Gister, toen Meg ging picknicken met Damian.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:36 schreef droomvrouwtje het volgende:
ik sloot hem maar mijn laatste post was met de vraag welke aflevering het was met het doorschijnend truitje, dan heb ik wat gemist
Zo ja, dat was echt onmisbaar, daar kwamen twee tepels aangelopen, met Meg erbijquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:43 schreef NouMooiNiet het volgende:
Gister, toen Meg ging picknicken met Damian.
Ze kwam bij t meer aangelopen in haar rode topje.
Die "verborgen" boodschappen steeds in ATWTquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:34 schreef sherezade het volgende:
Volgens mij werd Rosanna nog gespeeld destijds door een andere actrice
(met enorme borsten) staat me nog bij haha
quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:37 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Die "verborgen" boodschappen steeds in ATWT![]()
die was lachen ja.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:55 schreef droomvrouwtje het volgende:
zo zie ik dat craig ook door 4 verschillende is gespeeld, waarvan ik Hunt Block nog steeds de leukste vind
ja het gaat nog wat worden.. Heb laatst eens even gelezen hoe het af zou lopen met Holden toen hij dood zou zijn en we nog niet wisten dat het niet zo wasquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:03 schreef DarkElf het volgende:
ik heb net eens zitten lezen hoe het verder gaat met Liberty..
![]()
Die eerste is tussentijds nog eens terug zijn geweest toen Hunt is weg gegaan en de huidige Craig er nog niet wasquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:11 schreef DarkElf het volgende:
vind deze Craig met Hunt Block de leukste.
die eerste was suf.
Net gelezen over Holden,quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:11 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
ja het gaat nog wat worden.. Heb laatst eens even gelezen hoe het af zou lopen met Holden toen hij dood zou zijn en we nog niet wisten dat het niet zo was
ja en die 3e was verschrikkelijkquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:11 schreef DarkElf het volgende:
vind deze Craig met Hunt Block de leukste.
die eerste was suf.
Ja bah, een soort James-Stenback-type.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:15 schreef sherezade het volgende:
[..]
ja en die 3e was verschrikkelijk
Op die foto kwam die er niet zo goed uit maar hij was lekker en is nog steeds lekkerquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:53 schreef DarkElf het volgende:
smaak veranderd blijkbaar, die blonde vind ik meer een aap (qua hoofd)
Ik ook, en ik loop al een tijdje vóór op de NL uitzendingen, het wordt iets beter, maar blijft opvallend.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:09 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik word een beetje ziek van die bemoeizucht van Janet.
Janet, Lily en Meg trouwens ook, wekken bij mij veel irritatie op..quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:17 schreef Evienne het volgende:
[..]
Ik ook, en ik loop al een tijdje vóór op de NL uitzendingen, het wordt iets beter, maar blijft opvallend.
Echter Lily overtroeft haar telkenmale met het grootste gemak..
Eigenlijk kijk ik nog steeds vooral voor Carly.offended: "That's not the way we do things in this family!" reality-checking: "At least, we shouldn't..."
lol
En Henry. Wiens acteertalent in ATWT eigenlijk verre van tot zijn recht komt.
Via RTLxl kun je het terugkijken aflevering 5477 en dan bij terhoogte van 16minquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:36 schreef Koningin het volgende:
Die eerste twee Craigs waren het beste vond ik. Die van nu ziet er wat oud uit...
Jullie maken me nieuwsgierig met deze TT, ga eens effe zoeken of ik het fragment nog kan vinden.
nou iddquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:41 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Wat is Janet nu toch tenenkrommend bezig zeg! Ben het helemaal mee eens met haar zus! Lekker katholiek weer!
Ik zie bij jou ook alleen maar de link en niet de foto.quote:
Whehehe, het waaide dan ook erg toen. Was vast een beetje kekekekekoud.quote:
Hij moest weer terug na de begrafenis, want zijn moeder was ziek ofzo.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:35 schreef droomvrouwtje het volgende:
Waarom was Aaron er niet bij toen ze de boom plantte voor Holden.
Beetje vaag het is toch ook zijn vader
Ik las het topic en toen moest ik toch even kijken naar de pookies van Megquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:03 schreef KWAKje het volgende:
Oeh, lekker, zo'n briesje
Bedankt Radegast!
En dan komt Holden terug............................quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:30 schreef DarkElf het volgende:
Die Lily, t arme mens is gebroken van verdriet he?
Oh nee.
Straks krijgen we zeker dat Lily Damien gaat beschuldigen van misbruik maken van haar in haar zwakke toestand, Meg boos op Damien, Damien paait Lily en wedden dat ze voor eind volgende week minstens samenwonen ofzo?
Moeder Henry Coleman.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:15 schreef Ladidadida het volgende:
Waarom zit er geen fulltime slechterik meer in?Alle klootzakken en bitches die er waren zijn ineens lief, en diegenen die af en toe langskomen hebben allemaal een kleine/korte rol. Paul is lief, Craig is lief, Carly is lief, Adam is de oorlogsheld, Brad is altijd vriendelijk, Damian is sociaal en lief, Liberty is braaf...
En James is dood, bitchy Barbara zien we weinig meer, Emily gaat settelen en burgerlijk doen... waar zijn de eikels en rotwijven?Er is geen drol aan als iedereen goede bedoelingen heeft..
quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:15 schreef Ladidadida het volgende:
Waarom zit er geen fulltime slechterik meer in?Alle klootzakken en bitches die er waren zijn ineens lief, en diegenen die af en toe langskomen hebben allemaal een kleine/korte rol. Paul is lief, Craig is lief, Carly is lief, Adam is de oorlogsheld, Brad is altijd vriendelijk, Damian is sociaal en lief, Liberty is braaf...
En James is dood, bitchy Barbara zien we weinig meer, Emily gaat settelen en burgerlijk doen... waar zijn de eikels en rotwijven?Er is geen drol aan als iedereen goede bedoelingen heeft..
hij is doodquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:21 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
![]()
![]()
Waar is Dusty eigenlijk gebleven? Die is ook zachtjes door de zijdeur vertrokken, lijkt wel..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroďd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Da's een korte bijrol..quote:
Vroegah was hij een kinderontvoerende maffiabaas, nu is hij een botenverhurend doetjequote:
ik vind haar wel beter uit zien als de oude Lilyquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:15 schreef NouMooiNiet het volgende:
Lily is van de zijkant net een bokser met die platte neus.
Was Brad met Carly getrouwd? OMFG. Poor Brad.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Nou Damian is toch wel aardig fout en eng bezig hoor. Ik vond zijn moeder vroeger trouwens ook meesterlijk.
Adam/Riley is zijn streken ook niet verleerd, hij manipuleert er aardig op los.
Brad is een onnozele sukkel (vroeger was 'ie echt leuk, toen hij met Carly getrouwd was).
Ik keek altijd Neighbours op de BBC. En ik wilde het op de Belg gaan volgen zodra ze daar 'bij' waren, maar dat heb ik dus compleet gemist. Nu kijk ik nog wat Duitse soaps zoals Rote Rosen.
Nee, doe mij maar de oude.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:34 schreef sherezade het volgende:
[..]
ik vind haar wel beter uit zien als de oude Lily
Ja vergeleken met toen is hij nu wel lief.. Maar ik vind em irritant..quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:25 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Vroegah was hij een kinderontvoerende maffiabaas, nu is hij een botenverhurend doetjeOkee, hij gaat vreemd, maar dat is niet echte bad guy stuff!
quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:36 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ja vergeleken met toen is hij nu wel lief.. Maar ik vind em irritant..
Die oude Lily was dat Rose/Lily die zo LOUD was??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Evienne op 04-03-2011 23:23:59 ]think for yourself, question authority
while it is always possible to wake a person who's sleeping, no amount of noise will wake a person who is pretending to be asleep
Was ze niet zwanger toen ze stopte? Weet het eigenlijk niet meer.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:20 schreef sherezade het volgende:
[..]
qua acteren wel ja, qua uiterlijk vond ik haar de laatste tijd wat achteruit gaan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:57 schreef Anonymousz het volgende:
TYSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Que Sera ~
Niemand kan haar evenaren natuurlijk.. Moest wennen aan deze in het begin, maar achteraf gezien speelt ze haar rol goed genoegquote:
wat?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:08 schreef mevrouwdebok het volgende:
en sterfio neemt weer het voortouw ,bang dat ie te weinig krijgt zelluf !
Klopt, maar is er toch iets aan haar wat ik niet Lilly-achtig vind. Lilly zag er echt lievig en zacht uit. Zij heeft een beetje een anorexia-achtigs, zelfs haar gezicht.quote:Op woensdag 9 maart 2011 03:36 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Niemand kan haar evenaren natuurlijk.. Moest wennen aan deze in het begin, maar achteraf gezien speelt ze haar rol goed genoeg
Ik las laatst dat Martha Byrne voor B&B is gaan schrijvenZe is dus niet helemaal compleet verdwenen uit de soap wereld.
begin 2012quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:56 schreef mamatamaar het volgende:
tot wanneer is atwt te zien in Nederland?
quote:
m.a.w.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:18 schreef Moja het volgende:
Het zou wel grappig zijn als Meg nu helemaal doorslaat a la Paul. Terwijl Paul nu de meest normale is van de hele cast.
Waar heb jij het overquote:Op zondag 13 maart 2011 14:38 schreef NouMooiNiet het volgende:
Huh? Wat?
Wat zat er in die tas van Henry??
De aflevering van vrijdagavond laat, komt morgen om 17.00 uur.quote:
Zijn seksspeeltje voor Vienna , die nu Barbara heeftquote:Op zondag 13 maart 2011 19:13 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
De aflevering van vrijdagavond laat, komt morgen om 17.00 uur.
Henry heeft zijn tas laten staan bij Barbara op de kamer en t ging erover dat er een brulkikker in zat die eruit zou zijn gesprongen???
herkenbaarquote:Op maandag 14 maart 2011 18:08 schreef sherezade het volgende:
ik heb de laatste tijd steeds minder zin om te kijken, ik weet niet....eerst ging ik er echt voor zitten...
Nu is het meer van ik kijk wel of ik tijd heb...tussendoor koken etc...
De verhaallijnen zijn echt saai en te langdradig geworden ...echt jammer want het behoorde echt tot mijn favo soap
Echt??!quote:Op maandag 14 maart 2011 16:19 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Zijn seksspeeltje voor Vienna , die nu Barbara heeft
Hier ook herkenbaar..quote:Op maandag 14 maart 2011 18:08 schreef sherezade het volgende:
ik heb de laatste tijd steeds minder zin om te kijken, ik weet niet....eerst ging ik er echt voor zitten...
Nu is het meer van ik kijk wel of ik tijd heb...tussendoor koken etc...
De verhaallijnen zijn echt saai en te langdradig geworden ...echt jammer want het behoorde echt tot mijn favo soap
Bullfrog is namelijk een amerikaanse naam voor vibratorquote:Op maandag 14 maart 2011 19:45 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Echt??!![]()
[..]
Hier ook herkenbaar..
sowieso!! Eerst Janet moeilijk doen over het feit dat Liberty geen abortus mag ondergaan ivm met geloof e.d. maar dan wel het kind ter adoptie afstaanquote:Op maandag 14 maart 2011 22:49 schreef Anonymousz het volgende:
wat een drama net
janet/jack/liberty/parker/emily/paul/brad/katie are fail
AHAHAHAHAHAHAHquote:Op maandag 14 maart 2011 21:06 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Bullfrog is namelijk een amerikaanse naam voor vibrator![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:02 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
AHAHAHAHAHAHAH![]()
Dat wist ik helemaal niet, ik dacht een levende kikker?![]()
![]()
Ze vertaalden t ook gewoon letterlijk...........![]()
maar nog even en dan komt Carly terugquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:59 schreef DarkElf het volgende:
nah, valt me tegen van rosanna en van craig.
Of gaat die heks straks roepen dat Craig haar gedwongen heeft ofzo
De vertalers volgen de serie denk ik niet zo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.think for yourself, question authority
while it is always possible to wake a person who's sleeping, no amount of noise will wake a person who is pretending to be asleep
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:13 schreef Evienne het volgende:
Ah... Ik heb gister via de hyvespagina die eerder werd gepost, na in sneltreinvaart het laatste jaar (want ziektewet) er doorheen gejaagd te hebben, de allerlaatste aflevering bekeken. Dacht dat het wel een groot gat in mijn bestaan zou slaan maar uiteindelijk blijkt dat vooralsnog wel mee te vallen.ik denk toch dat ik een traantje moet weg pinken bij de allerlaatste afleveringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is toch iets wat ik jaaaaren gevolgd heb
Nou OK, ik zal eerlijk toegeven, vanaf het moment waar de NL-tv nu is tot het eind waren er toch wel 2 echte tranentrekkers bij. Toch ff volhouden dus..?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:17 schreef sherezade het volgende:
[..]
ik denk toch dat ik een traantje moet weg pinken bij de allerlaatste afleveringis toch iets wat ik jaaaaren gevolgd heb
Ah, spoiler die even :-)quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:20 schreef Evienne het volgende:
[..]
Nou OK, ik zal eerlijk toegeven, vanaf het moment waar de NL-tv nu is tot het eind waren er toch wel 2 echte tranentrekkers bij. Toch ff volhouden dus..?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:13 schreef Evienne het volgende:
Ah... Ik heb gister via de hyvespagina die eerder werd gepost, na in sneltreinvaart het laatste jaar (want ziektewet) er doorheen gejaagd te hebben, de allerlaatste aflevering bekeken. Dacht dat het wel een groot gat in mijn bestaan zou slaan maar uiteindelijk blijkt dat vooralsnog wel mee te vallen.Welke hyvespagina??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.think for yourself, question authority
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
quote:Op maandag 21 maart 2011 10:07 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd over Paul...En werd je gillend wakker ???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee juist niet, ik wilde niet meer wakker worden...quote:Op maandag 21 maart 2011 11:12 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
En werd je gillend wakker ???
quote:Op maandag 21 maart 2011 10:07 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd over Paul...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
omgquote:Op maandag 21 maart 2011 11:58 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Nee juist niet, ik wilde niet meer wakker worden...
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Niet verkeerd!quote:Op maandag 21 maart 2011 11:58 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Nee juist niet, ik wilde niet meer wakker worden...
quote:
Hmmmmmquote:
zit er een neger in ATWT??quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:13 schreef msnk het volgende:
Hoe heet dat meisje die het met die neger doet?
Haha, oopsquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:35 schreef msnk het volgende:
[..]
Haha, oops
Ik heb het gevonden en het meisje (en die neger dus ook) speelt in Bold and the Beautiful, ja sorry ik ken al deze series niet en zag het meisje vanochtend vluchtig op tv en ging er maar vanuit dat het ATWT was
Ik denk al, wat een gekke vraag stelt zij
Jij bent helderziend hahahahahaquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:18 schreef Moja het volgende:
Het zou wel grappig zijn als Meg nu helemaal doorslaat a la Paul. Terwijl Paul nu de meest normale is van de hele cast.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:31 schreef formerjellybean het volgende:
De originele Lily kon veel beter zeuren , ik wil de oude originele Lily terug. Ik haal deze meg en Lily steeds door elkaar , dus ik snap Damian wel
Toen ze Rose was wel , maar dat was ook leuk want ze kon de 2 tweeling spelen maar dan ook echt op een goede manier 2 verschillende type's Lily als Rose di Angelo was erg leuk.quote:
Ja en twee homo's die in een stilgevallen auto zitten en niet durven/kunnen kijken wat er mis isquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:42 schreef Doedezemaar het volgende:
En dat het weer dramatisch slecht weer is, inclusief onweer en slagregens, ook altijd een weggevertje.
Ik had eigenlijk verwacht dat hij nog net eerder binnen zou komen, maar deze verhaallijn is ook mooi omdat het verder uitgemolken kan worden. Ik dacht al, wat is Holden toch redelijk snel terug.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:37 schreef Adelante het volgende:
Dit viel toch in detail te voorspellen: dat Lily en Damian net 'ja' tegen elkaar hadden gezegd en Holden dan binnenkomt
gelukkig kunnen ze het nog maar een jaar uitmelken..... ik ga kijken nu!quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:27 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk verwacht dat hij nog net eerder binnen zou komen, maar deze verhaallijn is ook mooi omdat het verder uitgemolken kan worden. Ik dacht al, wat is Holden toch redelijk snel terug.
Ik bedoel Martha ja, die die luidruchtige Rose speelde, die speelde toch ook Lily?:)quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat was idd Rose, dus ik snap niet helemaal wat NouMooiNiet bedoelt.
Toen Lily eerder met Damian getrouwd was, was dat de oude actrice, Martha Byrne.
Inderdaad, vond het wel jammer. Het ergste vind ik nog de reactie van Lily,quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:01 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik bedoel Martha ja, die die luidruchtige Rose speelde, die speelde toch ook Lily?:)
Ik had er trouwens ook meer van verwacht van Holdens terugkeer.
Ik vond het maar lauwtjes hoe iedereen reageerde.
vond je?quote:
Ja, ik vind het heel mooi.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:56 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
vond je?ik vond het maagdelijk witte ook echt helemaaaaaaal niet gepast
en vond het jurkje er cheap uitzien, misschien als het rrom of ecru was geweest niet
hij is gisteren teruggekomen, lees even een aantal posts terugquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:57 schreef roos85 het volgende:
ziet er inderdaad niet uit, Meg is weer lekker aan de flip
wanneer komt Holden terug of is hij al terug?
gelezenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:58 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
hij is gisteren teruggekomen, lees even een aantal posts terug
dankjequote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:00 schreef mascara-klodder het volgende:
roos, die aflevering dat holden terugkomt wordt vanmiddag uitgezonden
En terecht, al zou ik Meg ook wel een paar lellen willen verkopen.quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 17:37 schreef padlarf het volgende:
Ze verdienen allebei een paar ferme tikken inderdaad
Kan ie weer to the rescue komen, de ouwe MILF hunter.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:02 schreef formerjellybean het volgende:
eww bah Dusty word weer in de verhaallijn gegooid , en rara met de louche oom waarom verbaasd me dat niets.
ik zie liever Henry&Katiequote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:05 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Die lijken me juist een leuk komisch duo
Nah, geen vuurwerk. Leuk als tweeling, maar verder niet.quote:
maar dat komt door Jack&Carlyquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:44 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nah, geen vuurwerk. Leuk als tweeling, maar verder niet.
Craig & Rosanna vind ik ook beter passen, dan Craig en Carly.
Wat komt door Jack en Carly?quote:
Ik vind Rosanna inderdaad beter passen bij Craig, ze zijn best lief samen.quote:
Als je een bericht aan het typen bent, zie je een smiley naast 'invoeren' onderaan het schrijfvenster. Als je daarop klikt, vouwt zich een venster open met smileys, als je daarop druk, komt het bij je tekst. Zorg er wel voor dat jouw cursor op de goede plaats staat.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:54 schreef Madame_Paon het volgende:
Waar is het smilieoverzicht op deze site in hemelsnaam? Ik kan ze echt niet vinden.
Ik haat Jean Passanante echt dat ze ATWT heeft verpest.
Ze kan echt totaal niet schrijven.
Audrey is fantastisch, een beetje de pooier spelen van je zoon. XD
Maar Lily is echt verschrikkelijk .... eerst vreemdgaan, dan binnen een maand of twee nadat je man doorverklaard wordt, met een andere man trouwen en dan ook nog boos worden als Holden een andere vrouw een simple rondleiding geeft.
Gatverdamme.
Dat was echt hilarisch.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:20 schreef NouMooiNiet het volgende:
Jack:
"Hi it's Jack, you need to get down here."
Uhhhh. waar?
En ik kan ze niet uit elkaar houden , ze lijken zo op elkaarquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:22 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat was echt hilarisch.![]()
Alsof ze helderziend zijn.![]()
@ThunderBitch: Dank u!![]()
Ik vind Lily echt zo walgelijk ... ik ben echt team Meg.
Ja, ze is dan wel compleet gestoord, maar ik vind gestoorde Meg leuker dan de schijnheilige Meg van vroeger.
Zo inderdaad, en vergeet Liberty niet. Lekker dronken wordenquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:20 schreef NouMooiNiet het volgende:
Pfffffffffffffffffff mn irritatiegrens wordt vandaag wel getest hoor... Meg/Lily/Damian/Janet/Emily![]()
![]()
Dat hoop ik zo! En ik hoop dat lily erbij staat. Stom wijf, beetje boos wezen terwijl ie nog niks heeft gedaan en terwijl zij notabene dezelfde avond dat holden terugkomt, damien practisch aanrandt. Bah!quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:37 schreef NouMooiNiet het volgende:
Holden & Mae-ha-ve sitting in a tree
K-I-S-S-I-N-G
Maar Meg is ook stom als ze Damian terug neemt, lekker tweede keuze.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:22 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik vind Lily echt zo walgelijk ... ik ben echt team Meg.
Ja, ze is dan wel compleet gestoord, maar ik vind gestoorde Meg leuker dan de schijnheilige Meg van vroeger.
Originele Jessica speelt toch ook een lijkschouwer in Law&Order: SVU?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:18 schreef formerjellybean het volgende:
He de originele Jessica lang niet gezien weer terug
Ja kloptquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:08 schreef padlarf het volgende:
[..]
Originele Jessica speelt toch ook een lijkschouwer in Law&Order: SVU?
Wordt daar ook niet goed van.. Dan ook nog stoer doen tegen Meg dat ze Damien toch niet zal krijgen.. Maak dan verdorie je keus Lily!! De personage Lily irriteert op dit moment gewoon erg.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:54 schreef Madame_Paon het volgende:
Waar is het smilieoverzicht op deze site in hemelsnaam? Ik kan ze echt niet vinden.
Ik haat Jean Passanante echt dat ze ATWT heeft verpest.
Ze kan echt totaal niet schrijven.
Audrey is fantastisch, een beetje de pooier spelen van je zoon. XD
Maar Lily is echt verschrikkelijk .... eerst vreemdgaan, dan binnen een maand of twee nadat je man doorverklaard wordt, met een andere man trouwen en dan ook nog boos worden als Holden een andere vrouw een simple rondleiding geeft.
Gatverdamme.
Opmerking van Meg was wel grappig, 'Did you misplace one of your husbands? I hate it when that happens." En dan gelijk die zure kop van Lily erbij. Ik heb even hard gelachenquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:44 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Wordt daar ook niet goed van.. Dan ook nog stoer doen tegen Meg dat ze Damien toch niet zal krijgen.. Maak dan verdorie je keus Lily!! De personage Lily irriteert op dit moment gewoon erg.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:37 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat wel heel veel goedmaakt: Roger Howarth (Paul)![]()
Die man is echt zo sexy.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:27 schreef padlarf het volgende:
Opmerking van Meg was wel grappig, 'Did you misplace one of your husbands? I hate it when that happens." En dan gelijk die zure kop van Lily erbij. Ik heb even hard gelachen
Ik zit blijkbaar te veel op facebook, omdat ik op deze quotes wilde reageren met een "vind ik leuk"quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:16 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
[..]
Ik zit blijkbaar te veel op facebook, omdat ik op deze quotes wilde reageren met een "vind ik leuk"
quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:16 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
[..]
Ik zit blijkbaar te veel op facebook, omdat ik op deze quotes wilde reageren met een "vind ik leuk"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Hoe lang zal het duren totdat Dusty en Teri iets gaan krijgen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Janet met haar grote bekquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:55 schreef NouMooiNiet het volgende:
Janet please kop een trein ofzo.......![]()
![]()
![]()
![]()
Katie![]()
Margo was er in de uitzending van een paar uur geleden weer.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:13 schreef NouMooiNiet het volgende:
Zijn Tom, Margo, Adam en Casey op familievakantie??
De verhaallijn tussen Luke, Noah en Mason is (helaas) nog niet afgerond. Casey en Alison komen toch elke keer weer bij elkaar om vervolgens weer met ruzie uit elkaar te gaan ...quote:Op woensdag 6 april 2011 09:54 schreef NouMooiNiet het volgende:
Jep, Margo is weer terug.
Maar Casey en Alison, is dat ook afgerond dan?
En Luke en Noah en Mason?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
Als je het via rtl hebt gekeken dan heb je het zeker gemist;) Rtl heeft 1 aflevering overgeslagen...quote:Op donderdag 7 april 2011 09:07 schreef NouMooiNiet het volgende:
Heb ik nou gemist dat Paul en Emily gingen vechten met Janet en Brad of ??
@$#Q)&)#@#)!@!quote:Op donderdag 7 april 2011 09:36 schreef vak-z4 het volgende:
[..]
Als je het via rtl hebt gekeken dan heb je het zeker gemist;) Rtl heeft 1 aflevering overgeslagen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
JA zie je, er mist een aflevering.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:36 schreef vak-z4 het volgende:
[..]
Als je het via rtl hebt gekeken dan heb je het zeker gemist;) Rtl heeft 1 aflevering overgeslagen...
Ze zijn er nu een die ze gisteren vergeten waren en daarna de nieuwequote:Op donderdag 7 april 2011 22:43 schreef sjampoeh het volgende:
hello, ik kijk al jaaaaaren atwt maar door secret story komt het er niet echt meer van, maar weet iemand waarom er nu 2 afl achter mekaar worden uitgezonden ? van gisteravond en die nu uitgezonden zou worden, komt straks ?
RTL gemist is sowieso waardeloos. Ik had een keer een aflevering van the Bold & the Beautiful gemist die op een vrijdag werd uitgezonden, en hij stond pas maandagmiddag op RTL gemist ...quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:37 schreef NouMooiNiet het volgende:
Die vergeten uitzending heb ik niet meer teruggekeken hoor.
Zometeen even die andere terugkijken.
Edit: die staat er dus niet op...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
Het land uit gevlucht omdat ze anders opgepakt wordt voor ontvoeringquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:53 schreef LWD-Godius het volgende:
Ik volg atwt al geruime tijd niet meer met regelmaat maar kan iemand mij vertellen waarom Lucy uit de serie is?
Craig was boos op haar omdat Lucy stiekem Dusty Johnny liet zien en ze illegaal via Grimaldi Shipping medicijnen vervoerde, en Craig hiervan de schuld kreeg. Ze wachtte echter wel een hele tijd (een paar weken of zo) totdat ze dat aan de politie vertelde, zodat Craig heel lang onschuldig achter de tralies zat.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:53 schreef LWD-Godius het volgende:
Ik volg atwt al geruime tijd niet meer met regelmaat maar kan iemand mij vertellen waarom Lucy uit de serie is?
?quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:25 schreef roos85 het volgende:
is dat de aflevering die maandagochtend komt?
Bedankt dat je het zo gedetailleerd verteld. Ik wist nog wel dat ze de hele tijd de kant van Dusty koos en haar vader misleidde, dat van die medicijnen wist ik niet.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:24 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Craig was boos op haar omdat Lucy stiekem Dusty Johnny liet zien en ze illegaal via Grimaldi Shipping medicijnen vervoerde, en Craig hiervan de schuld kreeg. Ze wachtte echter wel een hele tijd (een paar weken of zo) totdat ze dat aan de politie vertelde, zodat Craig heel lang onschuldig achter de tralies zat.
Daarnaast wou ze ook nog eens dat Dusty de voogdij kreeg over Johnny en niet Craig, Johnny's vader.
Craig wou haar dit, naast dat ze Johnny jarenlang heeft meegenomen, absoluut niet vergeven.
Uiteindelijk heeft Carly hem ervan weten te overtuigen dat het toch zijn dochter blijft en dat hij vrede met haar moet sluiten, maar toen was ze al vertrokken.
Daar ben ik blij om, aangezien ik Lucy irritant vond en ze het zeker niet verdiende om vergeven te worden.
Edit: Tegelijkertijd met padlarf een bericht geplaatst.![]()
ja, die bedoelde ikquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:27 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
?
Heb je het tegen mij?
De aflevering waar ik het over had, is een uur geleden op RTL8 geweest en is maandag dus rond 5 uur 's middags op RTL4 te zien.
De aflevering van vrijdagavond op RTL4 wordt maandagmiddag op RTL4 uitgezonden en dan toch op dinsdagochtend nog een keer herhaald? Dus dan is het niet de uitzending van maandagochtend, maar van dinsdagochtend. Ik kijk eigenlijk alleen maar om 17 uur, het aanvangstijdstip op RTL8 is altijd maar afwachten, dat kan ik niet plannen. Heel soms pik ik een stukje om 9 uur 's ochtends mee. Ik kan het niet elke dag kijken, maar met 3 of 4 afleveringen per week is het prima te volgen. Vroeger nam ik het op video op, maar dat doe ik al jaren niet meer.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:43 schreef roos85 het volgende:
[..]
ja, die bedoelde ik
ik heb het uitzendschema niet zo goed in mijn hoofd zitten nl.
bedankt voor de uitlegquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De aflevering van vrijdagavond op RTL4 wordt maandagmiddag op RTL4 uitgezonden en dan toch op dinsdagochtend nog een keer herhaald? Dus dan is het niet de uitzending van maandagochtend, maar van dinsdagochtend. Ik kijk eigenlijk alleen maar om 17 uur, het aanvangstijdstip op RTL8 is altijd maar afwachten, dat kan ik niet plannen. Heel soms pik ik een stukje om 9 uur 's ochtends mee. Ik kan het niet elke dag kijken, maar met 3 of 4 afleveringen per week is het prima te volgen. Vroeger nam ik het op video op, maar dat doe ik al jaren niet meer.
Die komt zeer binnenkort terug. Ze kwam namelijk vlak na dit gedoe met Brad terug.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:18 schreef NouMooiNiet het volgende:
JanetLily
![]()
Waaaaaarrrrr blijft Carly nou??
zo dat zijn nog eens geruchtenquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:19 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Die komt zeer binnenkort terug. Ze kwam namelijk vlak na dit gedoe met Brad terug.
Vind het nog steeds jammer dat het zo moest lopen ....
Maar goed, dan had Austin Peck (Brad) zich maar moeten gedragen.
Een affaire met een getrouwde collega die daardoor ging scheiden van haar man; heel vaak te laat komen op de set; alleen aardig zijn tegen tienermeisjes en de rest van de fans niet goed behandelen; ruzie met Michael Park (Jack); etc. etc.
Dit zijn alleen maar geruchten, maar het zou me niet verbazen als ze waar zouden zijn.
Ben benieuwd om welke getrouwde collega dit gaat dan..quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:19 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Die komt zeer binnenkort terug. Ze kwam namelijk vlak na dit gedoe met Brad terug.
Vind het nog steeds jammer dat het zo moest lopen ....
Maar goed, dan had Austin Peck (Brad) zich maar moeten gedragen.
Een affaire met een getrouwde collega die daardoor ging scheiden van haar man; heel vaak te laat komen op de set; alleen aardig zijn tegen tienermeisjes en de rest van de fans niet goed behandelen; ruzie met Michael Park (Jack); etc. etc.
Dit zijn alleen maar geruchten, maar het zou me niet verbazen als ze waar zouden zijn.
dat is interessanter om te weten dan die saaie verhaallijnen die nu plaats vindenquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:14 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ben benieuwd om welke getrouwde collega dit gaat dan..![]()
dat zekerquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:17 schreef sherezade het volgende:
[..]
dat is interessanter om te weten dan die saaie verhaallijnen die nu plaats vinden
ik was ookal aan het kijken, die verhaallijn was me al bekend...kan alleen niets vinden over die affairequote:Op zaterdag 9 april 2011 16:26 schreef NouMooiNiet het volgende:
OHHNOO, ik ben aan het speuren op zijn wiki, en lees nu hoe dat verhaal verder gaat met Brad![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat had ik al op youtube gezienquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:26 schreef NouMooiNiet het volgende:
OHHNOO, ik ben aan het speuren op zijn wiki, en lees nu hoe dat verhaal verder gaat met Brad![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bron: http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20090823120034AAr5IRBquote:I think 100 percent that you shouldn't mess around with co-workers particularly when you and the other party are both married with children. The thing is that he got fired and Terri Columbino wasn't fired. That doesn't seem fair. This happened before on ATWT when Hunt Block was let go for having an affair with Cady McLain. Interesting because ATWT has a history of this: Maura West had an affair while married with co-star Scott DeFreitas. She left her husband and married Scott with whom she has four children. Maura was never fired, although her hubby was written off the show. Also, Lesli Kay met her hubby while on ATWT (she was married to someone else at the time and divorced first hubby).
quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:35 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik wel:
Brad had in het echt een affaire met Katie, die getrouwd was met iemand anders.
De oude Craig (Hunt Block) had een affaire met Rosanna, hij is ook ontslagen.
[..]
Bron: http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20090823120034AAr5IRB
Of t allemaal waar is, is een tweede.
Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Terri_Connquote:Terri Conn, born in Bloomington, Indiana, is the only child of a retired air force officer father and a real estate agent mother. She was married to actor/musician Arthur Colombino from 2001-2010, with whom she has a daughter Julia Catherine Colombino (born July 8, 2004). Julia was born on-air on the TLC series, A Baby Story (September 15, 2004).
In June 2010, Conn and her former As the World Turns co-star, Austin Peck officially came out as a couple at the 37th Annual Daytime Emmy Awards.[1][2] Their relationship was covered in the February 15, 2011 and March 8, 2011 issues of Soap Opera Digest magazine. The February Valentine's Day issue included an interview with Peck, covering his move to One Life to Live, along with his relationship with Conn. The issue includes two candid photos of the couple within the article, as well as a cover shot with the caption, "Exclusive: Real-Life Loves Reunite."[3][4][5]
De Amerikaanse Ludo&Janinequote:Op zaterdag 9 april 2011 16:38 schreef NouMooiNiet het volgende:
Over Katie:
[..]
Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Terri_Conn
en brad ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |