begin 2012quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:56 schreef mamatamaar het volgende:
tot wanneer is atwt te zien in Nederland?
quote:
m.a.w.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:18 schreef Moja het volgende:
Het zou wel grappig zijn als Meg nu helemaal doorslaat a la Paul. Terwijl Paul nu de meest normale is van de hele cast.
Waar heb jij het overquote:Op zondag 13 maart 2011 14:38 schreef NouMooiNiet het volgende:
Huh? Wat?
Wat zat er in die tas van Henry??
De aflevering van vrijdagavond laat, komt morgen om 17.00 uur.quote:
Zijn seksspeeltje voor Vienna , die nu Barbara heeftquote:Op zondag 13 maart 2011 19:13 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
De aflevering van vrijdagavond laat, komt morgen om 17.00 uur.
Henry heeft zijn tas laten staan bij Barbara op de kamer en t ging erover dat er een brulkikker in zat die eruit zou zijn gesprongen???
herkenbaarquote:Op maandag 14 maart 2011 18:08 schreef sherezade het volgende:
ik heb de laatste tijd steeds minder zin om te kijken, ik weet niet....eerst ging ik er echt voor zitten...
Nu is het meer van ik kijk wel of ik tijd heb...tussendoor koken etc...
De verhaallijnen zijn echt saai en te langdradig geworden ...echt jammer want het behoorde echt tot mijn favo soap
Echt??!quote:Op maandag 14 maart 2011 16:19 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Zijn seksspeeltje voor Vienna , die nu Barbara heeft
Hier ook herkenbaar..quote:Op maandag 14 maart 2011 18:08 schreef sherezade het volgende:
ik heb de laatste tijd steeds minder zin om te kijken, ik weet niet....eerst ging ik er echt voor zitten...
Nu is het meer van ik kijk wel of ik tijd heb...tussendoor koken etc...
De verhaallijnen zijn echt saai en te langdradig geworden ...echt jammer want het behoorde echt tot mijn favo soap
Bullfrog is namelijk een amerikaanse naam voor vibratorquote:Op maandag 14 maart 2011 19:45 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Echt??!![]()
[..]
Hier ook herkenbaar..
sowieso!! Eerst Janet moeilijk doen over het feit dat Liberty geen abortus mag ondergaan ivm met geloof e.d. maar dan wel het kind ter adoptie afstaanquote:Op maandag 14 maart 2011 22:49 schreef Anonymousz het volgende:
wat een drama net
janet/jack/liberty/parker/emily/paul/brad/katie are fail
AHAHAHAHAHAHAHquote:Op maandag 14 maart 2011 21:06 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Bullfrog is namelijk een amerikaanse naam voor vibrator![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:02 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
AHAHAHAHAHAHAH![]()
Dat wist ik helemaal niet, ik dacht een levende kikker?![]()
![]()
Ze vertaalden t ook gewoon letterlijk...........![]()
maar nog even en dan komt Carly terugquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:59 schreef DarkElf het volgende:
nah, valt me tegen van rosanna en van craig.
Of gaat die heks straks roepen dat Craig haar gedwongen heeft ofzo
De vertalers volgen de serie denk ik niet zo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.think for yourself, question authority
while it is always possible to wake a person who's sleeping, no amount of noise will wake a person who is pretending to be asleep
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:13 schreef Evienne het volgende:
Ah... Ik heb gister via de hyvespagina die eerder werd gepost, na in sneltreinvaart het laatste jaar (want ziektewet) er doorheen gejaagd te hebben, de allerlaatste aflevering bekeken. Dacht dat het wel een groot gat in mijn bestaan zou slaan maar uiteindelijk blijkt dat vooralsnog wel mee te vallen.ik denk toch dat ik een traantje moet weg pinken bij de allerlaatste afleveringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is toch iets wat ik jaaaaren gevolgd heb
Nou OK, ik zal eerlijk toegeven, vanaf het moment waar de NL-tv nu is tot het eind waren er toch wel 2 echte tranentrekkers bij. Toch ff volhouden dus..?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:17 schreef sherezade het volgende:
[..]
ik denk toch dat ik een traantje moet weg pinken bij de allerlaatste afleveringis toch iets wat ik jaaaaren gevolgd heb
Ah, spoiler die even :-)quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:20 schreef Evienne het volgende:
[..]
Nou OK, ik zal eerlijk toegeven, vanaf het moment waar de NL-tv nu is tot het eind waren er toch wel 2 echte tranentrekkers bij. Toch ff volhouden dus..?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:13 schreef Evienne het volgende:
Ah... Ik heb gister via de hyvespagina die eerder werd gepost, na in sneltreinvaart het laatste jaar (want ziektewet) er doorheen gejaagd te hebben, de allerlaatste aflevering bekeken. Dacht dat het wel een groot gat in mijn bestaan zou slaan maar uiteindelijk blijkt dat vooralsnog wel mee te vallen.Welke hyvespagina??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.think for yourself, question authority
while it is always possible to wake a person who's sleeping, no amount of noise will wake a person who is pretending to be asleep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |