Ben ik ook!quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:20 schreef Mores het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij nog zo'n jonge god was?
Mag AC/DC ook?quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:21 schreef Mores het volgende:
Voor de bejaarden onder ons die de jaren 80 nog bewust hebben meegemaakt, wat kamermuziek..
Zie DMquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:18 schreef Maitje het volgende:
Blijkbaar niet sexy genoeg, anders had ik hem wel gekend!
Trouwens.. Roy?
mijn beste verkleedding voor carnaval was automonteur en had ik mn kl overall aan :-pquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:40 schreef Royyy het volgende:
[..]
Dat Maitje ervan gaat soppen oke, maar jij, dat beeld wil ik niet voor me zien
En kijk eens wie begonquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:50 schreef Clan het volgende:
Ik zie dat het niveau hier weer niet om naar huis te schrijven is
vrouwen zijn net zo erg!quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:53 schreef Royyy het volgende:
[..]
En kijk eens wie begonJuist, de vrouw! En dan durven ze nog te beweren dat wij mannen degenen zijn die alleen maar aan sex denken
quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:40 schreef Royyy het volgende:
[..]
Dat Maitje ervan gaat soppen oke, maar jij, dat beeld wil ik niet voor me zien
Ja, maar daar denken jullie toch ook altijd aan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:53 schreef Royyy het volgende:
[..]
En kijk eens wie begonJuist, de vrouw! En dan durven ze nog te beweren dat wij mannen degenen zijn die alleen maar aan sex denken
De meeste vrouwen die ik ken zijn nog erger dan mannen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:53 schreef Royyy het volgende:
[..]
Vooroordelenquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:03 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ja, maar daar denken jullie toch ook altijd aan?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:08 schreef Royyy het volgende:
[..]
VooroordelenOf je gaat gewoon altijd met de verkeerde mensen om, kan natuurlijk ook het geval zijn
Hebben ze toch nog een goede eigenschapquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:07 schreef Vronsky het volgende:
[..]
De meeste vrouwen die ik ken zijn nog erger dan mannen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |