Nee, wij zijn niet erg. Wij mompelen alleen een beetje en achteraf hebben we toch gelijk.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:10 schreef Maitje het volgende:
[..]
![]()
Jullie mannen zijn echt erg!!!!!
[..]
Conclusie: je bent gewoon nog geen fatsoenlijke man tegengekomen in je hele leven.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:15 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nee... Ik blijf gewoon alleen![]()
Hoef ik niet te verachten dat er iemand over de wc rand pist, of de toiletrollen niet aanvult, zijn sokken laat slingeren, nooit de was doet.. moet ik door gaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oooh oke.. ik snep hetquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:14 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Het is een gleufdier en je bent een gleufridder
Ongelukken gebeuren nu eenmaal door onoplettendheid of weersomstandigheden zoals gladheid. Als daar net een motor tussen zit, wil dat niet meteen zeggen dat het niet zijn of haar schuld was.quote:En ik bedoelde meer dat er een hoop motorongelukken gebeuren door onoplettende autorijders..
Wij vrouwen weten gelukkig beter...quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, wij zijn niet erg. Wij mompelen alleen een beetje en achteraf hebben we toch gelijk.
Dat dus.. ik heb al vaak genoeg meegemaakt dat ik zou worden geschept als ik zelf niet had opgelet, veel mensen in het verkeer scannen alleen op andere auto's :/.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:14 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Het is een gleufdier en je bent een gleufridder
En ik bedoelde meer dat er een hoop motorongelukken gebeuren door onoplettende autorijders..
Niet elke man is zoquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:15 schreef Maitje het volgende:
[..]
Hoef ik niet te verachten dat er iemand over de wc rand pist, of de toiletrollen niet aanvult, zijn sokken laat slingeren, nooit de was doet.. moet ik door gaan?
Bij mijn laatste rollerbank controle zijn ze gestop bij de 3e versnelling. Ik kreeg mijn Kreidler dan ook niet meer terug.... (is overigens wel 20 jaar geleden)quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:14 schreef Royyy het volgende:
[..]
Vijl en ijzerzaagje, meer heb ik niet gebruikt![]()
Leukste was nog altijd dat ik bij alle rollerbankcontroles gewoon kon doorrijden omdat de politie blijkbaar elke keer dacht dat het een motor was, terwijl er tientallen scootertjes daar in de rij stonden te wachten om bekeurd te worden
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:17 schreef Royyy het volgende:
[..]
Conclusie: je bent gewoon nog geen fatsoenlijke man tegengekomen in je hele leven.
Zou dat misschien aan jou liggen?
Hmmzz.. ik ben gewoon nog geen leuke man tegen gekomen nee, wil niet zeggen dat het aan mij ligt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
Dus, sta ik elke donderdag,vrijdag,zaterdag en zondagavond in de pis???quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:19 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Niet elke man is zo.
Sowieso, over de wc rand zeiken is vies, ik mik alleen slecht als ik dronken ben.
Ik heb eens een KTM 450 EXC op een rollerbank moeten zetten..quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Bij mijn laatste rollerbank controle zijn ze gestop bij de 3e versnelling. Ik kreeg mijn Kreidler dan ook niet meer terug.... (is overigens wel 20 jaar geleden)
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:18 schreef Maitje het volgende:
[..]
Wij vrouwen weten gelukkig beter...
of vrouwen die 100x moet verkleden voordat ze wat leuks hebben, een onnatuurlijke drang om opteruimen. Xaantal euro's besteden aan kleding die ze 1keer aandoen. Een kledingkast willen/hebben die zeker 4x groter is dan de kledingkast van een man. Een obsessie voor schoenen moet ik door gaan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:15 schreef Maitje het volgende:
[..]
Dus, je kiest blijkbaar wel de verkeerde mannen uitquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:20 schreef Maitje het volgende:
[..]
Dus, sta ik elke donderdag,vrijdag,zaterdag en zondagavond in de pis???
Lekker is dat
Vrouwen en opruimen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:21 schreef Thaboel het volgende:
[..]
of vrouwen die 100x moet verkleden voordat ze wat leuks hebben, een onnatuurlijke drang om opteruimen. Xaantal euro's besteden aan kleding die ze 1keer aandoen. Een kledingkast willen/hebben die zeker 4x groter is dan de kledingkast van een man. Een obsessie voor schoenen moet ik door gaan?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
![]()
Het is overigens maar goed dat iemand mij thuis een beetje in toom houdt.
Doe is!quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:21 schreef Thaboel het volgende:
[..]
of vrouwen die 100x moet verkleden voordat ze wat leuks hebben, een onnatuurlijke drang om opteruimen. Xaantal euro's besteden aan kleding die ze 1keer aandoen. Een kledingkast willen/hebben die zeker 4x groter is dan de kledingkast van een man. Een obsessie voor schoenen moet ik door gaan?
Als ik Vronsky zou uitkiezen wel...quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:21 schreef Royyy het volgende:
[..]
Dus, je kiest blijkbaar wel de verkeerde mannen uit
Gelukkig val ik op niet op Nederlandse vrouwen.quote:
Gelukkig maarquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:26 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Gelukkig val ik op niet op Nederlandse vrouwen.
Flauw, ook mannen doen dat, maar die doen dat alleen wanneer het ze uitkomt. Dus dat kan maar zo midden in de nacht zijn dat ze de wasmachine volstoppen. Toiletrollen vul ik aan wanneer ik moet schijten en de sokken pleur ik standaard de tuin in. Die lucht wil ik mijn schoonmoeder nog niet aandoen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:15 schreef Maitje het volgende:
Just kiddin..quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:26 schreef Thaboel het volgende:
@maitje geen zin in :p
Vrosky is verpest door die griekse
Je hoeft jezelf niet te verdedigen hoorquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Flauw, ook mannen doen dat, maar die doen dat alleen wanneer het ze uitkomt. Dus dat kan maar zo midden in de nacht zijn dat ze de wasmachine volstoppen. Toiletrollen vul ik aan wanneer ik moet schijten en de sokken pleur ik standaard de tuin in. Die lucht wil ik mijn schoonmoeder nog niet aandoen.
Cobra toch?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:19 schreef Maitje het volgende:
Hmmzz.. ik ben gewoon nog geen leuke man tegen gekomen nee, wil niet zeggen dat het aan mij ligt...![]()
die zit in het veld he. Dus ze heeft er een vriendje nodig voor erbijquote:
Nee...quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:31 schreef Thaboel het volgende:
[..]
die zit in het veld he. Dus ze heeft er een vriendje nodig voor erbij
Ach... soms...quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:29 schreef Maitje het volgende:
Je hoeft jezelf niet te verdedigen hoor
Ik zeg doen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:32 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nee...![]()
Ik heb Cobra zelfs nog nooit ontmoet..
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |