Daar heb je een puntquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:28 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Je bent fout bezig als ze alleen al denken je kunnen te veranderen... Roep je over jezelf af hé
Ben ik het niet in alles mee eens op het mentaal ouder gebiedquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:35 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik ben mentaal ouder...
Maarum, dan heb je gewoon de verkeerde vrouwen getroffen.
Het feit dat je al zo neerbuigend over vrouwen spreekt.. (En jij niet alleen).. dan denk ik 1 ding:
Joh.. wordt homo
Hmmmm... vandaar ook AchJa's RS250...quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:42 schreef EllaN het volgende:
Ik vind motor rijden ook gevaarlijk. Was heel blij toen
de zijne verkocht en negeer het feit dat hij waarschijnlijk een andere gaat kopen
.
Zag er laatst nog eentje rijden, geweldige dingen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hmmmm... vandaar ook AchJa's RS250...![]()
Nog steeds godver!!!
Deze mannen begrijpen gewoon niet dat er ook vrouwen zijn die wel na denkenquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:36 schreef EllaN het volgende:
Ben ik de enige vrouw die wel eens met haaroverlegt ofzo
? Of misschien ben ik nog een jong kipje en komen die trekken later pas
.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik zou niet durven!![]()
Cobra zit toch lekker in het veld, dus kunnen we jou ongestoord pesten!
Verdorie ik moest lachenquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Soms zit ik eraan te denken, dan kunnen we iig elkaars kleren aan en studio sport kijken.
En anders.. niet zeuren als ze vallen, laat hen hun eigen wonden verzorgen.. nog geen kopje koffie zal ik schenken!!!quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:42 schreef EllaN het volgende:
Ik vind motor rijden ook gevaarlijk. Was heel blij toen
de zijne verkocht en negeer het feit dat hij waarschijnlijk een andere gaat kopen
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:46 schreef Vronsky het volgende:
Zag er laatst nog eentje rijden, geweldige dingen.![]()
![]()
![]()
@ vronsky daar zal het huidige gleufdier weinig moeite mee hebben aangezien ze erzelf ook bij zit![]()
@ maitje kan je dat laatste ook even tegen mn neef zeggen die is aangereden en nooit meer zal lopen?
Kan je heel misschien nog doen ook als je bij de politie komt
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.![]()
Ik vind het niet erg dat een vrouw nadenkt, maar denk dan iig in oplossingen ipv een eindresultaat. (Hoge omes binnen defensie hebben daar ook een handje van)quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:48 schreef Maitje het volgende:
Deze mannen begrijpen gewoon niet dat er ook vrouwen zijn die wel na denken.
Durf ik niet, straks zeker weer een bijzondere sportles...quote:Ik heb Cobra niet nodig.. ik kom graag voor mijzelf op.. dus kom maarSorry...quote:Verdorie ik moest lachen![]()
Wat wil je nu dat ik hier op ga zeggen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:53 schreef Thaboel het volgende:
@ maitje kan je dat laatste ook even tegen mn neef zeggen die is aangereden en nooit meer zal lopen?
Kan je heel misschien nog doen ook als je bij de politie komtquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg dat een vrouw nadenkt, maar denk dan iig in oplossingen ipv een eindresultaat. (Hoge omes binnen defensie hebben daar ook een handje van)Help die desbetreffende vrouwen dan is!!
Que?quote:Durf ik niet, straks zeker weer een bijzondere sportles...
Ik ben erg vergevensgezindquote:Sorry...
Er was eens....![]()
Ik heb een RS50 gehad die bijna 100 reed, telt dat ook?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:46 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Zag er laatst nog eentje rijden, geweldige dingen.![]()
![]()
Lukt niet, ze hebben "altijd gelijk"...quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:02 schreef Maitje het volgende:
Help die desbetreffende vrouwen dan is!!
Bij wijze van spreken dan.quote:Que?Gelukkig!quote:Ik ben erg vergevensgezind![]()
![]()
Gleufdier, ik blijf het geweldig vindenquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:53 schreef Thaboel het volgende:
@ vronsky daar zal het huidige gleufdier weinig moeite mee hebben aangezien ze erzelf ook bij zit![]()
![]()
![]()
Echte kerels reden op een Zundapp of Kreidler!quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:06 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ik heb een RS50 gehad die bijna 100 reed, telt dat ook?![]()
Dat was vroegahquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
Echte kerels reden op een Zundapp of Kreidler!![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Lukt niet, ze hebben "altijd gelijk"...![]()
Jullie mannen zijn echt erg!!!!!
quote:Bij wijze van spreken dan.
Er was eens....![]()
Optiefen met je "gekochte" snelheid. Vroegah deden we dat met een vijl en een glasplaat met vim.quote:![]()
Het was toch een gleufridder?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:07 schreef Royyy het volgende:
[..]
Gleufdier, ik blijf het geweldig vindenEr was eens....![]()
Dan ga je toch maar lekker achter de vrouwen aan als mannen zo erg zijnquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:10 schreef Maitje het volgende:
[..]
![]()
Jullie mannen zijn echt erg!!!!!
[..]
That song is straight homosexual country music special olympic gay.![]()
thinner in de tankquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Optiefen met je "gekochte" snelheid. Vroegah deden we dat met een vijl en een glasplaat met vim.
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.![]()
Vijl en ijzerzaagje, meer heb ik niet gebruiktquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Optiefen met je "gekochte" snelheid. Vroegah deden we dat met een vijl en een glasplaat met vim.![]()
Leukste was nog altijd dat ik bij alle rollerbankcontroles gewoon kon doorrijden omdat de politie blijkbaar elke keer dacht dat het een motor was, terwijl er tientallen scootertjes daar in de rij stonden te wachten om bekeurd te worden![]()
![]()
Het is een gleufdier en je bent een gleufridderquote:
En ik bedoelde meer dat er een hoop motorongelukken gebeuren door onoplettende autorijders..Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.![]()
Nee... Ik blijf gewoon alleenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:12 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Dan ga je toch maar lekker achter de vrouwen aan als mannen zo erg zijn![]()
Hoef ik niet te verachten dat er iemand over de wc rand pist, of de toiletrollen niet aanvult, zijn sokken laat slingeren, nooit de was doet.. moet ik door gaan?Er was eens....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |