Zou het je niet kunnen vertellenquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:13 schreef Mores het volgende:
[..]
Wat heeft die vent een vies snorretje
Coldplay is idd wel leuk;quote:
We wilden eigenlijk naar die expositieruimte van de KMA, maar ik lees nu net dat die alleen op de dinsdag open is, dus dat feestje gaat niet door, maar kan je een rondleiding zomaar krijgen over het terrein?quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:47 schreef hoogvlieger het volgende:
@ Mores wat ga je eigenlijk in Breda doen? allen rondleiding over het terrein volgen ofso of meer?
Nopequote:Op woensdag 23 februari 2011 01:07 schreef Mores het volgende:
Toch wel met het meisje naar Franrijk?
Er worden weleens rondleidingen gedaan door de lokale vvv, die zit richting het station. Maar welke dagen dat precies is weet ik niet. Dat de expo ruimte in het Wilhelmina Paviljoen gesloten is is wel jammer. Ben er zelf een keer geweest toen ik er nog zat en er licht mooi materiaal. Moet eerlijk zeggen dat vanaf buiten de KMA niet enorm boeiend is. De meeste bezienswaardigheden en verhalen zijn binnen de poort te vinden.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:52 schreef Mores het volgende:
[..]
We wilden eigenlijk naar die expositieruimte van de KMA, maar ik lees nu net dat die alleen op de dinsdag open is, dus dat feestje gaat niet door, maar kan je een rondleiding zomaar krijgen over het terrein?
Voor de rest de oude Chassekazerne en de Kloosterkazerne bezoeken.
truste! En vorig jaar door defensie niet op vakantie geweest dus dit jaar ff relaxenquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:15 schreef Mores het volgende:
Zo, je neemt het ervan met vacantie vieren.
Och ja, tied zat veur de vrouwkes, maarre ik ga eens mijn nest opzoeken, zie dat het alweer laat is.
Prettige nacht iedereen hiero
Goeiemorgen lieve Maitje.quote:
Mogguhquote:
Da's dan lekker.quote:Op woensdag 23 februari 2011 07:56 schreef Bouke-p het volgende:
Moguh!
net ff mn loonstrook bekeken, en ik heb verdomme maar tot 14-2 uitzendtoelage gekregen. één of andre klootviool heeft dus zomaar ff mn toelages gestopt. Nutteloos kutvolk daar bij dat dchr!
Mijn toelage bleef 2 maanden doorlopen....quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:10 schreef Bouke-p het volgende:
Net ff dchr gebeld, die uiteraard ook maar van 8 tot 12 bereikbaar zijnen ze gaan het uitzoeken. Ja niks uitzoeken ik wil gewoon mn geld
Ik ken die organisatie, nou kan ik de komende 2 maanden achter mn geld aan bellen.
DCHR blijft een drama... Ik ben 2 jaar bezig geweest om al mijn cursussen en opleidingen in dat systeem te krijgen, toen ben ik gestopt met dat geouwehoer. (het klopt nog steeds niet)quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:58 schreef Bouke-p het volgende:
Dan kan je beter te weinig krijgenMaar goed, het is echt een drama bij dat idiote DCHR. Een overplaatsing bijvoorbeeld gaat ook nooit goed.
Idem.quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
DCHR blijft een drama... Ik ben 2 jaar bezig geweest om al mijn cursussen en opleidingen in dat systeem te krijgen, toen ben ik gestopt met dat geouwehoer. (het klopt nog steeds niet)
lekker!quote:Op woensdag 23 februari 2011 07:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mogguh
Bakkie pleur?
[ afbeelding ]
quote:
Stalin was toch verliefder op jou hoor... al waren hij en Leena ook wel sletjes gisteravond en vanmorgenquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:17 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Stalin was toch verliefder op jou hoor... al waren hij en Leena ook wel sletjes gisteravond en vanmorgen
Meestal volgt-ie ErwinRommel op zijn ronde...quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:19 schreef AchJa het volgende:
@Lightning
Ben jij hier herrie aan het trappen met die uiensnijder?
Zit nu tijdelijk aan de andere kant van het land maar ze hebben mijn ww-verkeer verprutst, en dat tikt best aan met bijna 600 km per week.quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:58 schreef Bouke-p het volgende:
Dan kan je beter te weinig krijgenMaar goed, het is echt een drama bij dat idiote DCHR. Een overplaatsing bijvoorbeeld gaat ook nooit goed.
Zou hij hier ook op trainen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:19 schreef AchJa het volgende:
@Lightning
Ben jij hier herrie aan het trappen met die uiensnijder?
Da's minder ja.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:47 schreef hoogvlieger het volgende:
gvd..gvd... door de kut bureaucraten van het UWV loop ik nu 2000e mis. En nog steeds werkloos thuis zonder dat ik ook maar ene cent binnenkrijg.
Jeuj.. je hebt daar idd gewoon recht op hoor!quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:10 schreef Bouke-p het volgende:
Net ff dchr gebeld, die uiteraard ook maar van 8 tot 12 bereikbaar zijnen ze gaan het uitzoeken. Ja niks uitzoeken ik wil gewoon mn geld
Ik ken die organisatie, nou kan ik de komende 2 maanden achter mn geld aan bellen.
Woehaha.. plannet terror! Wat een film was datquote:
Zoek een hobbyquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:13 schreef hoogvlieger het volgende:
zo er is t gelukkig ook weer niet. Heb de afgelopen maanden een flinke reserve opgebouwd, maar leuk is het niet. Vul nu mn dag met eten, slapen, sporten, gamen, tv en films kijken, en dan nog meer slapen
.
Jij biedt je aan??quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:47 schreef Maitje het volgende:
[..]
Woehaha.. plannet terror! Wat een film was dat...
[..]
Zoek een hobby... of een vriendin
He wat!?quote:
Tot vrijdag!quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
He wat!?![]()
Tot vrijdag. Ik ga even een nacht en dag het veld in.
Oeh buiten spelenquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
He wat!?![]()
Tot vrijdag. Ik ga even een nacht en dag het veld in.
Al het bovenstaande zijn hobby's van mequote:Op woensdag 23 februari 2011 14:13 schreef hoogvlieger het volgende:
zo er is t gelukkig ook weer niet. Heb de afgelopen maanden een flinke reserve opgebouwd, maar leuk is het niet. Vul nu mn dag met eten, slapen, sporten, gamen, tv en films kijken, en dan nog meer slapen
.
Ik krijg het ook echt nog wel, maar ik baal dr gewon van dat die incompetente idioten bij dat DCHR er weer niks van bakken. Gelukkig is ons snr hier degene die dat hele dchr opgebouwd heeft in den beginne, mss moet ik hem eens aan zn mouw trekken. Hij zorgt dat ik mn knaken krijg en ik zorg dat ie zn post krijgt en kan bellen/mailen enz enz.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:45 schreef Maitje het volgende:
[..]
Jeuj.. je hebt daar idd gewoon recht op hoor!
Anders vertel je maar waar ze zitten.. dan komt de def-knok-ploeg wel ff langs
ach je vind er wel 1 als je niet aan het zoeken bent. Zo ben ik ook aan de mijne gekomen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:30 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Al het bovenstaande zijn hobby's van menet zoals defensie dat was (en binnenkort weer word). En zoeken... tja. Toch het idee dat dat vanzelf een keer op je weg moet komen. Heb van die gasten gezien die om de paar maanden met een nieuwe aan kwamen zetten. Leuk voor ze maar als dat nou het resultaat van 'zoeken' is.
.
Ik zat je te plagen..quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:30 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Al het bovenstaande zijn hobby's van menet zoals defensie dat was (en binnenkort weer word). En zoeken... tja. Toch het idee dat dat vanzelf een keer op je weg moet komen. Heb van die gasten gezien die om de paar maanden met een nieuwe aan kwamen zetten. Leuk voor ze maar als dat nou het resultaat van 'zoeken' is.
.
Ik verwacht ook wel dat het goed komtquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:32 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Ik krijg het ook echt nog wel, maar ik baal dr gewon van dat die incompetente idioten bij dat DCHR er weer niks van bakken. Gelukkig is ons snr hier degene die dat hele dchr opgebouwd heeft in den beginne, mss moet ik hem eens aan zn mouw trekken. Hij zorgt dat ik mn knaken krijg en ik zorg dat ie zn post krijgt en kan bellen/mailen enz enz.
DCHR zit btw in Enschede
Hoe je dat ook zegt "Aan de mijne..."quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:48 schreef Thaboel het volgende:
[..]
ach je vind er wel 1 als je niet aan het zoeken bent. Zo ben ik ook aan de mijne gekomen.
Blijft zaterdag voor het eerst hier slapen
tuurlijk, laten we het erop houden dat we allebij een beetje vreemd zijn en iedereen altijd denkt dat we ruzie hebben als we aan het bellen zijnquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:58 schreef Maitje het volgende:
[..]
Hoe je dat ook zegt "Aan de mijne..."
Sletquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:09 schreef Vronsky het volgende:
Ach, ieder z'n eigen ding.
Ik vind het persoonlijk fijner om gewoon rond te kloten dan een vaste vriendin te hebben.
Ohquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:38 schreef Thaboel het volgende:
[..]
tuurlijk, laten we het erop houden dat we allebij een beetje vreemd zijn en iedereen altijd denkt dat we ruzie hebben als we aan het bellen zijnschelden is toch heel normaal?
Whatever works for youquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:38 schreef Thaboel het volgende:
[..]
tuurlijk, laten we het erop houden dat we allebij een beetje vreemd zijn en iedereen altijd denkt dat we ruzie hebben als we aan het bellen zijnschelden is toch heel normaal?
Niet meer!quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:23 schreef Thaboel het volgende:
Mensen last van de sneeuw? (Behalve maitje)
ik ken het fenomeen maar al te goedquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:21 schreef Royyy het volgende:
Pff rijdt de trein vlak voor mn neus weg... half uur wachten
Sowieso een rottijd, van 16.00 tot 18.00 naar school. Als ik dan ook echt pas om zes weg kan haal ik de trein van kwart over net niet meer, daarvoor is het net iets te ver lopen naar het stationquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:23 schreef m.k het volgende:
[..]
ik ken het fenomeen maar al te goed
Dat kloptquote:
Chrome is dan ook kut...quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:26 schreef EllaN het volgende:
Mijn youtube werkt niet meer in Chrome.
Alles wat ook maar enigszins met Google te maken heeft is bij voorbaat kut.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:36 schreef jankaas020 het volgende:
Hier werkt YT gewoon in Chrome, dus Achja, je bent zelf kut!
Blok aan je been? Je weet gewoon niet wat houden van betekend... Kom je nog wel achter, je bent jong.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:29 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Dat klopt, ik weiger gewoon een blok aan m'n been te hebben, en ik heb toestemming!
Soms...quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:56 schreef Thaboel het volgende:
Alleen stoere mensen noemen een vriendin een 'blok aan hun been'Lariekoek.
Mannen denken veel logischer na en denken.. "aah dat komt wel". Wij vrouwen kijken gewoon vooruitquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:56 schreef Thaboel het volgende:
Alleen stoere mensen noemen een vriendin een 'blok aan hun been'Lariekoek. Alhoewel vrouwen soms echt zwaar moeilijk doen over niets
Ja, en die gaan zich dan bij voorbaat al bemoeien met dingen waar ze geen verstand van hebben... Een nieuw vloertje in de woonkamer is alleen maar een kwestie van een kastje verschuiven...quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:01 schreef Maitje het volgende:
Mannen denken veel logischer na en denken.. "aah dat komt wel". Wij vrouwen kijken gewoon vooruit
Ik snap hem ook nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, en die gaan zich dan bij voorbaat al bemoeien met dingen waar ze geen verstand van hebben... Een nieuw vloertje in de woonkamer is alleen maar een kwestie van een kastje verschuiven...En dan beamt die vloer zich er automatisch in oid. Ik snap dat soort logica niet zo.
Nou, welkom in mijn wereld...quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nou, welkom in mijn wereld...
Dan loop je weer 3 dagen te klootviolen met iets en dan krijg je de opmerking: "Goh, ik wist niet dat het zoveel werk was..."
Hamers, schroevendraaiers, bouten, moeren alles gaat airborne dan.
Goeie avond!quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:17 schreef Clan het volgende:
Avond mannen en dames;
Vandaag door de kou gegaan in Breda, gelukkig hadden ze in de Chassékazerne erwtenesoep met katenspek op brood, dat ging er dan ook goed in.
Kom, als ik zeg dat het meer werk is dan ze denkt dan heeft ze dat maar te geloven. Ik ben verdomme geen kleuterjuf.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:17 schreef Maitje het volgende:
[..]
![]()
Daarom.. eerst praten met de vrouw.. laat het er eventueel opschrijven of uittekenen.. tadaa!!
Dan moeten jullie een keer wat afmaken in huisquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:27 schreef Thaboel het volgende:
Vrouwen en logica. Dat kom we gaan klussen idee heeft moeders hier wekelijks
Jaa, lichte sneeuwvlokjes hier.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:26 schreef Clan het volgende:
Las ik nou over sneeuw ergens in het land?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kom, als ik zeg dat het meer werk is dan ze denkt dan heeft ze dat maar te geloven. Ik ben verdomme geen kleuterjuf.
Siliconenkit is je redding! Hoe scheef je alles ook maakt, dichtkitten, afstrijken en het is netjes!quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:27 schreef Thaboel het volgende:
Vrouwen en logica. Dat kom we gaan klussen idee heeft moeders hier wekelijks
Jawel, zo schijnt dat te werken!quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:34 schreef Thaboel het volgende:
Nee vrouwen moeten niet denken dat 'met een likje verf daar en een beetje hier' een fucking heel huis is geverft
Ik ken veel 'hoogopgeleide' mannen die ook net wijven zijn, ze denken dat ik goddomme met het aandraaien van 1 schroefje een complete diesel kan maken...quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nou, welkom in mijn wereld...
Dan loop je weer 3 dagen te klootviolen met iets en dan krijg je de opmerking: "Goh, ik wist niet dat het zoveel werk was..."
Hamers, schroevendraaiers, bouten, moeren alles gaat airborne dan.
Ah, okee. FF kijken!quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:35 schreef Clan het volgende:
@AchJa, ik heb in topic WOII een kaart van de verrichtingen van Lua tijdens de meidagen van 1940 geplaatst en dat liegt er niet om, helaas zijn de verrichtingen van ZKH Prins Bernhard niet meegerekend.
En als je er dan wat van zegt dan zie je "alleen maar beren op de weg"...quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:35 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ik ken veel 'hoogopgeleide' mannen die ook net wijven zijn, ze denken dat ik goddomme met het aandraaien van 1 schroefje een complete diesel kan maken...
How, je moet niet alle vrouwen over 1 kam scheren...quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:34 schreef Thaboel het volgende:
Nee vrouwen moeten niet denken dat 'met een likje verf daar en een beetje hier' een fucking heel huis is geverft
Erger dan het is????? Ik ben fideel vandaag!!!!quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:38 schreef Maitje het volgende:
[..]
How, je moet niet alle vrouwen over 1 kam scheren...
En jullie maken het (zoals gewoonlijk, pussy's) weer erger dan het is...
Ik heb alle tijdquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ah, okee. FF kijken!![]()
Heb trouwens nog geen PM gedicht mbt laatste PM van jou! Maar komt goed.
Ik heb gewoon gelijkquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Erger dan het is????? Ik ben fideel vandaag!!!!
FF een qoute van Speidel en Kesselring.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:35 schreef Clan het volgende:
@AchJa, ik heb in topic WOII een kaart van de verrichtingen van Lua tijdens de meidagen van 1940 geplaatst en dat liegt er niet om, helaas zijn de verrichtingen van ZKH Prins Bernhard niet meegerekend.
Lua!!!!quote:De Duitse generaal Speidel schreef in 1958 dat het verlies aan transportvliegtuigen zich nog jaren lang deed gevoelen. Zijn chef Kesselring verklaarde zelfs dat men het de gehele verdere oorlog niet meer te boven kwam.
Oke, dat soort poppen zijn gewoon ronduit ENG!quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:58 schreef Clan het volgende:
Maar ook de Klu heeft flink wat van zich laten horen, al bij al een prestatie waar defensie trots op mag zijn.
[ afbeelding ]
Klu als vliegend? Want de complete Lua was toen nog zandmacht, tot in de jaren 60 toen we plotseling raketten kregen, dat wilde de klu wel onder beheer hebben, want die hadden "daar verstand van". Zodoende is de GGW ook klu (niet meer trouwens!quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:58 schreef Clan het volgende:
Maar ook de Klu heeft flink wat van zich laten horen, al bij al een prestatie waar defensie trots op mag zijn.
Heel goed, dan kun je het dus zelf. Hoef je een ander er niet mee te vervelen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:00 schreef Maitje het volgende:
Mag ik dan wel even mijzelf even ophemelen..
Ik heb 2 rechterhanden
Chuckie!quote:Oke, dat soort poppen zijn gewoon ronduit ENG!
De fokker vliegtuigen. Daar was bij Andere Tijden een hele interessante documentaire op.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
Klu als vliegend? Want de complete Lua was toen nog zandmacht, tot in de jaren 60 toen we plotseling raketten kregen, dat wilde de klu wel onder beheer hebben, want die hadden "daar verstand van". Zodoende is de GGW ook klu (niet meer trouwens!)
Hoppa, je demonstreerd gelijk het probleemquote:
Jupp.. handig als je vent weer is zit te zeiken tochquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Heel goed, dan kun je het dus zelf. Hoef je een ander er niet mee te vervelen.
[..]
Chuckie!![]()
[ afbeelding ]
Mag je vinden, ik zit er niet mee...quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:07 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Hoppa, je demonstreerd gelijk het probleem
Nu draai je het weer om, de vent zit niet te zeiken, dat gezeik komt altijd uit een andere hoek. Na dat gezeik gaan wij daar wat van vinden.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:14 schreef Maitje het volgende:
Jupp.. handig als je vent weer is zit te zeiken toch?
Bud Bundy nam ze gewoon mee naar bed.quote:Stomme pop, dies niet eng, maar van die lange poppen die altijd bij dat soort modellen staan om iets uit te beelden... ieuwl.
Roger.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:20 schreef Clan het volgende:
@Achja,
Ik kan die documentaire niet zo één, twee, drie vinden, maar je houd die van me tegoed.
Hoppa laat ze weer wat moois zien. Het omdraaien van het probleem zijn vrouwen ook expert inquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nu draai je het weer om, de vent zit niet te zeiken, dat gezeik komt altijd uit een andere hoek. Na dat gezeik gaan wij daar wat van vinden.
Weet je wat, ik zet de televisie in die hoek... Ja, doe maar. Hey ik heb geen beeld... Dat klopt, de kabels halen het ook niet. Kabelsquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:20 schreef jankaas020 het volgende:
Dat vind hij niet, het is zo.
Denk je eindelijk je shit voor mekaar te hebben, moet vrouwlief weer wat veranderen... En ze denken altijd gelijk te hebben.
..jong, muts, je bent godverdomme bijna niet ouder dan ik benquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:46 schreef Maitje het volgende:
[..]
Blok aan je been? Je weet gewoon niet wat houden van betekend... Kom je nog wel achter, je bent jong.
En toestemming? Van je chickie in Greece?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:27 schreef Vronsky het volgende:
[..]
..jong, muts, je bent godverdomme bijna niet ouder dan ik ben.
Er zijn genoeg vrouwen geweest die maar vonden dat ze mogen beslissen wat ik met m'n leven wilde doen, als dat gebeurt is het gewoon einde verhaal en boeit het me erg weinig of ik ze daarmee kwets.
En ja, daarvan, die moedigt het zelfs aan, het is erg.. ingewikkeld.
En "ik" is natuurlijk iemand anders...quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:27 schreef m.k het volgende:
mijn moeder heeft laats een gast laten komen met een kleuren boekje, vraag ik wat er gaande was "ja ik ga het hele huis opnieuw in de verf zetten"
Ja dat ben ik dusquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
En "ik" is natuurlijk iemand anders...
Je heb toch geen school kan makelijk!quote:
Zie je, zo werkt dat dus! We zoeken een kleurtje uit en dat gaat helemaal vanzelf, geen omkijken naar!quote:
Jullie schuiven alles op de vrouw af!!! Lekker gemakkelijk weer, en jullie zitten lekker met z'n alle tegen mij alleen..quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nu draai je het weer om, de vent zit niet te zeiken, dat gezeik komt altijd uit een andere hoek. Na dat gezeik gaan wij daar wat van vinden.
Ook ieuwlquote:Bud Bundy nam ze gewoon mee naar bed.
je hebt mijn huis nog niet gezien, en daarbij ik ben al 2 jaar lang aan het schilderen op mijn werk, en het seizoen begint weer dus op mijn werk moet zo meteen ook alles weer overnieuw. conclusie = ik kan geen kwasten meer zienquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:31 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Je heb toch geen school kan makelijk!
quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:27 schreef Vronsky het volgende:
[..]
..jong, muts, je bent godverdomme bijna niet ouder dan ik ben.
Er zijn genoeg vrouwen geweest die maar vonden dat ze mogen beslissen wat ik met m'n leven wilde doen, als dat gebeurt is het gewoon einde verhaal en boeit het me erg weinig of ik ze daarmee kwets.
En ja, daarvan, die moedigt het zelfs aan, het is erg.. ingewikkeld.
quote:
Ik zou niet durven!quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:33 schreef Maitje het volgende:
[..]
Jullie schuiven alles op de vrouw af!!! Lekker gemakkelijk weer, en jullie zitten lekker met z'n alle tegen mij alleen..
Jaja...quote:Ik heb toch gelijk
naja bij mij moet je voor vrouwen 'moeders' lezenquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:36 schreef EllaN het volgende:
Ben ik de enige vrouw die wel eens met haaroverlegt ofzo
? Of misschien ben ik nog een jong kipje en komen die trekken later pas
.
Daar heb je een puntquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:28 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Je bent fout bezig als ze alleen al denken je kunnen te veranderen... Roep je over jezelf af hé
Ben ik het niet in alles mee eens op het mentaal ouder gebiedquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:35 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik ben mentaal ouder...
Maarum, dan heb je gewoon de verkeerde vrouwen getroffen.
Het feit dat je al zo neerbuigend over vrouwen spreekt.. (En jij niet alleen).. dan denk ik 1 ding:
Joh.. wordt homo
Hmmmm... vandaar ook AchJa's RS250...quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:42 schreef EllaN het volgende:
Ik vind motor rijden ook gevaarlijk. Was heel blij toen
de zijne verkocht en negeer het feit dat hij waarschijnlijk een andere gaat kopen
.
Zag er laatst nog eentje rijden, geweldige dingen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hmmmm... vandaar ook AchJa's RS250...![]()
Nog steeds godver!!!
Deze mannen begrijpen gewoon niet dat er ook vrouwen zijn die wel na denkenquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:36 schreef EllaN het volgende:
Ben ik de enige vrouw die wel eens met haaroverlegt ofzo
? Of misschien ben ik nog een jong kipje en komen die trekken later pas
.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik zou niet durven!![]()
Cobra zit toch lekker in het veld, dus kunnen we jou ongestoord pesten!
Verdorie ik moest lachenquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Soms zit ik eraan te denken, dan kunnen we iig elkaars kleren aan en studio sport kijken.
En anders.. niet zeuren als ze vallen, laat hen hun eigen wonden verzorgen.. nog geen kopje koffie zal ik schenken!!!quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:42 schreef EllaN het volgende:
Ik vind motor rijden ook gevaarlijk. Was heel blij toen
de zijne verkocht en negeer het feit dat hij waarschijnlijk een andere gaat kopen
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:46 schreef Vronsky het volgende:
Zag er laatst nog eentje rijden, geweldige dingen.![]()
![]()
![]()
@ vronsky daar zal het huidige gleufdier weinig moeite mee hebben aangezien ze erzelf ook bij zit![]()
@ maitje kan je dat laatste ook even tegen mn neef zeggen die is aangereden en nooit meer zal lopen?
Kan je heel misschien nog doen ook als je bij de politie komt
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.![]()
Ik vind het niet erg dat een vrouw nadenkt, maar denk dan iig in oplossingen ipv een eindresultaat. (Hoge omes binnen defensie hebben daar ook een handje van)quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:48 schreef Maitje het volgende:
Deze mannen begrijpen gewoon niet dat er ook vrouwen zijn die wel na denken.
Durf ik niet, straks zeker weer een bijzondere sportles...quote:Ik heb Cobra niet nodig.. ik kom graag voor mijzelf op.. dus kom maarSorry...quote:Verdorie ik moest lachen![]()
Wat wil je nu dat ik hier op ga zeggen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:53 schreef Thaboel het volgende:
@ maitje kan je dat laatste ook even tegen mn neef zeggen die is aangereden en nooit meer zal lopen?
Kan je heel misschien nog doen ook als je bij de politie komtquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg dat een vrouw nadenkt, maar denk dan iig in oplossingen ipv een eindresultaat. (Hoge omes binnen defensie hebben daar ook een handje van)Help die desbetreffende vrouwen dan is!!
Que?quote:Durf ik niet, straks zeker weer een bijzondere sportles...
Ik ben erg vergevensgezindquote:Sorry...
Er was eens....![]()
Ik heb een RS50 gehad die bijna 100 reed, telt dat ook?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:46 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Zag er laatst nog eentje rijden, geweldige dingen.![]()
![]()
Lukt niet, ze hebben "altijd gelijk"...quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:02 schreef Maitje het volgende:
Help die desbetreffende vrouwen dan is!!
Bij wijze van spreken dan.quote:Que?Gelukkig!quote:Ik ben erg vergevensgezind![]()
![]()
Gleufdier, ik blijf het geweldig vindenquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:53 schreef Thaboel het volgende:
@ vronsky daar zal het huidige gleufdier weinig moeite mee hebben aangezien ze erzelf ook bij zit![]()
![]()
![]()
Echte kerels reden op een Zundapp of Kreidler!quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:06 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ik heb een RS50 gehad die bijna 100 reed, telt dat ook?![]()
Dat was vroegahquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
Echte kerels reden op een Zundapp of Kreidler!![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Lukt niet, ze hebben "altijd gelijk"...![]()
Jullie mannen zijn echt erg!!!!!
quote:Bij wijze van spreken dan.
Er was eens....![]()
Optiefen met je "gekochte" snelheid. Vroegah deden we dat met een vijl en een glasplaat met vim.quote:![]()
Het was toch een gleufridder?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:07 schreef Royyy het volgende:
[..]
Gleufdier, ik blijf het geweldig vindenEr was eens....![]()
Dan ga je toch maar lekker achter de vrouwen aan als mannen zo erg zijnquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:10 schreef Maitje het volgende:
[..]
![]()
[..]
That song is straight homosexual country music special olympic gay.![]()
thinner in de tankquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Optiefen met je "gekochte" snelheid. Vroegah deden we dat met een vijl en een glasplaat met vim.
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.![]()
Vijl en ijzerzaagje, meer heb ik niet gebruiktquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Optiefen met je "gekochte" snelheid. Vroegah deden we dat met een vijl en een glasplaat met vim.![]()
Leukste was nog altijd dat ik bij alle rollerbankcontroles gewoon kon doorrijden omdat de politie blijkbaar elke keer dacht dat het een motor was, terwijl er tientallen scootertjes daar in de rij stonden te wachten om bekeurd te worden![]()
![]()
Het is een gleufdier en je bent een gleufridderquote:
En ik bedoelde meer dat er een hoop motorongelukken gebeuren door onoplettende autorijders..Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Nee... Ik blijf gewoon alleenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:12 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Dan ga je toch maar lekker achter de vrouwen aan als mannen zo erg zijn![]()
Hoef ik niet te verachten dat er iemand over de wc rand pist, of de toiletrollen niet aanvult, zijn sokken laat slingeren, nooit de was doet.. moet ik door gaan?Er was eens....![]()
Nee, wij zijn niet erg. Wij mompelen alleen een beetje en achteraf hebben we toch gelijk.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:10 schreef Maitje het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
Conclusie: je bent gewoon nog geen fatsoenlijke man tegengekomen in je hele leven.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:15 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nee... Ik blijf gewoon alleen![]()
Hoef ik niet te verachten dat er iemand over de wc rand pist, of de toiletrollen niet aanvult, zijn sokken laat slingeren, nooit de was doet.. moet ik door gaan?
Zou dat misschien aan jou liggen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oooh oke.. ik snep hetquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:14 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Het is een gleufdier en je bent een gleufridderOngelukken gebeuren nu eenmaal door onoplettendheid of weersomstandigheden zoals gladheid. Als daar net een motor tussen zit, wil dat niet meteen zeggen dat het niet zijn of haar schuld was.quote:En ik bedoelde meer dat er een hoop motorongelukken gebeuren door onoplettende autorijders..
Van jou neef is verschrikkelijk, maar dat vind ik voor iedereen die zoiets moet meemaken.. dus.
Anywee.. als ik het lef had, had ik morgen nog mijn motor rijbewijs.... dus mannen die motor rijden -->
Er was eens....![]()
Wij vrouwen weten gelukkig beter...quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, wij zijn niet erg. Wij mompelen alleen een beetje en achteraf hebben we toch gelijk.
Er was eens....![]()
Dat dus.. ik heb al vaak genoeg meegemaakt dat ik zou worden geschept als ik zelf niet had opgelet, veel mensen in het verkeer scannen alleen op andere auto's :/.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:14 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Het is een gleufdier en je bent een gleufridder
En ik bedoelde meer dat er een hoop motorongelukken gebeuren door onoplettende autorijders..Niet elke man is zoquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:15 schreef Maitje het volgende:
[..]
Hoef ik niet te verachten dat er iemand over de wc rand pist, of de toiletrollen niet aanvult, zijn sokken laat slingeren, nooit de was doet.. moet ik door gaan?.
Sowieso, over de wc rand zeiken is vies, ik mik alleen slecht als ik dronken ben.
Bij mijn laatste rollerbank controle zijn ze gestop bij de 3e versnelling. Ik kreeg mijn Kreidler dan ook niet meer terug.... (is overigens wel 20 jaar geleden)quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:14 schreef Royyy het volgende:
[..]
Vijl en ijzerzaagje, meer heb ik niet gebruikt![]()
Leukste was nog altijd dat ik bij alle rollerbankcontroles gewoon kon doorrijden omdat de politie blijkbaar elke keer dacht dat het een motor was, terwijl er tientallen scootertjes daar in de rij stonden te wachten om bekeurd te worden![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:17 schreef Royyy het volgende:
[..]
Conclusie: je bent gewoon nog geen fatsoenlijke man tegengekomen in je hele leven.
Zou dat misschien aan jou liggen?
Hmmzz.. ik ben gewoon nog geen leuke man tegen gekomen nee, wil niet zeggen dat het aan mij ligt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....![]()
Dus, sta ik elke donderdag,vrijdag,zaterdag en zondagavond in de pis???quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:19 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Niet elke man is zo.
Sowieso, over de wc rand zeiken is vies, ik mik alleen slecht als ik dronken ben.
Lekker is dat
Er was eens....![]()
Ik heb eens een KTM 450 EXC op een rollerbank moeten zetten..quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Bij mijn laatste rollerbank controle zijn ze gestop bij de 3e versnelling. Ik kreeg mijn Kreidler dan ook niet meer terug.... (is overigens wel 20 jaar geleden)
je kan wel raden hoe dat afliep.
"Ja maar meneer, dat gaat niet werken."That song is straight homosexual country music special olympic gay.![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:18 schreef Maitje het volgende:
[..]
Wij vrouwen weten gelukkig beter...![]()
Het is overigens maar goed dat iemand mij thuis een beetje in toom houdt.![]()
of vrouwen die 100x moet verkleden voordat ze wat leuks hebben, een onnatuurlijke drang om opteruimen. Xaantal euro's besteden aan kleding die ze 1keer aandoen. Een kledingkast willen/hebben die zeker 4x groter is dan de kledingkast van een man. Een obsessie voor schoenen moet ik door gaan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:15 schreef Maitje het volgende:
[..]
Hoef ik niet te verachten dat er iemand over de wc rand pist, of de toiletrollen niet aanvult, zijn sokken laat slingeren, nooit de was doet.. moet ik door gaan?Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dus, je kiest blijkbaar wel de verkeerde mannen uitquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:20 schreef Maitje het volgende:
[..]
Dus, sta ik elke donderdag,vrijdag,zaterdag en zondagavond in de pis???
Lekker is dat![]()
![]()
Vrouwen en opruimen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:21 schreef Thaboel het volgende:
[..]
of vrouwen die 100x moet verkleden voordat ze wat leuks hebben, een onnatuurlijke drang om opteruimen. Xaantal euro's besteden aan kleding die ze 1keer aandoen. Een kledingkast willen/hebben die zeker 4x groter is dan de kledingkast van een man. Een obsessie voor schoenen moet ik door gaan?![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
![]()
Het is overigens maar goed dat iemand mij thuis een beetje in toom houdt.
Doe is!quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:21 schreef Thaboel het volgende:
[..]
of vrouwen die 100x moet verkleden voordat ze wat leuks hebben, een onnatuurlijke drang om opteruimen. Xaantal euro's besteden aan kleding die ze 1keer aandoen. Een kledingkast willen/hebben die zeker 4x groter is dan de kledingkast van een man. Een obsessie voor schoenen moet ik door gaan?Als ik Vronsky zou uitkiezen wel...quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:21 schreef Royyy het volgende:
[..]
Dus, je kiest blijkbaar wel de verkeerde mannen uitEr was eens....![]()
Gelukkig val ik op niet op Nederlandse vrouwen.quote:
Gelukkig maarquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:26 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Gelukkig val ik op niet op Nederlandse vrouwen.Er was eens....![]()
@maitje geen zin in :p
Vrosky is verpest door die griekse
Flauw, ook mannen doen dat, maar die doen dat alleen wanneer het ze uitkomt. Dus dat kan maar zo midden in de nacht zijn dat ze de wasmachine volstoppen. Toiletrollen vul ik aan wanneer ik moet schijten en de sokken pleur ik standaard de tuin in. Die lucht wil ik mijn schoonmoeder nog niet aandoen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:15 schreef Maitje het volgende:
Hoef ik niet te verachten dat er iemand over de wc rand pist, of de toiletrollen niet aanvult, zijn sokken laat slingeren, nooit de was doet.. moet ik door gaan?![]()
Just kiddin..quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:26 schreef Thaboel het volgende:
@maitje geen zin in :p
Vrosky is verpest door die griekse
Ach, we kennen niet zonder en niet met elkaar toch?
Je hoeft jezelf niet te verdedigen hoorquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Flauw, ook mannen doen dat, maar die doen dat alleen wanneer het ze uitkomt. Dus dat kan maar zo midden in de nacht zijn dat ze de wasmachine volstoppen. Toiletrollen vul ik aan wanneer ik moet schijten en de sokken pleur ik standaard de tuin in. Die lucht wil ik mijn schoonmoeder nog niet aandoen.
Er was eens....![]()
Cobra toch?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:19 schreef Maitje het volgende:
Hmmzz.. ik ben gewoon nog geen leuke man tegen gekomen nee, wil niet zeggen dat het aan mij ligt...![]()
![]()
die zit in het veld he. Dus ze heeft er een vriendje nodig voor erbijquote:
Nee...quote:![]()
Ik heb Cobra zelfs nog nooit ontmoet..quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:31 schreef Thaboel het volgende:
[..]
die zit in het veld he. Dus ze heeft er een vriendje nodig voor erbij
Er was eens....![]()
Ach... soms...quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:29 schreef Maitje het volgende:
Je hoeft jezelf niet te verdedigen hoor![]()
Ik zeg doen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:32 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nee...![]()
Ik heb Cobra zelfs nog nooit ontmoet..
[..]
Mis me vriendingodver ik word een zachte klootviool
Handje wisselen!quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:43 schreef Thaboel het volgende:
Mis me vriendingodver ik word een zachte klootviool
![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:44 schreef Royyy het volgende:
[..]
Gelukkig heb je in zo'n geval altijd films van mannen in glimmend metaal he
Edit:
Liever zie ik wat er onder al dat metaal zit --->
Er was eens....![]()
ALquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Gute abund, menschen
Over die discussie over vrouwen;
Mannen denkn met rede en vrouwen met gevoel, en dat botst vaker![]()
Je zit nu toch niet Spartacus af te zeiken?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:44 schreef Royyy het volgende:
[..]
Gelukkig heb je in zo'n geval altijd films van mannen in glimmend metaal he
Erg sneu dat Andy Whitfield Non Hodgkin heeft...![]()
![]()
Een heleboel kleding, om te zorgen dat alle randjes niet al te irritant zijnquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:46 schreef Maitje het volgende:
[..]
Edit:
Liever zie ik wat er onder al dat metaal zit --->![]()
![]()
Paar jaar geleden met carnaval (ik weet het,) eens zo'n ding aangehad.
![]()
Ja, simpel houden die dingenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:49 schreef EllaN het volgende:
Om het maar even heel kort door de bocht te zeggen.
![]()
![]()
Kan je het nu weer aantrekken, carnaval is weer loos in het zuidenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:49 schreef Royyy het volgende:
[..]
Een heleboel kleding, om te zorgen dat alle randjes niet al te irritant zijn![]()
Paar jaar geleden met carnaval (ik weet het,) eens zo'n ding aangehad.
![]()
Idd... maar in april gaan ze het nieuwe seizoen toch opnemen, met een andere acteur als Spartacus. En de prequel die nu loopt is ook goedquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Je zit nu toch niet Spartacus af te zeiken?
Erg sneu dat Andy Whitfield Non Hodgkin heeft...![]()
![]()
Je hebt wel gelijkquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:48 schreef Mores het volgende:
Gute abund, menschen
Over die discussie over vrouwen;
Mannen denkn met rede en vrouwen met gevoel, en dat botst vaker
Nee.. alles uit natuurlijk!quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:49 schreef Royyy het volgende:
[..]
Een heleboel kleding, om te zorgen dat alle randjes niet al te irritant zijn
Pics! or it didnt happenquote:Paar jaar geleden met carnaval (ik weet het,) eens zo'n ding aangehad.
Er was eens....![]()
Weet ik, maar ik gun het hem niet. Die vent is verdomme jonger dan mij...quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:52 schreef Royyy het volgende:
[..]
Idd... maar in april gaan ze het nieuwe seizoen toch opnemen, met een andere acteur als Spartacus. En de prequel die nu loopt is ook goed![]()
Daar vind ik dus echt niets aan Spartacus, de film met Kirk Douglas was al niets, maar om er nog een serie van het maken![]()
![]()
Ik vind carnaval leuk voor 2 avonden ofzo, en dan eigenlijk nog voornamelijk omdat ik altijd met een groep vrienden van vroeger van de middelbare school ga, waarvan ik de meeste nog maar een paar keer per jaar zie.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:51 schreef Mores het volgende:
[..]
Kan je het nu weer aantrekken, carnaval is weer loos in het zuiden
Ik haat dat verkleden, dus hou het nu zo simpel mogelijk... moet iets doen, want in je normale kleren val je helemaal op
Ik ga zoekenquote:![]()
![]()
Zit jij nu serieus Kirk af te branden?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:55 schreef Mores het volgende:
Daar vind ik dus echt niets aan Spartacus, de film met Kirk Douglas was al niets, maar om er nog een serie van het maken![]()
Tuurlijk, zoiets gun je niemandquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik gun het hem niet. Die vent is verdomme jonger dan mij...![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:53 schreef Mores het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat hadden jullie toch al uitgevonden wie er gelijk hadOw lord ow lord...quote:
Er was eens....![]()
Ja! Ik sta hier even Kirk af te brandenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zit jij nu serieus Kirk af te branden?![]()
![]()
![]()
Dat was hip onder slavenquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:03 schreef Mores het volgende:
[..]
Mogen wij even overgeven?
![]()
Met zunne 'strakke' broek.
![]()
Dat was Charlten Heston al, die aap, we kunnen er geen twee hebbenquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:02 schreef AchJa het volgende:
[..]
De pa van Michael Douglas! Kirk is onze "Ben Hur"!![]()
Ik had het dan ook over "Spartacus".quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:04 schreef Mores het volgende:
[..]
Dat was Charlten Heston al, die aap, we kunnen er geen twee hebben![]()
Tieten?Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Hij heeft ook eens Vincent van Gogh gespeeld, geen onaardige rol, hij leek er erg veel op, Kirk dan.quote:![]()
Was jij erbij?quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Met zij schattige kuiltje in zijn kin waar elkel vrouw voor viel destijds.
![]()
![]()
Was ook een beetje voor jouw tijd.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:18 schreef Maitje het volgende:
Blijkbaar niet sexy genoeg, anders had ik hem wel gekend!![]()
Ben ik ook!quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:20 schreef Mores het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij nog zo'n jonge god was?![]()
Mag AC/DC ook?quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:21 schreef Mores het volgende:
Voor de bejaarden onder ons die de jaren 80 nog bewust hebben meegemaakt, wat kamermuziek..![]()
Zie DMquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:18 schreef Maitje het volgende:
Blijkbaar niet sexy genoeg, anders had ik hem wel gekend!
Trouwens.. Roy?![]()
![]()
Kom op maak het openbaarOp zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
mijn beste verkleedding voor carnaval was automonteur en had ik mn kl overall aan :-pquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:40 schreef Royyy het volgende:
[..]
Dat Maitje ervan gaat soppen oke, maar jij, dat beeld wil ik niet voor me zienOp zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
En kijk eens wie begonquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:50 schreef Clan het volgende:
Ik zie dat het niveau hier weer niet om naar huis te schrijven isJuist, de vrouw! En dan durven ze nog te beweren dat wij mannen degenen zijn die alleen maar aan sex denken
![]()
![]()
vrouwen zijn net zo erg!quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:53 schreef Royyy het volgende:
[..]
En kijk eens wie begonJuist, de vrouw! En dan durven ze nog te beweren dat wij mannen degenen zijn die alleen maar aan sex denken
quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:40 schreef Royyy het volgende:
[..]
Dat Maitje ervan gaat soppen oke, maar jij, dat beeld wil ik niet voor me zien
Geniale foto!Er was eens....![]()
Ja, maar daar denken jullie toch ook altijd aan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:53 schreef Royyy het volgende:
[..]
En kijk eens wie begonJuist, de vrouw! En dan durven ze nog te beweren dat wij mannen degenen zijn die alleen maar aan sex denken
Er was eens....![]()
De meeste vrouwen die ik ken zijn nog erger dan mannen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:53 schreef Royyy het volgende:
[..]
Vooroordelenquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:03 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ja, maar daar denken jullie toch ook altijd aan?Of je gaat gewoon altijd met de verkeerde mensen om, kan natuurlijk ook het geval zijn
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:08 schreef Royyy het volgende:
[..]
VooroordelenOf je gaat gewoon altijd met de verkeerde mensen om, kan natuurlijk ook het geval zijn
!!
Nee, ik ga niet met de verkeerde mensen om..
Er was eens....![]()
Hebben ze toch nog een goede eigenschapquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:07 schreef Vronsky het volgende:
[..]
De meeste vrouwen die ik ken zijn nog erger dan mannen.![]()
![]()
Waardoor heb je dan al die vooroordelen, die allemaal absoluut niet waar zijn?quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:09 schreef Maitje het volgende:
[..]!!
Nee, ik ga niet met de verkeerde mensen om..![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:10 schreef Royyy het volgende:
[..]
Hebben ze toch nog een goede eigenschap![]()
![]()
Als ik je dat vertel, moet ik je dood makenquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:10 schreef Royyy het volgende:
[..]
Waardoor heb je dan al die vooroordelen, die allemaal absoluut niet waar zijn?
Er was eens....![]()
Daar heb je het weer, 3 verschillende emoties door elkaar...quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:11 schreef Maitje het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Als ik je dat vertel, moet ik je dood maken![]()
Doodmaken lukt je niet, heb je toch gezien![]()
![]()
Idd.. jezus, zit met verbijstering naar de beelden te kijken....quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:12 schreef Clan het volgende:
Op Pauw en Witteman is nu een item over Libië bezig.
Voor de geinteresseerden onder jullieEr was eens....![]()
Ik ben een vrouw! Ik heb gevoel..quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:14 schreef Royyy het volgende:
[..]
Daar heb je het weer, 3 verschillende emoties door elkaar...![]()
Doodmaken lukt je niet, heb je toch gezien..
Nee, jou harnas.. daar kom ik niet door heen
Er was eens....![]()
Grolsch Herfst bok
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.![]()
Ja, maar 3 verschillende gevoelens door elkaar, en daar zijn wij mannen vervolgens weer het slachtoffer vanquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:16 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw! Ik heb gevoel....
Och, lief vragen helpt meestal welquote:Nee, jou harnas.. daar kom ik niet door heen![]()
![]()
Jongens zijn veel beter! De jongens! DE JONGENS!
Meiden zijn veel beter! De meiden! DE MEIDEN!
Maar meiden kunnen niet vechten!
Wacht maar, ik geef je een rechtse!
De meiden, De jongens ... Wie is hier de baas ?
Wij zijn beter!![]()
![]()
Of jullie tonen is een keer meer gevoel om ons te begrijpenquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:19 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ja, maar 3 verschillende gevoelens door elkaar, en daar zijn wij mannen vervolgens weer het slachtoffer van![]()
Ooow... maar ik kan heel lief zijn, dus dat komt wel goed!quote:Och, lief vragen helpt meestal welquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:19 schreef EllaN het volgende:
Wij zijn beter!Ik ken het..
Maar waar van??!!Er was eens....![]()
quote:
Gute nachtquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:23 schreef Maitje het volgende:
Ik ga iig tukke! Was (te) vroeg vanochtend!!
Truste mannen en EllaN!![]()
![]()
Ah, ze heeft in de gaten dat ze geen gelijk heeft, en gaat er maar vandoorquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:23 schreef Maitje het volgende:
Truste mannen en EllaN!![]()
![]()
ZOMGquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:19 schreef EllaN het volgende:
Wij zijn beter!
dat was wel echt uber vet !![]()
TRUSTEquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:23 schreef Maitje het volgende:
Truste mannen en EllaN!
(ben vast net te laat)![]()
Waarom is er geen porno meer op tv?Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Ik wilde altijd bij de jongens horen, want meiden zijn stom!quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:19 schreef EllaN het volgende:
Wij zijn beter!
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.![]()
STREAMEN jonguh!quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:03 schreef Thaboel het volgende:
Waarom is er geen porno meer op tv?
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.![]()
alleen niet op de nederlandse canalen. Je zou de digtitale canalen en het filmnet moeten proberenquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:03 schreef Thaboel het volgende:
Waarom is er geen porno meer op tv?![]()
ow ow ow, gistr kwam maitjes waren aard bovenquote:
vandaag die van lotus
So far:
Maitje is stiekem een Rel-schopster
Lotus is een vervent porno kijkster![]()
Elke vrouw kijkt porno.
Dit is een feit. ;oThat song is straight homosexual country music special olympic gay.![]()
neej, dat is geen feit, ik kan het aantonen. Als bewijs stuk presenteer ik mijn 1e ex.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:14 schreef Vronsky het volgende:
Elke vrouw kijkt porno.
Dit is een feit. ;o![]()
Dan doen ze het in het geheim.
Of ik date alleen hoeren, dat kan ook natuurlijk!
Jongens ik vind het gewoon kut dat nu de hele nacht poker opstaat...
Als de sc nu vol is iemand anders graag een nieuwe maken
Hoezo, geen inspiratie?quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:36 schreef Thaboel het volgende:
Jongens ik vind het gewoon kut dat nu de hele nacht poker opstaat...
Als de sc nu vol is iemand anders graag een nieuwe maken![]()
![]()
Ik heb al een leuke TT.
"Waar die gleufdieren nog steeds niet de dominante soort zijn"
quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:42 schreef Vronsky het volgende:
Ik heb al een leuke TT.
"Waar die gleufdieren nog steeds niet de dominante soort zijn"![]()
Dan mag jij 'm volmaken![]()
![]()
gleufdier is mijn woord.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:42 schreef Vronsky het volgende:
Ik heb al een leuke TT.
"Waar die gleufdieren nog steeds niet de dominante soort zijn"
Nee maar nieuwe sc en mobielfokken gaat niet echt samenOp zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Daarom ook, zou ook liever hebben dat jij het maaktequote:Op donderdag 24 februari 2011 00:54 schreef Thaboel het volgende:
[..]
gleufdier is mijn woord.
Nee maar nieuwe sc en mobielfokken gaat niet echt samen
Mn fernandes is op
mijn bier is niet op
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: