Zou het je niet kunnen vertellenquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:13 schreef Mores het volgende:
[..]
Wat heeft die vent een vies snorretje
Coldplay is idd wel leuk;quote:
We wilden eigenlijk naar die expositieruimte van de KMA, maar ik lees nu net dat die alleen op de dinsdag open is, dus dat feestje gaat niet door, maar kan je een rondleiding zomaar krijgen over het terrein?quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:47 schreef hoogvlieger het volgende:
@ Mores wat ga je eigenlijk in Breda doen? allen rondleiding over het terrein volgen ofso of meer?
Nopequote:Op woensdag 23 februari 2011 01:07 schreef Mores het volgende:
Toch wel met het meisje naar Franrijk?
Er worden weleens rondleidingen gedaan door de lokale vvv, die zit richting het station. Maar welke dagen dat precies is weet ik niet. Dat de expo ruimte in het Wilhelmina Paviljoen gesloten is is wel jammer. Ben er zelf een keer geweest toen ik er nog zat en er licht mooi materiaal. Moet eerlijk zeggen dat vanaf buiten de KMA niet enorm boeiend is. De meeste bezienswaardigheden en verhalen zijn binnen de poort te vinden.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:52 schreef Mores het volgende:
[..]
We wilden eigenlijk naar die expositieruimte van de KMA, maar ik lees nu net dat die alleen op de dinsdag open is, dus dat feestje gaat niet door, maar kan je een rondleiding zomaar krijgen over het terrein?
Voor de rest de oude Chassekazerne en de Kloosterkazerne bezoeken.
truste! En vorig jaar door defensie niet op vakantie geweest dus dit jaar ff relaxenquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:15 schreef Mores het volgende:
Zo, je neemt het ervan met vacantie vieren.
Och ja, tied zat veur de vrouwkes, maarre ik ga eens mijn nest opzoeken, zie dat het alweer laat is.
Prettige nacht iedereen hiero
Goeiemorgen lieve Maitje.quote:
Mogguhquote:
Da's dan lekker.quote:Op woensdag 23 februari 2011 07:56 schreef Bouke-p het volgende:
Moguh!
net ff mn loonstrook bekeken, en ik heb verdomme maar tot 14-2 uitzendtoelage gekregen. één of andre klootviool heeft dus zomaar ff mn toelages gestopt. Nutteloos kutvolk daar bij dat dchr!
Mijn toelage bleef 2 maanden doorlopen....quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:10 schreef Bouke-p het volgende:
Net ff dchr gebeld, die uiteraard ook maar van 8 tot 12 bereikbaar zijnen ze gaan het uitzoeken. Ja niks uitzoeken ik wil gewoon mn geld
Ik ken die organisatie, nou kan ik de komende 2 maanden achter mn geld aan bellen.
DCHR blijft een drama... Ik ben 2 jaar bezig geweest om al mijn cursussen en opleidingen in dat systeem te krijgen, toen ben ik gestopt met dat geouwehoer. (het klopt nog steeds niet)quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:58 schreef Bouke-p het volgende:
Dan kan je beter te weinig krijgenMaar goed, het is echt een drama bij dat idiote DCHR. Een overplaatsing bijvoorbeeld gaat ook nooit goed.
Idem.quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
DCHR blijft een drama... Ik ben 2 jaar bezig geweest om al mijn cursussen en opleidingen in dat systeem te krijgen, toen ben ik gestopt met dat geouwehoer. (het klopt nog steeds niet)
lekker!quote:Op woensdag 23 februari 2011 07:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mogguh
Bakkie pleur?
[ afbeelding ]
quote:
Stalin was toch verliefder op jou hoor... al waren hij en Leena ook wel sletjes gisteravond en vanmorgenquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:17 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Stalin was toch verliefder op jou hoor... al waren hij en Leena ook wel sletjes gisteravond en vanmorgen
Meestal volgt-ie ErwinRommel op zijn ronde...quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:19 schreef AchJa het volgende:
@Lightning
Ben jij hier herrie aan het trappen met die uiensnijder?
Zit nu tijdelijk aan de andere kant van het land maar ze hebben mijn ww-verkeer verprutst, en dat tikt best aan met bijna 600 km per week.quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:58 schreef Bouke-p het volgende:
Dan kan je beter te weinig krijgenMaar goed, het is echt een drama bij dat idiote DCHR. Een overplaatsing bijvoorbeeld gaat ook nooit goed.
Zou hij hier ook op trainen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:19 schreef AchJa het volgende:
@Lightning
Ben jij hier herrie aan het trappen met die uiensnijder?
Da's minder ja.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:47 schreef hoogvlieger het volgende:
gvd..gvd... door de kut bureaucraten van het UWV loop ik nu 2000e mis. En nog steeds werkloos thuis zonder dat ik ook maar ene cent binnenkrijg.
Jeuj.. je hebt daar idd gewoon recht op hoor!quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:10 schreef Bouke-p het volgende:
Net ff dchr gebeld, die uiteraard ook maar van 8 tot 12 bereikbaar zijnen ze gaan het uitzoeken. Ja niks uitzoeken ik wil gewoon mn geld
Ik ken die organisatie, nou kan ik de komende 2 maanden achter mn geld aan bellen.
Woehaha.. plannet terror! Wat een film was datquote:
Zoek een hobbyquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:13 schreef hoogvlieger het volgende:
zo er is t gelukkig ook weer niet. Heb de afgelopen maanden een flinke reserve opgebouwd, maar leuk is het niet. Vul nu mn dag met eten, slapen, sporten, gamen, tv en films kijken, en dan nog meer slapen
.
Jij biedt je aan??quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:47 schreef Maitje het volgende:
[..]
Woehaha.. plannet terror! Wat een film was dat...
[..]
Zoek een hobby... of een vriendin
He wat!?quote:
Tot vrijdag!quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
He wat!?![]()
Tot vrijdag. Ik ga even een nacht en dag het veld in.
Oeh buiten spelenquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
He wat!?![]()
Tot vrijdag. Ik ga even een nacht en dag het veld in.
Al het bovenstaande zijn hobby's van mequote:Op woensdag 23 februari 2011 14:13 schreef hoogvlieger het volgende:
zo er is t gelukkig ook weer niet. Heb de afgelopen maanden een flinke reserve opgebouwd, maar leuk is het niet. Vul nu mn dag met eten, slapen, sporten, gamen, tv en films kijken, en dan nog meer slapen
.
Ik krijg het ook echt nog wel, maar ik baal dr gewon van dat die incompetente idioten bij dat DCHR er weer niks van bakken. Gelukkig is ons snr hier degene die dat hele dchr opgebouwd heeft in den beginne, mss moet ik hem eens aan zn mouw trekken. Hij zorgt dat ik mn knaken krijg en ik zorg dat ie zn post krijgt en kan bellen/mailen enz enz.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:45 schreef Maitje het volgende:
[..]
Jeuj.. je hebt daar idd gewoon recht op hoor!
Anders vertel je maar waar ze zitten.. dan komt de def-knok-ploeg wel ff langs
ach je vind er wel 1 als je niet aan het zoeken bent. Zo ben ik ook aan de mijne gekomen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:30 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Al het bovenstaande zijn hobby's van menet zoals defensie dat was (en binnenkort weer word). En zoeken... tja. Toch het idee dat dat vanzelf een keer op je weg moet komen. Heb van die gasten gezien die om de paar maanden met een nieuwe aan kwamen zetten. Leuk voor ze maar als dat nou het resultaat van 'zoeken' is.
.
Ik zat je te plagen..quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:30 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Al het bovenstaande zijn hobby's van menet zoals defensie dat was (en binnenkort weer word). En zoeken... tja. Toch het idee dat dat vanzelf een keer op je weg moet komen. Heb van die gasten gezien die om de paar maanden met een nieuwe aan kwamen zetten. Leuk voor ze maar als dat nou het resultaat van 'zoeken' is.
.
Ik verwacht ook wel dat het goed komtquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:32 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Ik krijg het ook echt nog wel, maar ik baal dr gewon van dat die incompetente idioten bij dat DCHR er weer niks van bakken. Gelukkig is ons snr hier degene die dat hele dchr opgebouwd heeft in den beginne, mss moet ik hem eens aan zn mouw trekken. Hij zorgt dat ik mn knaken krijg en ik zorg dat ie zn post krijgt en kan bellen/mailen enz enz.
DCHR zit btw in Enschede
Hoe je dat ook zegt "Aan de mijne..."quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:48 schreef Thaboel het volgende:
[..]
ach je vind er wel 1 als je niet aan het zoeken bent. Zo ben ik ook aan de mijne gekomen.
Blijft zaterdag voor het eerst hier slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |