tuurlijk, laten we het erop houden dat we allebij een beetje vreemd zijn en iedereen altijd denkt dat we ruzie hebben als we aan het bellen zijnquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:58 schreef Maitje het volgende:
[..]
Hoe je dat ook zegt "Aan de mijne..."
Sletquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:09 schreef Vronsky het volgende:
Ach, ieder z'n eigen ding.
Ik vind het persoonlijk fijner om gewoon rond te kloten dan een vaste vriendin te hebben.
Ohquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:38 schreef Thaboel het volgende:
[..]
tuurlijk, laten we het erop houden dat we allebij een beetje vreemd zijn en iedereen altijd denkt dat we ruzie hebben als we aan het bellen zijnschelden is toch heel normaal?
Whatever works for youquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:38 schreef Thaboel het volgende:
[..]
tuurlijk, laten we het erop houden dat we allebij een beetje vreemd zijn en iedereen altijd denkt dat we ruzie hebben als we aan het bellen zijnschelden is toch heel normaal?
Niet meer!quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:23 schreef Thaboel het volgende:
Mensen last van de sneeuw? (Behalve maitje)
ik ken het fenomeen maar al te goedquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:21 schreef Royyy het volgende:
Pff rijdt de trein vlak voor mn neus weg... half uur wachten
Sowieso een rottijd, van 16.00 tot 18.00 naar school. Als ik dan ook echt pas om zes weg kan haal ik de trein van kwart over net niet meer, daarvoor is het net iets te ver lopen naar het stationquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:23 schreef m.k het volgende:
[..]
ik ken het fenomeen maar al te goed
Dat kloptquote:
Chrome is dan ook kut...quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:26 schreef EllaN het volgende:
Mijn youtube werkt niet meer in Chrome.
Alles wat ook maar enigszins met Google te maken heeft is bij voorbaat kut.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:36 schreef jankaas020 het volgende:
Hier werkt YT gewoon in Chrome, dus Achja, je bent zelf kut!
Blok aan je been? Je weet gewoon niet wat houden van betekend... Kom je nog wel achter, je bent jong.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:29 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Dat klopt, ik weiger gewoon een blok aan m'n been te hebben, en ik heb toestemming!
Soms...quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:56 schreef Thaboel het volgende:
Alleen stoere mensen noemen een vriendin een 'blok aan hun been'Lariekoek.
Mannen denken veel logischer na en denken.. "aah dat komt wel". Wij vrouwen kijken gewoon vooruitquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:56 schreef Thaboel het volgende:
Alleen stoere mensen noemen een vriendin een 'blok aan hun been'Lariekoek. Alhoewel vrouwen soms echt zwaar moeilijk doen over niets
Ja, en die gaan zich dan bij voorbaat al bemoeien met dingen waar ze geen verstand van hebben... Een nieuw vloertje in de woonkamer is alleen maar een kwestie van een kastje verschuiven...quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:01 schreef Maitje het volgende:
Mannen denken veel logischer na en denken.. "aah dat komt wel". Wij vrouwen kijken gewoon vooruit
Ik snap hem ook nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, en die gaan zich dan bij voorbaat al bemoeien met dingen waar ze geen verstand van hebben... Een nieuw vloertje in de woonkamer is alleen maar een kwestie van een kastje verschuiven...En dan beamt die vloer zich er automatisch in oid. Ik snap dat soort logica niet zo.
Nou, welkom in mijn wereld...quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nou, welkom in mijn wereld...
Dan loop je weer 3 dagen te klootviolen met iets en dan krijg je de opmerking: "Goh, ik wist niet dat het zoveel werk was..."
Hamers, schroevendraaiers, bouten, moeren alles gaat airborne dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |