maar nog even en dan komt Carly terugquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:59 schreef DarkElf het volgende:
nah, valt me tegen van rosanna en van craig.
Of gaat die heks straks roepen dat Craig haar gedwongen heeft ofzo
De vertalers volgen de serie denk ik niet zo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.think for yourself, question authority
while it is always possible to wake a person who's sleeping, no amount of noise will wake a person who is pretending to be asleep
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:13 schreef Evienne het volgende:
Ah... Ik heb gister via de hyvespagina die eerder werd gepost, na in sneltreinvaart het laatste jaar (want ziektewet) er doorheen gejaagd te hebben, de allerlaatste aflevering bekeken. Dacht dat het wel een groot gat in mijn bestaan zou slaan maar uiteindelijk blijkt dat vooralsnog wel mee te vallen.ik denk toch dat ik een traantje moet weg pinken bij de allerlaatste afleveringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is toch iets wat ik jaaaaren gevolgd heb
Nou OK, ik zal eerlijk toegeven, vanaf het moment waar de NL-tv nu is tot het eind waren er toch wel 2 echte tranentrekkers bij. Toch ff volhouden dus..?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:17 schreef sherezade het volgende:
[..]
ik denk toch dat ik een traantje moet weg pinken bij de allerlaatste afleveringis toch iets wat ik jaaaaren gevolgd heb
Ah, spoiler die even :-)quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:20 schreef Evienne het volgende:
[..]
Nou OK, ik zal eerlijk toegeven, vanaf het moment waar de NL-tv nu is tot het eind waren er toch wel 2 echte tranentrekkers bij. Toch ff volhouden dus..?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:13 schreef Evienne het volgende:
Ah... Ik heb gister via de hyvespagina die eerder werd gepost, na in sneltreinvaart het laatste jaar (want ziektewet) er doorheen gejaagd te hebben, de allerlaatste aflevering bekeken. Dacht dat het wel een groot gat in mijn bestaan zou slaan maar uiteindelijk blijkt dat vooralsnog wel mee te vallen.Welke hyvespagina??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.think for yourself, question authority
while it is always possible to wake a person who's sleeping, no amount of noise will wake a person who is pretending to be asleep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |