Hoppa, je demonstreerd gelijk het probleemquote:
Jupp.. handig als je vent weer is zit te zeiken tochquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Heel goed, dan kun je het dus zelf. Hoef je een ander er niet mee te vervelen.
[..]
Chuckie!![]()
[ afbeelding ]
Mag je vinden, ik zit er niet mee...quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:07 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Hoppa, je demonstreerd gelijk het probleem
Nu draai je het weer om, de vent zit niet te zeiken, dat gezeik komt altijd uit een andere hoek. Na dat gezeik gaan wij daar wat van vinden.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:14 schreef Maitje het volgende:
Jupp.. handig als je vent weer is zit te zeiken toch?
Bud Bundy nam ze gewoon mee naar bed.quote:Stomme pop, dies niet eng, maar van die lange poppen die altijd bij dat soort modellen staan om iets uit te beelden... ieuwl.
Roger.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:20 schreef Clan het volgende:
@Achja,
Ik kan die documentaire niet zo één, twee, drie vinden, maar je houd die van me tegoed.
Hoppa laat ze weer wat moois zien. Het omdraaien van het probleem zijn vrouwen ook expert inquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nu draai je het weer om, de vent zit niet te zeiken, dat gezeik komt altijd uit een andere hoek. Na dat gezeik gaan wij daar wat van vinden.
Weet je wat, ik zet de televisie in die hoek... Ja, doe maar. Hey ik heb geen beeld... Dat klopt, de kabels halen het ook niet. Kabelsquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:20 schreef jankaas020 het volgende:
Dat vind hij niet, het is zo.
Denk je eindelijk je shit voor mekaar te hebben, moet vrouwlief weer wat veranderen... En ze denken altijd gelijk te hebben.
..jong, muts, je bent godverdomme bijna niet ouder dan ik benquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:46 schreef Maitje het volgende:
[..]
Blok aan je been? Je weet gewoon niet wat houden van betekend... Kom je nog wel achter, je bent jong.
En toestemming? Van je chickie in Greece?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:27 schreef Vronsky het volgende:
[..]
..jong, muts, je bent godverdomme bijna niet ouder dan ik ben.
Er zijn genoeg vrouwen geweest die maar vonden dat ze mogen beslissen wat ik met m'n leven wilde doen, als dat gebeurt is het gewoon einde verhaal en boeit het me erg weinig of ik ze daarmee kwets.
En ja, daarvan, die moedigt het zelfs aan, het is erg.. ingewikkeld.
En "ik" is natuurlijk iemand anders...quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:27 schreef m.k het volgende:
mijn moeder heeft laats een gast laten komen met een kleuren boekje, vraag ik wat er gaande was "ja ik ga het hele huis opnieuw in de verf zetten"
Ja dat ben ik dusquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
En "ik" is natuurlijk iemand anders...
Je heb toch geen school kan makelijk!quote:
Zie je, zo werkt dat dus! We zoeken een kleurtje uit en dat gaat helemaal vanzelf, geen omkijken naar!quote:
Jullie schuiven alles op de vrouw af!!! Lekker gemakkelijk weer, en jullie zitten lekker met z'n alle tegen mij alleen..quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nu draai je het weer om, de vent zit niet te zeiken, dat gezeik komt altijd uit een andere hoek. Na dat gezeik gaan wij daar wat van vinden.
Ook ieuwlquote:Bud Bundy nam ze gewoon mee naar bed.
je hebt mijn huis nog niet gezien, en daarbij ik ben al 2 jaar lang aan het schilderen op mijn werk, en het seizoen begint weer dus op mijn werk moet zo meteen ook alles weer overnieuw. conclusie = ik kan geen kwasten meer zienquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:31 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Je heb toch geen school kan makelijk!
quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:27 schreef Vronsky het volgende:
[..]
..jong, muts, je bent godverdomme bijna niet ouder dan ik ben.
Er zijn genoeg vrouwen geweest die maar vonden dat ze mogen beslissen wat ik met m'n leven wilde doen, als dat gebeurt is het gewoon einde verhaal en boeit het me erg weinig of ik ze daarmee kwets.
En ja, daarvan, die moedigt het zelfs aan, het is erg.. ingewikkeld.
quote:
Ik zou niet durven!quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:33 schreef Maitje het volgende:
[..]
Jullie schuiven alles op de vrouw af!!! Lekker gemakkelijk weer, en jullie zitten lekker met z'n alle tegen mij alleen..
Jaja...quote:Ik heb toch gelijk
naja bij mij moet je voor vrouwen 'moeders' lezenquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:36 schreef EllaN het volgende:
Ben ik de enige vrouw die wel eens met haaroverlegt ofzo
? Of misschien ben ik nog een jong kipje en komen die trekken later pas
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |