Ik zie bij jou ook alleen maar de link en niet de foto.quote:
Whehehe, het waaide dan ook erg toen. Was vast een beetje kekekekekoud.quote:
Hij moest weer terug na de begrafenis, want zijn moeder was ziek ofzo.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:35 schreef droomvrouwtje het volgende:
Waarom was Aaron er niet bij toen ze de boom plantte voor Holden.
Beetje vaag het is toch ook zijn vader
Ik las het topic en toen moest ik toch even kijken naar de pookies van Megquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:03 schreef KWAKje het volgende:
Oeh, lekker, zo'n briesje
Bedankt Radegast!
En dan komt Holden terug............................quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:30 schreef DarkElf het volgende:
Die Lily, t arme mens is gebroken van verdriet he?
Oh nee.
Straks krijgen we zeker dat Lily Damien gaat beschuldigen van misbruik maken van haar in haar zwakke toestand, Meg boos op Damien, Damien paait Lily en wedden dat ze voor eind volgende week minstens samenwonen ofzo?
Moeder Henry Coleman.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:15 schreef Ladidadida het volgende:
Waarom zit er geen fulltime slechterik meer in?Alle klootzakken en bitches die er waren zijn ineens lief, en diegenen die af en toe langskomen hebben allemaal een kleine/korte rol. Paul is lief, Craig is lief, Carly is lief, Adam is de oorlogsheld, Brad is altijd vriendelijk, Damian is sociaal en lief, Liberty is braaf...
En James is dood, bitchy Barbara zien we weinig meer, Emily gaat settelen en burgerlijk doen... waar zijn de eikels en rotwijven?Er is geen drol aan als iedereen goede bedoelingen heeft..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |