Margo was er in de uitzending van een paar uur geleden weer.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:13 schreef NouMooiNiet het volgende:
Zijn Tom, Margo, Adam en Casey op familievakantie??
De verhaallijn tussen Luke, Noah en Mason is (helaas) nog niet afgerond. Casey en Alison komen toch elke keer weer bij elkaar om vervolgens weer met ruzie uit elkaar te gaan ...quote:Op woensdag 6 april 2011 09:54 schreef NouMooiNiet het volgende:
Jep, Margo is weer terug.
Maar Casey en Alison, is dat ook afgerond dan?
En Luke en Noah en Mason?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
Als je het via rtl hebt gekeken dan heb je het zeker gemist;) Rtl heeft 1 aflevering overgeslagen...quote:Op donderdag 7 april 2011 09:07 schreef NouMooiNiet het volgende:
Heb ik nou gemist dat Paul en Emily gingen vechten met Janet en Brad of ??
@$#Q)&)#@#)!@!quote:Op donderdag 7 april 2011 09:36 schreef vak-z4 het volgende:
[..]
Als je het via rtl hebt gekeken dan heb je het zeker gemist;) Rtl heeft 1 aflevering overgeslagen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
JA zie je, er mist een aflevering.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:36 schreef vak-z4 het volgende:
[..]
Als je het via rtl hebt gekeken dan heb je het zeker gemist;) Rtl heeft 1 aflevering overgeslagen...
Ze zijn er nu een die ze gisteren vergeten waren en daarna de nieuwequote:Op donderdag 7 april 2011 22:43 schreef sjampoeh het volgende:
hello, ik kijk al jaaaaaren atwt maar door secret story komt het er niet echt meer van, maar weet iemand waarom er nu 2 afl achter mekaar worden uitgezonden ? van gisteravond en die nu uitgezonden zou worden, komt straks ?
RTL gemist is sowieso waardeloos. Ik had een keer een aflevering van the Bold & the Beautiful gemist die op een vrijdag werd uitgezonden, en hij stond pas maandagmiddag op RTL gemist ...quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:37 schreef NouMooiNiet het volgende:
Die vergeten uitzending heb ik niet meer teruggekeken hoor.
Zometeen even die andere terugkijken.
Edit: die staat er dus niet op...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
Het land uit gevlucht omdat ze anders opgepakt wordt voor ontvoeringquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:53 schreef LWD-Godius het volgende:
Ik volg atwt al geruime tijd niet meer met regelmaat maar kan iemand mij vertellen waarom Lucy uit de serie is?
Craig was boos op haar omdat Lucy stiekem Dusty Johnny liet zien en ze illegaal via Grimaldi Shipping medicijnen vervoerde, en Craig hiervan de schuld kreeg. Ze wachtte echter wel een hele tijd (een paar weken of zo) totdat ze dat aan de politie vertelde, zodat Craig heel lang onschuldig achter de tralies zat.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:53 schreef LWD-Godius het volgende:
Ik volg atwt al geruime tijd niet meer met regelmaat maar kan iemand mij vertellen waarom Lucy uit de serie is?
?quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:25 schreef roos85 het volgende:
is dat de aflevering die maandagochtend komt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |