bij de ikea, lampen kopen is echt een ramp, heb niets moois kunnen vinden
Ik woon zelfstandig in Groningen en heb mijn electriciteit leverancier goed uitgezocht. Maar toch verbruik ik voor meer dan 50 euro aan electriciteit.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:51 schreef Erwindeen het volgende:
Tsja, het maakt inderdaad ook niet uit of die tanks de kosten van warm water e.d. drukken of niet. Die 12.25euro gaat puur over het stroomgedeelte (voor de rest hebben ze weer andere kosten gerekend) en ik kan jou nu al met zekerheid zeggen, dat stroomkosten alleen toch minimaal tussen de 20 a 30 zal vallen.
Eerst dacht ik ook, oh 75 dat wil makkelijk, ga ik aan het einde van het jaar nog wel wat terugkrijgen, maar nu kom je echter bedrogen uit. Het komt erop neer dat de maandelijkse kosten juist nog zo'n 20euro hoger zullen liggen en je niets terugkrijgt. Hadden ze naar mijn mening echt wel even mogen zeggen.
Die krijg je via de mail van Nijestee. Ik heb die mail dinsdag gekregen en ik zit in blok C. Dus als je in D of E zit, dan krijg je die mail nog welquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:28 schreef Perzikvrucht het volgende:
[..]
Misschien een hele domme vraag, maar waar kan ik het voorbeeld huurcontract vinden?
Ik zit in blok C, maar heb nog niets ontvangen. Rond welke tijd moet jij eigenlijk je contract tekenen? Ik namelijk een aantal dagen van te voren..quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:53 schreef Janett het volgende:
[..]
Die krijg je via de mail van Nijestee. Ik heb die mail dinsdag gekregen en ik zit in blok C. Dus als je in D of E zit, dan krijg je die mail nog wel
Oke, vreemd. Ik moet 12 april tekenen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:44 schreef toenie het volgende:
[..]
Ik zit in blok C, maar heb nog niets ontvangen. Rond welke tijd moet jij eigenlijk je contract tekenen? Ik namelijk een aantal dagen van te voren..
Ik ook, maar heb wel wat later dan jou geaccepteerd. Denk dat het daar aan ligt.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:33 schreef Janett het volgende:
[..]
Oke, vreemd. Ik moet 12 april tekenen.
Ik heb geen tv, en voor internet neem ik mn dongel mee, dus aan mij heb je niet zoveel hahaquote:Op zondag 27 maart 2011 15:35 schreef Janett het volgende:
Oh ziet er mooi uit! Is het tenminste al wat meer dan alleen een bouwplaats.
Heeft iemand al internet en tv besteld?
ik fiets straks nog weer langs. zal dan eens via die kant fietsen en vanaf daar foto's maken.quote:Op zondag 27 maart 2011 15:37 schreef Sieglinde het volgende:
Grappig om het eens van die kant te zien, ik loop altijd langs de andere kant, bij blok 1 zegmaar. Die bomen zijn echt supermooi. Ik wacht nu vooral op het aanleggen van de grasmatten, dan ziet het er echt 'af' uit.
[..]
Ik heb geen tv, en voor internet neem ik mn dongel mee, dus aan mij heb je niet zoveel haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |