Margo was er in de uitzending van een paar uur geleden weer.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:13 schreef NouMooiNiet het volgende:
Zijn Tom, Margo, Adam en Casey op familievakantie??
De verhaallijn tussen Luke, Noah en Mason is (helaas) nog niet afgerond. Casey en Alison komen toch elke keer weer bij elkaar om vervolgens weer met ruzie uit elkaar te gaan ...quote:Op woensdag 6 april 2011 09:54 schreef NouMooiNiet het volgende:
Jep, Margo is weer terug.
Maar Casey en Alison, is dat ook afgerond dan?
En Luke en Noah en Mason?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
Als je het via rtl hebt gekeken dan heb je het zeker gemist;) Rtl heeft 1 aflevering overgeslagen...quote:Op donderdag 7 april 2011 09:07 schreef NouMooiNiet het volgende:
Heb ik nou gemist dat Paul en Emily gingen vechten met Janet en Brad of ??
@$#Q)&)#@#)!@!quote:Op donderdag 7 april 2011 09:36 schreef vak-z4 het volgende:
[..]
Als je het via rtl hebt gekeken dan heb je het zeker gemist;) Rtl heeft 1 aflevering overgeslagen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
JA zie je, er mist een aflevering.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:36 schreef vak-z4 het volgende:
[..]
Als je het via rtl hebt gekeken dan heb je het zeker gemist;) Rtl heeft 1 aflevering overgeslagen...
Ze zijn er nu een die ze gisteren vergeten waren en daarna de nieuwequote:Op donderdag 7 april 2011 22:43 schreef sjampoeh het volgende:
hello, ik kijk al jaaaaaren atwt maar door secret story komt het er niet echt meer van, maar weet iemand waarom er nu 2 afl achter mekaar worden uitgezonden ? van gisteravond en die nu uitgezonden zou worden, komt straks ?
RTL gemist is sowieso waardeloos. Ik had een keer een aflevering van the Bold & the Beautiful gemist die op een vrijdag werd uitgezonden, en hij stond pas maandagmiddag op RTL gemist ...quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:37 schreef NouMooiNiet het volgende:
Die vergeten uitzending heb ik niet meer teruggekeken hoor.
Zometeen even die andere terugkijken.
Edit: die staat er dus niet op...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
Het land uit gevlucht omdat ze anders opgepakt wordt voor ontvoeringquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:53 schreef LWD-Godius het volgende:
Ik volg atwt al geruime tijd niet meer met regelmaat maar kan iemand mij vertellen waarom Lucy uit de serie is?
Craig was boos op haar omdat Lucy stiekem Dusty Johnny liet zien en ze illegaal via Grimaldi Shipping medicijnen vervoerde, en Craig hiervan de schuld kreeg. Ze wachtte echter wel een hele tijd (een paar weken of zo) totdat ze dat aan de politie vertelde, zodat Craig heel lang onschuldig achter de tralies zat.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:53 schreef LWD-Godius het volgende:
Ik volg atwt al geruime tijd niet meer met regelmaat maar kan iemand mij vertellen waarom Lucy uit de serie is?
?quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:25 schreef roos85 het volgende:
is dat de aflevering die maandagochtend komt?
Bedankt dat je het zo gedetailleerd verteld. Ik wist nog wel dat ze de hele tijd de kant van Dusty koos en haar vader misleidde, dat van die medicijnen wist ik niet.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:24 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Craig was boos op haar omdat Lucy stiekem Dusty Johnny liet zien en ze illegaal via Grimaldi Shipping medicijnen vervoerde, en Craig hiervan de schuld kreeg. Ze wachtte echter wel een hele tijd (een paar weken of zo) totdat ze dat aan de politie vertelde, zodat Craig heel lang onschuldig achter de tralies zat.
Daarnaast wou ze ook nog eens dat Dusty de voogdij kreeg over Johnny en niet Craig, Johnny's vader.
Craig wou haar dit, naast dat ze Johnny jarenlang heeft meegenomen, absoluut niet vergeven.
Uiteindelijk heeft Carly hem ervan weten te overtuigen dat het toch zijn dochter blijft en dat hij vrede met haar moet sluiten, maar toen was ze al vertrokken.
Daar ben ik blij om, aangezien ik Lucy irritant vond en ze het zeker niet verdiende om vergeven te worden.
Edit: Tegelijkertijd met padlarf een bericht geplaatst.![]()
ja, die bedoelde ikquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:27 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
?
Heb je het tegen mij?
De aflevering waar ik het over had, is een uur geleden op RTL8 geweest en is maandag dus rond 5 uur 's middags op RTL4 te zien.
De aflevering van vrijdagavond op RTL4 wordt maandagmiddag op RTL4 uitgezonden en dan toch op dinsdagochtend nog een keer herhaald? Dus dan is het niet de uitzending van maandagochtend, maar van dinsdagochtend. Ik kijk eigenlijk alleen maar om 17 uur, het aanvangstijdstip op RTL8 is altijd maar afwachten, dat kan ik niet plannen. Heel soms pik ik een stukje om 9 uur 's ochtends mee. Ik kan het niet elke dag kijken, maar met 3 of 4 afleveringen per week is het prima te volgen. Vroeger nam ik het op video op, maar dat doe ik al jaren niet meer.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:43 schreef roos85 het volgende:
[..]
ja, die bedoelde ik
ik heb het uitzendschema niet zo goed in mijn hoofd zitten nl.
bedankt voor de uitlegquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De aflevering van vrijdagavond op RTL4 wordt maandagmiddag op RTL4 uitgezonden en dan toch op dinsdagochtend nog een keer herhaald? Dus dan is het niet de uitzending van maandagochtend, maar van dinsdagochtend. Ik kijk eigenlijk alleen maar om 17 uur, het aanvangstijdstip op RTL8 is altijd maar afwachten, dat kan ik niet plannen. Heel soms pik ik een stukje om 9 uur 's ochtends mee. Ik kan het niet elke dag kijken, maar met 3 of 4 afleveringen per week is het prima te volgen. Vroeger nam ik het op video op, maar dat doe ik al jaren niet meer.
Die komt zeer binnenkort terug. Ze kwam namelijk vlak na dit gedoe met Brad terug.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:18 schreef NouMooiNiet het volgende:
JanetLily
![]()
Waaaaaarrrrr blijft Carly nou??
zo dat zijn nog eens geruchtenquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:19 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Die komt zeer binnenkort terug. Ze kwam namelijk vlak na dit gedoe met Brad terug.
Vind het nog steeds jammer dat het zo moest lopen ....
Maar goed, dan had Austin Peck (Brad) zich maar moeten gedragen.
Een affaire met een getrouwde collega die daardoor ging scheiden van haar man; heel vaak te laat komen op de set; alleen aardig zijn tegen tienermeisjes en de rest van de fans niet goed behandelen; ruzie met Michael Park (Jack); etc. etc.
Dit zijn alleen maar geruchten, maar het zou me niet verbazen als ze waar zouden zijn.
Ben benieuwd om welke getrouwde collega dit gaat dan..quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:19 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Die komt zeer binnenkort terug. Ze kwam namelijk vlak na dit gedoe met Brad terug.
Vind het nog steeds jammer dat het zo moest lopen ....
Maar goed, dan had Austin Peck (Brad) zich maar moeten gedragen.
Een affaire met een getrouwde collega die daardoor ging scheiden van haar man; heel vaak te laat komen op de set; alleen aardig zijn tegen tienermeisjes en de rest van de fans niet goed behandelen; ruzie met Michael Park (Jack); etc. etc.
Dit zijn alleen maar geruchten, maar het zou me niet verbazen als ze waar zouden zijn.
dat is interessanter om te weten dan die saaie verhaallijnen die nu plaats vindenquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:14 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ben benieuwd om welke getrouwde collega dit gaat dan..![]()
dat zekerquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:17 schreef sherezade het volgende:
[..]
dat is interessanter om te weten dan die saaie verhaallijnen die nu plaats vinden
ik was ookal aan het kijken, die verhaallijn was me al bekend...kan alleen niets vinden over die affairequote:Op zaterdag 9 april 2011 16:26 schreef NouMooiNiet het volgende:
OHHNOO, ik ben aan het speuren op zijn wiki, en lees nu hoe dat verhaal verder gaat met Brad![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat had ik al op youtube gezienquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:26 schreef NouMooiNiet het volgende:
OHHNOO, ik ben aan het speuren op zijn wiki, en lees nu hoe dat verhaal verder gaat met Brad![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bron: http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20090823120034AAr5IRBquote:I think 100 percent that you shouldn't mess around with co-workers particularly when you and the other party are both married with children. The thing is that he got fired and Terri Columbino wasn't fired. That doesn't seem fair. This happened before on ATWT when Hunt Block was let go for having an affair with Cady McLain. Interesting because ATWT has a history of this: Maura West had an affair while married with co-star Scott DeFreitas. She left her husband and married Scott with whom she has four children. Maura was never fired, although her hubby was written off the show. Also, Lesli Kay met her hubby while on ATWT (she was married to someone else at the time and divorced first hubby).
quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:35 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik wel:
Brad had in het echt een affaire met Katie, die getrouwd was met iemand anders.
De oude Craig (Hunt Block) had een affaire met Rosanna, hij is ook ontslagen.
[..]
Bron: http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20090823120034AAr5IRB
Of t allemaal waar is, is een tweede.
Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Terri_Connquote:Terri Conn, born in Bloomington, Indiana, is the only child of a retired air force officer father and a real estate agent mother. She was married to actor/musician Arthur Colombino from 2001-2010, with whom she has a daughter Julia Catherine Colombino (born July 8, 2004). Julia was born on-air on the TLC series, A Baby Story (September 15, 2004).
In June 2010, Conn and her former As the World Turns co-star, Austin Peck officially came out as a couple at the 37th Annual Daytime Emmy Awards.[1][2] Their relationship was covered in the February 15, 2011 and March 8, 2011 issues of Soap Opera Digest magazine. The February Valentine's Day issue included an interview with Peck, covering his move to One Life to Live, along with his relationship with Conn. The issue includes two candid photos of the couple within the article, as well as a cover shot with the caption, "Exclusive: Real-Life Loves Reunite."[3][4][5]
De Amerikaanse Ludo&Janinequote:Op zaterdag 9 april 2011 16:38 schreef NouMooiNiet het volgende:
Over Katie:
[..]
Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Terri_Conn
en brad ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |