SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
quote:Op maandag 21 maart 2011 10:07 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd over Paul...En werd je gillend wakker ???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee juist niet, ik wilde niet meer wakker worden...quote:Op maandag 21 maart 2011 11:12 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
En werd je gillend wakker ???
quote:Op maandag 21 maart 2011 10:07 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd over Paul...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
omgquote:Op maandag 21 maart 2011 11:58 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Nee juist niet, ik wilde niet meer wakker worden...
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Niet verkeerd!quote:Op maandag 21 maart 2011 11:58 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Nee juist niet, ik wilde niet meer wakker worden...
quote:
Hmmmmmquote:
zit er een neger in ATWT??quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:13 schreef msnk het volgende:
Hoe heet dat meisje die het met die neger doet?
Haha, oopsquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:35 schreef msnk het volgende:
[..]
Haha, oops
Ik heb het gevonden en het meisje (en die neger dus ook) speelt in Bold and the Beautiful, ja sorry ik ken al deze series niet en zag het meisje vanochtend vluchtig op tv en ging er maar vanuit dat het ATWT was
Ik denk al, wat een gekke vraag stelt zij
Jij bent helderziend hahahahahaquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:18 schreef Moja het volgende:
Het zou wel grappig zijn als Meg nu helemaal doorslaat a la Paul. Terwijl Paul nu de meest normale is van de hele cast.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:31 schreef formerjellybean het volgende:
De originele Lily kon veel beter zeuren , ik wil de oude originele Lily terug. Ik haal deze meg en Lily steeds door elkaar , dus ik snap Damian wel
Toen ze Rose was wel , maar dat was ook leuk want ze kon de 2 tweeling spelen maar dan ook echt op een goede manier 2 verschillende type's Lily als Rose di Angelo was erg leuk.quote:
Ja en twee homo's die in een stilgevallen auto zitten en niet durven/kunnen kijken wat er mis isquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:42 schreef Doedezemaar het volgende:
En dat het weer dramatisch slecht weer is, inclusief onweer en slagregens, ook altijd een weggevertje.
Ik had eigenlijk verwacht dat hij nog net eerder binnen zou komen, maar deze verhaallijn is ook mooi omdat het verder uitgemolken kan worden. Ik dacht al, wat is Holden toch redelijk snel terug.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:37 schreef Adelante het volgende:
Dit viel toch in detail te voorspellen: dat Lily en Damian net 'ja' tegen elkaar hadden gezegd en Holden dan binnenkomt
gelukkig kunnen ze het nog maar een jaar uitmelken..... ik ga kijken nu!quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:27 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk verwacht dat hij nog net eerder binnen zou komen, maar deze verhaallijn is ook mooi omdat het verder uitgemolken kan worden. Ik dacht al, wat is Holden toch redelijk snel terug.
Ik bedoel Martha ja, die die luidruchtige Rose speelde, die speelde toch ook Lily?:)quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat was idd Rose, dus ik snap niet helemaal wat NouMooiNiet bedoelt.
Toen Lily eerder met Damian getrouwd was, was dat de oude actrice, Martha Byrne.
Inderdaad, vond het wel jammer. Het ergste vind ik nog de reactie van Lily,quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:01 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik bedoel Martha ja, die die luidruchtige Rose speelde, die speelde toch ook Lily?:)
Ik had er trouwens ook meer van verwacht van Holdens terugkeer.
Ik vond het maar lauwtjes hoe iedereen reageerde.
vond je?quote:
Ja, ik vind het heel mooi.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:56 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
vond je?ik vond het maagdelijk witte ook echt helemaaaaaaal niet gepast
en vond het jurkje er cheap uitzien, misschien als het rrom of ecru was geweest niet
hij is gisteren teruggekomen, lees even een aantal posts terugquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:57 schreef roos85 het volgende:
ziet er inderdaad niet uit, Meg is weer lekker aan de flip
wanneer komt Holden terug of is hij al terug?
gelezenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:58 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
hij is gisteren teruggekomen, lees even een aantal posts terug
dankjequote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:00 schreef mascara-klodder het volgende:
roos, die aflevering dat holden terugkomt wordt vanmiddag uitgezonden
En terecht, al zou ik Meg ook wel een paar lellen willen verkopen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |